Jump to content

Ce Ulei Sa Bag La Golf 4 1.6 16 V Azd


K I D
 Share

Postare recomandată

sau dupa 10-12 s-ar putea ca sa ne mai pape ulei motorul din cauza epuratoarelor imbacsite, acestea sunt cam perisabile din cauza depozitelor care se aduna in ele si din acest motiv se mai schimba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba epuratorul cu consumul de ulei.Poti schimba epuratorul vechi cu unul nou si iti garantez ca problema persista in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la unii le arunca uleiul afara din motor cand ingheaza mocirla ce se aduna acolo si se blocheaza complet

 

daca e blocat partial unde o vor lua vapori de ulei cand serpentinele de decantare sunt blocate?

 

cei care au vacumul din epurator in fitru de aer de ce il gasesc plin de ulei? (tine cont ca uleiul trece de acea hartie nu se aduna acolo) si de ce cu un epurator nou acest fenomen e neutralizat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet NU ARE LEGATURA CU CONSUMUL DE ULEI si ti-o spun din EXPERIENTA PROPRIE cu epurator montat nou pe masina.

Epuratorul este de ajuns sa fie curatat si sa-i schimbi garniturile dar si cu un epurator nou si cu epurator toaletat consumul de ulei ramane identic.

La AZD este un singur fel de epurator fara alte membrane sau tampenii in componenta lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet NU ARE LEGATURA CU CONSUMUL DE ULEI si ti-o spun din EXPERIENTA PROPRIE cu epurator montat nou pe masina.

 

+++1! Absolut de acord. Se confunda efectul cu cauza.

Keep walking!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX - nu ai de ce sa mi-o spui mie fiindca eu nu pot monitoriza consumul de ulei prin epurator fiindca acesta se leaga direct in galeria de admisie la mine, la AZD mi pare ca se poate vedea fiindca gazele de carter intra in filtru de aer si se observa cat il murdareste de repede cu ulei

 

diferenta dintre epuratorul meu si cel de AZD o face doar membrana care blocheaza vacumul in exces din galeria de admisie la relanti si rezistenta electrica din jurul acesteia, in rest sistemul de decantare si condesare a uleiului e la fel

 

exista topic-uri unde se discuta si despre murdarirea filtrului de aer, care s-a redus odata cu inlocuirea sau curatirea epuratorului, repet nu am scos-o de la mine fiindca la mine nu intra in filtru de aer gazele din epurator, au spus-o cei care aveau problema asta si au scapat filtru de aer de baia de ulei, din cate am inteles se murdareste oricum dar nu in exces

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar in cazuri extreme sa gasesti in filtru o groaza de ulei. De obicei, uleiul gasit acolo e neglijabil si nici nu te face sa completezi, asa de mica e cantitatea.

Adevarat, cu un epurator imbacsit vei avea un filtru mai murdar pt ca respectivii vapori nu se mai decanteaza in totalitate in epurator, insa mi-e greu sa cred ca vei fi nevoit sa completezi intre schimburi doar din cauza epuratorului.

Daca trebuie, e vina semeringurilor, segmentilor, nicidecum a epuratorului.

 

Acum cativa ani cand aveam epuratorul necuratat, o garnitura a acestuia nu mai etansa, imi pierdea ulei si pe la garnitura busonului de umplere pt ca mi se rupsese un brat de fixare al gatului de umplere, nu aveam decat un 200 hai 300 de ml pierderi comparativ cu remedierea acestora.

Si crede-ma, pe la gatul de umplere imi pierdea f mult, am vazut mai bine la revizie cand am dat capacul filtrului de aer jos cat amar de ulei mi s-a putut scurge pe bloc.

Deci, vina epuratorului sa zic ca era de 100, hai 150 ml, asta si cu o garnitura a sa ce cauza scurgeri.

Deci neglijabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua,

Am citit acest topic incepand de la data de 01.01.2013 si pana in prezent si o singura nelamurire am ca sa zic asa.desi obeserv ca multi oameni au fost multumiti de Mobil1 nimeni nu a precizat ce fel de ulei Mobil1 au folosit in speta cei care au Golf4.Pe google informatiile cu privire la Mobil1 sunt prea putine(ma refer aici la site-urile romanesti) mai ales cu privire la 10W40.

O singura rugaminte am: sa specificati cei care folositi Mobil1 de care anume folositi.M-ar interesa pentru masina din semnatura.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mobil 1 este gama premium a producatorului si nu are in oferta 10w-40

 

pentru 10w-40, gasesti Mobil Super 2000 X1 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu fi timid spune-ne si noua te rog care este acela?Cumva asta Mobil 1 10W-40 High Mileage Full Sintetic?

