Jump to content

Motorul AUS - detalii, intretinere, exploatare


mihaitm
 Share

Postare recomandată

Pai da ,am si zis ca o sa-l schimb in urmatoarele luni si am detaliat ce doresc sa achizitionez. Chiar eram curios cat tine.. rolele sunt in stare buna , am schimbat alternatorul acum un an jumate si nu pareau ca au vreo problema.Adica atunci cand am schimbat alternatorul am verificat si distributia si nu parea ca ar vrea sa cedeze. Bine indiferent de acest aspect tot o sa o schimb. Mama are un opel astra din 2006 cu 100km , a schimbat distributia dupa 10 ani, bine asta nu inseaman ca e o regula, dar eu unul consider ca daca n-am facut km multi si n-am pus cel mai ieftin kit de distributie ca n-are rost sa o schimb mai devreme de 6 ani. Reperul meu este 70-80k km sau 6 ani pentru o masina mai scumpa, cu asta a mea care mai valoreaza 1000 de euro pot sa fac teste pe ea.

Modificat de spzHades
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nacrabu

    10

  • bigdi

    7

  • catalinosera

    6

  • mihaitm

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut am si eu o problema cu un golf 4 1.4 16v cod motor BCA am schimbat egr nou clapeta de accelerație buji filtre nu stiu ce poate sa aiba chinuită prinde 90km/h cineva mia zis ca ,am 3 pistoane sparte e posibil sa mai pot merge asa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
andreilancrajan

Salut,la un golf 4 1.6 16v in frana de motor undeva la 2200 de ture se aude un sunet  de pompa(un barait puternic),se aude din fata de la motor,a mai intalnit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut!

Am un Golf 4 motor AUS 1.6 16v. De ceva vreme cand motorul se incalzeste, merge in 3 cilindrii. Am fost cu ea la diagnoza si da mesajul "Cyl02 misfired" . Serviceul unde am fost nu au electricieni insa au mecanici destul de buni. Evident ca au inlocuit bujiile, fisele, bobinele de inductie, injectorul, etc, au masurat presiunea in cilindrii, tot ce se putea face dpdv mecanic. Masina face la fel. Cand motorul este rece sta la 850-860 rpm, cand motorul se incalzeste, apare martorul pe bord, si motorul sta in 3 cilindrii la 780-800 rpm. Cei de la service mi-au spus ca nu au ce sa-i faca si sa caut ajutor pe net. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Poate cineva sa imi ofere ceva detalii si pasi,cum se demonteaza galeria de admisie la 1.6 AUS. La masina mea se vad depuneri negre in interior si as vrea sa o desfac sa o curat dar nu stiu cum. Multumesc anticipat

Modificat de ciuca2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând nu mai posta acelaşi lucru pe mai multe topic-uri (pe unele chiar off topic) pentru că se consideră spam şi se sancţionează

 

Asta am găsit

Intake manifold 1.pdf

Intake manifold 2.pdf

Dacă demontezi să înlocuieşti garnitura dintre galerie şi motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat pe mai multe topic-uri pentru ca pe unele nu este activitate,si probabilitatea este scazuta ca cineva sa mai intre pe un subiect inchis de cativa ani..

In legatura cu documentele atasate, sunt nelamurit daca se scot injectoarele sau iasa cu tot cu ele atasate. Ca daca trebuie scoase,nu am ciocan extractor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Reiner Tentler

Va salut.
Am o Bora 1.6 AUS si de ceva timp imi da ceva batai de cap. Incepand de la 1800 de ture in sus masina incepe sa traga in "suturi" face balans fata/spate si nu imi pot da seama de ce anume. Tin sa mentionez ca incepe sa faca la aceleasi turatii indiferent de treapta de viteza in care se afla masina, incepe moderat in viteza 1 apoi parca "smuciturile" cresc in intensitate pana pe la 2500 de ture. Dupa parerea mea, ea continua sa faca la fel si in ture mai mari doar ca nu se mai simt cadenta "smuciturilor" find mai mare...

Mentionez ca la relanti cand e turata masina nu are nici un simptom.

 

Pana in momentul de fata s-au schimbat urmatoarele :

- Bujii

- Fise

- Bobina de inductie

- Clapeta de acceleratie

 

Pompa de benzina a fost masurata si e ok, compresia motorului la fel a fost masurata si este in parametrii...

