Jump to content

Golf Iii: Clipeste Becul Ulei + Alarma Avertizare


servo
 Share

Postare recomandată

:offtopic: N-ai luat cel mai bolnavicios golf, ai luat o masina veche de 16 ani. E normal sa se strice cate ceva pe la ea chiar daca e facuta de cei mai zelosi nemti. Daca o sa te uiti atent la piesele de pe ea pun pariu ca aproape toate sunt originale :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine palpaie becul de la ulei cand pun contactul , dupa ce pornesc masina nu mai sta aprins,nu palpaie nu nimic,doar pe contact...in rest merge ok,dar nu mi se pare foarte normal ca becul sa isi faca de cap asa...uleiul trebuie sa il schimb cam in 3500 de km,nivelul este ok,buzz nu face,sau nu am ,nu stiu exact...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am citit pe topicu asta daca iti palpaie becul cand pui contactul inseamna ca firul de la una din sonde e intrerupt sau legat la masa..

mie imi palpaie de 2 ori dupa ce am pornit motorul si apoi se opreste..palpaie pana impinge pompa uleiu in rampa si ajunge la sonda de ulei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si sonda si filtru si uleiul..desi de calitatea uleiului nu sunt asa sigur(e metabond 10w-40 m-a convins un prieten sa-l iau ca e bun, e asa si mai departe)

cand am luat masina acum un an de zile avea sonda de 0.5-0.7bar(scria pe ea) si firul era legat la masa..am observat dupa ce s-a dezlegat firul de-acolo si a inceput sa sune buzzerul..l-am legat la sonda respectiva si dupa 2000rpm imi suna de fiecare data de ma dispera..am schimbat sonda ,hella parca e cea actuala 0.7-1.1 (in carte zice ca tre sa fie de 0.9-deci se incadreaza) plus filtru (mann)ulei romanesc la recomandarea unui mecanic si dupa 1000km uleiu actual(metabond) si filtru knecht..cu masina nu am mai mers prea mult-cam 2000 de km de la schimb

ma gandesc ca daca a avut sonda 0.5-0.7 inseamna ca presiunea pompei e deja in scadere si ca sa nu mai sune alarma a pus o sonda de presiune mai mica..sau poate doar a pus una nepotrivita si pt ca tot suna alarma a legat firu la masa

la mine suna intre 2000 si 2300rpm si cu cat creste temperatura lichidului de racire cu atat mai mult creste si turatia pana la care suna alarma( 2000-2600rpm)

ps:am nimerit si eu cel mai bolnavicios mk3..asa e cand nu stii prea multe despre masina pe care intentionezi sa o cumperi..daca as fi citit dinainte topicurile de pe forum as fi stiut sa ma pazesc..dar asta e :ceuameni:

Vezi sa nu m-ai fie si altceva defect pt. ca de lipsa de presiune de ulei nu este vinvata doar pompa de ulei ci poate sa fie si de la lagarele arborelui cotit sau de la rampa de ulei.

P.s. Cand pornesti motorul aprox. in ca timp ti se stinge becul de presiune ? Motorul bate puternic la pornire ? sau in timpul funcionarii ?

Modificat de floringti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Aceeasi problema ca la HACKI. In plus cand este incins motorul incep sa se auda si ceva batai de tacheti. Asta numai la mers in Oras cu ceva trafic. In exterior am fojat-o si am mai oprit din cand in cand sa vad daca suna tachetii, si nimic. Prima data am crezut ca se datoreaza nivelului de ulei (era pe minim). Uleiul arata bine si nu am mai mult de 5000 Km ( Mobil 1 - 10W40 ). Precizez ca inainte de schimb ulei si vreo doua sonde a mai facut asa, iar pe timpul Iernii a tacut malc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal dupa un drum lung mai in forta motorul ar trebui sa taca, sa fie mai putin zgomotos ca urmare a lubrifierii tuturor partilor mecanice incluisv tachetii.

Daca totusi se aude un zgomot metalic (asa ca un zgomot de mitraliera) atunci nu e bine deloc.

