Jump to content

Golf Iii: Clipeste Becul Ulei + Alarma Avertizare


servo
 Share

Postare recomandată

Exact asa mi se intampla mie acum!?

uleiul l-am schimbat acu 5000 de km..si filtrul..ulei 10w40 ARAL

ce sa fac ? sa schimb din nou uleiul?

raul ai mai avut probleme dupa schimbul de ulei?

please help me!!

Inainte i-am facut un test de presiune in circuit (destul de buna mi-a zis mecanicul 4.5-5 bar) si ca nici nu poate fi vb de pompa cum ma gandisem io, iar dupa ce am schimbat uleiul si filtrul a fost perfect. Vezi cum arata uleiul, eu tot pe la 5000 l-am schimbat, dar grija la ce filtru pui

"Sageata", tu daca ai schimbat si pompa nu stiu ce ar putea sa fie mai grav dde-atat. Vezi ce-a postat si @Dani, probabil contacte sau sonde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

aceeasi problema o am si eu de ceva vreme...cand ajunge apa la 90 grade ( in mers normal sta la 70) si se mentine asa cateva minute incepe sa se auda tacanitul de la culbutori ca si cum nu ar mai veni ulei urmata de palpairea martorului de ulei si in final piutul de rigoare

trag pe dreapta..astept 10-15 min sa se mai raceasca plec si daca nu mai stau in aglomeratie nu mai sunt probleme

uleiul nu are nici 2000 de km ( Aral 10w40) Am bagat 4l si pe joja e la jumatatea marcajului

filtru Man

Astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ridici pe la vreo 2mii de ture, dispare martorul si piuitul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap...daca o turez dispare...si la fel daca pun masina in miscare cat sa scada temperatura apei la 70

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa verifici cele 2 sonde de ulei (le cureti, le masori) daca tot le desfaci, baga si un manometru in locul celei pentru presiune si vezi cum stai (asta la un service ceva, iti dai seama si de pompa), si mai incearca si cu inca un filtru de ulei, chiar daca are 2000km, mie mi-a facut dupa vreo 4000.

Temperatura apei nu are legatura, iar cand esti in miscare ai turatie si de-aia nu-ti mai bipaie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerc si eu sa scap de palpaitul becului de ulei din bord. am schimbat uleiul: castrol 10w40, filtru de ulei mann, tot nu a disparut. am trecut la sonde acum. am cumparat sonde e una alba si am cerut una maro dar n-avea...mi-a dat una albastra..aia nu stiu pt ce este. si am mai observat ca pe suportul filtrului mai e loc pt inca o sonda dar la mine are un dop ...desi are fir tras pana acolo ..oare de la ce o fi aia?

post-12834-1216571286_thumb.jpg

post-12834-1216571342_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la sonda MAF care indica temperatura uleiului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci e bn , m-am lamurit in privinta ei. dar raman celelalte...adik io inlocuiesc sonda alba ...si pe cealalta...pun pe cea albastra in locul celei maro? m-am uitat pe cele noi si n-au nici o valoare scrisa pe ele ..adica acele valori...bar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea daca se poate sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns.la mine e urmatoarea situatie:de ex. ma duc cu ea aprox. 50 km si nimik......dupa incepe sa palpaie si sa piuie becul de la ulei......mentionez ca daca in timpul mersului apasa ambreiajul si o turez se opreste si dupa un timp iar porneste....va rog mult daca se poate sa ma ajutati si pe mine ca nu mai stiu ce sa ma fac......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa si tu ce face toata lumea pe acest topic si ce se tot vorbeste aici. daca ar exista si alta solutie pt a rezolva cu martorul de ulei fii sigur ca s-ar fi stiut si am fi postat aici. io am luat deja o masura...k sa nu-mi mai piuie in cap am anulat aia care piuia...acum doar se aprinde becu :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lool ai anulat firul de la piuitoare, dar tacanitul de la culbutori se aude sau e doar martorul.

Eu tind sa cred totusi ca e de la pompa de ulei de care ne cam ferim sa o schimbam, singura varianta e sa verificam presiunea cu un manomeru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei care au mai desfacut motoare exista sorb la pompa de ulei care daca ar fi putin infundata ar impiedica cumva bunul mers al acesteia?

Modificat de petre_mk3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt moment am scapat de bec de ulei aprins...am schimbat sondele si deocamdata nu s-a mai aprins :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut o problema similara: a inceput sa se aprinda si sa piuie pe drum, am deschis capota si surpriza: totul plin de ulei. Ghiciti pe unde curgea: fix prin sonda de ulei! Am gasit una pe drum la un magazin, am pus-o la loc si am crezut ca s-a rezolvat. Dupa o perioada de timp iar a inceput sa piuie si sa se aprinda becul. Am fost la alt magazin si am luat o sonda mai scumpa (originala) si s-a rezolvat problema.

Se pare ca vechea sonda avea alta impedanta (era defapt pentru alt motor cu presiune mai mare la ulei), asa ca aveti grija ce cumparati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din toata teraba asta ma deranjeaza zgomotul de la motor (si zau ca nu as vrea sa se strice ceva) ca se aprinde martorul sau ca piuie...nu e chiar asa grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu o mica nelamurire.Nu stiu ce ulei am avut inainte in motor, dar acum am pus Mobil 10w nu mai stiu cat.De cand am schimbat uleiul, cand pornesc masina (motor cald), palpaie de vreo 2-3 ori becul de la ulei, apoi se stinge.Motorul merge perfect.Care sa fie cauza ?E problema grava?Mentionez ca nu am pus nici un fel de aditiv si ca nivelul este bun.

Modificat de MrPigos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adaug si eu un material legat de diagnosticarea sistemului de ungere, niste chestii interesante

diag_ungere.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu, numa ca eu am pus filtru mann si tot asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

propun sa uniti topicurile ,,Becul De La Ulei Din Bord Palpaie Incontinuu,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicurile legate de problema martorului presiunii uleiului au fost unite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electronstietot

Pentru a diagnostica corect cauza trebuie folosit un manometru de ulei conectat pe rand in locul celor 2 sonde si notate indicatiile la relanti si in turatie dar mai bine se face un grafic din 500 in 500 de ture si apoi se trag concluziile,spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut...sunt mai nou pe forum ....si as vrea sa ma ajutati si pe mine......:">

am o problema la masinutza mea.......si numai nu ii dau de cap........mi se tot aprinde bacul la ulei si se mai aude si un sunet al naibi de enervant. nu stiu ce sa ma mai fac .....at cand se incalzeste motorul si se intampla sa fie si ceva panta se incalzeste si mai tare si incepe sa palpaie becul de la ulei.....dupa ce o las sa se raceasca motorul nu mai face bineintzeles pana nu se incalzeste din nou [ mentionez k am schimbat ulei si filtrul, nu am nici 500 de km cu el] am observat la comp. de bord ca temp la ulei a ajuns pana la 105 grade si asta ma ingrijoreaza f mult......d c se incalzeste asa tare ? nu isi face racirea bine? masina este un golf 3 gt din '94

SINCER NUSH CE SA MA MAI FAC SUNT UMPIC CAM DISPERAT.......primul rpoprietar nu a cam avut grija de ea......

ps...am obs ca daca merg cu AC pornit si se raceste motorul cat de cat pt k merge termocupla continuu temp la ulei sta la 92 de grade si nu se aprinde nici unu bec...... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 . incearca sa renunti la scrierea tip chat , vei fi mai usor/repede inteles daca scrii normal .

2 . ai incecat sa schimbi si sondele , sunt doua , costa max 40 ron .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!