Jump to content

Ce Ulei Sa Bag La Golf 4 1.6 16 V Azd


K I D
 Share

Postare recomandată

uleiul a fost 200 de lei la 5 litri

 

motorul meu incepe sa se apropie de 200k, tot 7k am facut si eu cu fostul ulei 5w40 dar nu mi-a placut cum a rezistat in timp de aceea am cautat un ulei cu o baza mai buna, in msdn la acest ulei scrie ca e max 50% ulei hidrocracat, plus un ulei mai subtire care se preteaza mai bine la pornirile la rece

 

astept sa vad rezultate mai bune la un an decat am avut cu fostul ulei, deocamdata abia am facut 1000km si sunt mai multumit de el, poate la altii il papa, dar eu vreau sa-ti zic tot din practica, cum iti place si tie, ca nu e nici o diferenta de consum "la prima vedere"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dane aprecierile tale mi se par juste si corecte din toate punctele de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am spus Sergiu, nu neg faptul ca uleiul folosit de tine nu e super bun, chiar superior fara doar si poate umilului 5w40 de la Mobil, de aceea sunt curios cum se comporta in timp.

De altfel eu nu am afirmat ca Mobil e cel mai bun, ci ca doar il recomand.

Sa inteleg ca inainte ai avut tot Motul insa 5w40?

 

Ca pret nu-i nici scump, nici ieftin.

 

Marea pbma a uleiurilor normale sa le zic asa, nu e ca se oxideaza mai repede ( de aceea nici nu recomand sa le tineti 15.000 in motor), ci ca se si evapora.

Eu la Castrol gaseam cel mai mult ulei in filtrul de aer, ulei provenit din gazele de carter.

Nu cred ca gresesc insa 100 ml cu bunavointa erau in filtru.

Cu mobil am ulei in filtru, nu neg insa mult, mult mai putin.

 

Insa, repet, daca se circula normal cu masina si 5w-40-ul obisnuit la 120 lei bidonul trebuie sa reziste fara doar si poate.

 

Legat de schibatul culorii, eu o data am lasat Castrol 13.000 km, pe vremea cand benzina de 98 era 3.80 lei si mergeam de rupeam cu masina si intradevar, cam dupa 11.000 incepuse deja sa se inchida.

Insa conteaza f mult si cum mergi.

Eu de regula nu fac drumuri mai scurte de 7 km, chiar daca pana la servici am doar 2 km.

Daca nu ma grabesc merg pe jos, daca am treaba in ziua accea cu masina ma invart rin oras pana fac 7 km.

 

Astfel nu doar ca cat de cat menajezi si uleioul, insa reincarci si acumulatorul, pt ca am citit pe undeva cum ca curentul absorbit la pornire cam in 5-7 km s-ar reincarca.

 

Oricum, pe site-ul Castrol si Mobil, sigur si la alti producatori la fel scrie, am citit ca orice drum sub 7-8 km se numeste exploatare severa.

http://www.castrol.com/castrol/genericarticle.do?categoryId=9034259&contentId=7063236

 

In carte, vw recomanda schimbul la jumatatea intervalului in cazuri de exploatare severa, deci daca ar fi sa o luam asa, ar trebui schimbat uleiul la max 7500 km pt cei ce utilizeaza masina preponderent urban.

 

LE:

Si inca ceva si cu asta cam inchei vorbaria multa ca aduce saracie:

 

Eu nu m-am nascut invatat, nu am facut studii de specialitate in domeniul auto, nu am facut cursuri in ale lubrifiantilor, am luat si eu de bun ce spun marii producatori, cum ca uleiurile lor respecta si chiar depasesc norma VW, am cautat raspuns de ce naiba Castrol e consumat mai mult decat Mobil, respectiv Lm si am gasit raspunsul comparand fisele tehnice, am citit si eu pe internet fel si fel de articole cred eu pertinente, insa am o rugaminte pt mai marii nostrii colegi luminati si care nu au timp sa de-a si ei la randu-le explicatii:

Impartasiti-ne si noua din experienta voastra, presupun scolita, nu de altceva insa sa stim si noi mai multe.

