Jump to content

Golf Iii: Clipeste Becul Ulei + Alarma Avertizare


servo
 Share

Postare recomandată

cred k o sai fac prima data un schimb de ulei

da maine o sa mai fac o tura cu ea sa vad cum se comporta data mai apar ceva probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tomoiaga Marius
salut , azi am desfacut jumate de motor :D si ... cand am desfacut capacu de la motor , am gasit o pasta ( spuma ) crem . cineva mia zis ca nu e ulei bun , pareri ? am pus mobil 1 , 10w40 schimbu lam facut in vara.

Salutare............... Angel_boy ai aflat ceva de spuma respectiva care s-a format ? daca da poti sa dai niste detalii ?

sa va zic si eu problemuta mea care a aparut azi..... la dimineata totul bine si frumos, porneste usor, ajung la munca ok, cand plec de la munca si ma duc la masina...pornesc si la cateva secunde incepe sa palpaie becul de la ulei. Ridic capota, observ ca s-a scurs ulei pe lanaga buson si ma uit sub masina la fel ulei pe jos. Desfac busonul si am avut si eu acea crema crem(arata ca si vaselina). Am completat cu ulei (aprox 400 ml) si beculetul s-a stins.

Are cineva idee din ce motiv s-a intamplat acest lucru ? In ultimele 2 saptamani am facut doar drumuri scurte , in oras. Se poate sa se fi desfiletat putin filetul pe unde se scurge uleiul jos la motor ?

Doresc sa mentionez ca schimbul de ulei l-am facut acum 2-3 luni, am parcurs undeva la 3000-3500 km. Am bagat ulei Mobil 10-w40.

Modificat de Tomoiaga Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuma se formeaza in urma condensului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tomoiaga Marius

merci.....si oare de ce mi s-a scurs ulei pe langa buson ? ... o fi fost presiune ?...tin sa specific ca busonul l-am luat nou acum 2 luni si are garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indicator de ulei in bord si un buzz....mi s-a aprins pt o secunda impreuna cu buzzu acela...asta de vreo 2-3 ori cand urcam un deal mai lung si mai abrupt unde vrand nevrand motorul este in sarcina...sa zicem, aproape de Cluj, dealu' Feleacu ( exemplu concret) si mentionez ca nu am trecut de 2200-2300 rot/min. Imi poate zice cineva care e problema? ca sa stiu ce sa fac...in cel mai rau caz ce trebuie cumparat/schimbat? Cu un schimbat de ulei dispare problema? Cu uleiul pe care il am in masina este rulat in jurr de 7500km, ulei Mobil1 10w-40 , semi sintetic.

Bun...am venit acasa...si m-am dus pe un deal cv mai abrupt in apropiere de oras un de am forjat-o un pic...adik urcam dealu undeva la 3-4000 rot/min si nu mi-a facut figura. Cu cateva pagini mai in fata am citit ca de vine poate sa fie vreo sonda...de ex am dat jos contactele de pe sonde si nu mi-a aparut nimic in bord..nici martorul nici piuitul acela....

Marti am un drum mai lung..pot porni la drum sau nu? :D

Astept raspuns....

O seara placuta tuturor :beer:

Modificat de J.j
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi sorbul infundat,cel din baia de ulei.Eu asa am patit la cel pe care l-am avut inainte(1.8),mi-a facut putin la inceput,adica mi s-a aprins becul in bord si se auzeau tachetii rau de tot pt ca nu mai tragea ulei cum trebuie,iar dupa vreo 2 sapt a inceput mai rau,inclusiv cand o porneam si chiar in timpul mersului,facea motorul urat si palpaia becul.Am dat sorbul jos si l-am curatat sita aia de la el fiind foarte imbacsita.Dupa aia nu am mai avut probleme.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Figura asta mi-a facut-o acu doua saptamani....de atunci nimic...motorul merge ca si pana acum, deci fara probleme..nu suna nimic ciudat, nu mi-a aparut martorul de atunci indiferent de turatii....

Nivelul uleiului e ok....

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi sorbul infundat,cel din baia de ulei.Eu asa am patit la cel pe care l-am avut inainte(1.8),mi-a facut putin la inceput,adica mi s-a aprins becul in bord si se auzeau tachetii rau de tot pt ca nu mai tragea ulei cum trebuie,iar dupa vreo 2 sapt a inceput mai rau,inclusiv cand o porneam si chiar in timpul mersului,facea motorul urat si palpaia becul.Am dat sorbul jos si l-am curatat sita aia de la el fiind foarte imbacsita.Dupa aia nu am mai avut probleme.Bafta!

Cum se curata? Unde e ? e accesibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e ceva de munca...Eu am facut asa:

am dat drumu la ulei,am dat baia jos dupa care am dat pompa de ulei jos.Sorbul este prins pe aceasta,este ca o trompa si este prins in 2 suruburi,daca mai tin bine minte.Dupa aia i-am curatat bine sita aia cu motorina,o pensula si un ac si am reluat procesul in sens invers si am schimbat si garnitura la baie ca sa nu am surprize dupa aia! Cel mai bine e sa se faca atunci cand se face schimbul de ulei ca sa nu se munceasca de 2 ori la faza cu datu uleiului jos.

O sa trebuiasca sa fac si la golful pe care il am acum pentru ca atunci cand pornesc imi palpaie de vreo 3 ori martorul din bord,dar mai la primavara.O sa va dau de stire cand voi rezolva treaba,din nou! Bafta!

