Jump to content

Golf Iii: Clipeste Becul Ulei + Alarma Avertizare


servo
 Share

Postare recomandată

deci tacanitul culbutorilor care sunt hidraulici si depind in mod direct de presiunea uleiului pe care unii nu il sesizeaza cu toate ca motorul lor suna ca unul diesel este un zgomot mecanic si puteti schimba voi senzorii de presiune si cablaj electric si bord si ce mai vreiti voi, cel mai simplu folositi un manometru si masurati presiunea uleiului. Pompele se mai uzeaza, supapele de suprapresiune se mai decalibreaza chiar se pot ancrasa. Mecanicul meu mi-a spus ca pompa prezinta urma de uzura...nu foarte grav si mi-a recomandat folosirea unui ulei mai gros ex 15w40 in prezent am 10w40 asa ca prin scoaterea buzzerului sau schimbarea sondelor fara o verificare a presiunii de ulei sunt bani aruncati in vant. O diagnosticare corecta te poate salva de la o cheltuiala mare de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va rog dati-mi si mie valorile presiunilor la sondele de ulei pentru un motor ABD 1,4 60cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e fabricata dupa 9/92 ai odata 0,25bar si 0,9bar a doua sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

azi am primit si eu partea mea de probleme cu martorul presiunii de ulei...

mai precis la relanti si cu motorul la 90C ,

dupa 2-3 min de frunctionare la relanti apare martorul care clipeste odata la cateva secunde (rar adica fata de cum clipeste cand bpun contactul faza pe care o face de cand am masina )

am inteles ca ar putea fi o supapa care tine presiunea la turatii joase, unde este situata ? in filtrul de ulei cumva ?

de asemenea la morul meu AEA exista doua sonde pe chiulasa , am scos firele la ambele si nu se intampla nimic

Modificat de mihai8888
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare. si eu am avut problema cu palpaitul martorului de ulei dupa pornire inca 2-3 secunde daca masina a stat mai mult timp nepornita. bineinteles cand am facut schimbul de ulei mecanicul mi-a zis k mi-a pus filtru MANN. de unde. m-am uitat putin mai atent si am constatat ca este un filtru aproape no name "4F". am intrat pe oilshop.ro am facut comanda pentru filtru de ulei MANN pentru codul motor al masinii mele (erau 2 modele pentru intervale de ani de fabricatie diferite) . la prima pornire problema disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine a reinceput sa ma necajeasca martorul de ulei din bord,dar se 'linisteste'' dupa 2100-2200rpm.Am mai avut probleme cu el ca suna si acum cum este vara, cald, au reinceput.Eu cred ca este de la sonde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. problema vine d la 1 din bulbii d la sonda d ulei. este cel d 1.8bari cu dunga alba p el mai mult ca sigur.se intampla frecvent problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am si eu, dar trebuie sa existe o explicatie! Am schimbat si bulbii de presiune a uleiului si totma buzuie, sa merg numai cu 100-120 la ora nu prea imi convine.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema asemanatoare cu martorul presiunii uleiului am si eu la masina din semnatura.

Prima data mi-a facut figuri acum o luna si ceva, dar s-a intamplat la un drum de aproximativ 80 km. Am verificat nivelul uleiului (cu care nu facusem nici 1000 de km) si era in regula. Masina mergea normal, asa ca mi-am continuat drumul pana la destinatie. Si dupa aceea nimic, pana zilele astea, cand din senin martorul de ulei a inceput sa palpaie si sa sune. Am observat ca face doar cu motorul cald intre 2200 si 2800 rpm. Inafara acestui interval nu.

Am schimbat uleiul (cu care facusem cam 2000 km). Am pus tot Castrol Magnatec 10w40 cum avusesem inainte.

Am schimbat cei 3 (doi de presiune si unul de temperatura) bulbi de pe filtrul de ulei. Singura schimbare a fost ca martorul inceteaza sa se mai aprinda si sa sune de la 2800 rpm in sus. Inainte urla pana la 3000 rpm.

Motor suna si trage la fel ca inainte... e doar martorul care palpaie si suna in bord.

Am fost la electrician auto cu gandul ca vreun fir e intrerupt. A zis ca nu e de natura electronica, doar in cazul in care ceva (nu mai stiu cum i-a zis, parca releu) de la computerul de bord s-a defectat, dar atunci ar trebui sa indice valori gresite si pt consum, viteza medie, etc. si ca asta e o defectiune foarte rar intalnita. Mecanicii (doi la numar) cu care am vorbit pana acum au zis ca pompa de ulei nu poate fi, ca atunci ar trebui ca martorul sa ma anunte si la relati, si cu motorul rece, si la alte turatii decat cele din intervalul 2200-2800. Oricum... nici unul n-avea manometru :icon_thumright: ca sa-mi masoare presiunea motorului.

