Jump to content

Problema Noua La Motor


Paul_VW
 Share

Postare recomandată

Eu nu aveam probleme cu opritul in mers insa nu imi pornea cateodata.am schimbat pompa din rezervor si acum de ceva timp mi se opreste in mers sau cateodata nu imi porneste decat dupa ce dau foarte mult la automat(ca si cum as ramane fara motorina) si porneste pana la urama da greu.pornirea grea la cald e ceva normal,un mecanic de la cardinal mi-a spus ca e de la volant(bate volant si clantane la greu),vreau sa o schimb si ma gandeam ca imi recomanda cineva un alt model de volant decat cea originala(mecanicu asta mi-a zis ca sunt mai multe modela si tre sa ia nu stu ce cod de pe ea ca sa cumpar alta)insa cat tine o volant dasta ca ma gandeam ca daca ma tine si asta noua putin ce fac?eu conduc mai sportiv si ma gandesc sa nu pice repede si cea noua.a schimbat cineva volant???e mutumit acum?porneste bine dupa schimb??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam ca pornirea la greu e din cauza softului, demarorului... mie mi se oprea in mers atunci cand incercam sa tin viteza constanta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Se pare ca nu a schimbat nimeni volant!Si mie tot mi se opreste in mers cu tot cu pompa schimbata din rezervor.inseamna ca e pompa tandem...pornirea la cald am rezolvato cu o curatare de electromotor si schimbare de carbuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Heliu... pacat ca ai schimbat pompa din rezervor, incearca sa iei cu imprumut o pompa tandem de pe un alt motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Heliu... pacat ca ai schimbat pompa din rezervor, incearca sa iei cu imprumut o pompa tandem de pe un alt motor...

pai aia chiar nu mergea! asa ca...

da nu se poate verifica daca pompa tandem e de vina?!

si daca imi poate spune cineva pe unde e pompa asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem este in parte dreapta a motorului si se poate verifica presiunea pe care o face aceasta, la mine oscila presiunea in turatii mai mari de 2000x. Verficarea am facut.o la reprez...

Costuri: 1200ron pompa, 70ron garnitura, 170ron manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult pt informatii!

am apelat si la service la cardinal motors si mi-a zis sa schimb bujiile ca daia se opreste in mers si ca daia nu imi porneste la cald.problema cu pornitu la cald am rezolvato prin curatare de electromotor si schimb de carbuni insa asta cu opritu in mers e nasoala pt ca am patito si pe magheru la semafor.

se opreste numai pe liber cand nu mai accelerez,am testato si la rece si la cald,daca o calc peste 3000 de ture am patit sa mi se opreasca,chiar si cand am mers frumos mi-a facut surpriza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Pompa tandem a inceput sa dea dinou rateuri... dupa 20mii km si 4luni... acelasi simptome doar ca mai putine dar imi este frica sa nu nu faca mai rau... ;)( As dori va rog ceva lamuriri in legatura cu pompa asta.. ce face, ce este, ce o strica...?? va rog ajutor pt ca sunt dipserat.. sincer va spun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina'i sfanta domne! :icon_thumright:

Ai un avertisment verbal.Postul tau nu ajuta cu nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Astazi mecanicii de serpico craiova mi-au facut o mare bucurie... mi-au descoperit defectul... se pare ca nu a fost pompa tandem, nu a fost pompa din rezervor... marea problema a fost un cablaj ros de furtunul de la radiator, cel de jos.. atasez doua poze edificatoare

12112008764id1.th.jpgthpix.gif

12112008765fk3.th.jpgthpix.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sunt grei de cap (mecanicii), asta e. mie asta iarna prin ianuarie exact dupa ce am luat masina(sh) mi s-a spart furtunul ala. se pare ca au fost mai rezisente cablurile. s-au mirat toti cum de s-a intamplat ca bineinteles ca nu mai auzisera de asa problema. tu sa pui frumos mana sa ancorezi mai bina cablurile alea cu niste soricei de plastic, pentru ca la mine dupa ce l-au inlocuit l-au lasat fix in aceeasi pozitie. greu sa faci ceva din proprie initiativa odata sesizat cu o problema. de glume insa se tin tot timpul(mecanicii). pacat ca a fost nevoie de cheltuieli suplimentare pana sa rezolvi problema. numai bine. p.s. stema ai vopsit-o sau ai gasit pe undeva sa cumperi neagra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am si eu acceasi problema...la motorul meu (1.6 FSI). se opreste in mers...il pornesc...porneste usor...dar..daca nu il tin din aceleratie oleaca turat...se opreste iar... Dupa circa 2-3min..isi revine la normal.. ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat... Ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Just Ice! Pune-i un aditiv de benzina si forjeaza masina putin sau consuma benzina actuala si pune-i OMV 100 +un aditiv.Apoi mai vorbim,pt ca mai sunt cauze si tb sa le iei pe rind.Fai si o scanare cu Vag Com daca vrei te ajut eu cu testerul.

