Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

Tot Luk este rulmentul si la mine, dar s-a nimerit sa fie bun (pana acum). La mine pedala este moale in comparatie cu ce aveam. La un drum mai lung si cu treceri prin localitati, faceam febra la piciorul stang, era beton. Nu stiu pe cineva din zona cu un chit de Luk pe masina ca sa pot face o comparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce oglinda sa caut ptr un sharant produs in ianuarie 2000 , oglinzile sunt : electrice,incalzite,retractabile....vreau sa stiu de la ce ani (modele) se potrivesc...vreau sa merg pe la dezmembrari si sa stiu ce cumpar. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Weekend-ul acesta, am ajuns si eu pe acasa. Am mers cu Sharanul si frana este foarte moale, si prinde foarte greu. Daca am 10-15 kmph... franeaza in 30 cm-70 cm. Nu e normal sa franeze asa si stiu ca atunci cand a fost adus din DE frana mult mai bine. Avea o frana "tapana". Stiu de asemenea ca undeva pe aici s-a discutat despre defectiunea asta insa nu mai stiu exact unde si ce era defect. Ceva sfaturi, idei? Sau mai degraba, o mana de ajutor sa gasesc posturile respective?

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica stutul de la pompa tandem,pierde vacum pe acolo si automat ai frana foarte "moale".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie ?La un sharan din 2002, 1.9 tdi de 90cp, am canelurile de la intermediar cat si de la piesa de legatura intre acesta si cutie de viteze tocite grav.... la modul k nu mai pleaca masina de pe loc. Le-am demontat, insa nu le gasesc niciunde. daca aveti vreo idee... va sunt profund indatorat, multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La dezmembrari colegule daca nu..pe original.Preturi de anul trecut:intermediar-aprox.1000 lei, pinion planetar aprox 840 lei,planetarele 750 lei/buc cu piesa la schimb.

Sau poti sa sudezi intermediarul de acel pinion (piesa de legatura cu cutia de viteze) sunt colegi care chiar au facut treaba asta si n-au probleme.Singura chestie e ca trebuie sa dai cu flexul in caz de alte probleme la cutie ca planetara nu te incurca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Imi amintesc c-am citit aici pe forum un mesaj (post) de la unul dintre noi despre inlocuirea pedalei de acceleratie, vreau mai multe informatii... mai precis: cum sti ca e timpul sa o inlocuiesti?

N-am gasit mesajul respectiv dupa ce-am cautat cu motorul de cautare prin sectiunea Sharan si nici dupa ceva munca de chinez.

Multumesc. :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da care ar fi motivul ca sa o schimbi ?Ca se toceste de la forja ?Ca doar nu e consumabila si asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VA SALUT. Am nevoie de un (sau mai multe) sfat in legatura cu un Sharan 1.8T. Ce se stie de aceasta motorizare? Consum? Merita sa iau un sharan pe benzina in loc de diesel?....deci tot ce ar trebui sa stiu de Sharan cu aceast motor.

Mentionez ca e din 2006 si km ff putini (reali),

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrusel & all the people in the house: Cred ca nu m-am exprimat corect, ma refeream la Pedala de Acceleratie cu Integrate Electronice 7M3 721 603 C/E sau 7M3 721 507 C/E in functie de codul motorului. Imi aduc aminte ca-m citit de un cost pe la +200ron si in catalogul de piese tot pe la banii acestia am gasit-o.

Bucata de cauciuc de pe pedala mea e in stare foarte buna si nu e ceva despre care ai cere sfaturi... ca e o bucata de cauciuc, anume 171 721 647 (coperta pedala acceleratie).

@viking75: Dintre toate motorizarile pe benzina, la Sharan, cea de 1.8T e prima ca si alegere.

Edit: Am impresia ca mesajul ce-l caut a fost scris de colegul razvi_gyl; un "quote" la mesajul acela as vrea si mai multe informatii...

