Jump to content

Ce Ulei Sa Bag La Golf 4 1.6 16 V Azd


K I D
 Share

Postare recomandată

valvoline synpower 5w40, liqui moly top tec 4600, Mobil 1 0w40 new life, de acestea sa bagi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La aceeasi masina am bagat ulei Castrol 10w40 la sfatul unui mecanic. Mentionez ca masina are 217000 km si e din 2002. E normal sa imi arate ca trebuie sa adaug ulei la doar 200 km de la schimb (ulei + toate filtrele)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca ti s-a apris martorul in bord ca nu mai ai ulei dupa 200 Km? Inainte ce ulei foloseai si ce consum de euli aveai?

Oricum ar fi nu e normal sa-ti consume asa mult ulei in asa putini km.

Dar poate nu ti-a pus cat ulei trebuia.

Ai verificat dupa umplere nivelul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, inainte nu aveam problema asta si foloseam tot Castrol, dar 5w40 si consum mic de tot de ulei. Se poate sa fie din cauza vascozitatii prea mici? Am adaugat eu aproximativ 500 ml de ulei si nu mi-a mai aparut, desi cartea spune ca dupa 100 km de la deschiderea capotei daca nu e destul ulei ar trebui sa ma anunte din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se schimba norma uleiului ca asta spune mecanicul,poate sa aiba si 300k daca mergea bine, consuma putin cu 5w40 trebuia sa pui tot din acesta poate daca vroiai o schimbare in bine luai alta marca mai de calitate gen LM,Ravenol,Fucks tot 5w40.Uleiul 10w40 este mult mai slab, inferior calitativ decat 5w40 de aceea iti arde mai mult.Nu ai facut nici o smecherie cu aceasta trecere, fa bine si pana vine gerul treci la 5w40 ca te ajuta mult la pornire si consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Okay, multumesc mult de lamurire. Nu am mai intampinat probleme dupa ce am adaugat ulei, am verificat joja cat de des puteam si era okay. Am sa vad cum va fi pe viitor. Multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanvwgolf4

am un golf 4 cu 220 000 de km . ce ziceti?!! sa schimb uleiul din cutia de viteze, k am inteles ca mai nou se schimba si acela. astept parerile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice ulei se schimba

Intervalul fiind proportional cu stresul / tipul uleiului/timp/kilometri.

 

La o cutie de viteze eu as merge pe 5-6 ani sau 150.000 km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat la a mea uleiul C.V la 180.000 si merge cam tot asa...pe mine ma enerva zgomotul acela de (autobus) in treapta a2-a la frana de motor specific din cate am inteles multor vw pe benzina...oricum tot nu am scapat de el... dar pe scurt e bine sa il schimbi mai ales daca ai trecut de 200.000 si nu a fost nici o data schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma tot uit dupa Motul 4100 10w40 turbolight ce are certificare VW 501 01.

http://www.ulei-motul.ro/produs/29/motul-4100-turbolight-10w40.html

Aici am vazut de ce ulei are nevoie motorul meu. 501 01 sau 502 00 sau 500 00.

100 lei 4 litri la emag.

Sa pun de asta?

Acu am Castrol Magnatec C3 10w40, pe care nu l-a papat (ce exceptia pierderilor pe la ractiorul de ulei ce l-am schimbat), dar din toate părțile am fost sfatuit sa pun altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi tot pe castrol de preferat 5w40 magnatec sau edge.... nu te uita la 30lei cand vine vorba de masina ta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Citind aici ca laudati Castrol am intrat pe site-ul lor si am facut testul lor de ulei.  Ce parere aveti?

 

 

 

Untitled.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa ce am folosit ani buni intre 2007-2011 doar Castrol Magnatec 5w40, si de 2 ori Aral, insa in acele vremuri faceam schimbul la 12.000 si nu ma prindeau 7 luni cu un schimb, am trecut la Mobil, super 3000 x1 5w40 pe care l-am folosit pana ieri. 

De data asta am schimbat macazul si dupa 9350 Km facuti am trecut pe Motul Xcess 8100 5w40. Dupa multe pareri si consultari ar fi putin mai bun ca Mobilul.

Ca si prima impresie, pornirea la rece se face f bine, motorul toarce f frumos si sa vedem cum o sa stam si cu consumul de ulei.

Castrol de regula imi era papat undeva in jur de 6-800 ml, Mobilul s-a incapatanat sa nu treaca de 500 ml, iar cu Motul vom vedea. Am 183.000 cu masina si pana acum multumesc Domnului nici o pbma majora.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa vezi apoi ce frumos toarce motorul cu 5w30 xclean+ (504/507), consumul e idem cu 5w40 xcess

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu neg ca nu e potrivit 5w30-ul insa date fiind conditiile mele de exploatare e arhisuficient si 5w40-ul.

Plus de asta parca totusi sunt mai sigur de 5w40 in privinta consumului. Dar ma rog, e doar o parere.

Eu nici la -20 de grade cu oricare din uleiurile folosite pana acum nu am avut pbme la pornire, zgomote suspecte smdp.

 

Cum am prins cateva zile bune cu temperaturi sub zero grade, pot spune ca Motul e un ulei f. bun, in aceeasi liga cu Mobilul, superior, putin ce-i drept pt ca per total pe mine m-a multumit ca si comportament, cu Castrol-ul. Atat doar Castrol-ul avea boala consumului de ulei, cam dublu fata de Mobil dar totusi in limite rezonabile (sub 1 L intre schimburi).

