Jump to content

Probleme Cu Ambreiajul


Love
 Share

Postare recomandată

Ma gandeam eu ca e de la compresie , am sa o las mai mult timp la vale ,sa vad daca face de mai multe ori ..... si sa stiu macar de unde e problema....

Modificat de adi_adi23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    29

  • v@sy

    14

  • Love

    10

  • Alex.

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut . Am o problema mare cu ambreajul !! Problema este ca s-a rupt ( cred eu ) un cablu ceva pe acolo , pentru ca astazi tocmai cand am ajuns in parcarea din fata casei cand am apasat pedala de ambreiaj aceasta a ramas in spate ( nu a revenit la pozitia initiala ) . Pedala pot sa o ridic dar daca apas pe ea ramane din nou in spate . Stiam de mai demult ca am ceva probleme cu ambreajul pentru ca prindea foarte sus si daca acceleram mai tare cateodata dadea in gol . Voi aveti idee cam cat m-ar costa sa schimb tot ambreajul ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pentru inceput starea sigurantei din capatul cablului dinspre cutia de viteze. Se poate rupe si cablul trece prin ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut . Am o problema mare cu ambreajul !! Problema este ca s-a rupt ( cred eu ) un cablu ceva pe acolo , pentru ca astazi tocmai cand am ajuns in parcarea din fata casei cand am apasat pedala de ambreiaj aceasta a ramas in spate ( nu a revenit la pozitia initiala ) . Pedala pot sa o ridic dar daca apas pe ea ramane din nou in spate . Stiam de mai demult ca am ceva probleme cu ambreajul pentru ca prindea foarte sus si daca acceleram mai tare cateodata dadea in gol . Voi aveti idee cam cat m-ar costa sa schimb tot ambreajul ?

Multumesc

Nu e ambreiajul tot de schimbat ... cablul e de vina . Cablu de ambreiaj automat te costa 150 lei. Daca e vorba si de ambreiaj , discul si rulmentul de presiune costa cam 300-400 lei ...depinde de producatorul componentelor si de modelul de motor al masinii tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este cablu de vina , am fost acum la masina si am vazut . Placa de ambreiaj , discul si rulmentul ai idee cat costa toate astea (noi)?

Modificat de marga4433
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, colegi!

Am patit-o si eu azi cu ambreiajul si sunt un pic speriat ca nu prea ma pricep. Va descriu simptomele: cu motorul oprit si ambreiajul ne-calcat, intra in viteze suspicios de usor, fara nicio piedica. Pornesc motorul, si gata. Nu mai vrea sa intre in viteze. In niciuna. Doar fortat foarte tare. Si in momentul respectiv, pleaca de pe loc. Chiar daca pedala o tin apasata la fund. Mentionez ca pedala nu e nici mai moale, nici mai tare decat de obicei. Asta e valabil inorice treapta de viteza. E adevarat, de la a 3-a incolo, nu pleaca de pe loc, doar tremura ca si cum as tine-o pe loc din ambreiaj in rampa.

Nu stiu de care cablu am, o sa ma uit dimineata (nu prea stiu eu foarte bine unde anume sa ma uit), nu stiu nici daca e hidraulic ambreiajul.

De patinat, nu imi patineaza, tine foarte bine.

Puteti sa imi spuneti de la ce e? Din putinele mele cunostinte, pot sa trag doar concluzia urmatoare: nu se debreiaza indeajuns. In cazul asta, mi se pare suspect ca cu motorul oprit intra asa usor in viteze.

Nu stiu, astept parerile voastre.

Multumesc.

P.S. Masina e GOLF III, 1.8 90CP cod motor ADZ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca nu vorbesc prostii, dar daca ai ambreiaj hidraulic exista o membrana in interiorul lui. Probabil nu face presiune destula. Nu stiu sigur principiul de functionare. Eu am desfacut pistonasul si am vazut ca are o membrana verde care e sparta. Nu am apucat sa o inlocuiesc si imi face aceleasi figuri ca si la tine :-S. Pedala e normala numai ca intra foarte greu sau nu intra deloc in viteza decat dupa cateva pedale si in plus cum ziceai si tu daca o fortezi ori pleaca de pe loc ori caraie. Verifica pistonasul asta. Nu am o poza ca sa iti arat. Cauta in ETKA sau sa posteze cineva care are programul instalat. Stiu ca sunt 2 suruburi si e un capac care se scoate de acolo si imediat se vede membrana asta :icon_thumright: sau ce o fi.

Sper sa fie de la asta :-S. O sa il schimb saptamana aceasta ca vine iarna si e de rau. Bafta !

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Alex.nici eu nu ma pricep la mecanica prea bine dar din experientele altora,vis-a-vis de problema ta,pare a fii de vina cutia de viteze sau ceva sincroane,rulmenti habar n-am,daca zici ca pedala ambreajului nu prezinta nicio schimbare.sunt baieti pe forum care stiu mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa intre usor in viteze cu motorul oprit, nefiind elemente in miscare nu este necesara debreierea.

Dintr-un motiv sau altul cred ca la tine nu mai debreiaza corespunzator.

Vezi in atasament care ar putea fi motivele (pe aici pe forum este tot manualul si descris acolo tot ambreiajul).

