Jump to content

Golf Iii: Clipeste Becul Ulei + Alarma Avertizare


servo
 Share

Postare recomandată

Vad ca nu sunt singurul cu problema asta cu becul de la ulei...De ceva timp incoace a inceput sa mi se aprinda si mie. Prima data s-a aprins dupa ce o bucata din buza GTI sa rupt si a lovit pe dedesubtul masinii.Dupaia un timp nusa mai aprins, dar acu nu de mult a inceput si se aprind si suna, dar cand dau intr-o groapa sau vreo denivelare se opreste. Eu am schimbat si sonde, am verificat si presiunea si instalatie si bordul si nu ii dau de cap. Pompa de ulei e buna,am schimbat si uleiul, intr-o luna de 2 ori si tot degeaba.Masina e un Golf 3 TDI cu motor 1Z

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristina131187
Inainte de a o duce la mecanic verifica sonda de presiune la ulei sau inlocuieste-o...normal iti face dupa ce se incalzeste motorul sau cand e si rece sub 40 de grade?

mi se aprinde dupa ce trece apa de 80. iar apa imi sta la 87-90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristina ai incercat sa schimbi sonda de presiune?Acuma la tine nu stiu cate sonde ai...poate sa fie doua, una pe filtru de ulei si una langa chiulasa sau doar una singura pe filtru...incearca sa schimbi acea sonda de pe filtru.Nu costa asa mult vr-o 25 lei maxim, decat sa mergi prin service si sa mai bagi ceva banuti mai bine schimba prima data ce-i mai ieftin.Eu am schimbat uleiul de 2 ori degeaba crezand ca e uleiul de vina apoi dedeam vina pe pompa dar de fapt era acea sonda de pe filtru, la mine incepea sa faca scandal dupa ce treceam de 2000 RPM la o temp mai mare de 80 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristina131187
cristina ai incercat sa schimbi sonda de presiune?Acuma la tine nu stiu cate sonde ai...poate sa fie doua, una pe filtru de ulei si una langa chiulasa sau doar una singura pe filtru...incearca sa schimbi acea sonda de pe filtru.Nu costa asa mult vr-o 25 lei maxim, decat sa mergi prin service si sa mai bagi ceva banuti mai bine schimba prima data ce-i mai ieftin.Eu am schimbat uleiul de 2 ori degeaba crezand ca e uleiul de vina apoi dedeam vina pe pompa dar de fapt era acea sonda de pe filtru, la mine incepea sa faca scandal dupa ce treceam de 2000 RPM la o temp mai mare de 80 de grade.

am doua sonde, una pe chiulasa si una pe filtru, dar am fost sa intreb cat costa la autopremier in bz si mi-a spus ca e 170 de lei. i-am spus tipului k e cam bizar pt k am aflat k ar fi undeva la 30 lei una, dar mi-a zis ca nu are asa ceva,cea mai eftina e 170 lei. s-a mai uitat el prin calculator si mi-a zis k poate e senzorul temperatura ulei kre asta e 30 lei. acum nici nu stiu ce sa mai fac. cert e ca m-a inebunit problema asta de un an de zile incoace. din cauza asta am facut si motorul, am verificat si chiulasa la ozun.

apropo folosesc ulei castrol, iar km sunt in bord 208000, daca or fi reali. motorul l-am facut asta vara. ma gandesc daca mi-o baga pe testar ar aparea problema????????????? am mai avut cu ea o problema mi se oprea in mers si nu mai pornea. am dus-o la reprezentanta la scoda si a fost senzoru de aprindere sau ceva de genu. m-a costat vreo 10mil, dar am scapat naibi de problema. deaia as duce-o iar la reprezentanta, k ma dispera........

Modificat de cristina131187
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici niste preturi la sonde: http://www.autokarma.ro/detalii_fisa.php?filtru=143

Martorul de ulei se aprinde cand temperatura creste daca uleiul e vechi (si-a schimbat proprietatile - curge la cald aproape ca apa) sau daca uleiul pus (daca a fost schimbat de curand) nu este exact ceea ce scrie pe bidon ( e pina piata de uleiuri contrafacute).

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristina131187

multumesc frumos pentru informatii!!!!!!!am intrat pe adresa acelui magazin si piesele sunt foarte ieftine. de ulei nu stiu ce sa zic. am luat castrol pentru k mi-au spus mai multi ca e cel mai bun............l-as schimba dar nu stiu cu ce tip...............