 

Cu Motul, pornirea la rece de dimineata parca e mai buna decat in cazul Mobilului insa asta doar dupa ce masina a stationat macar 2 zile, de pe zi pe zi zgomotul la pornire era perfect fara doar si poate si cu Mobil. Dar parca acel zgomot tipic de diesel e mai estompat.

Ma rog, poate fi si efectul placebo insa cert e ca nu am pic de zgomote ciudate, gen de tacheti si alte cele, fapt ce-mi confirma inca o data ca experienta cu Ravenol-ul VSI 5w40 de acum 2 ierni a fost una nefasta, un ulei mediocru spre slab pt mine. Spun asta cu parere de rau, stiind ca sunt multi ce-l folosesc si-l lauda insa eu aveam pt 1-2 secunde la pornire batai ca de metal pe metal grav de tot cu Ravenol, plus cateva secunde bune dupa pornire motorul nu imi placea cum suna.

 

Ca si loc de fabricare, Motul vad ca e fabricat in Franta.

 

Ca filtre folosesc Kencht/Mahle, insa am folosit de-a lungul timpului Mann si o data Bosch, avand o parere f buna pt oricare dintre ele.

Atat doar, Mahle au avantajul ca acea supapa ce are rolul de a mentine uleiul in rampa e cu arc, Mann-ul avand o lamela, solutia cu arc multi spunand ca fiind mai de incredere si mai sigura in timp.

Pe forum e si un post unde un coleg de-al nostru, posibil chiar tu Sergiu daca nu gresesc, a facut o disectie a filtrelor Knect si Mann si acolo se poate vedea f bine solutia adoptata de fiecare producator pt prevenirea dezamorsarii sistemului de ungere.

 

Ca sa inchei, nu consider nici unul dintre uleiurile folosite de mine cele mai bune, cele mai de cel, insa e doar o experienta proprie, unde viata bate filmul, pt ca nu intotdeauna uleiul cu cele mai bune specificatii pe hartie e si cel mai bun pt motorul in cauza.

 

Nu spun ca nu am avut o mica retinere cu Motul, desi dupa experienta cu Ravenol-ul mi-am jurat ca nu voi mai face experienta si voi ramane fidel Mobil-ului, insa am vazut multe masini vag ce foloseau aceasta marca si am decis sa-i dau o sansa.

 

Voi veni cu impresii prin vara in ce priveste consumul de ulei.

 

Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vin cu impresii dupa 1000 Km, timp in care am mers si cu viteze mari, peste 140 Km, mai exact intre 4000 si 5000 ture pe distante relativ lungi. 

Consumul e zero, pana si Mobil-ul pe care il laudam in trecut in astfel de conditii macar o linie punctata de pe joja imi era consumat. Castrol, deja nu mai vorbesc, min 2 linii mi se duceau daca il exploatam preponderent peste 4000, ture, in schimb pana in 3000 ture si Castrol-ul se incapatana sa fie consumat.

 

Sa vedem acum si rezistenta in timp, Mobilul rezista cca 8 luni, dupa care era consumat mai mult ca inainte, in aceleasi conditii de exploatare si pe exact aceleasi trasee.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi colegi! Si eu folosesc tot acelasi ulei Motul X-cess 5w 40 pe masina din semnatura. Am incercat si Castrol Magnatec 3schimburi si 1 schimb de mobil dar dupa ce am citit pe forum de Motul, am zis sa-l incerc si eu si bine am facut, sper sa fie ok in timp. Am 7000km cu acest ulei in 6 luni si nu am completat deloc, nivelul a scazut o linie-2 sa zicem pe joja...o sa completez maine sa vedem cu cat, sper sa nu treaca de 100-200ml, dupa 7000km si 153000 la bord, ma declar multumit, zic eu. Masina nu am menajat-o deloc, la drum lung vazand si 4000-5000 de ture mai ales in depasiri.

 

Ps: Uleiul il schimbam de obicei la maxim 10k km si nu completam deloc, sa vedem acum, cu cat voi completa. Am schimbat si distributia acum 1500km daca are vreo importanta cu consumul de ulei...eu sper sa nu, pare totul in regula, relantiul sta batut in cuie la 700ture cu aprox, masina se comporta ca inainte, parca trage mai bine dar poate o fi placebo sau ca e kitul nou :lol:

 

Sper sa fie ok si pt tine Dan, acest ulei.

Modificat de alecsandru19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distrubutia nu prea are ea treaba pt ca ea nu face altceva decat sa-ti antreneze axele cu came. Insa total de acord, daca rolele erau duse si se opuneau mult miscarii atunci e posibil motorul cu rolele noi sa fie mai putin solicitat. Dar sigur e de la ulei, acelasi sentiment il am si eu ca parca trage umpic mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu privire la uleiul Motul X-cess 5w 40, am completat astazi intre 50-100 ml dupa 7000km, eu zic ca este ok consumul la un motor de 150k km si 13ani vechime. Am gasit putin ulei cateva grame 10-20ml sa zic pe filtru de aer, l-am schimbat acum cateva zile dupa 10mii de km. Urmele de ulei pe filtru de aer vin de la epurator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si e perfect normal, acele gaze de carter au si vapori de ulei iti dai seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ce ulei sa pun la un vw golf mkIV din 1.6 16v din 2002 cu 227000 km? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motul, xcess 5w40 sau xclean+ 5w30. Filtru Mahle.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! si iertati-mi ignoranta, dar nu ma pricep asa bine si vreau sa va intreb daca au vreo legatura kilometrii parcursi ai masinii cu gradul de vascozitate al uleiului. Adica am auzit de la altii si citit prin alte parti ca la nr meu de km ar trebuie 10w40. E doar un mit sau are un sambure de adevar? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!