Cu toate aceste piese schimbate masina face la fel. In urma diagnozei nu prezinta nici un fel de eroare, nu prezenta nici inainte de a schimba piesele mai sus mentionate.

As aprecia niste pareri din partea voastra deoarece nu doresc sa mai schimb piese si sa pierd banii degeaba.

 

Multumesc.

Modificat de Reiner Tentler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 05.05.2021 at 9:33, Reiner Tentler a scris:

Va salut.
Am o Bora 1.6 AUS si de ceva timp imi da ceva batai de cap. Incepand de la 1800 de ture in sus masina incepe sa traga in "suturi" face balans fata/spate si nu imi pot da seama de ce anume. Tin sa mentionez ca incepe sa faca la aceleasi turatii indiferent de treapta de viteza in care se afla masina, incepe moderat in viteza 1 apoi parca "smuciturile" cresc in intensitate pana pe la 2500 de ture. Dupa parerea mea, ea continua sa faca la fel si in ture mai mari doar ca nu se mai simt cadenta "smuciturilor" find mai mare...

Mentionez ca la relanti cand e turata masina nu are nici un simptom.

 

Pana in momentul de fata s-au schimbat urmatoarele :

- Bujii

- Fise

- Bobina de inductie

- Clapeta de acceleratie

 

Pompa de benzina a fost masurata si e ok, compresia motorului la fel a fost masurata si este in parametrii...

Cu toate aceste piese schimbate masina face la fel. In urma diagnozei nu prezinta nici un fel de eroare, nu prezenta nici inainte de a schimba piesele mai sus mentionate.

As aprecia niste pareri din partea voastra deoarece nu doresc sa mai schimb piese si sa pierd banii degeaba.

 

Multumesc.

Pai asa ceva mi se intampla si mie. Chestia este ca e o treaba comuna la multe golfuri. Oricum, nimeni nu iti spune ce si cum pt ca trebuie sa dai bani la mecanici k? 

Astai problema. Nici manual tehnic nu gasesti. Dar au cei de la service... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut , am un Golf 4 motor 1.6 16v cod aus , si ma trezesc cand eram cu motorul pornit , ca schimbatorul are un joc foarte mare , intra in toate vitezele , inclusiv in a 6 a desi nu are , si am observat ca se misca de pe loc doar cu treapta 3 si 4 . Stiti din ce cauza sau daca e timoneria sau cutia de viteze . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Timoneria este problema, are o pârghie sărită.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Va salut , am o problema destul de mare cu batranul meu golf 4  1.6 16v . Motorul manca ulei de la un timp , cam 1l la 1000 de km dar nu asta e problema cea mare ,l. Acum 2 zile am simtit ca ceva e in neregula cu ea cand am pornit o , motorul tremura la relanti cu tot cu cutie , se aude sacadat , toba la fel , efectiv te misca si pe tine din masina , in timpul mersului nu se mai intampla asta dar pe langa cele mentionate mai sus , incepe sa fiarba si apa si in cele din urma sa o si piarda , fumul s a intensificat din spatele ei , Acum intrebarea e urmatoarea , motorul e la ultima suflare sau mai pot oare sa i fac ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie desfăcut și constatat, probabil garnitura de chiulasa și segmentat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

ii baga antigel in pistoane , il haleste imediat .deci probabil trebuie segmentat . bani de alta masina nu am asa ca urmeaza intrebarea rosie : ce varianta e mai buna ? Sa i segmentez motorul sau sa i cumpar altul nou ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand trebuie schimbata garnitura de chiulasa (n-are treabă antigelul cu segmenții). După ce dai chiulasa jos faci o evaluare și vezi cum este mai convenabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salutare! De ceva vreme, am și eu o problemă cu a mea din semnătura, bora 1.6 16v AUS și anume, pornire la cald greoaie, o ia din a 4-5 cheie. Am pus 2 testere pe ea, Delphi și Vcds și nu găsește nici o eroare, doar ceva legat de Airbag, semnal slab și legat de calculatorul de confort, semnal intermintent. Dimineața și seara când e motorul rece, pornește fara vreo problema și din prima. Cu climatronicul oprit, adică pe modul econ, la relantiul mic, de 500 rpm, motorul cam vibrează, nu prea merge rotund. Care ar putea fi cauza? După ce o pornesc la cald, după a 4 cheie, se simte miros de benzina nerasă pe eșapament.😁 Daca cineva a mai avut această problemă....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!