 

Poate gresim pe undeva, poate exista vre-un produs nou revolutionar care e infinit mai bun decat ce s-a proiectat in anii 2000 si sa stim si noi, sa nu ajungem ... cu masina pe butuci.

 

Dati-ne niste pdf-uri gen SPP, sa ne hranim si noi neuronii, nu de altceva insa poate da Domnul de ne luam masini mai noi, cu motoare de ultima generatie si sa stim cat mai multe, sa venim cu remarci la obiect intr-o viitoare posibila confruntare.

 

Multumesc

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu am zis ca ca Motul e cel mai bun deocamdata asta il vad mai bun, si nu am zis ca Mobil nu e bun, chiar cred ca e cum zici fiindca nu esti singurul care e multumit de el, si eu am folosit odata Mobil la o alta masina si a fost ok

 

da, inainte am avut Motul 5w40

 

masina a fost folosita inainte in afara cu Castrol 5w30 in regim LL schimb  ~ 23-25k

post-75511-0-66342900-1389211094_thumb.j

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cel putin asa este si dac amia aveti ceva sa spuneti, faceti-o referindu-va la titlul topicului, motorul azd cu suratele lui, lasati-ma cu Peugeoturile, tdi-urile si alte tipuri de motoare ce au alte mofturi fata de umilul AZD.

 

Asta-i din ciclul "fierului cu suflet"...Fauve-ul Dvs.  "iubeste" cacatastrolul ca majoritatea golfurilor pripasite prin rominica... :lol:

Eu nu m-am nascut invatat, nu am facut studii de specialitate in domeniul auto, nu am facut cursuri in ale lubrifiantilor, am luat si eu de bun ce spun marii producatori, cum ca uleiurile lor respecta si chiar depasesc norma VW, am cautat raspuns de ce naiba Castrol e consumat mai mult decat Mobil, respectiv Lm si am gasit raspunsul comparand fisele tehnice, am citit si eu pe internet fel si fel de articole cred eu pertinente, insa am o rugaminte pt mai marii nostrii colegi luminati si care nu au timp sa de-a si ei la randu-le explicatii:

Impartasiti-ne si noua din experienta voastra, presupun scolita, nu de altceva insa sa stim si noi mai multe.

 

Intrucat nu dispun de atata timp precum Domnia Voastra(lucru usor de ghicit dupa lungimea "kilometrica" a posturilor de sub semnatura Dumneavoastra), va indic un link unde puteti intra si absorbi informatie pertinenta, sedimentata in ani de zile, care va va lumina , poate, daca veti avea rabdarea s-o asimilati.

Acesta este:

http://forum.softpedia.com/topic/15073-despre-lubrifiantii-autoturismelor-pareri-intrebari-raspunsuri-etc/

Spor la studiu!

Keep walking!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca asta-i tare. Ne schimbam uleiul dupa cum se discuta pe softpedia? De ce sa nu incercam "Casa si gradina" sau "Animalul meu de companie"?

Am observat ca fiecare-si lauda marfa sau, cum se spune "interesul poarta fesul".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am timp, insa imi fac.

insa nu m-am putut abtine cand am vazut cat de panicat a-ti fost cand a-ti negat vorbele mele cu privire la uleiul folosit, pe motiv ca cei ce-l vor folosi isi vor pune masina pe butuci.

Si asta fara pic de argumenmte.

 

Si inca o data spun, argumentele mele sunt pt acest tip de motor, cu bubele si problemele lui, cu comportamentul lui specific, nu am facut aceste recomandari general valabile nici pt motoarele vw, dalmiteri ale altor producatori auto.

 

Dar, cititi va rog posturile legate de golful 7 si va veti cruci cati colegi de-ai nostri aleg un intervat fix de schimb, culmea, folosind ulei 5w40.

Pai daca motorului meu ii va face rau, lor atunci ce ar trebui sa le spuneti?

 

Iar legat de Castrol am nentionat ca e consumat in cantitate mai mare, nu ca ar fi consumat in exces.

Si nu sunt singurul din Romanica ce pripaseste golful pe infectele ei strazi ce a tras aceasta concluzie.

Daca in umilul dvs Citroen altfel stau lucrurile, nu inseamna ca noi vorbim aici aiureli sau avem taraturi de masini.