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal pe motor langa busonul unde pui uleiul in motor trebuie sa-ti zica norma uleiului pe care trebuie sa-l achizitionezi, e scris acolo iar grosimea uleiului eu zic ca un 10w40 e de ajuns mai ales ca motorul are si el o vechime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
cristina131187

am reusit sa rezolv problema. am schimbat cele doua sonde in prima faza, dar dupa 5 km iar mi s-a aprins becul, si am sesizat k daca o acceleram si trecea de 2500 turatii se stingea, cum se ducea sub 2500 se aprindea. asa k mecanicul ne-a zi9s k sigur e pompa de ule. am schimbat-o .acum e super. asa parca imi vine sa mai merg knd nu mai aud tiuitul ala stresant. multumesc tuturor pentru sfaturi!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-a intamplat la inceput cand am cumparat masina si am facut primul schimb de ulei mai incepator asa am luat si eu filtrele de la un magazin de incredere si mi-a dat un filtru de ulei 4F avea vreo 20 de cm lungime si un pret relativ mai mare decat filtru MANN si tind sa cred ca facea si de la sonda de presiune pt ca pierdea ulei la un drum de 100 de km era nivelu sub minim am schimbat-o si problem solved.

Modificat de B4tru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutareee!

Revin cu o problema dar si cu o rezolvare pentru toti cei care se gasesc intr-o situatie asemanatoare.

Am schimbat uleiul C__trol SLX PROFESSIONAL 5w40 Norma 505.00 si automat filtrele de ulei, aer si combustibil. Toate bune in acea zi. A doua zi de dimineata la pornire am pus contactul si am asteptat sa se stinga toti martorii de pe bord apoi am pornit masina. La o secunda sau doua de la pornire s-a aprins martorul de presiune ulei pe culoarea rosie a clipit de 3 ori si a beep-uit de 3 ori apoi s-a stins si nu a mai facut nimic toata ziua desi am lasat masina mai mult de 10 ore nepornita. A doua zi la fel.

Intre timp am sunat la VW Romania unde n-au stiut ce inseamna acea eroare sau avertizare de pe panoul de bord dar n-au stiut. Mi-au dat un nr de la alt service mare din Bucale care au inceput sa ma abureasca cum ca poate fi pompa de ulei , senzori si alte alea si ca trebuie pusa pe tester si ca trebuie programare...abureli toate.

Am sunat si la Vw din Targoviste si mai varza dar macar nu si-au dat cu presupusul ce ar fi.

Apoi am sunat la cei la care am pus uleiul si filtrele. cei care sunt din Targoviste stiu despre ce e vb. R..man Ca..cino mare reprezentant Bo®sh Car Service unde am dat de niste greble de la receptie care pe langa faptul ca sunt flegmatici mai sunt si rau voitori, astfel dupa ce ca is paraleli total nici macar nu isi dau interesul sa faca rost de clienti . Daca se poate sa te programeze cd vii la ei undeva cat mai tarziu sau in alt an si tot ar fi prea devreme dupa capul lor.

Cei care s-au lovit de ei stiu. Am rezolvat cu o blonda de la receptie cumsecade care m-a pus in relatie cu Dl Cristi seful de service care m-a rezolvat in 10 minute. Mare incredere in acest om.

Sper ca nu se considera reclama de niciun fel faptul ca am numit niste firme cu de care se pot lovi si alti colegi posesori de VW. Este bine sa stiti cu ce si cu cine sa aveti de a face!

Acum rezolvarea : Toate problemele erau de la filtrul de proasta calitate pe care mi l-au dat cei de la magazinul service-ului. Asa au considerat ei ca eu am fatza de un filtru mai ieftinache o chinezarie ceva probabil. Mi-au schimbat filtrul cu unul Mann dupa recomandarea Dl Cristi si problemele s-au rezolvat!

Deci confirm versiunea cu senzori aprinsi care poate fi si de la filtre de proasta calitate! Circuitul uleiului din baie pana la senzor este : baie ulei -> filtru -> senzor -> etc.

