Jump to content

Probleme Consum Ulei Octavia 1, 1.6i


gaby_cernea
 Share

Postare recomandată

i am schimbat simeringurile la supape si segmentii desi segmentii aveau uzura minima! consumul a scazut oricum dar nu de tot.....acum consuma maxim 1 L la 5000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Slut! O chestie ciudata,masina consuma cam 1l de ulei la 2000 de km. pana acum am bagat castrol 5w40,apoi am trecut pe castrol 10w40 si acum am aral 10w40. ciudatenia consta in faptul ca primii 2000 de km cu uleiurile mentionate nu consuma ''nu scade nivelul pe joje'' ,apoi dupa ce trec de 2000km incepe sa consume ulei.Posibil uleiurile sa fie de proasta calitate si dupa vreo 2000 de km sa-si piarda proprietatile? ce ulei as putea sa mai incerc?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa vezi de unde vine consumul, nu se rezolva daca schimbi cu mama uleiului. La motorul tau ai nevoie de segmenti si semeringuri supape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata si EGR-ul sau schimb-o si vezi ce se intampla. Degeaba schimbi segmentii si simeringurile daca nu faci motorul cap coada cum trebuie.

Modificat de SacreDro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce legatura are EGR cu consumul de ulei?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

recomand Liqui Molly 10W40 MoS, dupa 8K consum zero, excelent uleiul asta......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

@alinworm,din aprilie pana acum cum sta cu consumul de ulei masinuta ta la tipul de ulei pe care-l folosesti?cati km reali are masina?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, cu MOS imi ia cam 1 L la 4-5000km, tot consuma si nu stiu de ce fiindca i am schimbat atunci si simeringurile si segmenti.....care se pare ca nu erau uzati....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut acum o luna am achizitionat o skoda octavia 1 din 2002 1.6 sr 75kw si am o problema cu consumul de ulei . E foarte mare cam 500 de ml pe saptamana . Precizez ca nu scoate gram de fum si nici nu miroase . Ma puteti ajuta cu o parere un sfat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit tot pe topic si nu ai gasit nicio idee folositoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astfel de intrebari nu isi au rostul pe forum, decat dupa niste lucrari preliminare. Adica verificare pierderi la un service si reparatie motor.....

Daca si atunci consuma, e o problema.... si putem sa ne sfatuim aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intocmai ca de aceea am intrebat aici ca sa evit serviceul ca arunc o caruta de bani si imi vor spune acelasi lucru ca si voi aici . Atata timp cat masina nu scoate fum nu arunca ulei pe esapament si totusi intro saptamana nivelul uleiului a scazut de la jumatate la minim nu stiu ce as putea sa rezolv la service .  Nu ii vad rostul sa mai intreb aici dupa ce merg la service . Poate doar sa spun cum sa rezolvat si ce boala a avut . Oricum multumesc de raspunsuri in loc sa comentati ce ati scris mai sus puteati sa va dati cu o parere daca tot s numeste forum .sunt convins ca voi mai cere pareri aici . Ca vad ca primesc raspunsuri de critica .  Multumesc enorm colegi . Stima .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt nou pe aici, dar am avut si eu pb. cu consumul de ulei la 1.6MPI, consumul era 1L/1000km, indiferent daca foloseam 5w40 sau 10w40. Fum nu era vizibil. S-a dat jos chiulasa, erau vizibil segmentii slabiti, elasticitate slaba, cel de ungere fiind retras in canal (conform mecanic). S-au schimbat si simeringurile de supape. Am auzit de acceasi problema/solutie de la alti posesori de 1.6MPI. O sa revin cu un post in cazul in care consumul de ulei ramane mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, 

Revin cu completare, cu segmentii si garniturile de supape noi, consumul de ulei a scazut f. mult. In 2500 de km motorul a consumat 200-300 ml.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A scazut considerabil, dar tot e mult pentru un motor pe benzina... In mod normal, n-ar fi trebuit sa completezi de la un schimb la altul. Insa, este adevarat ca nu este nicio problema in asta, decat de ordin psihologic. Iar sa dai inca 20-30 de lei in plus intre 2 schimburi de ulei, pe uleiul de completare, este o nimica toata...Si eu detin pe langa Skoda O1 din semnatura, un Logan 1.4 benzina, luat la 68.000 km, care papa la fel ca si masina ta acum, aproape 1 litru de ulei la 10.000 km. Dat fiind ca acesti km ii fac intr-un an, am grija ca o data la 6 luni sa-i pun 500 ml de ulei si asta e. Oricum, cand am luat-o, m-am grabit si n-am verificat uleiul si era sub minim, cam 1,5 litri mai avea ( masurati la schimb). Insa motorul merge foarte bine, nu scoate deloc fum si consumul de carburant e foarte bun. Deci...vorba aia: las-o ba ca merge asa!  :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare,

