Jump to content

Problema Noua La Motor


Paul_VW
 Share

Postare recomandată

Pompa de inalte, sau cum s-o fi numid ea.... este cea care e in capul rampei de alimentare a injectoarelor.

Oricum azi mecanicul a cercetat mai bine si nu e pompa, ea merge perfect, a picat turbina:(, asa ca am sarit din lac in put. Sunt curios cand o sa o demontez turbina ce mai am defect pe acolo.

Sa auzim numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem se numeste si turbina nu are nici o legatura cu pornirea motorului

Verifica supapa oprire motor de linaga egr sa nu fie blocata pe inchis de la calamina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa s-o fi numind, nu cred ca e EGR pentru ca am in momentul de fata turbina in balcon, are paletele rupte. Apropo, nu cred ca e locul pe forum sa intreb asta, dar imi poate recomanda cineva si mie vreun meserias bun care sa se pricepa la reparat turbine?? Daca da o sa va rog sa imi lasati si mie nr lui de telefon.

O zi buna si toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in Bucuresti colegii il recomanda pe Cipos pentru reparat turbine, daca ai drum ii poti face o vizita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu opritul motorului o am si eu. Am constatat ca se opreste dupa un nr mare de km (cam peste 200) si mers mai sportiv... Mi s-a oprit de 3 ori in ultimele 4 luni (din care de 2 ori la acelasi semafor in piata victoriei, dupa o curba de 90 grade la dreapta). Am curatit EGR, trage mai bine masina, merge cu totul altfel, dar stupoare: iar s-a oprit. Acum are vreo 2 luni si nu se opreste.

Andreei_moa, cam prin ce zona ai gasit cabluri roase? Ma refer la varianta in care exista un "defect" si se ating cablurile de nu stiu ce tabla si de la trepidatii se taie.

Florin_vn , sper sa nu te dezinformez dar e o mica arta in ceea ce priveste turbinele. Toti mecanicii monteaza, dar problema consta in reglarea turbinei. Stiu asta de la un baita care a lucrat mult cu un artist in asa ceva, dar am pierdut contactul cu el. E bine sa mergi pe recomandari. Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa s-o fi numind, nu cred ca e EGR pentru ca am in momentul de fata turbina in balcon, are paletele rupte. Apropo, nu cred ca e locul pe forum sa intreb asta, dar imi poate recomanda cineva si mie vreun meserias bun care sa se pricepa la reparat turbine?? Daca da o sa va rog sa imi lasati si mie nr lui de telefon.

O zi buna si toate cele bune.

Daca ia paletele rupte ia alta, nu prea mai merge reparata. Ia una reconditionata cu garantie si nu o sa mai ai probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! am si eu la fel ca toti de aici o mare problema cu un G v 2006 1.9tdi . L-am luat din germ si timp de 1 an de zile a fost ok . De ceva timp insa , periodic ( 3-4 ori pe luna ) mi se opreste din mers ( dupa ce parcurg cateva sute de m si mai ales cand ploua sau dupa ce a plouat ) . Daca o las 5 min linistita - reporneste fara nici un fel de probleme . Citandu-va pe voi , am realizat ca ar putea avea legatura cu faptul ca masina a lost putin lovita in lateral spate si ca indicatorul de motorina de la bord nu imi indica bine . Deci , sa fie de la pompa din rezervor ???? daca da , atunci de ce cand am pus testerul pe ea exact cand mi s-a oprit , mi s-a spus ca am o problema cu computerul de bord si ca nu am ce sa ii fac ?? care din ele sa fie - pompa din rezervor sau computerul de bord ?

aaaa.... altadata testerul mi-a zis ceva de un intreruptor de la injector dar intrebandu-l pe mecanic daca sa il schimb a zis ca nu e nevoie .

daca puteti sa ma deslusiti si pe mine , v-as fi recunoscator . Mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca ne spui exact erorile si codurile lor te ajutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu opritul motorului o am si eu. Am constatat ca se opreste dupa un nr mare de km (cam peste 200) si mers mai sportiv... Mi s-a oprit de 3 ori in ultimele 4 luni (din care de 2 ori la acelasi semafor in piata victoriei, dupa o curba de 90 grade la dreapta). Am curatit EGR, trage mai bine masina, merge cu totul altfel, dar stupoare: iar s-a oprit. Acum are vreo 2 luni si nu se opreste.

