Jump to content

Golf Iii: Clipeste Becul Ulei + Alarma Avertizare


servo
 Share

Postare recomandată

Buna am citit si eu sfaturile de pana acum fiindca am si eu aceeasi problema la masinuta mea la fel imi face si mie cand temperatura este la peste 80 de grade si merg putin subturat imediat m-i se aprinde martorul si incepe sa "urle" pe acolo ... sper sa gasesc o rezolvare cat mai rapid tin sa spun si eu ca am schimbat uleiul cu un 10w40 de la mobil1 si in acelasi timp si filtrul crezand ca problema este de la ulei sper sa nu trebuiasca sa schimb pompa de ulei care ma costa o groaza de bani avand in vedere ca golful meu este din 93 nu pot spune la ce turatii imi face figuri ca nu am turometru insa promit ca voi posta si eu rezolvarea la aceasta problema (cel putin in cazul meu) cu speranta ca va fi de ajutor pe viitor cuiva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit eu la dacie.La turatii mici se aprinde becul de la ulei si scadea presiunea.Am mers mai turat pana la service si acolo mi-au schimbat pompa de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit o parte din "buba" un papuc de la sonda albastra (nu stiu ce sonda ii aia dar in fine) era scos l-am bagat inapoi si acum se aprinde becul de ulei din cand in cand clipeste de doua ori sau 3 apoi se stinge ma bucur ca am scapat de sunetul ala de avertizare sper sa schimb doar sonda de ulei si sa rezolv problema asta cat mai ieftin cu putinta (pompa de ulei este 350 de ron plus manopera....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun am schimbat acum 40 de minute sonda de ulei am pus una noua acum palpaie becul imediat cum ajunge temperatura la 80-90 imediat palpaie este adevarat ca face asa atunci cand nu merg turat insa daca ma opresc si stau la relanti si intra termocupla palpaie incontinu ce-alalta sonda cea veche palpaia o data de doua ori in mers in rest nu aveam treaba cu ea offf deci ce naiba fac? o fi sonda? sau pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasi problema am avuto si eu cu palpaitul becului am schimbat bordul cu unu cu turometru si degeaba ...porma am avut o problema si am refacut setu motor si tot palpaie becul....masina merge bine de vreo 6 luni palpaie da...cine al baga an seama....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM si eu o problema la golful din semnatura.Acum cateva zile am tras pe dreapta masina,si am auzit un tacanit ciudat din zona motorului.Am accelerat motorulde 2 ori dupa care a murit.(nu mi s-a intamplat niciodata sa moara motorul asa degeaba).Am completat cu jumatate de litru de ulei dupa care mi-am continuat drumul.ajuns acasa am luat la verificat zonele pe credeam ca poate curge ulei.Uitand-uma am observat ca imi curge ulei din furtunul acela gros care face legatura intre filtrul de aer si carburator.e normal sa ajunga ulei in zona aceea?plus ca martorul de la ulei se aprinde de 2 ori dupa ce pornesc motorul.astept un raspuns.drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martorul presiuni de ulei este normal sa se aprinda de doua ori dupa ce pornesti masina pentru ca atunci pompa baga tare si ridica uleiul in rampa ceea ce este bine ... la mine lucrurile s-au cam agravat exact ca in domeniul sanatatii la fel si in domeniul auto unii medici iti spun ca esti bine altii zic ca esti pe moarte ... unii mecanici miau zis ca masina nu are nimik este normal si ca sigur becul ala are el ceva de se aprinde asa din senin..i...INSA nemtii nu gresesc atunci cand calculatorul te avertizeaza cu 1702 cand pornesti masina si nu degeaba mi se aprindea mie becul...motorul meu a ajuns sa tacane in ultimul hal..deci uleiul nu mai urca sus .. si nici nu stiu cum naiba am sa ajung la mecanic cu ea asa ... insa vreau doar sa iti spun ca nu este mereu asa cum cred unii ..ar trebui sa verifici foarte bine si la cea mai mica bataie a motorului sa actionezi ,altfel..cine stie..doamne fereste...ajunge piesa de schimb (asta desigur daca becul de la ulei ti se aprinde si in mers , altfel nu ai nici o treaba)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am dat jos astazi pompa de ulei si am verificato ...si nu scapa ulei pe niciunde dar cred ca nu-l urca nici sus in rampa pentru ca noi am invartit de ea si fara presiune creata dupa vreo 15-20 de rotati ale pinionului pe lant incepea sa ridice benzina din recipientul in care am probat-o insa atunci cand am acoperit orificiul prin care uleiul era pompat sus si am incercat sa cream presiune in pompa aceasta nici macar nu mai tragea nimik pur si simplu intorcea inapoi tot ceea ce pompa fara ca sa-si creeze presiune am cazut de acord cu mecanicul si am dat comanda de o pompa noua maine o vom pune pe masina am avut noroc ca nu am afectat nimik inafara de tacheti care saraci cam bat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu aceasi problema cu martorul care palpaie si buzzer-ul care te scoate din minti.

