Jump to content

Golf Iii: Clipeste Becul Ulei + Alarma Avertizare


servo
 Share

Postare recomandată

salut, as avea si eu o intrebare, cat de grav este daca am mers in jur de 1000-2000 de km, avand nivelul uleiului scazut cu aproximativ 0.5 cm sub nivelul minim al jojei. Am considerat acesti 0.5 cm nesemnificativi dar acum ma intreb daca e bine ce am facut. va multumesc.

Modificat de daveed01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

David stai linistit, completeaza la semn si atat. Nu, nu e bine ce ai facut... sa nu mai faci, promiti? Probleme sunt atunci cand pe joja nu mai e ulei de loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot vorbiti de ulei, pompe, presiune va zic asa:

1. mai putin conteaza presiunea de ulei si mai mult conteaza flow-ul, adica debitul de ulei pe care-l asigura pompa per unitatea de timp, concluzie la care s-a ajuns dupa multi ani de dezbateri

2. mergeti pe ulei sintetic, 5w-40 daca va permiteti chiar daca motorul e mai vechi si in felul asta veti scuti motorul de uzura si ma refer aici in primul rand la uzura la pornirea la rece si in special in anotimpul rece cand datorita vascozitatii uleiul nu ajunge in locurile critice in termen util.

3. mare prostie sa schimbi uleiul la 15.000 km in romania unde motoarele aspira mult praf in ciuda filtrelor de aer si astfel uleiul cu particulele fine de praf devine usor dar sigur abraziv... moarte lenta dar sigura la motor.

4. pompele de ulei la golf 3 la motoarele mici sunt cam de rahat, scuzati expresia; daca puteti faceti upgrade la pompele de ulei cu care vin motoarele de 2.0 (cum e 2E spre exemplu), alea asigura un high-rate flow de ulei foarte bun. Poate asa se explica de ce motoarele de 2.0 (ala 8 valve 115 cai si ala de 16 valve 150 de cai) duc lejer 370.000 km(eu stiu caz si de 470.000 km) fara sa desfaci blocul motor si alea de cilindree mica daca duc 280.000 km trebuie sa fii fericit.

Daca n-am dreptate undeva sa ma contraziceti ca in pasiunea mea e posibil sa ma las dus de val si sa ma insel pe ici pe colo. Hai, o seara buna tuturor !

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , de cateva zile am observat o picatura de ulei pe baia de ulei , am sterso azi am observat dinou .

ce problema ar fi ? ulei l-am schimbat in vara , dar nu m-am uitat daca picura pe undeva , nivelul la joja mi se pare ok .

trebuie schimbat vreo garnitura sau sa fie surubul de la baie putin slabit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitul unei pompe este independent de presiune NUMAI cand lucreaza in "gol"(evacuare libera=presiune zero).Montata intr-o instalatie,pompa primeste o "contrapresiune"in evacuare,generata de frecarile interne ale fluidului si cu peretii instalatiei.Presiunea are 2 componente: una statica(masurata la bord) si una dinamica data de viteza fluidului.Daca viteza creste(ulei subtire,fierbinte sau lagare uzate)se mareste pres dinamica(respectiv debitul) si SCADE cea statica(masurata).Cu cat uleiul este mai vascos,mai rece si lagarele mai putin uzate scade viteza acestuia,deci pres dinamica, si creste presiunea statica(indicata la bord) la ACELASI debit.Cand temp. creste,vascozitatea scade,frecarile interne scad,viteza uleiului creste(deci debitul prin lagare creste),creste pres dinamica si cea statica scade(indica pres mai mica).Daca vrem sa crestem debitul in lagare,marind pinioanele din pompa sau crescand turatia la aceeasi pompa,vor creste proportional frecarile si implicit presiunea.Debitul =sectiune x viteza.Marind debitul,marim viteza uleiului(sectiunea ramane aceeasi).Marind viteza,cresc frecarile interne(cu patratul vitezei) care se opun cresterii vitezei deci a pres dinamice.In compensatie creste pres statica.Cand acceleram marim debitul TEORETIC al pompei.Debitul REAL e dat de mai multi factori:vascozitate,temp,stare lagare,variatia vascozitatii cu temp.contaminare cu combustibil...Unii factori se opun cresterii acestuia conducand la cresterea pres statice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... avand ca efect si posibile probleme cu senzorii de presiune, in special cel de suprapresiune, filtru etc.

