Jump to content

Golf Iii: Clipeste Becul Ulei + Alarma Avertizare


servo
 Share

Postare recomandată

Adrian Marius88

Oare de la sonda? Dar atunci de ce palpaie si cand e deconectat firul acela de la bulb sau cand il pun la masa? Atunci ar trebui sa fie stins,nu???Mie inca nu imi piuie dar palpaie constant...aaa...si oare vitezometrul sa aiba ceva legatura cu asta? sau trebuie sa schimb cablul de la kilometraj si asta a fost doar o coincidenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca sunt doua sonde de ulei , problema s-a mai discutat si paradiscutat , chiar doua posturi sunt deschise de mine , pe rand cauzele pot fi :

filtru ulei sau chiar uleiul , filtrul are o valva care se deschide/inchide la o anumita presiune

cele doua sonde de ulei , se pot remedia cu spray de contacte insa cel mai sigur ar fi schimbarea lor

tabloul de bord sa aiba ceva

si nu in ultimul rand si cea mai grava dintre ele : sonda de ulei nu mai este in parametri ceea ce poate duce la calarea motorului .

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca principiul este acelasi cu functionarea sondelor. Deci pe motor la mine sunt 2 sonde, una pe suportul filtrului de ulei si una pe chiulasa. O sonda este cu contact normal inchis (pe chiulasa) si una cu contact normal deschis (pe suportul filtrului de ulei). Cu un aparat de masura le poti masura cu motorul oprit sa vezi daca sunt ok. Presiunea la care declanseaza sonda este scrisa de obicei chiar pe ea. La mine pe chiulasa este de 0.3 bar si la filtru, senzorul este de 1.8bar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva de ce imi palpaie becul de la ulei din bord? Dupa ce pornesc are un palpait continuu si regulat ca si cand nu as avea ulei sau ar fi foarte putin:( Nivelul la ulei e bun, e la limita maxima, motorul nu imi consuma ulei pt ca tocmai l-am facut...nu imi dau seama ce ar putea fi:( Am vorbit cu doi electricieni caci se pare ca problema e pe parte electrica, dar nici unul nu a mai intalnit asa ceva...Inca o chestie interesanta e faptul ca si cu bulbul acela de la motor deconectat tot palpaie sau daca il pun la masa...la fel...nici o schimbare:( Oare care ar putea fi cauza? Urmeaza ca mai tarziu sa fac cu un electrician niste masuratori sa vedem daca nu e contiuitate pe undeva sau daca se ating ceva fire...ca altfel nu imi pot explica. Si inca o chestie curioasa...cam in acelasi timp cand a inceput sa imi palpaie becul mi s-a dus si vitezometrul...nu mai indica nimic:( Oare sa aiba vreo legatura? Sa fie ceva problema la tabloul de bord? Stiu ca la Golf 1 se mai intampla cate un scurt circuit la tabloul de bord si cadea tot. S-a mai confruntat cineva cu problema asta?

iti mai merge turometrul cind pilpiie in mers?

mie imi clipea in mers si pica si turometrul pe 0 chiar daca motorul functiona normal. la mine sa dovedit a fi de vina mufa cu doua fire care pleaca de la alternator (erau contactele oxidate).

daca nu e asta, atunci e una dintre sondele de presiune de la ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Marius88

Nu am turometru :D cred ca e din prima serie...alea fara turometru, doar e din '93 :( Eu am probleme cu vitezometrul...am mai zis...cand palpaie becul nu imi mai indica viteza, dupa aia isi mai revine. Dar cred ca s-a agravat problema:( ca imi palpaie becul incontinuu si mai des ca inainte. Maine merg la un tester sa vad ce are, numai ca nu stiu daca se poate conecta testerul la Golful meu, ca nu am mufa aia in bord ca la altele :( Stie cineva daca se poate? Sa nu merg degeaba...ca mi-e si frica sa mai ies cu masina asa...

La mine, dupa cum am mai zis, becul palpaie si cu mufa scoasa...normal ar trebui sa fie stins atunci, dar nu...el palapaie :( si am incercat chestia si sa pun firul acela la masa...si la fel...tot palpaie :( Sa vad ce o sa aflu maine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vorba de prima sau ultima serie in legatura cu turometrul. nu stiu exact cum a fost politica vw in legatura cu turometrul ca dotare. :D cum arata si unde este mufa prin care se conecteaza masina la calc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am turometru :)) cred ca e din prima serie...alea fara turometru, doar e din '93 :) Eu am probleme cu vitezometrul...am mai zis...cand palpaie becul nu imi mai indica viteza, dupa aia isi mai revine. Dar cred ca s-a agravat problema:( ca imi palpaie becul incontinuu si mai des ca inainte. Maine merg la un tester sa vad ce are, numai ca nu stiu daca se poate conecta testerul la Golful meu, ca nu am mufa aia in bord ca la altele :) Stie cineva daca se poate? Sa nu merg degeaba...ca mi-e si frica sa mai ies cu masina asa...

