Jump to content

Golf Iii: Clipeste Becul Ulei + Alarma Avertizare


servo
 Share

Postare recomandată

m-am decis sa-mi schimb pompa de ulei....cine are pt 1.6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce masina?La cea din semnatura? Adica g4?

[

da, un golf 4 motor 1.6 akl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

Am stat jumatate de ora in ETKA sa caut senzorii astia si am ajuns pana la urma la o pagina din care nu inteleg mai nimic.Ti-o atasez, dar cred ca ideal ar fi sa lasi o serie de sasiu.

post-29846-1235346313_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ma scuzati de OT dar ca sa nu mai deschid un nou topic va intreb aicea, nu imi puteti spune cati litri de ulei intra intr-un motor de g3 1900 cm diesel?; ms frumos

4 LITRI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine este o alta problema cu martorul de ulei. De vreo 2 zile patesc acelasi lucru: mi se aprinde in mers (nu palapaie ci ramane aprins) si mi se opreste absolut totul (motorul inca merge insa nu pot accelera, servo-directia nu mai merge - pana mi se opreste si motorul de tot). Pe test nu mi-a dat nimic ce cred ca s-ar lega de acest lucru (Doar senzorul lambda pe care cred ca il voi schimba saptamana viitoare).

Ce observ eu ca acest lucru se intampla numai atunci cand motorul este cald (am facut peste 150 de km fara probleme, a stat masina ~1 h apoi am plecat cu ea si a aparut problema). Uleiul are cam 6800km si e la nivel (Nu stiu ce marca, a fost schimbat in Italia la un service auto).

Am cautat pe forum cateva solutii (cele cu manometrul, senzorii, sonda etc) insa simptomele mele sunt putin altfel (mi se intampla in mers, dupa ce las motorul 2-3 min. oprit si incerc sa-l pornesc porneste fara probleme - daca incerc in mai putin de 2-3 minute nu vrea sa porneasca).

Motorul este un AFT de 1600 cmc.

Daca se poate, cateva sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu iti trebuiasca o rescriere a epromului. e putin ciudata problema ta. nu ar fi rau sa controlezi releele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin un cablu VAG-COM cu care pot testa masina. Stiu sigur ca nu are capabilitatea de a scrie in ECU insa macar ca test n-ar trebui sa-mi dea o eroare la asa ceva?

Cat despre relee, nu stiu despre care ar fi vorba si cum as putea sa le verific. Sunt dispus sa merg cu ea in service insa am o parere nu chiar atat de buna despre service-uri de aceea as avea nevoie de recomandari (Buzau sau Bucuresti)

Deocamdata singurele probleme pe care le cunosc pe masina sunt: senzorul sonda lambda si cutia filtrului de aer (de care mi-am dat comanda din Anglia si ar trebui sa soseasca curand - momentan merg cu una facuta din carton - doar capacul superior) - de aceea ma limitez putin de a merge in service pentru problema curenta inainte de a rezolva problemele vechi.

Sper totusi sa fie o problema mai putin grava (decat rescrierea epromului).

Multumesc anticipat.

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Paul.Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine sta treaba cam asa: din senin a-nceput martorul ulei sa palpaie si sa piuie puternic. Am oprit intr-o parcare, am oprit motorul, am pornit dupa cateva minute, totul a decurs normal. A doua zi am verificat nivelul uleiului - era langa limita maxima. De aproape o saptamana merg cu masina.. situatia nu s-a mai repetat, totul pare sa fie in regula. Atat ca martorul palpaie de 2 ori cand pornesc motorul.

Intrebare: E ceva grav? (ma gandeam sa duc masinuta la o consultatie la service.. dar i-am rezervat vizita undeva pe la inceputul lunii vitoate din lipsa de bani)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptome noi la mine: palpaitul incepe de obicei in treapta a 4a si a 5a de la turatii de 2000 pana in 2350rpm, si apa trebuie sa fie intre 80-90 de grade. Pareri? oare uleiul se incalzeste si n-ar vascozitate? am mobil 10w40....m-am gandit sa incerc un aral mai gros 15w40. ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot mobil 10w40 folosesc si eu si deocamdata nu am probleme.Vezi sa nu fie de la pompa de ulei.

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cei care aveti vag-com, stiti cumva daca defectiunile celor 2 sonde de ulei apar in lista cu erori a vag-comului in urma scanarii? sau trebuie verificate practic (prin inlocuire cu altele sau verificari de tensiune)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o alta intrebare, stie cineva unde e buzzerul care ma dispera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

