Jump to content

Info Sharan


gabriel randasu
 Share

Postare recomandată

Colegul Remier avea intradevar tiptronic,dar de vreo 2-3 ani sta pe bara cu masina din cauza lipsei de bani si multiplelor probleme stranse ,printre care si cutia(avea niste smucituri). :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat,dar cam mult sa stai 2 ani pe dreapta eu as inebuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand termin cu ratele il pun rapid la treaba pe "Vasilica", pana atunci nu are sens sa-i fac ITP, asig. baterie noua si altele.

In panta la 2200 ture, tre' sa se infiga bine daca bagi piciorul in acceleratie, stiu ca-i depaseam pe multi asa fara probleme.

Trece ea singura in treapta inferioara ca sa raspunda la solicitare.

Vezi ca mai sunt si altii cu cutie automata, la recensamant apar 9, dar poti intreba si la Passat ca au si ei un topic asemanator (sau la Audi).

In rest nu am am "inebunit" de cand sta Sharanul pe dreapta pentru ca umblu cu Fiat-ul :)

Modificat de remier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns,si sa scapi cit mai repede de rate,dar intrebarea mea se referea fara sa schimbe ia in treapta inferioara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare pt cei cu cutie triptonic la panta in treapta 4 pe manual si la vreo 2200 de ture,daca calcati acceleratie brusc si incepe sa traga motoru sau urca lent?!

Scuze, acum am citit mai atent ce ai intrebat.

Daca esti pe manual in treapata 4, si in panta si cu motorul subturat la 2200, nu are cum sa urce decat lent oricat ai apasa acceleratia, la fel ca la o cutie manuala, Ba chiar poate sa scada viteza si turatia motorului "cerand" o treapta inferioara pentru a urca mai usor.

Sharanul e o totusi masina grea, 1800kg goala si poate ajunge la 2500 incarcata, iar motorul nu e super puternic la 116 calutzi, asa ca nu-i cere ce nu poate si ajut-o dand o treapta inferioara, sau treci pe comanda automata daca esti pe asfalt, ca ea stie ce sa faca.

Eu nu am mers pe comanda manuala, decat in cateva situatii deosebite pe pante foarte abrupte pe drumuri forestiere la munte cand am apreciat ca imi trebuie doar tr. 1 sau 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La manuala cu platforma dupa mine goala la 2200 rotatii daca calcam acceleratie pleca mai repede decit tiptronicu asta cel am acum pe masina asta,cred ca voi trece pe manual pentru ca nu se justifica deloc plus fiind si foarte costisitoare la intretinere,miam dorit cutie deasta dar acum cind o am pe zi ce trece incep so urasc tot mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stiai ca agati platforma nu trebuia sa alegi tiptronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai agat platforma mai rar,dar cum am zis miam dorit sharan cu tiptronic,deasta lam luat plus ca la ce bani lam luat nu merita sa scap ocazia,plus ca mai am batrinu passat care nu ma face de rusine nici cu platforma nici fara ea dupa el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna,poate sa-mi zica cineva cum dau jos grila dubla din mijlocu bordului,cea care e deasupra suportului de pahare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Imi poate spune cineva daca a schimbat bucsele de la basculele de pe spate sau punte? De la o vreme zdruncina rau spatele cand mai iau cate o groapa sau trec peste denivelari mici gen capace de canal sau cale ferata. Daca ati schimbat cat au costat, se schimba greu si cum se comporta masina dupa?

Multumesc.

Modificat de marius711
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa schimbi bucsele de bascula trebuie sa dai bascula jos.Baga un ochi acolo si vezi daca sunt rupte,oricum e o boala aceste bucse,ca toata caroserie se opreste in ele,si daca tot le schimbi baga mai bune(lemforder).Uite si un exemplu de pret.

http://www.autokarma.ro/Produse.aspx?TipautoId=24928&GrupaId=61&Subgrupanume=Bucsa%20bascula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Andrusel, dar intrebam de bucsele bascula sau punte spate si nu de fata. Am vazut ca si acolo sunt niste bucse mai mari. Cand merg pe un drum cu denivelari sau gropi mici in asfalt zdruncina rau spatele. Cele de pe fata le-am schimbat si oricum fiind greutatea motorului pe fata e mai ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi raspunde cineva si mie la intrebarea de la postu 685? Va rog frumos pt ca mi sa blocat pe inchis si nu vine aeru peacolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ti-a raspuns nimeni deoarece nu cred ca a fost careva nevoit sa desfaca. Cred ca gasesti intr-un manual. Cand sunt mai liber la birou, caut si eu sa vad ce gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrianf,daca nu vine aer cald nu-l mai astepta ca nu o sa vina niciodata,vine doar aer rece pe grilele alea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianf:

Da-mi o adresa de mail sa-ti arat.

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiam trimis mesaj cu adresa sau e trecuta la profil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu intrebarea de la postul #686 "Imi poate spune cineva daca a schimbat bucsele de la basculele de pe spate sau punte?" Chiar nu a scimbat nimeni aceste bucse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat colegu erau vreo 4 buc pe spate. De ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,am o intrebare, sia facut cineva suport de prindere a unei bari pe barile ce sunt deasupra la sharan,as vrea sa pun un portbagaj deasupra ocazional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa faci suportul,se gaseste de cumparat,thule,haldfords,kappa,etc se monteaza-demonteaza f repede,da si bine pe masina :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da numa ca costa destul de mult,iar eu il folosesc de 3-4 pe an maxim nu se justifica pretu asa ca voi incerca sa fac ceva frumos daca ese voi posta si aici poate vor si altii sa-si faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si sfat poate gasesti de imprumut de la colegii care au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@speedo spune-mi te rog se schimba greu? cat au costat? intreb pt ca asa cum am spus mai sus "De la o vreme zdruncina rau spatele cand mai iau cate o groapa sau trec peste denivelari mici gen capace de canal sau cale ferata." parca este ceva slabit pe spate. presupun ca de la acele bucse.

Modificat de marius711
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!