Problema ar putea fi in acest caz cuzinetii aferenti arborelui motor si din cauza lor se ajunge la o presiune scazuta de ulei.

De obicei presiunea uleiului la un motor rece abia pornit este mare si ea scade treptata ce motorul se incalzeste dar in nici un caz nu trebuie sa scada drastic, adica sub cota de presiune indicata de manualul de service; daca scade atunci e foarte posibil sa fie gata cuzinetii. Nu toti, e suficient sa fie uzati doar o pereche de cuzineti si deja e problema.

Cu cuzinetii nu te joci, duci foarte repede motorul la moarte sigura.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dorur,

ceva ciudat. azi am chinuit-o putin prin oras, iar dupa 30 min( 15-20Km ) a sunat buzzer. Am scos dupa cum zice manualul de reparatii mufa de la sonda de 1.8 bari si am legat-o la masa( mai spune manualul ceva de verificat releu, dar nu stiu care este). A tacut. In plus am lasat-o sa mearga pe loc cam 20 min. si nu a tacanit nimic. Am oprit motor am repornit, totul pare o.k. Acel tacanit aparea cand si cand nu mereu, iar eu cred ca sunt de tacheti pt ca aparea in prima faza un tacanit in partea superioara a motorului, (capac curbutori )apoi inca unul,....dupa aprox. 1 minut(nu stiu ce legatura are cu cuzinetii). Orice lamurire este bine venita.

Multumesc,

P.s.

Cred ca termostatul este pe deschis pt ca temperatura creste greu pana la 90. Toate cele de mai sus au fost la 90. cand pornea si electroventilatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu scuze revin cu o alta intrebare.

Suportul filtru ulei este prevazut cu dispozitiv de retinere a uleiului in rampa ( conf. manual - Capitol : sistem ungere ). Oare sa fie aceste??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Vezi sa nu m-ai fie si altceva defect pt. ca de lipsa de presiune de ulei nu este vinvata doar pompa de ulei ci poate sa fie si de la lagarele arborelui cotit sau de la rampa de ulei.

P.s. Cand pornesti motorul aprox. in ca timp ti se stinge becul de presiune ? Motorul bate puternic la pornire ? sau in timpul funcionarii ?

dupa ce am pornit motorul mai palpaie de 2 ori..am vazut ca la majoritatea, dupa ulei si sonda, rezolvarea a fost schimbarea pompei de ulei..nu am mai auzit pe cineva sa se planga de lagare (si eu am vazut ce scrie in manual)

nu prea inteleg ce vrei sa spui prin bataie..mi se pare ca se aud tachetii pe la 2700-2800rpm(si nu cred ca e paranoia desi am dat dovada in alte topic-uri :blink: )

a mai schimbat cineva pompa de ulei la abu? cum arata si cam cat costa? ca eu cred ca m-am procopsit cu una de 1.8 (din cate am vazut in manual) nici tipul de la piese auto nu era prea sigur pe el..a zis ca mi-o schimba daca e cv

saptamana asta o sa dau baia de ulei jos si o sa vad cum sta treaba..

si va rog nu ma trimiteti la diy-ul schimbare pompa de ulei..nu prea se vede clar in pozele respective(textu l-am inteles ;)) si nici nu e abu modelu respectiv..

Modificat de Hacki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce te apuci sa schimbi aiurea piese la motor? Si la mine mai palpaie de 2-3 ori dupa ce pornesc. De vina mai e uleiul - nivelul uleiului, vascozitatea lui (nu se face presiune imediat),... Chestia cu palpaitul becului nu e un defect major. Daca iti palpaia in continuu ( si nu e de la senzori) intelegeam sa te sperii, dar asa de la 2 clipoceli ale becului la pornire...