Avem doar pbme specifice, care au rezolvare insa unii ca dvs nu vor sa o accepte.

 

Iar eu imi exprim doar experienta mea, pertinenta si sedimentata din 2007, asta e, facuta cu f putine marci de uleirui pt ca nici nu am avut chef de prea multe experiente ( repet, cea cu Ravenol a fost prima si ultima si a pus capat definitiv experimentelor) si de aceea sunt si eu curios si chiar rog colegii cu acelasi motor ce au incercat alte uleiuri decat arhicunoscutele LM, Castrol Aral, Mobil sa-si spuna experienta lor.

SergiuD a dat stratul sa zic asa si ii multumim.

 

Legat de softpedia, forum pe care-l frecventez si il apreciez, nu ii pot neaparat pune concluziile aici pt ca, iar ma repet sunt generale si nu specifice acetui topic de pe acest forum dedicat exclusiv masinilor VAG cu motoare AZD. Insa sunt sigur ca informatia prezentata acolo face f bine cunostintelor generale, fara doar si poate.

 

In fine, d-le Iuliu m. eu zic sa ingropam securea si sa ramanem totusi realisti in recomandari.

 

Iar daca doriti dragi colegi sa cititi ceva cred eu bun, cititi asta:

http://ro.scribd.com/doc/61631641/Numarul-HTHS-Si-Vascozitatea-Uleiului-Auto-1

 

Din pacate testele HTHS sunt mai noi, astfel incat nu se regasesc in fisele tehnice ale mai vechilor tipuri de ulei ( aici intrand si Mobil 5w40 3000X1, Castrol Magnatesc 5w40, etc) insa e bine de stiut mai ales pt cei ce isi vor cumpara masini mai noi.

Noi cu cazanele noastre la TBN in special va trebui sa fim atenti pt ca noile si superperformantele tipuri de ulei au tbn-ul mai scazut.

Nu zic ca e un lucru neaparat rau in special pt motoarele de generatie noua, insa nu pot spune ca e f bun pt motoarele noastre aspirate depasite moral si pripasite prin UE.

 

Drumuri bune.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar daca doriti dragi colegi sa cititi ceva cred eu bun, cititi asta:

http://ro.scribd.com...Uleiului-Auto-1

 

Din pacate testele HTHS sunt mai noi,

 

Tocmai ce-ati recomandat o dizertatie a bunului meu prieten Tudor ce activeaza pe softpedia sub nickname-ul tudorart si nu poate parcurge vreun post de-al dumneavoastra de la cap la coada fiindca il dor maselele. Oare veti ghici Dumneavoastra de ce?

"High Temperature High Shear" este o marime/caracteristica a unui lubrifiant care se afla/obtine in urma unor teste vechi "de cand lumea si Pamantul". O fi noua pentru Domnia Voastra...

La multi ani cu sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa corectez atunci ca testul la 150 grade e relativ nou, pana atunci facandu-se la 125 grade dupa cum prea bunul dvs si sper si al nostru prieten l-a semnalat in acea disertatie.

Insa, aceste valori HTHS vad ca nu se regasesc in fisele tehnice a tipurilor mai vechi de uleiuri.

Cel putin in fisele Castrol, Mobil, Aral, Ravenol eu nu l-am vazut.

De ce nu or fi puse acolo nu stiu, ma gandesc ca nu s-a acordat atentie acestui numar precum i se acorda mai recent.

Sa fie oare scaderea nr TBN a uleiurilor moderne de vina si astfel incat au adoptat HTHS pt o noua comparatie intre durabilitatea uleiului? Cine stie.

 

Insa, cu scuzele de rigoare, faceti niste afirmatii lipsite de orice explicatie tehnica, (pe care sigur o detineti) de ne sar noua plombele.

Ghiciti dvs care sunt acelea.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor,daca azi cineva isi achizitioneaza un AZD si vrea sa schimbe uleiul si citeste topicul asta ....e mort din start.