Andreei_moa, cam prin ce zona ai gasit cabluri roase? Ma refer la varianta in care exista un "defect" si se ating cablurile de nu stiu ce tabla si de la trepidatii se taie.

Florin_vn , sper sa nu te dezinformez dar e o mica arta in ceea ce priveste turbinele. Toti mecanicii monteaza, dar problema consta in reglarea turbinei. Stiu asta de la un baita care a lucrat mult cu un artist in asa ceva, dar am pierdut contactul cu el. E bine sa mergi pe recomandari. Spor!

Fara un tester poti sa cauti si ani de zile un cablu rupt sau ros...

In ceea ce priveste indicatia ta data colegului Florin ma face sa rad.Ce e ala artist in turbine? Ce se regleaza la turbina?

Nu exista asa ceva , turbina noua vine cu tot ce e nevoie nu trebuie decat montata.Nu e nevoie d enici o arta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca ne spui exact erorile si codurile lor te ajutam.

mersi de raspuns !

am pus de 3 ori testerul pe ea , ultima oara am avut INSIDE ECM FAULT - tipul cu testerul spunandu-mi ca nu am nici o sansa si sa merg asa . Inca sper sa fie problema doar de la pompa din rezervor si sa nu fie ceva de la vreun microprocesor din computer .Mai toti mi-au zis ca e problema de alimentare ( masina inainte sa se opreasca din mers se ingatuie exact ca si cand nu as avea motorina )

daca a mai avut cineva problema asta si a rezolvat-o .....poate imi spune si mie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU am auzit de eroarea asta pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La el totusi ii da ceva pe tester, dar la mine nu a dat nimic, absolut nimic... nu stiai de ce sa te apuci de schimbat :( Nu cred ca ii dadeau de cap daca nu le venea o masina cu aceelasi defect dar care nu mai pornea. Verifica in zona de sub cutia filtrului de aer, aproape de furtunul cel gros de la radiator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am auzit de eroarea asta la vw dar este la alte maisni(BMW: DDE control unit internal error code xx ), de fiecare data cand am avut eroarea asta la alt model de masina in calculatorul care imi dadea aceasta eroare era apa sau motorina sau benzina sau ceva infiltrat si a stricat ceva acolo , o piesa un circuit ceva.

Poti da jos calculatorul sa vezi mufele si sa il desfaci sa vezi in el daca se observa ceva, vizual. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutam din nou, cu aceiasi problema: oprirea motorului in mers, la semafor ( de fapt la schimbarea treptei de viteza..cand se calca ambreiajul se aprinde becul cu bateria = motor oprit). Mai am un post tot aici din 2010, si pana acum nu am rezolvat problema, pentru ca la mine se manifesta doar cand e foarte cald afara. Evident pe tester nu apare absolut nimic, pompa de motorina din rezervor am testat-o scotand un furtun din filtrul de motorina, pus contact= stropit cu motorina motorul.

In astea 3 saptamani cat a tot plouat am trecut cu masina prin tot felul de balti fara nici o problema (daca stie cineva ce balta se formeaza la Liga lu' Mitica..:) ), insa acum a aparut soarele si evident iar a inceput sa se opreasca. Trebuie sa ii dau de cap pentru ca, fata de acum 2 ani cand se oprea 1 data pe luna (la temperaturi idicate pe bord de peste35 grade) acum a inceput sa se opreasca si la 29 grade, iar temperatura asta e frecvent intalnita in Bucuresti. O alta diferenta fata de acum 2 ani, e ca o porneam cu 1 fs de spay, acum ii dau si de 3 ori si abia porneste, in functie de cat de cald e afara.