La mine, dupa cum am mai zis, becul palpaie si cu mufa scoasa...normal ar trebui sa fie stins atunci, dar nu...el palapaie :) si am incercat chestia si sa pun firul acela la masa...si la fel...tot palpaie :) Sa vad ce o sa aflu maine...

poate ai contact imperfect la mufa care intra in bord. desfa si vezi contactele sau infigeo mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vorba de prima sau ultima serie in legatura cu turometrul. nu stiu exact cum a fost politica vw in legatura cu turometrul ca dotare. ;) cum arata si unde este mufa prin care se conecteaza masina la calc?

Chiar deasupra scrumierei gasesti 2 capace ce acopera mufele. se scot usor.

post-14771-1205971932_thumb.jpg

post-14771-1205971939_thumb.jpg

post-14771-1205971948_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine s-a aprins martoru de la ulei ieri si a inceput sa si piuie. am tras pe dereapta si nimic in neregula. azi am mers cu ea si nu s-a mai intamplat nimic. sa vedem ce o s urmeze. unii spun ca ar fi din cauza sondei de ulei

Iti spun eu ce o a se intample ... o a-ti bubuie termoflotul ... mai exact in cateva secunde o sa ai 4 litri de ulei sub masina ... Am patit-o de doua ori nu odata ...

Am avut aceasi problema k si tine ... mergeam pe strada si a inceput sa piuie si sa palpaie becu la ulei .. am oprit, am deschis capota si nu dadea nici un semn de oboseala, am inchis capota am pornit-o si am plecat fara nici un fel de problema .. Am ajuns unde trebuia sa ajung, am parcat masina, am lasat-o cateva ore iar cand am dat sa o pornesc pokkkk !!! si baltoaca de ulei pe sub masina ... Am auzit o ramada de variante dar am ascultat doar una si anume: am schimbat pompa de ulei si am mai strans piulitza la termoflot (pompa de ulei cred ca avea o supapa de presiune blocata si se facea presiune prea mare in motor)..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine ieri am observat inainte sa pornesc masina ca palpaie becul de la ulei regulat,desi pana acum nu a facut deloc asa.A fost umblat pe la ulei si(senzorii de la filtru) si nu stiu ce s-a facut pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Marius88
Iti spun eu ce o a se intample ... o a-ti bubuie termoflotul ... mai exact in cateva secunde o sa ai 4 litri de ulei sub masina ... Am patit-o de doua ori nu odata ...

Am avut aceasi problema k si tine ... mergeam pe strada si a inceput sa piuie si sa palpaie becu la ulei .. am oprit, am deschis capota si nu dadea nici un semn de oboseala, am inchis capota am pornit-o si am plecat fara nici un fel de problema .. Am ajuns unde trebuia sa ajung, am parcat masina, am lasat-o cateva ore iar cand am dat sa o pornesc pokkkk !!! si baltoaca de ulei pe sub masina ... Am auzit o ramada de variante dar am ascultat doar una si anume: am schimbat pompa de ulei si am mai strans piulitza la termoflot (pompa de ulei cred ca avea o supapa de presiune blocata si se facea presiune prea mare in motor)..

Pai eu umblu cu masina de doua zile asa cu becul palpaind :D si nimic inca...am fost cu ea la 3 mecanici pana cum ...si abia azi mi-a zis unul ca problema crede ca e de la bord...tre sa desfacem bordul sa vedem...se pare ca eu nu am mufa pt conectat la tester :( La mine nu piuie, dar repet, imi palpaie si cu cablul scos de la sonda...habar nu am ce are...sondele merg amandoua, presiunea de ulei e buna...habar n-am ce are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sa stii ca si la mine la masina daca scot mufa de la una din sonde incepe sa palpaia martorul deci nu stiu de ce te astepti sa nu mai palpaia atunci cand o scoti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu umblu cu masina de doua zile asa cu becul palpaind :rolleyes: si nimic inca...am fost cu ea la 3 mecanici pana cum ...si abia azi mi-a zis unul ca problema crede ca e de la bord...tre sa desfacem bordul sa vedem...se pare ca eu nu am mufa pt conectat la tester :) La mine nu piuie, dar repet, imi palpaie si cu cablul scos de la sonda...habar nu am ce are...sondele merg amandoua, presiunea de ulei e buna...habar n-am ce are