99,99 la suta e pe spatele ceasurilor.adica:daca demontezi panoul din bord,pe spate ,in partea de jos daca tin io bine minte,vei vedea niste gaurele ca la ceasurile alea desteptatoare de la chinezi...adica vreo 7 gauri dispuse in cerc si unu sau 3 in mijloc. mai departe....te descurci

succes :eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica buzzerul e montat pe spatele ceasurilor de bord?eu am verificat odata...mergand pe drum buzzerul a inceput sa sune, bordul fiind desfacut(am mers cu bord desfacut cateva zile)am scos mufa de la ceasurile de bord...si buzzerul suna mai departe. eu am desfacut de mai multe ori ceasurile....dar am impresia ca buzzerul parca suna din spatele volanului. acolo de unde iese maneta care actioneaza stergatoarele. oricum mai desfac saptamana asta bordul sa ma uit ce si cum. MERSI pt sfat, unde as putea gasi o poza cum arata buzzerul? si cum as putea sa-l scot din functiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu acolo unde ti-am zis(adica in spatele ceasurilor,jos) am vazut gaurele care ma duc cu gandul la alarma ceasului.atata.uitate mai atent...daca nu e acolo,imi pare rau pt indicatia gresita

deci:pe plasticul ce compune spatele ceasurilor...nu in exterior!!!el cred ca e montat in interior,iar gaurile(daca sunt alea) sunt pt a se auzi afara

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit azi am avut un pic de timp si am demontat ceasurile: cosmin pe plasticul unde-s gaurile nu sunt de la buzzer, ci pt altceva....nu-mi dau cu seama pt ce:))

Dupa o poza de pe acest site am gasit (sper) buzzerul http://www.germes-online.com/direct/dbimag...7770/Buzzer.jpg

Problema e ca nu stiu cum as putea dezactiva fara sa stric ceva in ceasurile de bord.

post-33376-1241105996_thumb.jpg

post-33376-1241106005_thumb.jpg

post-33376-1241106016_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata l-am scos cu ajutorul unui pistol de lipit:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptome noi la mine: palpaitul incepe de obicei in treapta a 4a si a 5a de la turatii de 2000 pana in 2350rpm, si apa trebuie sa fie intre 80-90 de grade. Pareri? oare uleiul se incalzeste si n-ar vascozitate? am mobil 10w40....m-am gandit sa incerc un aral mai gros 15w40. ce ziceti?

Cam asa se intampla si la mine, la masina din semnatura...dupa ce merg sustinut la 3000 rpm, cand scade in ture pe la 2000-2500 incepe sa bazaie in bord.

Am schimbat senzorii de ulei...si cel de 1,8 bari si cel de 0,3 bari si tot degeaba. Folosesc ulei Aral Blue 10w 40

Am vorbit cu mai multi mesteri si cam toti au fost de acord ca daca nu sunt senzorii de vina, inseamna ca e pompa de ulei uzata (pt ca uleiul se incalzeste si isi pierde din vascozitate nu il mai pompeaza bine datorita uzurilor din angrenaj).

Acum ma gandesc si eu...s-o rezolva daca se pune 15w40 sau trebuie neaparat schimbata pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am masurat presiunea de ulei cu motoul cald, aveam 1.2 bari.Sonda (avertizorul sonor) intra la 0.7, si presiunea din fabrica la motor de 0 km e 1.8.Mecanicul mi-a zis ca nu se strica motorul mai pot sa merg asa in continuare..FOlosesc 10w40 mobil semisintetic. Am gasit un site american unde se discuta totul despre aceasta probleme, scria ca in marea majoritatea cazurilor nu-i pompa de vina,ci altceva sonde,ulei,cablaje etc, ca recomandari te sfatuieste sa folosesti ulei 20w60.

Mai am 3000km pana la schimb, pana atunci am pus un ulei un tratament cu teflon, la schimb o sa folosesc acest ulei produs de ARAL. 50-60 lei bidonul.

Modificat de hunior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hunior ce site? Il gasesti sa ne documentam si noi. Ma gandeam si eu sa bag un Slick50 sau un Xado ca tocmai am facut schimbul si imi mananca ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum am mai postat aveam probleme cu tacanitul culbutorilor si aprinderea martorului la un moment dat cand se incalzea si mototrul aproape de 90 grade pentru ca aveam termostatul blocat pe deschis si se intampla destul de rar dar se intampla...rezolvare...desfacut baia de ulei curatat sorb si ce se mai putea pe acolo verificat pompa...care prezinta ceva uzura la paleti si desfacerea supapei de suprapresiune care e ambutisata si intinderea arcului din interior. Am schimbat termostatul si temperatura apei variaza acum intre 75 si 85 grade etc... zgomotul si probleme au disparut...Motorul a fost turat si la aproape 6000 de tr/min si nu a dat ulei pe nicaieri momentan ca sa nu deveniti suspiciosi ca s-ar crea presiune prea mare in circuit. Sper sa va fie utila aceast mod de reparatie asta pana la schimbarea pompei :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca tot mai multi au acesta proble si totusi nu am auzit la nimeni sa i se caleze motorul din acesta cauza ( daca presiunea de la ulei ar fi chiar atat de joasa a.i. sa se declanseze buzzerul motorul ar trebui sa clacheze insa acest lucru nu se intampla )

Cu toate ca problema este deranjanta tind sa cred ca problema este una din senzori / parte electrica si nu este una reala - asta in marea majoritate a cazurilor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!