Vad ca nu sunt singurul cu probleme de genul asta. Intrebarea mea este daca ati reusit sa-i dati de cap pana acum? Pot sa umblu cu masina in starea in care se afla pana gasesc un mester care stie ce sa-i face? Risc sa gripez motorul? Am facut deja cam 200 de km :D cu masina in starea asta si nu vad nici o schimbare (nici in bine nici in rau) dar n-as vrea sa ma lase de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt multe de zis la chestia asta:bulbi, ulei, filtru, pompa de ulei, supapa de presiune...s.a.m.d.Si eu am patit la fel ca tine si am mentionat undeva in topic ca a fost doar bulbul de presiune de la filtru...tin sa precizez ca orice motor dupa ce trece de un anumit nr de km are nevoie de un ulei mai gros pt ca uzura motorului si al pompei de ulei creste, eu am ajuns sa folosesc Castrol 15w40 de la 10w40.Ceea ce as vrea sa te intreb...iti face scandal buzzerul dupa ce apa iti ajunge la 90 grade?

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are aprox. 217000 km. Ar fi vreun dezavantaj daca as pune 15w40? E mai nasol pe timp de iarna?

Buzzerul urla chiar daca apa nu ajunge la 90 de grade (dar temperatura uleiului ajunge pe la 70 de grade). La drumuri extraurbane am observat ca temperatura apei ramane undeva pe la 75-80 de grade la mers lejer. In oras se mentine la 90. E ok? Sau ar trebui sa imi stea la 90 de grade indiferent de conditiile de drum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ai omis chiar ce era mai important.Te-ai apucat sa schimbi bulbi aiurea si nu ai masurat presiunea la ulei,asta trebuia sa o masori prima data.Degeaba ai schimbat bulbii daca presiunea nu este in limitele ei.Daca masina a mers bine cu 10w 40, nu cred ca este cazul sa schimbi pe 15w 40. Verifica presiunea si daca totul este ok(bineinteles si pompa) atunci poti sa treci la 15w 40.

Apa trebuie sa stea atat in oras cat si in afara la 90 grade,altfel iti creste consumul si in timp uzura prematura a motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ai omis chiar ce era mai important.Te-ai apucat sa schimbi bulbi aiurea si nu ai masurat presiunea la ulei,asta trebuia sa o masori prima data.Degeaba ai schimbat bulbii daca presiunea nu este in limitele ei.

Azi am schimbat si filtrul de ulei, tot degeaba.

Stiti unde pot sa masor presiunea in Cluj, inafara de reprezentanta VW? Mecanicii pe la care am fost ca stiam ca lucreaza ok (ieftin si bine) nu aveau manometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

Pe Str Sperantei, fosta ... Moldovan este pe stanga cum mergi spre spitalul de boli infectioase un service care face si itp-uri.Acolo am verificat eu presiunea de ulei la masina mea.Cred ca e 20 lei sa ti-o testeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
In primul rand ai omis chiar ce era mai important.Te-ai apucat sa schimbi bulbi aiurea si nu ai masurat presiunea la ulei,asta trebuia sa o masori prima data.Degeaba ai schimbat bulbii daca presiunea nu este in limitele ei.Daca masina a mers bine cu 10w 40, nu cred ca este cazul sa schimbi pe 15w 40. Verifica presiunea si daca totul este ok(bineinteles si pompa) atunci poti sa treci la 15w 40.

Apa trebuie sa stea atat in oras cat si in afara la 90 grade,altfel iti creste consumul si in timp uzura prematura a motorului

Azi am fost la service si mi-au masurat presiunea uleiului. Ceea ce mi s-a parut foarte ciudat e acul manometrului la relantiu era f aproape de 0 la ambii bulbi si totusi buzzerul si becul de ulei inca nu s-au aprins. N-ar fi trebuit sa faca scandal buzzerul si la relantiu daca presiunea e aproape 0? De ce doar intre 2200 si 2800 rpm si doar cu motorul cald porneste? Am intrebat la service si raspunsul a fost "poate ca intre turatiile alea scade mai mult". WTF, unde sa scada mai mult? Nu stiu, dar am impresia ca am luat teapa cu masurarea asta. Oricum... is foarte nedumerit. Zicea mecanicul de acolo ca e pompa de ulei sau cuzinetii. Dar am facut aproximativ 500km cu masina in starea asta, si nu s-a agravat deloc. Masina merge brici. Daca ar fi pompa de ulei de vina si presiune 0 in motor, n-ar fi trebuit sa fie de mult gripat motorul?

Pe Str Sperantei, fosta ... Moldovan este pe stanga cum mergi spre spitalul de boli infectioase un service care face si itp-uri.Acolo am verificat eu presiunea de ulei la masina mea.Cred ca e 20 lei sa ti-o testeze.