Am fost la mai multi mecanici si nici unul nu are nici o idee. Unu mi-a facut o scanare cu texa (un tester destul de inteligent) si imi zicea ceva de codare ecu incorecta, dar a zis ca aia nu e eroare. La un moment dat s-a oprit in fata unui service, a iesit un mecanic, a zis ca stie el problema, a venit cu un releu (109 parca) l-a schimbat si nu a pornit. A scos un furtun de la filtrul de motorina sa vada daca vine motorina, l-a pus la loc, si masina a pornit. In ziua aceea s-a oprit de 3 ori, m-a disperat.

Ce am mai constatat: cand am motorul pornit se aude un zumzait pe undeva prin dreapta spate, zgomot pe care l-am mai auzit in dreptul unui "distribuitor de vacum" ( la motor, inpartea drepta in spatele bateriei, pe caroserie, e o cutie in care intra mai multe furtunase, nu stiu ce e ala).

De vreo 3 ori mi s-a intamplat ca dimineata sa imi porneasca foarte foarte foarte greu. De filtru motorina si schimb ulei nu se pune problema, astea le fac periodic la timp.

Cablu ros nu am identificat. Am citit toate topicurile de pe vwforum. Problema e ca daca nu e prea cald afara, ii dau cu spary si porneste imediat, ceea ce ma face sa cred ca daca nu ar fi motorina in filtrul de combustibil nu ar pornii chiar imediat. Concluzia din ce am citit pana acum, cei care au schimbat pompa de motorina (din rezervor evident) aveau o problema cu ea, nu le mai scotea combustibil.

Daca ma poate indruma cineva catre un baiat care imi poate masura pompa tandem, sa nu o schimb degeaba...ea e principalul suspect, desi multi mecanici au argumente de ce nu ar fi ea.

PS: am vazut ca ultimul post e de acum 2 ani, dar am intalnit informatii utile si in topic-uri "resuscitate".

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut, 

 

Observ ca topicul acesta nu mai este activ de vreo 3 ani, asa ca m-am gandit sa-l repun pe picioare:) Bun....am schimbat pompa de motorina in ianuarie, iar la finalul lui aprilie mi s-a oprit motorul la semafor. A pornit la automat dupa mai multe incercari, cu martor Stop engine Oil pressure...La o saptamana, aceeasi chestie, iar azi, dupa 4 zile de la ultima oprire mi s-a oprit de 3 ori in interval de cateva sute de metri, ultima oara dupa ce am facut dreapta la un semafor. In plus, cateodata in mers o simt ca parca da in gol, nu trage la puterea ei. Sunt programat la ora 2 la PBV1 la un Vag.com...O sa le zic si de pompa tandem si de cablajele roase. Cineva imi spusese ca poate fi EGR-ul sau injectoarele. Va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema legata de motorul oprit in mers. Am fost azi la PVB1, unde s-a constatat ca de fapt erau inversate furtunele tur/retur din pompa. Pe diagnoza nu le-a dat nimic legat de injectoare, doar o bujie arsa si atat. Acum, nu ma pricep, dar nu inteleg cum de a mers masina atat timp cu furtunele inversate (eu am pompa noua din ianuarie, iar prima data s-a oprit motoru acum 2 sapt) fara sa fi avut nimic? Sper sa fi fost doar asta.

Modificat de truty122
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
On 11/12/2008 at 10:51 AM, Paul_VW said:

Astazi mecanicii de serpico craiova mi-au facut o mare bucurie... mi-au descoperit defectul... se pare ca nu a fost pompa tandem, nu a fost pompa din rezervor... marea problema a fost un cablaj ros de furtunul de la radiator, cel de jos.. atasez doua poze edificatoare

12112008764id1.th.jpgthpix.gif

12112008765fk3.th.jpgthpix.gif

Salut,

Te rog reposteaza pozele pentru ca nu mai sunt disponibile.

Am o problema similara la masina si nu ii dau de cap.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!