Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

Erau ieftine se schimba usor nu asta e problema.Problema e ca eu am ramas cu zgomotele alea si dupa schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva aparatori de noroi fata la Sharan ?Eventual sursa de unde le-a luat.As vrea sa montez pe fata ca sa mai protejez pragul si aripile fata. Am gasit pe cod original dar mi se par exagerat de scumpe.

http://www.porsche-inter-auto.ro/accesorii/Aparatori-Noroi-fata-Volkswagen-Sharan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine mar interesa plus praguri din plastic cum e la modelu 2007 daca stie cineva mai eftinut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva de genul acesta? Mie mi se par...enorm de scumpe! mai degraba mergi la un tip care lucreaza bine in fibra de sticla, si cu 1000 ron ti le faci pe toate, cu tot cu vopsea. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se refera la cele care s-au pus pe facelift.Cea mai rentabila varianta e la dezmembrari...

post-31559-0-12810400-1335768663_thumb.j

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricare din cele 2 imi plac dar vorba ta emy d atit nu dau pe ele costa foarte mult,incercam la dezmembrari prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pragurile originale sharan face lift stangul+dreptul plus suporturile care se prind pragurile propriu zise costa 185 euro,cum sa dai 1000 de lei pe cele facute care oricum o sa iasa cum o sa iasa?Am postat eu pe undeva si codul de original,orice magazin de piese auto poate aduce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine, insa preturile de pe acel site cu piese oem...era cam...mari! E cineva pe forum care are asa ceva pe sharan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am,(unul l-am spart,m-am urcat pe o bordura) sant din doua bucati,contra pragul cu bucata mica de la aripa pe el si pragul propriu zis,deci nu poti cumpara numai bucata de prag cu gandul sa-l prinzi intru-n fel pe pragul existent pentru ca o sa fie lipsa bucata de pe aripa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

dupa cateva minute se aprind martorii de bord abs+esp+frana la sharan . daca ma poate ajuta cineva cu vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut o scanare cu vag-com? Ce erori are stocate?

Modificat de marius711
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nevoie de ajutor. In fata motorului, la distributie, pe semiaripa stanga cum privesti la motor sunt prinse furtunele de vacum. Unul are in capat un filtru mic, alb de genul celor de benzina. L-am dat jos si l-am verificat. Este foarte imbacsit. Am vazut ca aerul circula in ambale sensuri. Ce rol are acest filtru? La cat timp se schimba si daca la schimbat cineva cat a costat? Se simte vreo imbunatatire la mersul motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, imi primul rand imi cer scuze de la inceput ptr ca nu stiu daca am postat la rubrica care trebuie ( sunt nou pe acest forum).....Vreau sa stiu daca mai sunt propietari de Sharan din Brasov pe acest forum si daca sunt intalniri in Brasov.....am masina ( sharan 1.9tdi model SEAVGX , an 2000) de o luna , si poate imi da si mie cineva sfaturi legat de aceasta masina (am avut doar masini pe benzina), pana acum ma deranjeaza un lucru la ea : pe liber are un zgomot ciudat, cand apas ambreajul dispare....am primit urmatoarele sfaturi : 1. rulmentul de presiune , 2.uleiul din cutie ( kitul de ambreiaj a fost schimbat acum 4000km, si cutiea acum un an cu o cutie sh care avea 150000km adusa din germania .......). Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie si de la volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raresbv si la mine facea la fel, pana am schimbat kitul de ambreiaj si bineanteles volant, care in ultima perioada se si blocase (se descentrase) si aveam niste zgomote si trepidatii de toata frumusetea. Deci s-ar putea intr-o mare masura sa fie de la volant daca nu s-a schimbat odata cu ambreiajul. Dar nu a fost verificat macar? De la rulment este exclus pt ca el lucreaza numai cat ai calcata pedala de ambreiaj.

Speedo, poti sa-mi spui si mie ceva referitor la postul 714.

Modificat de marius711
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a zis odata mecanicu ce e ala da' am uitat complet :) Poate ma uit in elsa cand voi avea timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si rulment . Ai studiat macar cind face mai frecvent?? Cind e foarte cald afara sau face tot timpul ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pornesc masina se aude mai tare, daca fac distante mai mari dispare...........aseara am iesit pana in oras si nu a facut de loc.

Marius711 poti sa-mi zici te rog cat a costat - volant, costuri piesa si costuri manopera.

Vreau sa stiu daca este ceva care tre reparat urgent ca sa nu ajung la ceva mai complicat , sa raman la marginea drumului.........sau merge sa ma mai dau o perioada asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rares la fel facea si la mine cand era rece parca aveam o moara de ciocanele, cand se incalzea mergea bine. De ce banuiesti rulmentul pt ca in chitul de ambreiaj intra si rulmentul si ai spus ca a fost schimbat acum 4000 km si nu are cum sa se strice atat de repede. Unde au fost schimbate? Vorbeste cu fostul proprietar sa-ti spuna exact ce s-a scimbat si ce nu. Pe mine m-a costat 2500 lei tot chitul, adica, disc, placa de presiune, rulment si volant, manopera a fost subtire la un mecanic, prieten foarte bun. volant a fost parca 1300 lei initial pt ca la modelul meu cu motor AUY 1.9 TDI, cutie cu 6 trepte, pe cod original da producator LUK. Toate bune si frumoase, cand au venit piesele in cutia de LUK discul si placa erau SACHS si m-am bucurat intr-un fel ca stiam ca SACHS sunt mai bune calitativ. volant a venit pe LUK si avea un joc foarte mare, insa am zis ca asta este daca asa imi da in catalog. S-au apucat baietii intr-o duminica de masina in sparanta ca luni dimineata sa am masina gata. Surpriza, piesele noi venite nu se puteau cupla intre ele, adica placa si discul nu se puteau prinde pe volant. Are niste pinteni de ghidaj pt placa si nu veneau la gauri pe pozitie, volantul era mai mic. In schimb placa si discul noi veneau perfect pe volant defecta de pe masina care era SACHS si mult mai solida decat LUK. Am schimbat la magazin doar volant pt ca restul pieselor erau OK si mi-a adus SACHS, dar la 1600 lei si calitatea mai buna comparativ cu LUK. S-au montat toate pe masina si a fost totul ok. Cand am urcat prima data in masina nu mi-a venit sa cred. Am crezut ca sunt intr-un benzinar. Motorul abia se auzea, trepidatiile au disparut si, cel mi bun lucru, cand am calcat ambreiajul mi-a scapat piciorul pana in podea, mergea mai usor decat acceleratia.