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_cool: daca la mine te referi..vezi postul 235 acolo am descris problema..nu sunt nebun sa schimb pompa de ulei pt un amarat de palpait -la pornire- al unui martor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva de ce imi palpaie becul de la ulei din bord? Dupa ce pornesc are un palpait continuu si regulat ca si cand nu as avea ulei sau ar fi foarte putin:( Nivelul la ulei e bun, e la limita maxima, motorul nu imi consuma ulei pt ca tocmai l-am facut...nu imi dau seama ce ar putea fi:( Am vorbit cu doi electricieni caci se pare ca problema e pe parte electrica, dar nici unul nu a mai intalnit asa ceva...Inca o chestie interesanta e faptul ca si cu bulbul acela de la motor deconectat tot palpaie sau daca il pun la masa...la fel...nici o schimbare:( Oare care ar putea fi cauza? Urmeaza ca mai tarziu sa fac cu un electrician niste masuratori sa vedem daca nu e contiuitate pe undeva sau daca se ating ceva fire...ca altfel nu imi pot explica. Si inca o chestie curioasa...cam in acelasi timp cand a inceput sa imi palpaie becul mi s-a dus si vitezometrul...nu mai indica nimic:( Oare sa aiba vreo legatura? Sa fie ceva problema la tabloul de bord? Stiu ca la Golf 1 se mai intampla cate un scurt circuit la tabloul de bord si cadea tot. S-a mai confruntat cineva cu problema asta?

cei care mai au astfel de simtome: palpait continuu cu motorul rece, vitezometru / turometrul cazut pe zero, lumini mai stralucitoare in bord; verificati-va incarcarea. s-ar putea sa fie dus regulatorul de tensiune! eu tocmai am patit-o!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A descoperit cineva daca palpaitul becului de la ulei imediat dupa pornire care se stinge apoi imediat , poate fi cauzat de sonda de ulei ? Stiu ca e un topic aici in care se precizeaza ca la multi le scapa ulei pe la ea si ma gandesc ca poate fi de acolo treaba asta cu palpaitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-a facut probleme de ceva timp incoace. palpaitul incepea imediat dupa pornire, si tinea cam 3-4 minute pana se incalzea. dar cateodata nu aveam probleme. verifica tensiunea pe baterie imediat la pornire. regulatorul asta de tensiune are ceva perii si un tranzistor (..) banuiesc. sa nu ai ceva probleme cu periile sau un contact slab ce se reface dupa ce se incalzeste si totul revine la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
O problema asemanatoare cu martorul presiunii uleiului am si eu la masina din semnatura.

Prima data mi-a facut figuri acum o luna si ceva, dar s-a intamplat la un drum de aproximativ 80 km. Am verificat nivelul uleiului (cu care nu facusem nici 1000 de km) si era in regula. Masina mergea normal, asa ca mi-am continuat drumul pana la destinatie. Si dupa aceea nimic, pana zilele astea, cand din senin martorul de ulei a inceput sa palpaie si sa sune. Am observat ca face doar cu motorul cald intre 2200 si 2800 rpm. Inafara acestui interval nu.

Am schimbat uleiul (cu care facusem cam 2000 km). Am pus tot Castrol Magnatec 10w40 cum avusesem inainte.

Am schimbat cei 3 (doi de presiune si unul de temperatura) bulbi de pe filtrul de ulei. Singura schimbare a fost ca martorul inceteaza sa se mai aprinda si sa sune de la 2800 rpm in sus. Inainte urla pana la 3000 rpm.

Motor suna si trage la fel ca inainte... e doar martorul care palpaie si suna in bord.

Am fost la electrician auto cu gandul ca vreun fir e intrerupt. A zis ca nu e de natura electronica, doar in cazul in care ceva (nu mai stiu cum i-a zis, parca releu) de la computerul de bord s-a defectat, dar atunci ar trebui sa indice valori gresite si pt consum, viteza medie, etc. si ca asta e o defectiune foarte rar intalnita. Mecanicii (doi la numar) cu care am vorbit pana acum au zis ca pompa de ulei nu poate fi, ca atunci ar trebui ca martorul sa ma anunte si la relati, si cu motorul rece, si la alte turatii decat cele din intervalul 2200-2800. Oricum... nici unul n-avea manometru :)) ca sa-mi masoare presiunea motorului.