PS N-o mai baga fortat in viteze pana nu remediezi problema pt. ca risti sa servesti la cina ciorba de pinioane :D

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns. Lista de probleme posibile se pare ca e destul de lunga. Masina am tras-o pe dreapta ca ma gandeam si eu ca pot sa dau in "alte alea". Si fondurile sunt foarte limitate zilele astea. Sa vad dup-aia cum ajung cu ea la service... Plus ca nici nu stiu cum sa detectez singur care ar fi efectiv problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti intra bine in viteze cu motorul oprit si iti face probleme doar atunci cand pornesti motorul atunci este foarte probabil sa fie din cauza placii de presiune.Asta in cazul in care nu ai ambreiajul hidraulic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e chestia ca, din ce am vazut in Elsa, are ambreiaj hidraulic si in cazul asta defectiunea poate fi si la partea de actionare hidraulica.

Alex poti verifica chestia asta, pui pe cineva sa apese pe pedala de ambreiaj, cu motorul oprit, si te uiti in dreapta motorului spre cutia de viteze, daca este un cablu care se incordeaza cand apesi pe pedala (cablul fiind legat de parghia de debreiere), atunci este pe cablu, daca nu este hidraulic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eh, uite un sfat bun. e un inceput... o sa cobor mai incolo un pic la masina si o sa verific... si va anunt ce si cum face...

Multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ,am si eu o problema cu ambreiajul prinde sus de tot ,prinde cu 3-4 cm inainte de a elibera complet pedala ceea ce nu e normal:( .Ce m-ar interesa e daca se poate regla cumva sa nu mai prinda sus sau e din cauza uzurii ambreiajului ?

Daca asta e cauza ,uzura, e neaparat sa schimb tot kit-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand trebuie verificat cablul (sa se miste usor, sa nu aiba blocaje, sa nu scartaie etc.) si in mod special autoreglorul (presupun ca ai ambreiaj mecanic nu hidraulic) ca in atasament adica mai pe romaneste:

- dai vreo 5 pedale pana la maximum (nu conteaza daca motorul este pornit sau oprit)

- te duci la parghia de debreire si apesi pe ea in sens invers actionarii adica in jos, trebuie sa se miste usor pe o distanta de aprox. 1cm

- repeti operatia asta pana se blocheaza si nu te mai lasa sa apesi (asa este normal sa se intample) adica de vreo 5-6-7 ori

- dai din nou vreo 5-6 pedale si repeti operatia de apasare, ar trebui sa se intample ca mai inainte

Daca verificarile pana aici sunt ok, atunci probabil ca ai uzura la disc sau placa de presiune.

Aici poti face urmatoarea chestie (este o parere personala): opresti masina in rampa mai mare de 10%, cea mai mare pe care o gasesti, si daca pleci de pe loc fara sa te ajuti de frana de mana fara sa se auda scartaituri sau zgomote suspecte pe la ambreiaj eu zic sa o lasi asa pt. ca mai poti merge destul pana sa cedeze ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare din nou. Am fost la masina si am verificat. Am cablu de ambreiaj, nu stiu daca autoreglabil sau manual, cert e ca nu am vazut niciun surub, piulita, manson de strangere pe lungimea lui. E foarte asemanator cu cel din poza din postul #17. La apasarea pedalei, cablul este actionat, trage de parghia aia din cutie, nu exista joc in parghie pe nicio directie. Deci, dupa parerea voastra, unde si ce sa verific in continuare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este ca cel din postul 17 atunci este cu autoreglaj, poti incerca procedura de verificare descrisa mai devreme de mine, dar in cazul tau nu este relevanta deoarece in lipsa jocului ala de care ziceam in cel mai rau caz nu ambreiaza complet, ori la tine problema este ca nu debreiaza, deci este ceva in ambreiaj si aici cred ca iti trebuie un mecanic la fata locului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. merci. deci asteptam finantele, ca astea vor dicta si modul de solutionare a problemei. merci de sugestii si sfaturi si o sa va tin la curent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uneori cand apas peda de ambreiaj pt a schimba treapta de viteza se tureaza apoi scade iar urca iar coboara(nu foarte mult)acul turometrului!Nu mereu se intampla acest fenomen!Sigur nu este normal!In viteza intra ok!S a mai intalnit cineva cu aceasta problema?Mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. revin cu rezolvarea (sper, masina e inca in lucru) problemei mele cu ambreiajul. Placa terminata, discul distrus. Un kit nou de ambreiaj se monteaza pe masina zilele astea. Speram sa nu mai avem probleme dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou! Deci solutionarea problemei mele a constat in urmatoarele: inlocuire kit ambreiaj, plus inlocuire cablu de ambreiaj autoreglabil. Pentru ca dupa ce am pus kitul nou, patina intr-un hal... Asa ca a trebuit si cablul inlocuit. O gramada de bani, dar macar teoretic, un numar bun de km, nu voi mai avea probleme cu astea.

"Succesuri"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este normal sa se auda un zgomot la ambreiaj la relanti care dispare daca apas ambreiajul?

Zgomotul nu l-ar descrie chiar ca pe un scartait dar undeva pe acolo, ca si cum ar freca o curea pe un metal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate genera discul de ambreiaj un tremurat puternic la plecarea de pe loc doar daca nu mai sunt bune arcurile discului?

tampoatele de la motor le-am schimbat..

sau se poate sa fie mai grav si sa fie de la arbore? si sa bata?

daca plec ff usor nu tremura, daca plec f tare nu tremura.. daca vreau sa plec si eu ca omu' tremura tot botul :blah:

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai arcurile ambreiajului rupte sau foarte slabe.

Ai arcurile ambreiajului rupte sau foarte slabe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!