Jump to content

Motorul AUS - detalii, intretinere, exploatare


mihaitm
 Share

Postare recomandată

... exista aceea mica intarziere de o fractiune de secunda de la apasarea pedalei de acc si pana la turarea motorului...

pai asta`i si dilema mea, ce`i cu intarzierea aia? am inteles ca e o particularitate a acestui motor, dar stie cineva sa explice clar ce o produce si daca exista tratament????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nacrabu

    10

  • bigdi

    7

  • catalinosera

    6

  • mihaitm

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai asta`i si dilema mea, ce`i cu intarzierea aia? am inteles ca e o particularitate a acestui motor, dar stie cineva sa explice clar ce o produce si daca exista tratament????

Salut ,

am aceeasi problema la Bora 1,6 16v AUS an fabricatie 2000 . Astept si eu o explicatie de la cineva cu precizarea ca nu sunt prea "cunoscator" in tainele auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va mai stresati cu intarzierea de 1-2 secunde deoarece e normal la acest tip de motor AUS.Si eu am AUS si am aceeasi "problema".Asa vine din fabrica deci NO STRESS.Sa mai vorbit despre aceasta intarziere.Cititi si voi tot inainte sa mai postati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine puneai linku catre discutia respectiva, daca esti in tema. Desi mi se pare ca am vazut'o pe aia la care te referi dar sunt numa pareri din poanier. As fi vrut explicatii tehnice, diferenta fata de celelalte motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare din nou dupa 2 ani aproape iata ce pot sa va mai spun despre ea

primul lucru bun am bagat doar benzina si am reusit sa fac 15000km,

consum facut din pompa in pompa dupa 180km 14,5l la o medie de 80km/h,

in schimb in oras nu schimb peste 2000rpm ca :P e criza,

trebuie sa schim uleiu ,consum 0 ,

adevarat intarzierea aceleratiei (inervant pana te obisnuiesti si apesi mai repede acc),

adevarat ca nu demareaza tot timpul la fel indiferent ca e cald sau nu motoru,

l

mi sa slabit piulita de la antena nush cum si o intrat apa in masina

condusa in toate stilurile peste 7000 imi taie alimentarea cu benzina,

eu unul sant multumit de ea .

toate cele bune.

Modificat de nacrabu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salutare ,

revin in sfarsit cu o poza http://imageshack.us/photo/my-images/405/11092011526.jpg/ si astept niste pareri in legetura cu turometru,care aveti motorizarea asta ,mentionez ca eram in viteza a-5-a mers drept pe drum drept,constant sa zic cam 4-5 km

PS ambreiajul nu patineaza ca sa excludem asta

Modificat de nacrabu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Hmm tare ciudat, ai mult prea multe rpm-uri la 100km/h. Eu am aceasi motorizare si am fix 3000rpm la 100km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ,am mai intrebat si pe la service si ziceau "pai ii normal ca ii 16v si astea asa merg mai turate "

sa fi fost cutia schimbata?

pe tester ar trebui sa se vada ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci al mine clar am 3000rpm la 100km/h cu cutia originala cu siguranta. Daca nu iti paineaza ambreiajul doar cutia cu rapoartele altele decat cea originala ar putea sa produca acest fenomen.

Poate careva mai in masura sa dea raspunsul. Pana atunci poti vedea ce cod are cutia si asa iti poti da seama de pe ce masina este. La mine codul este ERT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am gasit pe cutie ,am sa ma mai uit dar dupa stiker este ERT

post-37121-0-98713800-1315938515_thumb.j

Modificat de nacrabu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa sticker DA este ERT.Nu cumva ai probleme cu senzorul de pe cutie de iti arata turometru eronat.Si eu la 100km/h imi arata fix 3000rot/min

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la el m-am gandit si eu dar la relanti nu ar ttrebui sa fie si ala eronat 800rot/min si dupa 7000rot/min imi taie alimentarea si cu consumul stau bine, maine am programata la o scanare sa vedem ce o doare :bom:

in viteza a4a la 4000rot/min am 80 km/hsi in a5a la 3000rot/min am 80km/h

ciudat sau nu

cu vag com-u se poate vedea diferenta daca ar fi sau daca senzorul da eronat la fel va citi si vag com-ul ?