Am ajuns sa demontez baia de ulei si am gasit in interiorul ei un dop, cred ca este de la supapa de suprapresiune. Ma poate lamuri cineva cum functioneaza ala? Se mai poate monta inapoi fara sa-mi cada la prima accelerare peste 2000 rot/min? De bagat la loc, l-am bagat... cu degetul.

Mecanicul mi-a spus ca nu tine si el imi recomanda ori sa schimb pompa (mi-au cerut 750 RON pe ea) sau sa incerce s-o prinda cumva (prin infiletare, lipire etc)

Dopul ala presupun ca nu este piesa de schimb, desi am gasit o piesa care aduce putin cu ala. Acesta este codul, dar nu sunt sigur ca piesa e corecta 030 115 112 B

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar deasupra scrumierei gasesti 2 capace ce acopera mufele. se scot usor.

vad ca tu le stii pe toate pe aici........ai si laptop cu program de citit agregatul si am impresia ca suntem consateni!

nu imi zici unde sa vin sa imi citesti la Tantza ce are si de ce nu merge si ma inbolnaveste de nervi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare

am si eu o problema apropo de martorul de la ulei care daca merg cu masina sub 2000 de ture nu se aprinde dar daca depasesc tiue si se aprinde incontinuu si nu se opreste pana nu opresc motoru e ok doar daca nu depasesc 2000 de ture ....cam ciudat fata de tot ce am citit pana acum pe acest topic help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca la turatii ridicate se deschide supapa de suprapresiune de la pompa de ulei. Incerca sa schimbi pompa de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am si eu o problema apropo de martorul de la ulei care daca merg cu masina sub 2000 de ture nu se aprinde dar daca depasesc tiue si se aprinde incontinuu si nu se opreste pana nu opresc motoru e ok doar daca nu depasesc 2000 de ture ....cam ciudat fata de tot ce am citit pana acum pe acest topic help

Aceeasi problema am avuto si eu la dacie.M-a lasat pompa de ulei la 100 km de casa si pana la service am mers numai turat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un diy cu demontarea pompei de ulei are cineva? se schimba greu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un lucru destul de ciudat mi s-a intamplat si mie date: in primul rand a inceput sa imi fluctueze turometrul atunci cand treceam de 2000 rpm, desi motorul mergea normal. Cand o lasam la relanti isi revenea. Cu timpul (dupa vreo zi, doua) a inceput sa se aprinda intermitent becul de la ulei (cu toate ca alarma sonora nu s-a facut prezenta ) iar turometrul sa stea la zero rpm. Imediat a urmat masurarea presiunii uleiului care era normala.

Rezolvare : mufa care pleaca din alternator avea contactele oxidate. Am rezolvat-o in maxim 10 minute cu un spray de curatat contacte. De atunci problema a disparut si nu a mai reaparut, prin urmare o consider rezolvata.

Nu e neaparat o regula, dar cei la care se aprinde becul de la ulei(impreuna cu o anomalie a turometrului/vitezometrului - la masinile fara turometru) , fara alarma sonora, pot verifica acea mufa.

Modificat de PandaBlue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit la un magazin de piese in bucuresti pompa de ulei topran 160lei ..din cate am inteles topran e marca turceasca..stie cineva ceva de ei, merita sa o cumpar sau sa ma feresc de turcisme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serv mai sefule tat vad ca nu ai schimbat pompa aia de ulei tiam dat un pm si tiam zis intra la wolkspart acolo au adresa de mail si tf suna la aia miine pe unul din tf si le zici probl

nu te baga cu turcisme ce e asa de greu hai noroc si doamne ajuta o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut pm,oricum vorbisem inainte cu volksman si a zis ca nu are decat piesa originala 600ron.cam scump pt mine!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine martorul de ulei se aprinde dupa ce mi se incalzeste un pic motoru si daca o urc peste 2000 de ture face un bipait de ma scoate afara din masina. si scoate fum albastru pe esapament de nu vad in spate. Am schimbat recent garnitura de chiulasa ca era crepata si distributia si cuzinetii la biele. Ce poate sa aiba?

