Jump to content

Problema Noua La Motor


Paul_VW
 Share

Postare recomandată

Daca dieselarii se abtin de la sfaturi e mai greu sa afli sigur 100% ce sa faci. Eu doar imi dau cu presupusul, infige-te la un service macar sa isi dea cu parerea un mecanic. Eu as mai suspecta si releul de bujii (daca o avea asa ceva ca un diesel clasic) repet, astea sunt doar pareri gen "esti cu capota deschisa in spatele blocului si apar 100 de mecanici",nu stiu sa-ti zic sigur...in locul tau m-as repezi cu ea intr-un service mic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Aditzos pana sa ti se opreasca ai avut probleme cu pornirea ?!

@WooZie se abtin dieselarii de la sfaturi si incep benzinarii ?!

Modificat de MariusMKV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu asa vad, ca nu spune nimeni nimic si mie nu prea imi vine sa cred ca n-a mai patit nimeni sa se opreasca in mers dieselul...eu am dat niste idei din ce m-am intalnit eu la masina de servici care e un diesel clasic renault...o nenorocire,care nu ma pasioneaza deloc cum functioneaza :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu riscul de a ma repeta eu cred ca e o problema de la traseul de alimentare cu combustibil respectiv pompa de motorina aflata in rezervor.

Vezi pe aria Passat B6 aceeasi simptoma... :(!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai avut niciodata probleme cu pornirea pana acum si chiar m-a mirat la gerurile care au fst ca de fiecare data pornea la sfert, fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Aditzos: Pune contactul si ia-l in mod repetat, in timpul asta asculta undeva sub bancheta din spate in dreapta daca se aude pompa de motorina lucrand, sau scoate surubul din centrul filtrului de motorina si pune contactul scurt, daca sare motorina inseamna ca pompa functioneaza daca nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Paul_VW asa am patit si eu si pompa nu are nici o vina pt ca am schimbat`o..

La mine mai face probleme cand conduc mai sportiv si schimb peste 3500 - 4000 , in rest nimic

Am intrebat daca are probleme la pornire , deoarece mie mi`a facut si faza asta , sa imi porneasca f greu dar foarte rar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am dus in dimineata asta la masina cu gandul sa-i mai dau o cheie...poate, poate porneste. Si a pornit. Mai greu, dar pana la urma a pornit. Am lasat-o 4-5 minute sa se unga bine si am zis sa dau o tura de bloc sa vad daca mai face figuri. Dupa 100 m, cand am vrut sa iau un viraj, am apasat ambreiajul sa bag a2a si iar mi-a murit motorul. Nu a mai vrut sa porneasca de nici o culoare iar. Am adus-o impinsa inapoi in parcare. Am fost atent sa vad daca se aude acel bazait cand pun contactul si se aude. Iar am incercat sa dau mai mult la cheie si iar mi-a aparut in BC mesajul "oil pressure, engine off, user manual". Asta a fost mesajul pentru ca am fost foarte atent de data asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul nu functioneaza inseamna ca nu functioneaza nici pompa de ulei; din aceasta cauza iti apare acel mesaj.. Daca mesajul nu iti apare cand ai motorul pornit nu ai dece sa`ti faci griji

Daca o sa`i dai cheie pana la urma o sa porneasca , chiar daca iti apare mesajul acela..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca a pornit mai greu este ceva normal. pana a ajuns motorina in filtru si de aici mai departe.... asa cum a zis si 4abc eu tot pe parte de alimentare cu, combustibil as banui ceva. un dop de gheata, sau cine stie, ceva la sorbul pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum as putea ajunge la pompa de motorina. Din cate stiu rezervorul este sub bancheta din spate. Am incercat sa o scot astazi dar nu am reusit. Se tine in ceva si nu-mi dau seama in ce, in dreptul locului din dreapta si din stanga. Am reusit sa desprind acel "arici", dar tot se tine. Si dupa ce reusesc sa scot bancheta, voi da de pompa de motorina...sau e in alta parte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trage de ea fara frica, putin mai tare, eu personal am scos-o pe a mea si bancheta si pompa, dar daca lucreaza pompa eu zic ca nu are rost sa umbli la ea, o sa te alegi cu miros puternic de motorina in masina... cel mai bine mergi cu ea intr-un service sau cheama pe cineva cu vagcom sa iti faca o scanare. Nu mai forta electromotorul degeaba, ca sa nu mai zic de baterie care a suportat multe deja, o testare nu costa mai mult de 100 ron chiar si la reprezentanta, bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate pompa de motorina nu a aparut la diagnoza la un Golf V 2004.

Totusi...ca sa nu mai umbli la pompa si sa nu te mai chinui cel mai usor o testezi daca scoti furtunul de la filtrul de motorina si pui contactul.Daca vin motorina atunci este oki.

Si ca idee cand ai schimbat ultima data filtrul de carburant?si motorina de care ai in rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima revizie pe care am facut-o a fost acum 4000 km. Intotdeauna am schimabt la 10000 km toate filtrele si uleiul indiferent daca erau sau nu uzate (ma refer la aer si polen). Deci filtrul de combustibil nu e foarte vechi. Referitor la motorina, in general bag de la OMV sau PetromV, insa ultima data am bagat de la Petrom, cam jumate de rezervor. Iar cand mi s-a intamplat "beleaua" mai aveam un pic mai putin de jumate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat filtrul de motorina si apre 4 furtunase. Pe care trebuie sa-l scot pentru a putea verifica daca merge pompa de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am dus azi masina la service. Baietii de acolo au foacut tot felul de teste. AU verificat-o si cu VAG-ul. Nici o eroare. Au constatat dupa aceea ca filtru de motorina era uscat. Au mai scos nishte furtune, au mai tras aer, au mai suflat aer si au ajuns la concluzia ca e pompa de motorina din rezervor. S-a stricat.