Cu atatea specificatii...biocarbonati...unt..e-uri...ca ala de la banda de imbuteliere a uitat sa apese un buton si lotul nr 12 din 17 martie 1992 si uleiul din lotul respectiv are sare de bucatarie mai mult in el....etc...etc

E simplu,uleiul potrivit pentru masina ta este uleiul cu care masina s-a simtit cel mai bine.Nu esti multumit de un ulei incerci alta gama sau alt fabricant si atunci cand gasesti produsul perfect...mergi numai pe ala.

Testele adevarate astea sunt.....nu fisele tehnice si toate cacaturile aferente.

PS- bine ca nu avem Lamborghinii ca daca la niste amarate de G4 iese cu atat scandal...sigur la Lamborghinii iesea razboi civil.

http://www.youtube.com/watch?v=lmkoQz4J8jU

http://www.youtube.com/watch?v=g7Tc-YkJRxk

http://www.youtube.com/watch?v=ZivhWIM0Q8s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi nu ai nici tu dreptate ,pai ce facem acum, o luam pe ghicite pai daca schimbi uleiul asa, ajungi sa platesti manopera si respectiv uleiul cat nu face masina tinand cont ca este deja o masina veche si sunt atatea tipuri de ulei si nu in ultimul rand atatea recomandari "avizate".

Modificat de crystyano75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveam Lamborghini toti, faceam cheta pt o fabrica de uleiuri :)

 

Acuma la drept vorbind, daca cineva citeste topicul destinat azd-ului, poate trage o concluzie si de acolo.

Pana la urma experienta utilizatorilor cred eu ca bate orice teorie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca fac un scurt rezumat:

Castrol consuma.

Liqui Moly este scump... unii sunt multumiti de el altii nu..

Motul la cineva merge de minune la altcineva consuma si nu este multumit de el.

Ravenol...e senzational domne...dar tu Dane l-ai schimbat dupa 200 km.

GM 10w40...merge de minune si este si ieftin...asta a folosit un coleg de forum.

Aral...asa si asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati Mobil 1 si problemele se vor rezolva...este un ulei decent ;)

Modificat de enescuus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau Q8.

Glumesc.

 

Gabi, ramane media, Aral, Mobil care nu sunt nici cele mai subtiri, nici cele mai groase. Fac referire gandindu-ma la 5w40 ale caror fise tehnice eu le-am comparat.

 

LM consider se potriveste de minune celor ce deja au luat-o pe ulei si chiar au nevoie de vascozitatea lui crescuta, probabil un motor sanatos si uzat in limite normale va fi mai zgomotos cand il va folosi.

 

Oricum, e important ca dupa atatia ani de exploatare sa se cunoasca si sanatatea motorului, efectuandu-se un test de compresie la cumpararea masinii, astfel incat daca ea deja nu mai e in parametrii ideali, clar nu veti putea pune ulei Motul 5w30 in motor.

 

Conteaza f mult si de unde cumparati uleiul, verificati sa fie bidonul curat, fara etichete deteriorate, cautati data fabrcatiei inscrisa clar pe bidon si tineti cont ca un ulei mai vechi de 5 ani, chiar daca nu a fost folosit nu mai e bun pt a fi folosit in motor.

 

Intrebati vechiul proprietar ce ulei folosea, vedeti cum se comporta masina si daca ea merge bine, nu schimbati tipul uleiului de dragul schimbului.

 

Iar daca tot nu veti gasi uleiul potrivit, asta e, imi pare rau, insa va trebui sa faceti teste, inspirandu-va din experienta colegilor fumumisti si sa va asteptati sa faceti cateva schimburi pana ce veti gasi tipul potrivit motorului dvs.

Sau, pt ca unii deja au facut-o, sa faceti o revizie generala internelor, segmenti, semeringuri, poate vreo supapa, un pat de supapa.

 

Dar asta deja sunt chestii ce nu se pot decide pe vre-un forum, doar un mecanic bun va poate gasi leacul.

 

Sunt curios totusi, daca a folosit cineva uleiurile Mobil 1 5w50. 10w60, recomandate de ei pt motoare ce se afla la 100.000 km, 150.000, pt ca, am fost socat cat de vascoase pot sa fie comparativ cu uleiurile normale.

Au insa si HTHS-ul f ridicat.

 

E posibil ca un motor ce are pbme cu semeringurile, ceva pbme cu semeringurile chiar sa mearga bine cu un asemena ulei?