@ghicicine Mersi.. Pana la urma am fost la AutoDoc (45 RON :D ), la service-ul de pe strada Sperantei erau foarte ocupati si m-au tot amanat cateva zile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

servus acdum citeva luni in urma am facut un drum targoviste- toplita si cind mai aveam 20 de km si ma apropiam de destinatie mi-a sunat buzzeru in bord , am tras pe dreapta si am stat pret de 30 de minute cit sa se mai raceasca motorul si dupa am continuat pina la toplita la destinatia finala , a doua zi am fost la un service de la gheorghieni si mi-au masurat cu manometru presiunea si mia dat verdictul ca trebuie sa imi schimb pompa de ulei . am ajuns inapoi acasa la targoviste am facut comanda la raiman si miau trimis pompa am montat-o si de atunci nu mai am probleme, mentionez ca de cind am masina si de la cine am cumparat-o baga ulei 15 w - 40 asa ca si eu de cind o am tot acelasi model de ulei am bagat in ea parerea mea este sa iti schimbi pompa de ulei ca nu ai presiune si golfuletu meu are 200 de mii in bord si cred ca de aia trebuie sa ai ulei cu caracteristica de vascozitate mai mare ca are ceva batranete bafta si o zi buna la toti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

servus acdum citeva luni in urma am facut un drum targoviste- toplita si cind mai aveam 20 de km si ma apropiam de destinatie mi-a sunat buzzeru in bord , am tras pe dreapta si am stat pret de 30 de minute cit sa se mai raceasca motorul si dupa am continuat pina la toplita la destinatia finala , a doua zi am fost la un service de la gheorghieni si mi-au masurat cu manometru presiunea si mia dat verdictul ca trebuie sa imi schimb pompa de ulei . am ajuns inapoi acasa la targoviste am facut comanda la raiman si miau trimis pompa am montat-o si de atunci nu mai am probleme, mentionez ca de cind am masina si de la cine am cumparat-o baga ulei 15 w - 40 asa ca si eu de cind o am tot acelasi model de ulei am bagat in ea parerea mea este sa iti schimbi pompa de ulei ca nu ai presiune si golfuletu meu are 200 de mii in bord si cred ca de aia trebuie sa ai ulei cu caracteristica de vascozitate mai mare ca are ceva batranete bafta si o zi buna la toti

@pele Mersi de sfat. Idee e ca mie mi se aprinde si suna buzzerul numai intre 2200 si 2800 rpm. Tie iti suna si la relantiu? Avea alt sunet motorul sau simtei vreo diferenta in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relanti nu imi suna buzzeru dar in mers si cind urcam pante suna de ma lua dracii :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine incepea sa "tipe" lampa la ulei doar la drum lung peste 3000 ture ... cand am venit de la mare am schimbat uleiu, mobil 1, 10w40 ... motor 1.6, 3.2 litri ulei.

Acum numai face figuri ... am 208.000 km, cu cat motoru e mai uzat bagati ulei mai vascos ... 15w40 ...

acum merge 200 :X

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu nedumerire de la o bucata de timp im palpaie becul de la ulei , uneori chiar si face zgomot adica piuie , am schimbat si uleiul si filtru , dar tot asa , am schimbat bulbu am crezut ca de la bulb am schimbat 3 dar nimica , acum de la o bucata de timp palpaie in continu , nivelu la ulei este acelasi nu consuma , motoru merge bine, consumu nu sa modificat. astept si eu un sfat din partea dumneavoastra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz verifica pompa de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

acu ceva timp va deranjam si eu cu problema martorului presiunii de ulei

am incercat intai sa trec de la 5w40 la 10w40 si nimic

apoi inspirat de manualul de service si fortat de faptul ca am spart baia de ulei, am desfacut pompa de ulei spre verficare , am spalat-o cu benzina am fortat de cateva ori supapa de suprapresiune am pus totul la loc si surpriza ,toate simptomele au disparut .

mentionez ca am masurat presiunea inainte si intradevar era mai mica decat cea ce scria pe sonda , insa in limitele date de manual (0,15-0,35 bar min la relanti , eu avand 0,3 bar cand se aprindea becul iar pe sonda scria 0,45 bar) iar acum cu aceiasi sonda nu se mai aprinde

explicatia pe care am gasit-o in manual ; cand motorul e rece pompa debiteaza presiune mare si cu ocazia aceasta in tubul in care este situata supapa de suprapresiune se aduna impuritati care impiedica inchiderea corecta a acesteia

sper sa fie de folos experienta mea

cu stima....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ms pntr sfat o sa incerc si eu sa vad paote ii dau de capat pana la urma k deja nu im place cum tot se aprinde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus ulei mai gros 20w50 aral, si n-am nici cea mai mica problema:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!