Bun post, ram40andy. De acord 100%. Eu parca n-as recomanda schimbarea pompei de ulei fara o verificare mai aprofundata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Aceeasi problema cu palpaitul becului de ulei si a buzeer am avut-o si eu. Cand am cumparat masina, abia sosita din Germania, primul lucru m-am uitat la ulei. Parea O.K asa ca am mai circulat vreo doua saptamani cu uleiul respectiv. M-am hotarat sa il schimb.Nu mai stiu exact ce ulei am pus atunci. A doua zi au inceput problemele. Nu facea mereu. De exemplu, in mers cateodata la turatia de 2100 se aprindea si palpaia, iar daca calcam ambreajul si o turam brusc la 3000 asi revenea. Dupa doua saptamani, am scimbat din nou uleiul, ulei Mobil 1, si am schimbat sondele. Dupa o luna a inceput iar. M-am gandit ca este pompa si eram gata sa o schimb. In final am mai schimbat o data sonda de 1.8 bar. Problema s-a rezolvat. Cred ca problema era in primul rand de la ulei, filtru, sonde. Cine stie ce mizerie de ulei avea masina cand a venit din Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , azi am desfacut jumate de motor :) si ... cand am desfacut capacu de la motor , am gasit o pasta ( spuma ) crem . cineva mia zis ca nu e ulei bun , pareri ? am pus mobil 1 , 10w40 schimbu lam facut in vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si eu precum si unii dintre voi , mi-am cumparat un Golf 3 adus din Germania , de la un 'prieten ' al unui prieten de-al meu. am dat pe el, considerand problemele pe care le are cat nu face. Problema cu martorul la ulei o am si eu, dar are un alt comportament , adik , la pornire nu palpaie , nu ramane aprins , dupa ce merg cativa km si temperatura motorului ajunge la 80-90 de grade, la relanti incepe sa palpaie martorul de la presiunea de ulei , dupa o scurta perioada de timp de mers cu masina , la relanti acesta ramane aprins si de asemenea odata cu inceputul palpaitului apare si o fluctuare a relatiului( cand calc ambreiajul si ridic piciorul de pe acc motorul 'pica in nas' si isi revine urcand imediat la 800-900 de rotatii, si de asemenea dupa ce se stabilizeaza fluctueaza intre 650 si 800, asta ce vad eu pe ceas) am pus testerul pe ea la Cardinal Motors in Ploiesti si mi-au spus ca nu am nici o eroare. Tin sa mentionez ca am si o bataie urata la tacheti , pe care urmeaza sa ii schimb cat de curand. Plus d alta am avut si mai am o gramada de probleme cu ea, dupa 400 de km circulati mi-a fiert motorul , am dus-o la mecanic , mi-a schimbat termostatul care ramasese blocat si uleiul cu viltru cu tot, deasemena am schimbat puntea fata din cauza faptului ca unde se prinde bascula de punte sau cum se numeste aveam filetul ras si nu imi stragea surubul , acum , am probleme cu amortizoarele fata care , ori s-au dereglat ori sunt ele mai lungi ca , miscad de roata in sus , se misca cu tot cu amortizor, acesta ridicanduse si bate la fiecare denivelare mica sau groapa de dimensiuni mici luate la viteza mica , daca iau un hop mai mare nu bate. de asemenea servodirectia imi fuctioneaza dor pe loc , odata ce am plecat cu masina volanul se misca mai greu ca la Fiatul lui taicamiu din 72'. Am nevoie de sfaturile voastre si de ajutorul vostru.

Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie sau cum nu trebuie , dar sunt utilizator nou si mai am de invatat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am scris si mai sus, incearca sa cureti mufa care intra in alternator, cea de pe care bordul citeste turatia motorului. Au si ele o varsta si se mai oxideaza... Asta pentru a rezolva problema cu fluctuatia relanti-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o bag in garaj la un amic , si o curat toata , inclusiv mufele de la tori senzorii , si clapeta de sub filtru de aer, tot.... a, si am uitat un aspect foarte interesant , daca iau o balta un pic mai tare si imi sare apa la motor , mi se opreste motorul aproape instant ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine e altfel si nu stiu daca e bine,de cand am masina de peste un an dupa fiecare pornire se stinge normal si dupa 1-2 secunde se mai aprinde odata si se stinge iar si asa ramane,e normal??apropo,am schimbat uleiul cu castrol de asta UE si mia aparut o spuma alba-crem pe busonul de la ulei... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuma apare deobicei daca mergi pe distante mici, pe timp de iarna, din cauza temperaturilor mici se formeaza condens