Modificat de SilvianDement91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scrie nicaieri ca ar avea vreo durata de viata(e prima oara cand aud asa ceva).Ar fi culmea si asta sa mai aiba durata de viata . :lol: De ce sa te scarpini daca nu te mananca ? :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg... o fi problema tot de la kitul ambreiaj care e mult de tot "overdue" pentru a fi schimbat.

Astazi am aflat ca am o functie interesanta la masina. Nu pot incuia masina din haion sau din usa dreapta fata daca este deschisa usa soferului.

Alta functie interesanta este ca haionul ramane incuiat in unele momente daca motorul functioneaza si conducatorul auto calca frana de serviciu... dar de asta stiam de muuult si probabil stie lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haionul nu se deschide daca motorul functioneaza si usa soferului e inchisa(securitate la semafor).Treaba cu frana ce sens are? Se presupune ca masina e in miscare atunci cand calci frana. Cine ar vrea sa-ti deschida haionul din mers?Ia incearca motor pornit- frana calcata- usa sofer deschisa...cred ca se deschide haionul.

Ati vazut ca daca nu folosesti mult timp cheia se gripeaza yala?La mine nu se mai "invarte" decat aia de la sofer,la haion si la pasager papaaa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine si chiar daca e deschisa usa soferului haionul tot inchis ramane(asta cand motorul merge).Trebuie sa ma duc la cheie(cand e in contact) si sa apas deschis si atunci si haionul se deschide.

Asta cu gripatul ialei am patit si eu,dar cu niste wd40 am rezolvat,asa ca odata la 6 luni nu strica niste wd40 si dupa aia usor cu cheia inchis-deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateva zile am observat ca un buton/switch 6N0947563 ce se afla la usa stanga spate arata ciudat si-am descoperit ca era oarecum turtit. Componenta mobila iesise din componenta mare si a ramas in izolatia de cauciuc ce acoperea piesa ca intreg asa ca m-am uitat la ele si am reasamblat fizic.

Poze: http://imageshack.us...0920121671.jpg/ http://imageshack.us...0920121672.jpg/ http://imageshack.us...0920121673.jpg/

Toate bune si frumoase cu exceptia faptului ca martorul din bord imi spunea ca am o usa deschisa (n-am computer d'ala sofisticat, am doar pictograme). Mi-a venit ca idee sa dau mascarea de cauciuc jos si sa vad ce se intampla... cu mascarea de cauciuc indepartata totul revenise la normal sau cel putin asa am crezut. Mergand cu masina am observat ca in curbe mai stranse si cand dadeam in gropi martorul din bord clipea putin si asa facea la orice eveniment de genu celor spuse.

Am fost la o curte de dezmembrari din apropiere dar n-am gasit alta piesa de aceea.

M-am gandit ca poate am mufat gresit piesa inapoi in circuitul electric desi vazusem ca piesa are pe ea un dinte pe o parte iar mufa o clema doar pe o parte deci am concluzionat ca putea intra doar in un singur mod... ... dar revenind la masina si desfacand problema am vazut ca piesa avea doi dinti si mufa permitea ca piesa cu trei pini sa fie mufata in doua pozitii asa ca-m pus-o invers de cum era si totul a revenit cu adevarat la normal.

210920121679.jpg 210920121681.jpg

Pana la proba contrarie... :))

Edit: In ultimele doua poze am aratat pozitia corecta a piesei in mufa (pentru cazul meu).