Modificat de FloNick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mobilul pomenit in postarile mele e Mobil si atat. 5w40-ul lor ce se gaseste la noi in comert se numeste Mobil Super 3000 X1 5w40. Gama Mobil 1 e alta treaba, gen 5w30 ce sunt full sintetice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun,atunci sa adresez altfel intrebarea:care dintre sortimentele de ulei mobil ar fi cel mai potrivit pt. masina din semnatura?de preferat un 10w40.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei nusai 10w40 ai asa: Mobil super 2000 X1 10w40

Cati km are masina? Cu consumul de ulei cum sta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bord zice 150000,dar cu siguranta are cel putin 200000,intre schimburi complectez cam cu 1L 1,5L in functie de uleiul folosit.La ultimul schimb am folosit Motul Synergie+ 10W40 si mi s-a parut mai prost decat Castrol-ul folosit inainte.Adevarul e ca circul numai in oras cu ea cam 12km pe zi(6dus,6 intors),dar asta nu stiu daca are relevanta.Ideea e ca se apropie schimbul si cu cat citesc mai mult pe forum cu atat nu stiu ce ulei sa bag.Am citit si pe la sectiunea de Ravenol,dar............

Modificat de FloNick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu ai opta pt Ravenol?? din cate am citit are numai feedback-uri bune.

eu am pus Motul 5w40 si am completat 1.3 l la 15000 km. acum sunt cu LM. la primul schimb cu LM am completat 700ml la 15000. la al doilea schimb am 5000 km facuti si nu a coborat uleiul pe joja, dar mi se pare cam zgomotos motorul. parca as trece la Ravenol, pt ca cei priceputi spun ca e mai bun decat facaturile de pe piata, si mai ales ca circul foarte mult urban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le tineti prea mult in primul rand, de-asta va consuma. la 15 mii km (maxim) schimbati daca ii faceti doar pe autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e adevarat ca 15k e mult pt un ulei la regim urban, dar producatorul il garanteaza 20k sau 2 ani. oricum, urmatoarele schimburi o sa le fac la 10k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce recomanda producatorul de ulei e altceva, sunt teoriile lui generale...

 

ce recomanda producatorul masinii tale e ceea ce conteaza, un ulei cu norma 502 se tine maxim 15k sau un an in conditii normale de utilizare, conditiile de utilizare urbane sunt de tipul heavy duty si producatorul masini iti recomanda reducerea intervalelor de schimb (distanta sau timp) pana la jumatate

 

si eu am avut motul 5w40 si am trecut pe motul xclean+ 5w30 (sintetic) si pe acesta nu-l mai consuma deocamdata ~2k km, iar zgomotul tachetilor s-a redus considerabil, altceva nu mai incerc de acum...

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In regim de exploatare severa, unde se incadreaza si exploatarea urbana, uleiul se schimba la jumatatea intervalului de schimb dat de producatorul masinii.

Pt golf 4, teoretic, ar trebui sa fie schimbat la 7500 pt a nu umbla cu ulei uzat in motor.

Asta valabil in special pt taximetre.

Pt noi, care nu mergem 1-2 km si oprim motorul, sa zicem ca 10.000 e un compromis bun.

 

Legat de pbma ta FloNick, cum deja vorbim de masini cu ceva km acumulati, iti dai seama ca nici exploatarea, implicit uzura nu vor fi la fel. Astfel, un ulei ce mie nu imi este consumat in cantitate mare de motor, tie iti poate fi.

Dar,un consum de 1 -1.5 L nu e ceva ce trebuie sa te sperie.

 

Daca motorul e cat de cat ok, un consum mai scazut de ulei va fi obtinut prin folosirea unui ulei mai bun calitativ, anume ce are o baza mai buna, care implicit e mai subtire.

Daca motorul tau are ceva hibe prin el ( semeringuri supape, vreun segment cu pbme) atunci doar un ulei mai vascos iti va scade consumul de ulei.

Insa daca aveai pbme grave, cu siguranta nu iti consuma 1 L intre schimburi, ci la 1000 de km.

 

Cum nu stim exact starea motorului tau, doar prin teste poti vedea ce ulei i se preteaza mai bine.

Poti incerca un mobil 10w40, insa la fel de bine dupa mine poti incerca si un 5w40.

 

Insa, tine cont de faptul ca teoria spune ca un ulei e bine sa fie atat de gros cat e necesar si atat de subtire cat e posibil.

Deci, teoretic, daca motorului ii este de ajuns un 5w, atunci acesta se va preta mult mai bine decat un 10w tocmai pt ca are o baza mai buna.

 

E greu intradevar, sa stii ce sa alegi, mai ales ca fiecare dintre noi ne spunem recomandarile vazute in practica, fiecare pe masina lui, unde teoria din pacate nu intotdeauna se aplica 100%, fiind f multe variabile ce intra in ecuatie, cea mai mare fiind starea interna a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Ravenol as fi inclinat spre un 5W50,dar mi-e teama sa nu fie prea subtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot pt Ravenol 5w50 am sfaturi sa merg. Are specificatii bune si e potrivit pt urban.

Chiar daca e subtire, se pare ca sintetic fiind, are in compozitie aditivi buni care il fac potrivit pt masinile noastre. Ar fi echivalentul lui LM 10w60, dar din diferenta de pret, imi iau si filtrele si mai raman si cu bani.

Eu o sa il incerc.

sent from Allwiew V1 Viper

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi am mers cu 5W50 (Mobil1, nu Ravenol), nu mi se pare un ulei bun pentru oras. Trebui ceva subtire la temperaturi joase, care sa ajunga repede in toate locurilor din motor. La turatii joase, cum se merge prin oras, nu e nevoie de un ulei gros, rezistent in temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca daca un ulei e mai vascos inseamna neaparat ca are si rezistenta filmului de ulei mai buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!