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai suport !!!! Am masina de 10.000km si 6 luni. La 1800 km(asta vara in drum spre mare) s-a oprit brusc si nu a mai vrut sa porneasca. A intrat in service i-a fost schimbata pompa de motorina(nu stiu care) a inceput sa functioneze dar cu probleme rareori(1-2 p luna) nu pornea la rece(indiferent de temp exterioara) decat dupa o cheie mai lunga(10 secunde)....nu am mers in service...

Azi(10.000 km) s-a oprit din nou( nu mai tragea motorul.......trecea in treapta a-3-a....dadea sa se opreasca, trecea in a 2-a....si pana la urma dupa cativa zeci de metri s-a oprit) aceleasi simptome ca la 1800km. Ce sa-i mai fac......? Urmatoarea masina sigur nu va mai fi VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza incompetentilor din service-uri ajungem sa gandim asa, dar daca ti-ar fi rezolvat problema profesionist nu mai aveai parerea asta. Deh, nu ai ce sa faci decat tot la service sa ajungi si sa rezolvi. Vw este o masina foarte buna, o strica prostia din service. Cauta un service cu oameni care stiu ce au de facut. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Lucian.da-mi in id de mess sa vb mai multe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai suport !!!! Am masina de 10.000km si 6 luni. La 1800 km(asta vara in drum spre mare) s-a oprit brusc si nu a mai vrut sa porneasca. A intrat in service i-a fost schimbata pompa de motorina(nu stiu care) a inceput sa functioneze dar cu probleme rareori(1-2 p luna) nu pornea la rece(indiferent de temp exterioara) decat dupa o cheie mai lunga(10 secunde)....nu am mers in service...

....

Verdictul service-ul - sper sa fie si unul final si bun : Rezervor lovit in dreptul pompei, sorb dereglat. Intr-adevar nu imi facea probleme si nu s-a oprit decat atunci cand eram aproape de linia rosie la carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci dupa cum bine ti-ai dat seama, nu vw este de vina(la fel se intampla si la opel,mazda,etc). Singura vina eu o arunc pe "mecanicii" lu peste afumat ca n-au descoperit buba, in afara de lovitura propriu-zisa

Modificat de WooZie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu , problema cu opritul in mers poate fi si din cauza soft`ului care taie alimentarea la pompa de motorina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mariumkv: citeste mai bine, de unde ai ajuns la concluzia ca e de la soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la un prieten cu un G5 , a avut aceeasi problema si a rezolvat`o la DimSport in Bz.. aste a fost raspunsul pe care l`a primit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti,

problema pe care o am se pare ca se incadreaza la acest topic....mergeam cu masina in seara asta la vreo 1 km dupa ce am pornit-o (zic asta pentru ca motorul era inca rece) la un moment dat cand am vrut sa skimb a 5a, am avut impresia ca se intrerupe. Dupa ce am schimbat viteza a mai mers un pic si mi s-a oprit motorul in mers, am incercat sa bag a2a si sa ridic ambreiaju sperand s-o pornesc in mers. A pornit dar dupa 10 m a trebuit sa opresc la semafor, unde mi s-a aprins becul de la baterie in bord si mi-a murit motorul si nu a mai vrut sa porneasca de nici o culoare. Am mai incercat sa dau la cheie si sa incerc s-o pornesc dar nimic. Am tot dat la cheie pana la un moment dat mi-a aparut pe BC un mesaj "Stop engine". Am tractat-o in parcare, am mai incercat s-o mai pornesc odata, tot n-a vrut s-o ia si am lasat-o acolo.

De la ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"stop engine" ti-a aparut pt ca nu aveai presiune la ulei, cand mergea motorul nu ti-a dat stop engine. Tu incercand sa pornesti a scazut presiunea in rampa de ungere si a sesizat scaderea de presiune. Aia nu e o problema dupa ce va porni, nu va mai aparea (parerea mea). Sa se pronunte cei cu diesel referitor la oprirea motorului din mers, eu banuiesc ori filtrul de motorina ori aer fals pe undeva...bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"stop engine" ti-a aparut pt ca nu aveai presiune la ulei, cand mergea motorul nu ti-a dat stop engine

Ai dreptate...nu mi-a dat mesajul in timp ce motorul mergea, ci numai atunci cand am incercat sa il pornesc, dupa ce am tinut keia in pozitia de pornire mai mult timp pentru ca nu pornea. Si tot atunci cand mi-a dat mesajul de mai sus a mai scris ceva de genul "oil pressure failure", cred....dar nu sunt sigur ca asta a fost mesaj pentru ca eu cand l-am vazut am luat imediat contactul si a disparut. Dupa aia am tot incercat si tot incercat sa-l mai pornesc de nenumarate ori pana mi s-a dus si bateria si tot nu a vrut sa porneasca si in continuare eu tot nu reusesc sa-l pornesc. Asta va fi o problema deoarece daca nu voi reusi sa-l pornesc nu voi avea cum sa pun vag-ul pe el si sa-i fac o scanare.

Ce sa fac prieteni....ce sa fac? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!