Sper sa va fie de folos aceasta interventie si sa va bucurati de masinile voastre VW in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare, dar Domnul Cristi a rezolvat o problema pe care cred ca ar fi rezolvat-o orice mecanic de strada. Ceilalti n-au rezolvat-o din nesimtire sau pentru ca nu te-ai dus cu masina la ei. Filtrul este primul suspectat de orice mecanic mediocru. Bine ca ti-ai rezolvat problema si ai scapat de stres

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o mica problematica tot cu senzorul de ulei si la mine...Deci:

Dimineata pe racoare,ii dau drumul la motor,nimic problematic...insta atunci cand se incalzeste*anormal la 100 peste grade* daca o turez,de la 2000 de turatii pana la 2500 de turatii imi palpaie becukl de ulei si imi suna alarma de ulei....asa ceva nu e normal...:|...Dar faza culmea este aceea ca atunci cand is in mers de exemplu si incepe sa imi sune aia in cap....apas ambreiajul si o turez pana la vreo 3000-3500 si tace!...si daca ramane tot la 2000-2500 iar incepe sa cante:|...ceva sugestii?Mi-am facut schimb de ulei,filtru de ulei ceva contacte...chestii:|:|:| sunt disperat...Golf 3 :X din 93' benzina 1800 cmc

Apropo inca o chestie...am zis ca se incalzeste anormal...dar nush ce sa fac...odata mi s-a incalzit pana la 110 grade si peste...am fost la service..ca nu mi-a mers ventilatorul de la radiator...bun am schimbat contactul si acuma nu se incalzeste la fel de tare cu tot ca merge ventilatorul...dar sincer...la 100 grade peste?:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea in sistemul de ungere este prea mica sau senzorul care atesta asta este defect (raporteaza eronat). Nu am inteles daca aveai acelasi comportament si inainte de schimbarea filtrului de ulei.

Posibili vinovati:

- filtrul de ulei

- senzorul de presiune minima (joasa)

- pompa de ulei

Pentru a doua problema sunt topic-uri specializate. Pe scurt: temperatura afisata pe ceas poate fi cu mult diferita de cea reala a lichidului de racire. Incepe prin a vedea care este temperatura reala a lichidului, dupa care vei stii ce sa faci in continuare. Pentru asta ai nevoie de un VAG-COM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am auzit o prostie cum ca...cand iti palpaie martorul de ulei dupa ce pornesti masina mai ai vreo 2000 km si trebuie sa schimbi uleiul sau filtru.....asa am auzit de la un neamt dar imi vine greu sa cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te mai lua dupa nemti ca nu se pricep la masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tot suntem in zona uleiului.....ce problema pot sa am aici de am umed motorul de ulei si cum pot rezolva????

abcd0001ki.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea cred ca e ulei ala. Mai degraba antigel. Verifica daca plasticul respectiv nu e fisurat. 2) vezi daca garnitura de sub siguranta/clema este intreaga (acolo unde intra furtunul). Sau chiar pune doua garnituri. Oricum umbla cu atentie pe acolo ca plasticele sunt vechi si crapa repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tot suntem in zona uleiului.....ce problema pot sa am aici de am umed motorul de ulei si cum pot rezolva????

E ulei si e de la furtunul care duce la epurator. Scoate clema aia (fara frica ca nu curge nimic - nu are nici o treaba cu antigelul), apoi furtunul si vezi in ce stare e garnitura de cauciuc. Daca garnitura e ok infige furtunul mai bine. Vezi ca furtunul are un sant in care trebuie sa intre clema (trebuie sa apesi destul de tare si in timp ce tii apasat pui clema astfel incat sa intre la locul ei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare, dar Domnul Cristi a rezolvat o problema pe care cred ca ar fi rezolvat-o orice mecanic de strada. Ceilalti n-au rezolvat-o din nesimtire sau pentru ca nu te-ai dus cu masina la ei. Filtrul este primul suspectat de orice mecanic mediocru. Bine ca ti-ai rezolvat problema si ai scapat de stres

Da, ai dreptate! Doar ca vroiam sa subliniez unde ne ducem noi masinile si pe mana caror neprici le dam. Culmea si pe bani grei iar ei isi mai spun si dealeri sau service-uri autorizate VW ,dar nu stiu nici macar sa interpreteze informatiile primite de la martorii luminosi de pe bord! Faza e ca cel mai bun diagnostic il gasesti pe forum ! Asta incercam sa spun si in acelasi timp vroiam sa ii previn pe cei care ajung la "marile" service-uri din scarboviste de ce sa se fereasca! Multumesc tuturor care contribuie cu o parere sau povestesc ce au patzit si ce au rezolvat .