Teoria spune ca ele vin cu aditivi speciali pt redarea elsaticitatii semeringurilor.

 

E si asta o ultima optiune sa zic asa pt cei ce nu au curajul sa desfaca motorul insa spera la un consum mai redus de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! sunt nou pe forum deoarece mi-am achizitionat de curand un golf 4 1.6 16v! dupa ce l-am luat, am schimbat dupa cum e normal cam tot ce tine de consumabile la el, incepand cu ulei, filtre pompa de apa etc. Ulei  am pus un Castrol Magnatec 10W 40. am deja 1400 de km de cand am facut schimbul si am observat de dimineata ca nivelul lui era scazut la minim. e din cauza ca uleiul nu e potrivit pt motorizarea asta sau motorul consuma ulei! Daca uleiul nu e bun, de care imi recomandati sa bag? Astept raspuns! va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru moment completează până pe la jumătatea părţii superioare şi te mai uiţi din când în când. În prima fază scade ceva nivelul deoarece mai absoarbe filtrul de ulei şi mai depinde şi care a fost nivelul iniţial. Acum de care trebuie cred că te-au lămurit colegii în discuţiile de mai sus :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau Q8.

Glumesc.

 

Gabi, ramane media, Aral, Mobil care nu sunt nici cele mai subtiri, nici cele mai groase. Fac referire gandindu-ma la 5w40 ale caror fise tehnice eu le-am comparat.

 

LM consider se potriveste de minune celor ce deja au luat-o pe ulei si chiar au nevoie de vascozitatea lui crescuta, probabil un motor sanatos si uzat in limite normale va fi mai zgomotos cand il va folosi.

 

Oricum, e important ca dupa atatia ani de exploatare sa se cunoasca si sanatatea motorului, efectuandu-se un test de compresie la cumpararea masinii, astfel incat daca ea deja nu mai e in parametrii ideali, clar nu veti putea pune ulei Motul 5w30 in motor.

 

Conteaza f mult si de unde cumparati uleiul, verificati sa fie bidonul curat, fara etichete deteriorate, cautati data fabrcatiei inscrisa clar pe bidon si tineti cont ca un ulei mai vechi de 5 ani, chiar daca nu a fost folosit nu mai e bun pt a fi folosit in motor.

 

Intrebati vechiul proprietar ce ulei folosea, vedeti cum se comporta masina si daca ea merge bine, nu schimbati tipul uleiului de dragul schimbului.

 

Iar daca tot nu veti gasi uleiul potrivit, asta e, imi pare rau, insa va trebui sa faceti teste, inspirandu-va din experienta colegilor fumumisti si sa va asteptati sa faceti cateva schimburi pana ce veti gasi tipul potrivit motorului dvs.

Sau, pt ca unii deja au facut-o, sa faceti o revizie generala internelor, segmenti, semeringuri, poate vreo supapa, un pat de supapa.

 

Dar asta deja sunt chestii ce nu se pot decide pe vre-un forum, doar un mecanic bun va poate gasi leacul.

 

Sunt curios totusi, daca a folosit cineva uleiurile Mobil 1 5w50. 10w60, recomandate de ei pt motoare ce se afla la 100.000 km, 150.000, pt ca, am fost socat cat de vascoase pot sa fie comparativ cu uleiurile normale.

Au insa si HTHS-ul f ridicat.

 

E posibil ca un motor ce are pbme cu semeringurile, ceva pbme cu semeringurile chiar sa mearga bine cu un asemena ulei?

Teoria spune ca ele vin cu aditivi speciali pt redarea elsaticitatii semeringurilor.

 

E si asta o ultima optiune sa zic asa pt cei ce nu au curajul sa desfaca motorul insa spera la un consum mai redus de ulei.

Castrol 10 W60 este un ulei mai special cu o arie de folosire foarte redusa.

Spre exemplu Castrol furnizeaza 2 tipuri de 10 w60;

* Edge care este special pentru motorizarile M de la Bmw

*Tws care este destinat masinilor de curse sau masinilor care sunt preparate sau modificate pentru curse.

Este un ulei mai special destul de gros care permite si are o fluidiate excelenta in conditii de turatie foarte mare si in conditii de condus superagresiv.