Cu urgenta nu stiu ce sa spun, eu am mers vreo 4 ani asa cu zgomote, in conditiile in care fac vreo 15-18000 km/an, dar conduc numai eu masina si am grija de ea. A mers pana s-a blocat si s-a descentrat si dadea trepidatii foarte mari pt ca rolul volantei cu masa dubla este sa absoarba trepidatiile date de motor. Cauta pe net volant cu masa dubla si vezi cum functioneaza. Cand am mers la mecanicul meu sa-i spun sa-mi verifice injectoarele pt ca trepideaza rau motorul si intrerupe, dupa ce a verificat-o mi-a spus sa numai merg cu ea pt ca este volant blocata si risc sa distrug si altceva, dar injectoarele nu au numic. Nu vreau sa te sperii dar mi-a spus ca cineva a continuat sa mearga asa si i-a rupt arborele. In fiare nu poti avea incredere niciodata. Depinde de noroc. Cel mai bine ar fi sa mergi la un mecanic bun si de incredere sa-ti faca o constatare si apoi sa iei o decizie. Daca mai ai nelamuriri ne auzim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, iti multumesc de info si sfaturi......masina este cumparata de la un prieten, a fost dupa masina in Germania in 2009, in primavara lui 2009 a inmatriculato pe RO, s a dat aici un an dupa care a plecat din tara ...de mai mult de un an s-a stabilit intr-un oras din Spania si aici il tot opreste politia, si il pune sa inmatriculeze masina acolo , ultima oara cand la oprit sa ales cu amenda , a venit acum o luna in tara si nu stia ce sa faca cu masina s-o lase acasa sau s-o vanda.....pana la urma am zis sa ramana in "familie" si am cumparato eu la pretul de 2500e....ce are bube : pe o parte are o zgarietura de chie, o oglinda crapata (stie cineva unde gasesc o oglinda?), conducta de aer crapata, spoilarele un pic raschitate, si pompa de vidare defecta (am schimbato cu una sh + manopera in total 180lei)....In Spania a facut o carte sevice la vw si apar pe carte schimburile de ulei,filtre...etc, si are facturile de la schimbul distributiei si kitul de ambreiaj.......Nu prea era in plan anul asta masin si ma dat peste cap cu bani si asta este motivul ptr care am intrebat daca pot sa merg asa cu ea o perioada .......o sa merg la un mecanic sa faca o constatare ca sa ma linistesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius eu in 6 luni am schimbat3 rulmentii noi in garantie (defect de fabricatie Luk) deci se poate duce si ala chiar daca e nou. Vorbesc strict de rulmentul de presiune nu referitor la problema colegului nostru

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rares, daca mergi cu atentie, fara sa ii dai socuri la cutie sau sa accelerezi brusc, posibil sa mearga mult si bine. De urmarit si in timp cum se comporta. Daca se agraveaza zgomotul trebuie data jos cutia si rezolvata cauza. Uleiul la cutie poti sa-l schimbi ca nu-i face rau, poate daca este de la cutie se mai schimba ceva. Eu urmeaza sa-i fac schimbul de ulei. De cand am masina, din 2006, nu l-am schimbat niciodata. Am dat comanda de 3 litri de ulei (schimbul este de 2.3l), dar mi-au adus pt cutii de viteze si diferentiale de camioane si astept sa-mi aduca uleiul bun. Oglinda gasesti la dezmembrari, iar conducta de aer este o problema la Sharan. Si eu am sudat-o pe cea groasa, dupa ce s-a retezat efectiv la iesirea din compresor la curba. Sa nu iei noua pt ca este foarte scumpa si se va fisura si aceea la un moment dat din cauza trepidatiilor mari intre motor si caroserie.

Florin ai dreptate, asa cum am spus si mai sus m-am bucurat cand am vazut ca in cutiile de Luk (calitatea este mai slaba) erau piese Sachs. Si nu inteleg de ce programele de la magazinele de piese auto, dau pe seria mea de caroserie numai Luk cand de fapt eu aveam pe masina Sachs si le ceream sa-mi aduca Sachs si ei imi spuneau ca nu se potrivesc si ca producatorul a echipat masina cu Luk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa fac eii dar tu insista ca banii sunt ai taii ce mai. Eu am lus kitul de sachs in afara de rulment e Luk. Eu vroiam pedala mai ,, moale " de ambreiaj . Toti zic ca kitul Luk e asa mai moale si Sachs e mai tare pedala.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!