Modificat de bigam21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Am si eu aceeasi problema ca si Dany la inceputul topicului. Pun contactul, se aprinde becul de ulei. Pornesc motorul, se stinge, se aprinde si se stinge iar si ramane stins. Chestia asta a inceput inainte cu vreo 500 km sa schimb uleiul si a continuat si dupa ce l-am schimbat. Initial am avut ceva filtru frantuzesc dupa schimbul de ulei, si dupa 1000 km am pus Mann si tot asa face. Are careva vreo idee din ce cauza ar putea fi? Poate asta strica ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie tot asa imi face. Am observat ca atunci cand e uleiul aproape de max nu mai face. Cand scade nivelul spre min se stinge si se aprinde de mai multe ori.

ps . face indiferent de uleiul pe care l-am avut - si asa face de cand am masina (~200000 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie tot asa imi face. Am observat ca atunci cand e uleiul aproape de max nu mai face. Cand scade nivelul spre min se stinge si se aprinde de mai multe ori.

ps . face indiferent de uleiul pe care l-am avut - si asa face de cand am masina (~200000 km)

Unul din motive ar fi ca pompa de ulei in momentul pornirii introduce cu o anumita presiune uleiul in motor iar nivelul uleilului din baia de ulei scade ( pana ce se reantoarce uleiul din motor inapoi in baie ) asta duce la o scadere a presiunii de ulei , senzorul de presiune sesiziaza acel lucru iar becul de presiune "palpaie" decateva ori pana cand presiunea de ulei creste, asta nu se intampla cand este ulei pana la nivelul max. pt. ca sorbul de la pompa ajunge m-ai bine la ulei si presiune este mentinuta , asta se mai intampla m-ai des cand uleiul din motor este cald, sau cand este o pierdere de presiune (pompa ulei defecta , pierdere de presiune la lagare , la rampa de ulei etc.) celor carora le face aceste "figuri " le recomand sa puna ulei cu vascozitate m-ai mare (15W/40)

Modificat de floringti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi suna buzzerul intre 2000 si 2200rpm cand este motorul cald..probabil la turatia respectiva pompa nu baga peste 0.7 bar cat are sonda mea de presiune ulei( 0.7-1.1 bar) cred ca o sa schimb pompa de ulei in curand(pentru motorul meu nu am gasit decat original 400 lei si cv si una turceasca topran 140 lei -o sa optez pentru ultima)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hacki ai schimbat sonda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si sonda si filtru si uleiul..desi de calitatea uleiului nu sunt asa sigur(e metabond 10w-40 m-a convins un prieten sa-l iau ca e bun, e asa si mai departe)

cand am luat masina acum un an de zile avea sonda de 0.5-0.7bar(scria pe ea) si firul era legat la masa..am observat dupa ce s-a dezlegat firul de-acolo si a inceput sa sune buzzerul..l-am legat la sonda respectiva si dupa 2000rpm imi suna de fiecare data de ma dispera..am schimbat sonda ,hella parca e cea actuala 0.7-1.1 (in carte zice ca tre sa fie de 0.9-deci se incadreaza) plus filtru (mann)ulei romanesc la recomandarea unui mecanic si dupa 1000km uleiu actual(metabond) si filtru knecht..cu masina nu am mai mers prea mult-cam 2000 de km de la schimb

ma gandesc ca daca a avut sonda 0.5-0.7 inseamna ca presiunea pompei e deja in scadere si ca sa nu mai sune alarma a pus o sonda de presiune mai mica..sau poate doar a pus una nepotrivita si pt ca tot suna alarma a legat firu la masa

la mine suna intre 2000 si 2300rpm si cu cat creste temperatura lichidului de racire cu atat mai mult creste si turatia pana la care suna alarma( 2000-2600rpm)

ps:am nimerit si eu cel mai bolnavicios mk3..asa e cand nu stii prea multe despre masina pe care intentionezi sa o cumperi..daca as fi citit dinainte topicurile de pe forum as fi stiut sa ma pazesc..dar asta e :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!