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau, mai apare atunci cand se amesteca uleiuri motor cu norme diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutari am si eu o problema

a inceput de ieri sa-mi palpaie martorul de la ulei

palpaie doar cand masins sta la relanti undeva la 800 -840 rpm ( e prea mic?) pana acuma nu am avut asfel de problema pana acum

in timpu mersului nu palpaie sau daca este turat

uleiul folosit este ala 10w 40

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai probleme cu sondele de ulei atunci pompa de ulei o ai pe duca sau poate ai un contact iperfect la una din sonde si la relantiu trepideaza motorul si misca un fir ceva.Bafta sper sa-ti fi fost de folos. :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari am si eu o problema

a inceput de ieri sa-mi palpaie martorul de la ulei

palpaie doar cand masins sta la relanti undeva la 800 -840 rpm ( e prea mic?) pana acuma nu am avut asfel de problema pana acum

in timpu mersului nu palpaie sau daca este turat

uleiul folosit este ala 10w 40

multumesc

nivelul de ulei l-ai verificat? iti palpaie la relanti si dupa ce ai mers cu masina sau numai la prima pornire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi palpaie ieri cand era motorul cald (80-90 de grade avea apa)

mam uitat la ulei imi parea subtire

azi dimineata am verificat uleu era sus de tot la nivel am pornit masina da nu mai palpaia

o sa vad cand merg cu ea si se incalzeste la 90 de grade sa vad daca mai palpaie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi palpaie ieri cand era motorul cald (80-90 de grade avea apa)

mam uitat la ulei imi parea subtire

azi dimineata am verificat uleu era sus de tot la nivel am pornit masina da nu mai palpaia

o sa vad cand merg cu ea si se incalzeste la 90 de grade sa vad daca mai palpaie

La mine face la fel , doar daca ajunge la o temperatura mai mare de 80 de grade , presupun ca din cauza faptului ca la aceasta temperatura uleiul este mai putin vascos, adik sa subtiaza, daca rezolvi ceva sa ma anunti si pe mine de la ce este , si la fel , cand o sa iti mai faca , te rog uitate si daca , dupa accelerare si eliberarea pedalei de acceleratie(nu in sarcina , in gol) scade turatia sub 600 rpm si revine la normal in cateva momente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si la mine se aprinde uneori martorul pres. de ulei cand sta motorul in relanti , un prieten mi-a zis ca ar trebui sa pun ulei 15w 40 pt ca 10w 40 este prea subtire si nu m-ai poate face presiune , eu cred ca spune prostii...voi ce parere aveti? :rolleyes:

Modificat de florin250
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai filtru de ulei mare incearca sa pui din ala mic Man pt ca e mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine face la fel , doar daca ajunge la o temperatura mai mare de 80 de grade , presupun ca din cauza faptului ca la aceasta temperatura uleiul este mai putin vascos, adik sa subtiaza, daca rezolvi ceva sa ma anunti si pe mine de la ce este , si la fel , cand o sa iti mai faca , te rog uitate si daca , dupa accelerare si eliberarea pedalei de acceleratie(nu in sarcina , in gol) scade turatia sub 600 rpm si revine la normal in cateva momente.

nu scade sub 600rpm ramane la 800 840 rpm

pana acuma nu a palpait

cat descpre ulei am avut inainte 15w 40 si mi so blocat un tachet de atunci am 10w40 pana acum nu am avut probleme cu el

doar acuma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am pornit masina am lasat sa se incalzeasca pana la 90 de grade(apa) am plecat de langa ea si cand mam intors se auzea un tacait gen de tachet blocat( cea ceam avut cu un ulei 15w40 sa blocat un tachet) si se comporta in felu urmator

acceleram un pic lasam la relanti si dupa cateva secunde 10-15 aparea din nou acel tacait de parca ar bate doua metale

ce poate sa fie uleiul pe carel am ii de 7777km o fii deja prea subtire aral 10w40blue tronic

sau e pe duca pompa de ulei si nu mai baga destul ulei la relanti..?

la mine la relanti sta la 800 -840 de ture e prea mic..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot acel tip de ulei am si eu (aral) si astazi mi-a facut tot cam ceva de genu, imi tacanea un tachet ceea ce nu am mai patit pana acum si nu stiu ce are pentru ca uleiul are doar 2500km, ideea este ca dupa cateva minute nu a mai facut asa, dar cam mult timp a durat 5-10 min

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!