Modificat de SilvianDement91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit chestia cu gropile si curbele stranse...martorul din bord si plafonierele care se aprindeau (foarte aiurea pe timp de noapte la drum lung)am crezut ca s-a slabit usa si am si am mai reglat cremaliera pana sa-mi dau seama ca switch-ul e de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,imi poate spune cineva cite suruburi de prindere are un far si unde sunt amplasate la sharan model 2002? nu am gasit nicaeri o schita ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns. Exista motor 1.9TDI EURO4 pe sharan , daca da din ce an a aparut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Imi poate spune cineva daca a schimbat furtunele de vacum? Sunt doua marimi. Cam cat sa cumpar pt toata instalatia, de la pompa tandem pana la N75, N18, actuatoare turbo si EGR si tulumba de langa filtrul de ulei? Imi pierde vacum pe undeva si nu-i mai dau de cap, intra turbo tarziu si este puturoasa. Ce sa cumpar pe original sau after market.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Silvian91imAuto

Tot eu. Am recitit informatiile procurate de pe forum dupa seria sasiului si-am citit c-as avea "brake pad wear indicator" cod: 9U1 dar mie nu-mi spune masina nimic cand sunt placutele uzate. Pot afla cu VAG-COM/VCDS ceva?

Cine are racire in compartimentul mare din dreapta bordului? de la picioarele pasagerului dreapta fata. Eu am o gaura :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

Nu-mi ajunge lichidul de curatare pe luneta. Am verificat nivelul lui, pe parbriz ajunge, am bagat in duza lite (cablu litat) in speranta ca singura problema ar fi niste mizerie si-am incercat si cu WD-40 in el dar nu pulverizeaza nimic pe luneta. De dupa bord se aude lichid cum curge in timp ce tin pe maneta de comanda dar sub masina nu apare nici un fel de balta... motorasele stergatoarelor functioneaza (fata/spate) si se aud deci e ok acolo. Acum caut o schema pt furtunul prin care circula lichidul si alte informatii ce-ar fi de ajutor pt a remedia problema. http://imageshack.us...0920121677.jpg/ Lamela ce-am luat-o (de la Valeo) nu prea sterge cu extremitatile vreo 1-2cm.

011020121710.jpg

http://imageshack.us...1020121711.jpg/

As fi vrut sa intreb aici de ansablul stergatorului de luneta de pe Touran fiindca vreau sa-mi pun dar am adresat intrebarea pe sectiunea Touran... sau poate e bun de pe Octavia 1 poate 2 "fastback" avand in vedere marimea lunetei.

Despre busonul legat de caroserie ce stiti? Are pe el un cod de piesa iar pe snurul de cauciuc este alt cod de piesa. Pe internet am vazut doar impreuna si cand am cautat la service dupa el in bazele de date nu a gasit nimic pe codul de pe buson si ce-a gasit pe codul de pe snur nu avea imagine... sau invers. Cand a trimis cerere dupa codul sasiului am primit raspuns ca nou ar fi ~150ron si o poza in care era doar busonul... fara snurul de cauciuc. Al meu snur s-a rupt, probabil ca s-a imbibat cu motorina... uzura. Voi cauta pe la dezmembrari dupa unul (compatibil cu inchiderea centralizata).

210920121675.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru lichid-ul de parbriz care trebuie sa ajunga la luneta, trebuie sa desfaci pragul soferului si vei gasi acolo langa usa, sub mocheta, un niplu care uneste furtunul. Acolo se va desface intotdeauna, asa ca, fa ca mine: o picatura de Picatura si il unesti din nou. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns. Exista motor 1.9TDI EURO4 pe sharan , daca da din ce an a aparut?

Bine inteles ca exista E4 pe Sharan TDI,din 2005 au inceput cu motorul de 2.0 TDI care a mers in paralel in acel an pana la jumatatea lui 2006 cu 116,131 si 150 cp cu E3,iar din 2007 sant numai motorizari 2.0 TDI 136 cp(Belgia si Olanda) 140 in restul tarilor,iar la 1.9 TDI sa ramas doar la 116 cp E4,din 131 si 150 cp nu sa putut scoate E4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am pus si eu ochii pe un Sharan 1,8 benzina din 1998,o parere benzina vs. motorina,consum,fiabilitte,piese intre modelul benzinar si cel diesel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!