Jump to content

Ce Ulei Sa Bag La Golf 4 1.6 16 V Azd


K I D
 Share

Postare recomandată

consumul de ulei nu este influentat de niciun senzor... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
cosmindumi87

Salutare domnilor! Urmeaza sa imi schimb ulei la bondar: Vw Lupo 1.4 16v AKQ din '99. Am schimbat uleiul cand am luat masina si la momentul respectiv am folosit Aral 10w40 si acum am ajuns la 10.000 km.

Masini mele ii place uleiul destul de mult, am observat un consum de 1l / aproximativ 4000 km. Am curata separator ulei (era de nedescris ce era acolo), carcasa filtru si clapeta care era si ea plina de ulei. Nu am verificat inca bujiile dar urmeaza sa fac si asta si un test de compresie

As vrea sa va cer un sfat/parere in legatura cu uleiul pentru urmatorul schimb. M-am impacat cu ideea ca nu este exista vreun ulei care sa nu il pape pentru ca problema ii la motor nu la ulei in sine.

Am ajuns intr-un final la urmatoarele trei variante:

 

 

1.) Liqui Molly 10w40 cu Mso2 http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1091%20%20MoS2-Leichtlauf%20SAE%2010W-40.pdf/$file/1091%20%20MoS2-Leichtlauf%20SAE%2010W-40.pdf

2.) Motul 6100+ 10w40 http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/36/original/6100_Synergie__10W-40_(GB).pdf?1358265279

3.) Liqui Molly High Tech 5w40 http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/3863%20Leichtlauf%20High%20Tech%205W-40_EN.pdf/$file/3863%20Leichtlauf%20High%20Tech%205W-40_EN.pdf

 

 

Am atasat linkurile cu specificatiile fiecaruia, sper ca nu se considera reclama. M-am uitat si la uleiuri 10w50 sau 10w60 dar mi se par groase pentru motorul meu si nici nu prea respecta specificatiile producatorului (500.00 sau 501.00).

O zi buna!

Modificat de cosmindumi87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca  Liqui Molly High Tech 5w40 este de sinteza pare cel mai bun pentru motorul tau si este bun rau iarna.De Motul am citit ca se arde mai repede este mai subtire decat cele mentionate chiar daca are acelasi indice.Aral-ul folosit de tine este slabut dar ieftin,este pe linie cu Castrol.de aceea a mancat atata.Cu LM o sa ai consumul mult mai mic.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmindumi87

Asa oscilam si eu intre cele doua de la LM. Ma gandeam si la un engine flush daca tot bag ulei calumea in motor. Aralu avea marele avantaj ca il gasesc in Auchan :)).

O seara faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa speli motorul inainte cu  engine flush ia unul tot de la LM sa fie lucrarea ca la carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmindumi87

Cand ziceai "Cu LM o sa ai consumul mult mai mic" te refereai la High Tech 5w40?. Is tare indecis intre cele doua LM-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele 2 uleiuri au aprox aceeasi vascozitate la cald, deci probabil si consumul va fi la fel intre cele 2 uleiuri. Deci il poti folosi pe cel mai ieftin dintre ele fara regrete. daca alegi 10w-40 , recoamnd sa il schimbi la 5-7000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i cam mic intervalul ăla, chiar şi pentru un 10W-40 în condiţii de exploatare normală? Dacă-i dai des forjă, mergi preponderent în oraş cu multe opriri/porniri pe zi etc. mai zic, dar dacă are câteva opriri/porniri pe zi, mai merge şi în afara oraşului şi schimbă vitezele normal şi fără să o ţină în ture mari prea mult nu cred că este justificat.

Am citit în Elsa că în anumite ţări care au combustibil cu conţinut ridicat de sulf (şi cred că se referea la motorină dar nu mai ştiu exact) să se facă schimbul de ulei la 7000 km (era o listă acolo cu Rusia, Bulgaria, etc, România nu era).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru motorina e specificatia. benzina nu are sulf. Si nu, nu este mic intervalul... daca tii la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am specificat mai sus  High Tech 5w40 este incomparabil mai bun decat celalalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu  am avut Motul 5w40  si la 10.000 km deja completasem 1l. am pus acest consum pe faptul ca deja avand 200.000km motorul, nu cred ca mai e potrivit uleiul 5w40 . motorul la o folosire mai indelungata si in conditii de trafic si ambuteiaje, era mai zgomotos ( suna a diesel). la schimb am trecut pe LM super-leichtlauf 10w40. din ce am citit si din ce am auzit si la alti colegi care il folosesc la motoare de 1.4 si 1.6, se preteaza mai bine, mai ales daca masina are multi km.

ca si impresii dupa 2000km parcursi, pot spune ca motorul e mai silentios putin,  dupa o repriza de mers in ture mai ridicate, nu mai e asa zgomotos cum era cu Motul.