Pe suportul de la filtru trebuie sa ai doua sonde .. una de presiune si una de temperatura ulei ... daca una din ele e bulita sau are vreun fir intrerupt becul de la bord iti palpaie continuu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am intrebat pe mecanic de ce palpaie becul la ulei cand pun contactul? ca pana sa umble el pe acolo nu palpaia.El:''poi asa tre domle''.Am ramas foarte uimit :lol: :lol: de necunostinta lui,cred ca o sa consult manualul masinii si o sa verific de unul singur ca nu mai am incredere in asa zisii ''mecanici''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu aceeasi problema, incepea sa palpaie uleiul... e un senzor pe blocul motor, l-am schimbat cu 15ron si s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in PRIMA FAZA SCHIMBATI sondele si apoi cautati alte cauze , in 80% din sit ele sunt defecte cand apar astfel de probleme .

costa 30 ron amandoua .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine avea un comportament similar si era firul intrerupt la una dintre sonde.. chiar la 'mufa' care vine pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu martorul de ulei s-ar putea sa fie si de la pompa. La mine se aprinde dar si e si cu piuit in acelasi timp, dar numai la drum lung cand probabil se incinge uleiul si cand e undeva pe la 2000 ture. Eee, daca bag putin piciorul in ea nu se mai aprinde, ceea ce ma duce cu gandul ca pompa nu face presiune. Se poate sa am dreptate? Sau sa fie uleiul prea incins?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cand s-a manifestat asa am schimbat uleiul si filtru (avea ~10k si trebuia) dar apoi nu a mai facut, pana acum (dupa ce lam mai schimbat odata).Eu cred ca este ceva senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Marius88

Am rezolvat cu becul :offtopic: se pare ca erau niste contacte deslipite din spate de la bord...a lucrat 2 ore electricianul sa le faca, dupa cate zicea el se pare ca asta e o alta problema la Golf 3, ce sa-i faci...au si ele o varsta. sondele nu au avut nici o legatura cu asta...multumesc tuturor pt sfaturi, e o idee excelenta forumul acesta...parca toti am fi o mare familie :lol: :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au auzit si varianta asta cu panoul de bord care poate sa fie cu probleme .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Corect, dupa ce am schimbat uleiul si filtrul a disparut semnalul de la ulei, si cu motorul incins si turat si cum l-am mai forjat eu. Era cam negru uleiul si n-avea decat vreo 5000km, nu stiu de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Treaba cu martorul de ulei s-ar putea sa fie si de la pompa. La mine se aprinde dar si e si cu piuit in acelasi timp, dar numai la drum lung cand probabil se incinge uleiul si cand e undeva pe la 2000 ture. Eee, daca bag putin piciorul in ea nu se mai aprinde, ceea ce ma duce cu gandul ca pompa nu face presiune. Se poate sa am dreptate? Sau sa fie uleiul prea incins?

Exact asa mi se intampla mie acum!?

uleiul l-am schimbat acu 5000 de km..si filtrul..ulei 10w40 ARAL

ce sa fac ? sa schimb din nou uleiul?

raul ai mai avut probleme dupa schimbul de ulei?

please help me!!

Modificat de nutzucu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu martorul de ulei s-ar putea sa fie si de la pompa. La mine se aprinde dar si e si cu piuit in acelasi timp, dar numai la drum lung cand probabil se incinge uleiul si cand e undeva pe la 2000 ture. Eee, daca bag putin piciorul in ea nu se mai aprinde, ceea ce ma duce cu gandul ca pompa nu face presiune. Se poate sa am dreptate? Sau sa fie uleiul prea incins?

am aceeasi problema si eu si nu ma duce mintea ce e. diferenta e ca eu am schimbat si pompa de ulei si tot degeaba. ma dispera tiuitul ala. daca ne poate ajuta cineva sa ne explice si noua ce e... e destul de stresant. mai ales in localitate cand trebuie sa merg mai turat ca sa nu mai tiuie, si asta ar insemna in treapta a II-a de viteza. :)) :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu m-am confruntat cu prob asta vreo doi ani , am schimbat f multe dar am rez problema .

cauze :

pompa ulei ( daca este pompa motorul se va gripa f repede )

filtrul de ulei (are o supapa care se deschide la o anumita presiuna )

contact imperfect in bord (mai rar insa nu exclus)

uleiu ( de asemenea mai rar )

cea mai probabila si intalnita cauza ar fi de la cele doua sonde (din cauza ca au mai multe val ale pres la care lucreaza , culori care s-au schimbat de la an la an ) este mai greu sa le gasesti daca ceea ce este acum pe masina nu sunt originale

eu am schimbat doua randuri de sonde , si i-am dat de cap , acum nu mai face .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!