Modificat de nacrabu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poate merge sa il adaptezi cu vagcomu' pe Instruments-Coding si sa scapi de eroarea de kilometraj.Ai verificat cu un GPS viteza reala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si este +4 km/h mai mult ca pe gps

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va impartasesc si io de la mine, poate va intereseaza:

am schimbat uleiu de curand si inainte am mers la reprezentanta, sa`mi spuna ce ulei sa bag. omu a bagat ceva in calculator, din talon si a zis ca "orice are norma 502.00 sau 505.00". am mers la service`u specializat de uleiuri si a zis omu, la fel, cu talonu in mana, sa bag castrol 5w40 magnatec c3 (fara sa ii spun ce a zis ala de la reprezentanta). intamplator sau nu, uleiu asta are norma 502.00 / 505.00. interesant e ca in motor aveam castrol edge (norma 504 00 / 507 00), recomandat si pus de acelasi service anul trecut, iar acuma au zis ca, vai, un e bun ala, ca e prea fin pentru conditiile de praf de la noi.

ceea ce voiam sa spun e ca masina avea, cand a venit din germania, castrol slx longlife III, iar astia de la service mi`au spus, uitandu`se in sistemul lor ca nu e bun. asa ca totul e relativ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noutati turometru la relanti pe tester 683 rpm/min in bord aproape 800rpm/min ,accelerat la 3000rpm/min pe tester vreo1800rpm/min ;4000rpm/min pe tester aproximativ 3000rpm/min ,cumva sau cineva a umblat si ii decalat acul de la turometru

oricum pentru cine merge in dreapta mea si vede la ce ture schimb isi face cruce :icon_thumleft:

Modificat de nacrabu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va impartasesc si io de la mine, poate va intereseaza:

am schimbat uleiu de curand si inainte am mers la reprezentanta, sa`mi spuna ce ulei sa bag. omu a bagat ceva in calculator, din talon si a zis ca "orice are norma 502.00 sau 505.00". am mers la service`u specializat de uleiuri si a zis omu, la fel, cu talonu in mana, sa bag castrol 5w40 magnatec c3 (fara sa ii spun ce a zis ala de la reprezentanta). intamplator sau nu, uleiu asta are norma 502.00 / 505.00. interesant e ca in motor aveam castrol edge (norma 504 00 / 507 00), recomandat si pus de acelasi service anul trecut, iar acuma au zis ca, vai, un e bun ala, ca e prea fin pentru conditiile de praf de la noi.

ceea ce voiam sa spun e ca masina avea, cand a venit din germania, castrol slx longlife III, iar astia de la service mi`au spus, uitandu`se in sistemul lor ca nu e bun. asa ca totul e relativ..

acelasi ulei l-am schimbat de doua ori pana acum la recomandarea uleistului care ma intrebat si de cati km am si ca la urmatorul schimb sa trec pe 10w40 deoarece trec de 150k km si asa recomanda producatorul (castrol)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
catalinosera

rog pe cineva care are tipul asta de motor sa-mi dea(daca au)un label file ca nu pot citi toate datele cu vcds,imi da urmatoarea eroare :

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 BB
   Component:  MARELLI 4LV       3772  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00046  
   VCID: 53AF670CA10B8986791-4A3A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-mi o adresa de e-mail sa-ti pot trimite.Nu pot incarca .lbl pe forum.Nu reusesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinosera

catalinosera@yahoo.com


daca nu poti sa faci altfel...schimba extensia in ".txt".asa cred ca poti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti l-am trimis pe mail.Il mai postez o data si pt ceilalti care au nevoie.Schimbati extensia din .txt in ,lbl

036-906-034-BB.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinosera

mersi mult.sper sa functioneze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!