am folosit engine flush inainte de schimb, la pretul care-l are solutia, cred ca o sa o folosesc si la urmatorul schimb.

la cum il recomanda producatorul, ar fi garantat 20.00km, dar in conditiile de trafic si de folosire de la noi, o sa-l tin maxim 15000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum o luna si jumate am schimbat uleiul.Inainte aveam Castrol magnatec 10w40,iar sfatul mecanicului a fost sa iau coastrol 5w40 c3.Acum am facut un drum in Italia si dupa vreo 2000 km a consumat cam 500 ml de ulei.Am mers 1400 km pe autostrada cu 130km/h ,cam la 4000 de rpm si 600 pe Romania dar nu mai mult  de 100 km/h.Ce sa mai cred?Nu e bun uleiul?E normal sa consum ulei la turatie mare?Chiar nu mai stiu..........(cam dezamagit).....     bafta tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi se pare cam mare consumul la 2000 km. se pare ca nu-i place Castrolul acela. poate din cauza ca e prea subtire, si dus in ture inalte majoritatea drumului, l-a consumat. daca cu magnatec 10w40 a mers bine, trebuia sa ramai la el.

aceeasi treaba am patit si eu cu Motul 5w40, apoi am trecut la lucky moly 10w40 si nu mai am probleme cu consumul. mai mult, a disparut si zgomotul care-l avea mototul dupa o repriza de mers mai in forja.

eu recomand LM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare din nou.anul trecut am mai facut acelasi drum in italia,tot in aceleasi conditi de (turatii,viteza....) si vreau sa-ti spun ca ca a papat mai mult,cam 850 ml de ulei 10w40.dar inca un lucru care mi se pare dubios,ca la intoarcere consumul de ulei a fost de 350-400 ml( si sa nu uitam ca la intors uleiul avea peste 10 mii de km).ti se pare normal? pe mine ma dat peste cap...........bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

un sfat va rog ,Castrol 5w30 FST ,este bun pentru tipul meu de motor ,intreb pentru ca nu este norma 502. va multumesc in avans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are norma vw 504, nu? deci e bun. dar esti sigur ca-l nimeresti original? scrie romana pe el? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Austria ,dupa codul d bare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am luat 5w40 edge FST,facut in germania.cel putit dupa codul ean

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Voi face un schimb de ulei si:

 

Intrebarea mea  este care ulei e mai indicat pentru benzinarul din semnatura           1.Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40 (este sintetic)

                                                                                                                                   2.Liqui Moly Leichtlauf High Tech  5W-40 (este semi-sintetic)

                                                                                                                                   3 Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40 (este semi-sintetic)     

 

Mentionez ca service-ul a zis ca  imi pune Castrol magnatec 5W-40 C3 (care e sintetic) si ca norma trebuie sa fie 502.00 ptr motorul acesta.

Daca ma iau logic dupa ce imi pune service-ul ar trebui sa bag synthoil care e sintetic, desi motorul  avand 180.000 Km si anu fab 2001  eu as inclina spre un semisintetic, dar dupa cum se vede sunt doua tipuri.

 

Poate vine cineva cu lamuriri,explicatii si argumente despre toate acestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca intre schimburi nu consuma ulei ti-as recomanda un 5w40 full sintetic pentru motorul tau.

Castrol am avut eu si am fost tare dezamagit de el,la rece suna urat motorul,consuma c-am mult ulei intre schimburi si am renuntat la el.

Acum am ARAL Hight Tronic 5w40 si pana in moment sunt multumit de el.

Daca ar fi intre cele 3 tipuri de ulei pe care le-ai mentionat eu l-as alege pe primul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1! Pune-l pe primul! Este de departe cea mai buna alegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot primul zic si eu. iar acel aral mie mi se pare ca e din ulei uzat si cam atat, asa rau arata la prima vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus Motul 5w40 sintetic si mi-a consumat bine de tot intre schimburi.

Am trecut la LM 10w40 MOS2 semi-sintetic. Sunt foarte multumit, nu consuma decat vreo 300g intre schimburi, pana la urma e normal, aband in vedere cei 210000 km rulati.

Eu ti-as recomanda un semi-sintetic, cel cu MOS2, e mai aditivat decat cel normal.

Sent from my V1_Viper

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai astept sugestii si pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sugestii ar putea lumea sa iti mai dea  :)

 

Nu este motor de Ferrari, deci orice ulei din cele recomandate mai sus, este foarte bun. 

Singurul argument care te poate determina este consumul de ulei.  DAca motorul consuma exagerat de mult ulei intre schimburi, se merge pe un ulei mai ieftin, semisintetic sau chiar mineral.

Daca nu consuma decat putin, mergi pe sintetic, care este mai scump.  

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!