Vad ca nu sunt singurul cu probleme de genul asta. Intrebarea mea este daca ati reusit sa-i dati de cap pana acum? Pot sa umblu cu masina in starea in care se afla pana gasesc un mester care stie ce sa-i face? Risc sa gripez motorul? Am facut deja cam 200 de km :)) cu masina in starea asta si nu vad nici o schimbare (nici in bine nici in rau) dar n-as vrea sa ma lase de tot.

am facut si eu 3000km cu problema asta ! de obicei apare la drum intins 75-80 km/h , se opreste daca-l turez un pic sau daca merg cu alta viteza decat aceea mentionata ! incepusem sa banuiesc uleiul Castrol 10w40 recent schimbat . Cat despre mecanici e ca si mersul la doctor .. intri sanatos si niciodata nu iesi la fel :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theghost2001

Tracto mie imi plapia becul de cel mult 2 ori la pornire si intradevar pierdeam ulei . Nu a facut nimik pentru pierderea uleiului dar nici becul nu sa mai aprins. Eu mia lasam masina parcata in panta si doar atunci mi se intampla sa palpaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine clipeste de doua ori dupa pornire.Am mai pus intrebarea pe aici dar se pare ca e un mister.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E perfect normal sa clipeasca de 2 ori ... E problema daca nu se opreste din palpait, sau si e si mai rau , daca se aude buzzerul din bord (avertizarea presiune ulei) - verificati pompa de ulei.

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am si eu o problema cu uleiul la masina din semnatura, cnd o pornesc merge perfect , nu se aude nimic , dupa ce sa incalzit motorul incepe sa se auda un tacanit si se aprinde si becul la ulei, relantiul se duce undeva la 500r/m si ramane acolo, cateodata mai scade si mai jos si tremura rau de tot motorul dar asi revine cam dupa 4.....5 secunde

ce ar putea fi ??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una din variante. Uleiul cand se incalzeste se subtiaza iar motorul face presiune mai mica. Zgomotul posibil tacheti. Eu as incerca un ule mai gros la incalzire adica ce vine dupa w mai mare. Ciudat cu relantiul, e posibil sa fie legate cele 2 probleme. Si turatie mica automat presiune mica. Daca o ti la 2000 de ture de exemplu mai clipeste martorul? Astea sunt doar niste pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal la mine au inceput probl asa :Am adus masina din germania am mers cu ea vreo 3 luni dupa care,am spus hai sa ii fac schimbul de ulei

:somnmare: .Am pus aral 15w40 si am schimbat si filtrul .Problemele au inceput la drum lung se aprindea becul si suna buzzerul acela de inebuneam cum o turam nu mai facea :) Acum am vazut ca nu trebuia sa ii pun filtrul din acela lung scrie Mann :icon_cool: pe el dar fabricatie china.sa ii schim b iar uleiul si filtrul?am doar 2500 facuti cu uleiul asta sau o fii sondele.Chestia asta mi-a facut-o de cand i-am schimbat uleiul si iltrul nu cred sa pice pompa asa repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica...prima data senzorii!

Parerea mea este ca uleiul era aditivat si de aceea ai avut presiune. Ai schimbat uleiul si acuma numai ai presiune de ulei.

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput schimba filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca este din filtru de ulei ! La mine la fel facea , palpaia o data dupa ce porneam motorul apoi no problem dar nu mi-am facut griji. Aveam filtru Mann (made in china) si ulei Mobil, am circulat cam 12000 km cu ele fara probleme . Acum am luat filtru Mahle (made in Austria) si ulei Liqui Moly (made in germania) cu care am vreo 300 km parcursi dar a disparut palpaitul din bord la pornire. filtrul Mann era 10 lei Mahle 30 lei. Deci eu zic sa bagati un filtru de ulei mai de calitate ca pt cateva zeci de lei sa nu bagati mai tarziu mii de lei. Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca e infundat filtrul nu trebuie sa ai probleme cu presiunea uleiului, pt ca ar trebui sa se deschida "supapa de scurtcircuitare".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!