Stie cineva vreun loc unde se repara pompe de motorina pentru masina din semnatura. Daca se repara. Nu stiu exact ce ar putea sa aibe...daca o fi arsa sau nu, daca o fi infundata sau nu. Baietii mi-au zis ca ei o schimba. Dar ma gandesc ca poate pe criza asta as prefera sa incerc s-o repar decat sa iau una noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...am rezolvat-o pana la urma. Am luat pompa noua. 1050 ron cu tot cu manopera. Meat & Doria pentru cunoscatori.

Merge mai bine acum, in sensul ca viteza de reactie a masinii la acceleratie e mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta e de categoria ``MAMA MEA!!!! ``

:icon_thumright: Citind aici ce ati scris ma vad si pe mine in acelasi film

Deci am avut aceleasi probleme si am facut zeci de teste cu vag cu ce se putea.

am fost la service la cardinal la ploiesti si mi-au zis sa schimb volant ca se rezolva

am schimbato impreuna cu pompa rezervor bujii carbuni electromotor alternator

mai am putin si schimb tot la ea!

masina tot nu mergea!

apoi am fost intr-o zi la service (deja ma intrebau oamnii daca am abonament) si i-am zis frate tot nu merge,masina ajungand la service la sufa.

la 2 ore ma suna si imi zice merge masina.

ce mi-au zis ca au facut la ea

au curatat pompa de inalte(eu stiam ca ii zice si tandem)daca gresesc cine se pricepe mai bine ma poate contrazice

acum merge insa pt cat timp nu stiu

mi-a zis omu sa nu mai ii bag motoria proasta(se referea la petrom)

azi am bagat de la petrom iarasi si parca nu trage asa de bine cum tragea cand am luato de la service.

Deci oamenii au curata pompa ia de inalte si mi-au zis ca iesit mizerie din ea,au suflat si pe furunele din rezervor spre motor si filtru.

specific ca filtru motorina este schimbat de 1000 km si toate consumabilele iar pompa di rezervor merge.cea pe care am schimbato nu mergea!

Acu eu cred ca de la asta e si o sa revin cu un post daca mai am probleme iar.

Modificat de Heliu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca eu am si schimbat pompa tandem si culmea a mers 2-3 luni fara probleme, pana in toamna cand au venit ploile... verifica cablajul acela, la craiova a mea a fost a2a masina cu aceeasi problema, cablajul frecat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific si cablajul ala chiar daca masina merge acum.ms mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez aici pt probleme motor : dupa 1 an si ceva ... m-a lovit iar problema cu pierderea de putere in mers ... am facut o depasire ...am franat dupa si cand sa accelerez...cucu putere...masina statea constant in viteza de 90 , am mers cu ea asa vreo 5 km pana am ajuns acasa . am lasat motoru pornit am deschis capota am pus prietena sa o tureze si se auzea un fasait tare rau din zona filtrului de aer ... mai precis din racordul acela de la mijlocul furtunului gros care iese din filtru in zona debitmetrului daca acolo se afla...am impresia ca nu mai intra turbo...am oprit motoru si am repornit imediat si problema s-a remediat...mentionez ca nu am avut nici o erroare in bord...pur si simplu din senin nu mai tragea...e a 2-a oara cand mi se intampla de cand o am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pana la urma iam dat de rand.nu etansa bine la fitru de motorina.sau asa cred...tata o restrans siguranta si de atunci nu mai face nimic merge ca noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Problema cu motorul care se opreste cand stai la semafor am avut-o si eu, i-am schimbat pe rand, senzorii G28 si G40, volant, simeringul de pe care inregistreaza unul din cei doi senzori. Am scos-o din service fericit ca ar trebui sa mearga si cand....iar s-a oprit motorul. Am dus-o iar la mecanic si pana la urma a constatat problema cu cablurile roase. mi-a rezolvat si acea problema, si acum nu se mai opreste motorul, in schimb alta e beleaua acum. cand este motorul rece si il pornesc, se face nor de fum in spatele meu pentru aproximativ 1 minut si masina trepideaza foarte puternic. dupa ce plec cu ea si se incalzeste un pic motorul nu mai are nici o problema. am schimbat toata garniturile la injectoare am zis ca scapa prea multa motorina, dar simptomul tot a ramas. Se comporta exact ca o dacie cu motor pe carburatie innecat (si miroase la fel). Daca ati mai intalnit problema asta, as fi recunoscator daca mi-ati spune cum ati rezolvat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut

Incepand cu ziua de azi ma adaug si eu pe lista celor carora li s-a stricat pompa de injectie :D . Simptomele obisnuite, motorul s-a oprit in mers si nu a mai vrut sa porneasca de nici un fel. Am fost cu ea la mecanic, s-a uitat putin la ea, a verificat pompa de motorina din rezervor, care functioneaza, a pus testerul pe masina, nu are nici o eroare pe partea electrica, iar in ultima instanta a scos un furtun din filtru de motorina, iar cand am dat o cheie a scos motorina de mi-a murdarit motorul, verdictul lui a fost pompa de injectie. Mi-a zis sa ma duc maine la el sa imi zica verdictul final, sa demonteze pompa si sa vada daca e ea vinovatul.

Voi ce parere aveti, alte cauze posibile care mai pot fi?? Stiti daca se poate repara pompa de injectie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAre e pompa de injectie la TDI PD ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!