Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

Baieti,am nevoie de o informatie si va cer ajutorul:la un sharan,an 2006,cate becuri se aprind la lampile de mers inapoi in mod normal?stiu ca sunt doua becuri,chestia e ca am schimbat unul din cele doua becuri pt ca era ars,dar tot pe o singura parte se aprinde becul de mers inapoi.in bord apare ca am bec ars,cel in cauza fiind cel de mers inapoi de pe partea soferului ce nu se aprinde.in rest pozitia,fazele scurta si lunga plus proiectoarele fata si spate sunt functionale.singurul bec ce nu se aprinde e cel de ppe partea soferului pt marsarrier pe care l-am schimbat cu unul nou,functional ,dar nu se aprinde pe partea soferului.ce siguranta trebuie sa verific si ce valoare are de pe panoul de fuzibile pt lampile de mers inapoi?care credeti ca este problema,de ce nu se aprinde acel bec?multumesc pt orice informatie ce ma poate ajuta!

 la  modelul din 2006 bec pt. mersul inapoi este doar unul singur...cel de pe  partea soferului este becul de ceata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in afara de asta eu stiu ca nici nu da eroare in bord pt becul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea avertizare apare doar cand este pus contactul.dupa ce pornesc motorul sau apas pe frana,dispare acea avertizare.este normal sa apara de fiecare data cand pun contactul avertizarea?la vw bora nu aveam obtiunea pt bec ars si de aceea intreb,ma gandeam ca este ceva defect,sau vreun fir intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiti unde este senzorul de nivel ulei la Alhanbra, imi apare mereu CHECK OIL LEVEL la pornire si am citit pe forum ca ar fi din senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci trebuie dat jos scutul, sau se vede de la capota

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam da,sau cel putin desfacut suruburile din spate care il tin,dar tot nu stiu daca ai loc sa ajungi la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea avertizare apare doar cand este pus contactul.dupa ce pornesc motorul sau apas pe frana,dispare acea avertizare.este normal sa apara de fiecare data cand pun contactul avertizarea?la vw bora nu aveam obtiunea pt bec ars si de aceea intreb,ma gandeam ca este ceva defect,sau vreun fir intrerupt.

Daca dispare dupa ce calci frana e ok.E o verificare a becurilor esentiale (stop frana,faza scurta).Asa e la sharan la altele nu stiu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin si eu cu vechea problema care nu am remediato ca numai stiu ce pot schimba ,  tot imi toceste cauciucurile pe interior , am schimbat amortizoarele cu tot cu flansea noi , verificat bucsele , am facut 5-6 geometri nu le mai stiu nr exact si nu la acelasi service

si tot asa toceste ,  :scratch:

post-71286-0-00529500-1386937683_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva cum pot ajunge la plutitor?tot imi face figuri se misca singur acu ba e plin-gol se aprinde becu....!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred, imi aduc aminte ca pe vremuri am scos plutitorul afara la un Sharan. Credca l-am scos afara demontand mocheta in zona din spatele scaunului pasagerului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @Emy D.

 

Am desfactu duzele de la stergatoare (am crezut ca sunt infundate (nu stropeau) si am descoperit ca la ele ajung si 2 fire de curent subtiri. Ori fi incalzite? Sau toate Sharanurile au firele trase acolo in caz ca vrei sa activezi incalzirea lor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar avea cineva o poza sau dintr-un program sa vedem ce si cum,legat de rezervoru de sharan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian oare asta te ajuta?Exact ce zicea colegul de mai sus Calin78

post-19256-0-55792100-1387714892_thumb.j

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti,doresc sa schimb si eu becurile din proiectoarele de ceata,dar nu reusesc sa imi dau seama cum sa le schimb.trebuie sa dau jos aparatorile de noroi sau proiectoarele pt a ajunge la becuri??ce fel de bec e in proiectoarele de ceata,cumva h3?si inca un mic ajutor :becurile de la faza scurta si lunga sunt h7 ambele?multumesc pt ajutor!ps:masina e din 2006

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragilor,ce vorbim,avioane?Sharanul nu are gura de vizitare pentru rezervor,punct.Se da rezervorul jos pentru aceasta interventie,are 2 chingi,se demonteaza foarte usor...pe elevator.@ dark_angel.proiectoarele sharanului au becuri H7 si daca urci masina pe elevator se vede foarte bine cum se schimba becul,nu se demonteaza nici o aparatoare de noroi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica pot schimba becurile la proiectoare decat daca urc masina pe elevator?alta cale mai usoara nu exista?

despre becurile de faza scurta si lunga ce imi poti spune,sunt tot h7?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa suruburile de sustinere si scoate proiectorul prin fata daca e mai simplu,eu am ales elevatorul.Eu am xenon de fabrica si pe lunga am H7,daca nu ai xenon,faza scurta H7 si lunga H1 daca-mi aduc bine aminte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pt ajutor!.o sa vad incerc maine sa le scot pt a schimba becurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Flo,ce sa vad in poza aia? amplif+sab am si eu,scaune de busines nu am din pacate in sharanu meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

tobele de pe masina mea (Sharan 2003 cod motor AUY) au ruginit... complet :)

Doresc sa cumpar o toba intermediara si una finala. La orice magazin de piese am sunat, nu am reusit sa aflu o parere dreapta si inteleapta :) in privinta alegerii firmei. Bosal sau MTS sau alta firma...

Ma puteti ajuta cu un sfat, va rog? Eventual cu oarece locatii de cumparat si montat tobele.

Multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele diesel rugina vine de la exterior spre interior!!! la masinile pe benzina este exact invers.

 

depunerile de calamina la motoarele diesel protejeaza toba  asa ca marca poate nu este esentiala... o idee ar fi sa vopsesti tobele la exterior cu ceva ce rezista la temperatura  deoarece o protectie contra ruginei poate prelungi sigur viata unui esapament  ptr un motor diesel.

 

Bosal e o marca  ieftina de mijloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Daca Bosal este firma de mijloc, inseamna ca MTS este la pamant :). Cei care vand asa ceva mi-au spus ca Bosal este nemteasca si este minunata iar ALTELE (ex. MTS) sunt departe calitativ. Cin' sa le mai creada si inteleaga. Oricum, dfaturilentape sunt binevenite, multumesc :)

PS Cu ce as putea sa le vopsesc si unde?

Modificat de locdeparcare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa scapi cat mai ieftin cauta un bronz de soba, decapeaza toba cu diluant apoi da un strat 2 de bronz de soba, si ai prelungit viata cu cativa ani, dar vopseste inainte de a o pune pe masina, si la imbinari sa pui ceva vaselina grafitata  tine la 1100°C  in asa fel daca vrodata tre sa demontezi sa merga usor.

 

vopseaua o poti da cu pensula sau spray, ce gasesti, important este sa fie o vopsea ce resista la temperatura ( eu am dat cu ceva de rezista la 800°C  si dupa un an nu  s a schimbat culoarea) si sa decapezi bine toba inainte de a vopsi, vopseaaua se va numai la exterior  la interior metalul vine protejat de stratul de calamina ce se depune.

 

Daca gasesti Wahler  sunt si mai bune, dar mai mult ca sigur cu Bosal esti pe partea cea buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!