 

Dupa un drum mai lung a inceput si la mine sa pape ulei, cam 1l la 1500 km. In oras, daca merg mai linistit, nu papa chiar atat.

Mecanicul meu mi-a zis ca degeaba facem test de compresie, nu-i sigur ca nu am probleme cu pistoanele sau segmentii, ceea ce nu prea imi vine sa cred.

O alta chestie ce ma pune pe ganduri: oare pot distruge catalizatorul cu cantitatea asta de consum?

Masina are 117.000 km reali, este din 2006, tip motor BFQ.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se poate distruge catalizatorul. Nu ar fi probleme cu segmentii care asigura etansarea cilindrului, insa pot fi blocati/rupti segmantii de ungere si simeringurile intarite la supape. Daca rezolvi aceste 2 probleme se va reduce consumul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgstelsib
în urmă cu 22 ore, rocket a scris:

Salutare,

 

Dupa un drum mai lung a inceput si la mine sa pape ulei, cam 1l la 1500 km. In oras, daca merg mai linistit, nu papa chiar atat.

Mecanicul meu mi-a zis ca degeaba facem test de compresie, nu-i sigur ca nu am probleme cu pistoanele sau segmentii, ceea ce nu prea imi vine sa cred.

O alta chestie ce ma pune pe ganduri: oare pot distruge catalizatorul cu cantitatea asta de consum?

Masina are 117.000 km reali, este din 2006, tip motor BFQ.

 

Multumesc.

Segmenti blocati pe canalele pistonului sau rupti ori piston spart si simeringuri de supape sarite.Schimba mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am desfacut racordul de plastic care face legatura intre filtrul de aer si clapeta de acceleratie. Este o membrana PCV integrata acolo, care se pare ca este dezlipita la margini, aceea portocalie. Am atasat o poza unde se vede despre ce vorbesc. Deoarece am si ulei in interiorul racordului, tind sa cred ca membrana e sparta, si pe acolo imi intra ulei inapoi in ardere. Ce parere aveti, e ok asa, sau sa schimb acel racord cu membrana cu tot.

 

Multumesc.

3AB0983A-751C-4770-A2A2-8D068CE893EB.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare tuturor,
Am si eu de ceva timp aceleasi simptome la ALZ-ul meu ( Passat 1.6 ), un consum care a crescut gradual in cei 7 ani de cand o detin. Are 185k km reali care apasa mai greu pe acest ansamblu decat pe altele. Consumul de ulei a inceput de la 100 mii km, cu ~200 grame / 10k km pana in momentul de fata in care consuma cam 1 litru / 2000 km. M-am resemnat in legatura cu acest consum de ulei si nu urmaresc sa ii rectific setul motor, bag ulei si merg cu ea cat mai merge.

Insa acest consum de ulei a cauzat si depuneri pe alte piese - conform spuselor mecanicilor -  (clapeta acceleratie, EGR, elemente de esapament).. etc. 

Ce as vrea eu sa aflu este :  Care sunt cele mai bune uleiuri sau cele mai "premium" ? Ma gandesc sa iau cel mai "cel" ulei ca atunci cand se va arde, sa nu fie depuneri cum am avut de la vestitul 10W40 Castrol, care s-a facut ca un namol in piesele mai sus mentionate. Ce parere aveti ? Acum am trecut pe Liqui Moly 10W40 (norma 501 01) care a scazut consumul pe la 1l/2000km. La castrol era dublu si dupa ce am facut curatenie pe clapeta, egr, etc, am zis sa schimb marca, poate deh..

Deci ? Ce ulei imi recomandati pentru a duce usor acest motor catre o moarte evidenta dar mai lenta, cu depuneri minime in piesele respective ? 

Modificat de Ionut Vod
o mica rectificare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!