 

Mobil 5 w50 este asemeni un ulei cu o gama de folosinte destul de redusa.

*Mobil 1 care este folosit la motorizari de Porsche si motorizari de MB o anumita clasa de regula Brabus-Amg-Black Series,Vag 505.00(acolo unde motorizarea permite lucrul asta)

*Mobil Rally Formula destinat exclusiv pentru piata americana care are niste normative de ramai cu gura cascata.

*Mobil Rally Formula pentru piata din Europa care are specificatii de masini mai puternice:Porsche,Lexus,MB,Bmw anumite motorizari mari,Vag 500.00

 

 

Din punctul meu de vedere nu este justificata folosirea unor astfel de uleiuri la AZD.

post-64586-0-88005600-1389424650_thumb.j

post-64586-0-83591300-1389424653_thumb.j

post-64586-0-77974400-1389424662_thumb.j

post-64586-0-08482700-1389424668_thumb.j

post-64586-0-59966800-1389424674_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf   un test comparativ intre 18 uleiuri din SUA/Australia. Desi majoritatea nu se gasesc la noi o sa vedeti cum se descurca laudatele Castrol si Mobil.

Modificat de vwgolf4pacific
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Gabi, insa eu ma refeream la http://www.mobil1.co.uk/synthetic-engine-oils/extended-life-10w-60.aspx SI http://www.mobil.com/Egypt-English-LCW/carengineoils_products_mobil-1-peak-life-5w50.aspx

A fost si la noi reclama, chipurile fiind uleiuri destinate masinilor cu rulaj mare, deci nicidecum nu sunt uleiuri de racing.

Desi nu respecta vw502.00, respecta 500.00, care conform cerintelor azd-ului poate fi folosit fara pbme.

 

Legat de testul prezentat de tine Pacific, imi miroase a Duralube. Mi se pare o diferenta prea mare, parca trasa de par. Dar na, daca cauti nod in papura unui ulei il gasesti si daca faci un test specific pt acele conditii, care pot sau nu pot fi regasite 100% si in realitate, te poti diferentia fata de consurenta prin testul respectiv favorabil tie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ce specificatii are uleiul din link 2 ..

 Mobil 1 Peak Life 5W-50 meets or exceeds the requirements of: 

API SN/SM/SL

ACEA A3/B3, A3/B4

Lexus LFA Service Fill

AAE (STO 003) Group B6

 

Mobil 1 Peak Life 5W-50 has the following builder approvals:   VW 501 01 / 505 00

PORSCHE A40

MB-Approval 229.1 / 229.3

BMW High Performance Diesel Oil

Lexus LFA Factory Fill

AVTOVAZ LADA cars

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si 501.00 e bun pt azd. Mai verific inca o data in carte si va zic exact insa asa stiu ca sunt bune si 500.00/501.00.

Culmea e ca eu l-am vazut de vanzare si la reprezentanta VW in Bacau, asta acum 2 ani cand vindeau doar Mobil.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu zic ca e cel mai relevant test, dar incerc sa caut si alte uleiuri. Nu mai sunt multumit de Aral, Castrol si Mobil nici nu vreau sa incerc. Dupa cum ti-am spus si tie in PM, cand foloseam Mobil 10w40 la Supernova avea sludge imediat sub busonul de alimentare cu ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de la reconditionarea motorului folosesc Aral High Tronic 5w40 si masina merge ok. Am  ajuns la 8000 de km si nu a scazut decat vreo doua gradatii pe joja. Cred ca noi romanii am ajuns sa fim mult prea zelosi, mai ceva ca nemtii. Cred ca aici tine de perceptie, stiu persoane care folosesc Castrol de ani de zile si masinile merg bine mersi fara nicio problema. E adevarat ca sunt uleiuri calitative si mai putin calitative. Daca credeti ca nu va mai multumesc uleiurile de ,, baza '' puneti Motul 300V, dar nu cred ca va convin costurile. Mi se pare o aiureala sa punem uleiuri cat mai groase ca sa nu mai manance ulei, dar uitam ca totusi sunt masini de 10-12 ani care nu mai sunt la prima tinerete.

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!