Modificat de AdryanDim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la chestiile astea cu palpaitul becului la ulei nu-i de joaca,oare cei de la vw mai puneau bec in bord pt asa ceva? trebuie vazut de unde vine problema imediat ce a aparut: presiune pompa,sorb infundat,sonda defecta............si un caz mai rar-cuzinetii de pe palier ai motorului sunt uzati dar asta in cazul in care se pune un ulei corespunzator si toate celelalte enumerate au fost verificate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, si eu am probleme cu martorul pentru ulei, daca merg mai in forta cu el si distante mai lungi la relanti incepe sa palpaie si uneori ramane aprins, daca apas foarte putin pedala de acceleratie se stinge, maine voi verifica presiunea la ulei. motorul nu scoate zgomote ciudate, nu se aud tacheti etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei care au motor 1,6 tip AEE mpi, vă rog să precizati pozitia senzorilor pt ulei, unu l am depistat cel de al doilea nu l vad. va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serbeniuc Ioan Bogdan

In primul rand...schimba tipul de ulei cu unul mai bun ( Aral ) .Uleiul care e acum in motor e prea slab si cu siguranta e licenta. Pompa de ulei in turatie il arunca foarte repede in rampa si prinde gol de aer.Am patit si eu la aproape 4000 rpm,la masina mea ,si s-a rezolvat situatia dupa ce am schimbat uleiul si am pus Aral.

Cu Valvoline am patit-o si eu si tipa ceva in bord de fiecare data cand o turam mai tare.

Sper ca informatia mea iti va fi de folos. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu se intampla la turatii ridicate ci la relanti iar uleiul nu cred e cel mai prost (Castrol magnatec 10W 40)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,de cand am schimbat cu magnatecu ala UE 10w40 pornesc si totul e normal vreo 30 secunde dupa care incepe sa palpaie becul,bun,am mers asa vreun km dupa care a inceput si buzzerul sa sune,am turato,am crezut ca nu e presiune in pompa dar degeaba becul si buzzerul erau in functiune timp in care se aud tachetii mai tare ca niciodata(toti)toate astea indiferent de tureatie ca e la relantiu sau turata,merg in continuare si dupa ce incepe sa se incalzeasca motorul (vreo 5 min)se opreste si buzerul si palpaitul si nici tachetii nu se mai aud(toate odata)dupa aia pot sa merg inconjurul lumii ca nu mai zice nimic si merge brici,(in ultima luna am patito de vreo 5 ori nu de fiecare data)oare sa fie mizerie??mai e un fenomen... dupa ce am schimbat cu castrolu asta parca se tureaza mai greoi ca inainte,daca bag viteza zici ca e dacie :salut: ma gandesc ca am mizerie prin motor si sai bag un aditiv de ala de curatat apoi sa trec pe 5w40 poate isi mai revine,o fi bine??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am problema cu licaritu becului inainte sa refac motorul complet ,o am si acum dar acum mi-a murit si turometru,de cand am refacut motorul am 3 schimburi de ulei cu filtre cu tot si tot degeaba ...palpaie daca ma dau la ea si doar la relanti ,dc accelerez putin se stinge maine ma duc la un specialist sa vad care este treaba si va tin la curent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine (tot diesel) daca scot mufa cu 2 fire care vine pe alternator nu mai merge nici turometrul si clipeste si becul de ulei.

Incearca sa verifici mufa si curata si pinii.

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:zzzzz: la mine s a rezolvat cu martorul, nu se mai aprinde, rezolvarea a fost relativ simpla, dupa ce am verificat pompa de ulei si s a exculs din calcul, sonde etc, am schimbat uleiul (avea vascozitatea apropiata de cea a apei) si filtru de ulei si s a rezolvat, toarce ca o pisicuta acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da?si la mine sa rezolvat tot prin schimbul uleiului care era prea gros si am pus unul mai subtire 5w40 si e super ok nu sa mai aprins becul la nici o turatie nici la relanti nici tachetii nu se mai aud :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

aveam o problemă la Golf III, 1,6 benzină, 1993, cu becul şi buzzerul de la ulei, care

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cristina131187

aceeasi poblema o am si eu de anul trecut din mai . dupa 3o km mi se aprinde bcul si tiuie in continu. toata vara km asa am mers. din septembrie nu mi s-a mai aprins. iar de o luna incoace m-a tampit , dupa 20 km mi se aprinde becul si tiuie continu. habar nu am ce-o avea. cred k ar fi vorba de senzorul temperatura ulei. sapt viitoare vreau s-o duc la mecanic sa vad ce are. sper sa si aflu sa nu ma duc degeaba. k asta vara am fost la unul si mia zis k din cauza la motor se aprinde, am facut tot motorul nou , o gramada de bani s dupa ce am plecat de la el din service spre casa mi s-a aprins becul. ma ingrozeste ideea knd trebuie sa ma duc cu ea in service...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a o duce la mecanic verifica sonda de presiune la ulei sau inlocuieste-o...normal iti face dupa ce se incalzeste motorul sau cand e si rece sub 40 de grade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi poblema o am si eu de anul trecut din mai . dupa 3o km mi se aprinde bcul si tiuie in continu. toata vara km asa am mers. din septembrie nu mi s-a mai aprins. iar de o luna incoace m-a tampit , dupa 20 km mi se aprinde becul si tiuie continu. habar nu am ce-o avea. cred k ar fi vorba de senzorul temperatura ulei. sapt viitoare vreau s-o duc la mecanic sa vad ce are. sper sa si aflu sa nu ma duc degeaba. k asta vara am fost la unul si mia zis k din cauza la motor se aprinde, am facut tot motorul nou , o gramada de bani s dupa ce am plecat de la el din service spre casa mi s-a aprins becul. ma ingrozeste ideea knd trebuie sa ma duc cu ea in service...........

O să-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!