Nici un mecanic din sebes nu stie ca sa ii mai faca. suntem doi cu golf 3 exact aceleasi simtome si nu stim ce sa le facem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema cu martorul de ulei. La mine suna incontinuu si se auzeau supapele si axu cu came cum lucreaza. Am fost la un mecanic si i-a desfundat canalele de ungere care mergeau spre axul cu came, in timp apar tot felu de depuneri si se optureaza canalele de ungere. Am facut un drum de germania cu masina si nu a mai facut figuri. Toata distractia cu desfundatul m-a costat 300ron. Daca nu rezolvati altfel problema incercati si varianta asta. :icon_thumright:

si-a mai curat careva canalelele-alea de ungere ?? ca am vb cu cativa mecanici si mi-au zis ca din experienta lor pompele de ulei sunt facute sa reziste ceva si ca probabil alta e problema..ce presupne operatia? ca 300ron mi se pare destul de mult..

si la mine se aude un fel de zbarnait nush daca e de la supape sau altcv..

La mine martorul de ulei se aprinde dupa ce mi se incalzeste un pic motoru si daca o urc peste 2000 de ture face un bipait de ma scoate afara din masina. si scoate fum albastru pe esapament de nu vad in spate. Am schimbat recent garnitura de chiulasa ca era crepata si distributia si cuzinetii la biele. Ce poate sa aiba?

Nici un mecanic din sebes nu stie ca sa ii mai faca. suntem doi cu golf 3 exact aceleasi simtome si nu stim ce sa le facem.

si la mine la fel ,mai putin partea cu fumul..ati verificat daca firul de la sonda (cea de mare presiune) e legat bine ? daca nu se aude niciun alt zgomot ciudat sa nu fie intrerupt pe undeva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu cand se aprinde becul la ulei in turatie, este de vina pompa de ulei, insa eu acum cateva zile cand a fost ger afara am pornit motorul dupa ce a stat cateve zile masina si nu se mai stingea becul la ulei, am repornito am accelerato putin, si in scurt timp a inceput sa sune si alarma aia in bord, dupa sunetul motorului nu prea avea ulei in rampa(deci nu era ceva electric), am sunat mecanicul si a zis sa o las cateva zile sa dea putin caldura ca poate sa se pronunte. Asa am facut si zilele astea am pornito si s-a stins becul imediat ca si cum nu ar fi avut nimic, si acum nu mai am probleme, insa nu stiu ce s-a intamplat in acea seara, Uleiul si filtrul au 3000km, am Mobil 10w40, insa nu vreau sa mai folosesc Mobil, de la niste prieteni care au magazin de piese auto am inteles ca e facut in Turcia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am citit eu in manualul de golf 3 daca nu se stinge becul la relanti inseamna ori ca sonda de presiune mica e dusa sau pompa e atat de dusa incat si la relanti nu mai baga presiunea necesara(ceea ce e de rau ca e vb de o presiune ft mica 0.25-0.35 bar parca) sau uleiu(de calitate proasta)l s-a ingrosat din cauza frigului atat de tare incat pompa d-abia il mai trage( varianta gandita de mine..) :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ca dupa ce a dat un pic caldura merge normal, tind sa cred ca de vina a fost uleiul, oricum m-am convins cat de prost este Mobilul asta din Romania, si asta nu e singurul factor, am un tachet mai bolnav care tzacane la rece, inainte cu castrol se incarca mult mai repede, cu asta si cand se incalzeste motorul tot mai tzacane. De castrol nu m-am bucurat prea mult, l-am pus cand am luat masina si atunci imi consuma 1l/1000km de la simeringurile supapelor, dupa ce le-am schimbat am zis sa pun un ulei mai ieftin sa vad daca mai consuma sau nu ulei, acum ca nu mai am probleme il mai tin pasta pana la 5000km si il schimb. Multa bafta!

Modificat de mihai2ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!