Jump to content

Accelerare Cu ...intreruperi!?


nutzucu
 Share

Postare recomandată

Bobina, sau delcoul parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omu_negru84

Resetarea clapetei fără VAG- COM se face cu motorul cald sau rece? (e vară deci se poate şi cu el cald)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De cam 2 zile imi accelereaza cu mici intreruperi iar la ralanti trepideaza nu foarte rau. Am observat ca se aude un tacanit undeva in zona corpului injectorului, care dispare la accelerare. o idee cam ce ar putea fi ? multumesc

Ai verificat nivelul uleiului?

Si eu aveam problema asemanatoare, erau tachetii, dar daca am bagat putin ulei s-a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se implineste un an de cand ma chinui sa-i dau de cap golfului meu 3, dar sa va spun cum sta treaba:

a inceput sa dea in nas la inceput mai putin apoi foarte grav , smuceste intruna, ca sa va faceti idee e ca si cum te-ai juca la acceleratie prin apasari rapide apoi o lasi , cred ca ati prins ideea , iar cateodata pur si simplu pierde puterea pt cateva secunde apoi isi revine, dupa care o luam de la capat. mi-a mancat sufletu. pana acum am schimbat urmatoarele: pompa de benzina plus filtru de benzina, tot corpul injector, fiind monopunct, am refacut tot traseul de vacum cu furtun special , siliconic, schimbat sonda de temp a apei, schimbat delcoul cu totul(delcou , capac, senzor hall) incercat cu alta bobina de inductie, alte fise. nici o schimbate. din cate3 am observat cat timp motorul este rece totul este ok, cum ajunge la 80-90 incepe calvarul. ce poate fi ?

Nu era nevoie sa deschizi topic nou.

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti din buc vino sa ti fac o scanare si vedem ce are ,nu te speria o facem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shadowumbro

se implineste un an de cand ma chinui sa-i dau de cap golfului meu 3, dar sa va spun cum sta treaba:

a inceput sa dea in nas la inceput mai putin apoi foarte grav , smuceste intruna, ca sa va faceti idee e ca si cum te-ai juca la acceleratie prin apasari rapide apoi o lasi , cred ca ati prins ideea , iar cateodata pur si simplu pierde puterea pt cateva secunde apoi isi revine, dupa care o luam de la capat. mi-a mancat sufletu. pana acum am schimbat urmatoarele: pompa de benzina plus filtru de benzina, tot corpul injector, fiind monopunct, am refacut tot traseul de vacum cu furtun special , siliconic, schimbat sonda de temp a apei, schimbat delcoul cu totul(delcou , capac, senzor hall) incercat cu alta bobina de inductie, alte fise. nici o schimbate. din cate3 am observat cat timp motorul este rece totul este ok, cum ajunge la 80-90 incepe calvarul. ce poate fi ?

Cred ca ECU...schimba-l . Si eu l-am schimbat ca tot asa aveam niste probleme si nu stiam ce sa mai fac. Daca se arde vreun condensator ceva in ECU numai prostii face. Cred ca acela este. Poti incerca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, as avea si eu nevoie de un sfat. Am un Golf 3 Variant din 1997, motor AFT - 1,6 benzina. La fiecare pornire la rece trebuie sa astept sa se stabilizeze relantiul, care pentru vreo 4 minute sta la 1000 si ceva, dupa care pica pe 800 si ceva. Daca plec pana sa se stabilizeze, masina se ineaca, merge in suturi, nu se accelereaza. Daca astept pana isi revine relantiul pot pleca fara nici o problema. Am schimbat senzorul de temperatura, sonda lambda, am pus-o pe tester si zice ca termostatul e ok, a umblat tovarasu mecanic si la avans, nu stiu ce sa mai fac. Chestia e ca nu face asta decat la pornire, dupa ce se incalzeste motorul nu mai am nici o problema, merge foarte bine. Daca a mai patit cineva asa ceva, poate ma ajuta cu un sfat.

Multumesc anticipat.

Scuze, prima data am postat din neatentie in aria Polo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand pe tester nu se vede termostatul (doar temperatura lichidului de racire). Incearca sa readaptezi clapeta de acceleratie . Avansul se regleaza automat dupa senzorul de detonatii la motorul tau.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul asta ce sa fac, sa schimb si termostatul? cred ca pot sa il schimb singur (sonda eu am schimbat-o).

nu stiu ce sa mai fac, imi scoate peri albi. daca vreau sa plec imediat cu ea ma dispera, merge numai in suturi.

in rest merge de rupe, se accelereaza bine, problema apare numai cand e motorul rece.

o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad ce legatura ar avea termostatul cu intreruperile tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am de aproximativ 2 ani un G3 Pink Floyd de 1.4 ABD.Am avut 2 probleme cu el:prima problema a fost legata de sonda lambda era "dusa " ( nu statea la relantii,mers neregulat si dadea in nas)

A doua problema o am acuma simptomele sant:

-sta la relantii foarte frumos cu usoare intreruperi foarte rare.

-la acceleratii bruste da in nas(si parca ar merge in 3 pistoane asa se aude)

-imi afuma toate 4 bujiile,

-am obs caci daca calc acceleratiia ff lin adica ca si cum mi as lua un demaraj lung parca ar merge si ar trage bine fara simptomele de mers in 3.

Ce am testat!!!

-am masurat pompa de benzina am 1.2 atm constant( si la relantii si turata)

-am masurat si schimbat senzorul de temperatura al aerului(dadea gresit la ohmetru si mi se oprea masina dupa 4 minute la rece si 2,5 min la cald !)

-am masurat senzorul de temperatura al apei( da bine!)

-am schimbat rotorul de la distribuitor ...

-am verificat toate vacumurile

-am dat cu sprei de contact pe minii de la mufa de la calculatorului

-am testat masina cu VAG-COM.(NIMIK)

Acum problema este ca ar fi foarte simplu sa cumpar bobina de inductie si sa o schimb ,sa iau fise si sa le schimb ...sa iau bujii si sa le schimb dar m ar costa o gramada de banii!

As dorii daca se poate sa ma ajutati cu ceva raspunsuri concrete ! Adica posibila problema si cum se verifica daca respectiva componenta este defecta sau nu ( sa nu o cumpar degeaba!)

De exemplu nu stiu cum se verifica fisele de la bujii! am inteles ca tot cu un ohmetru !stie careva care este valoarea ce ar trebuii sa o aibe o fisa buna?

Rog pe cei care cred ca nu am postat unde trebuie si ca erau posturi deschise pe acesta teme sa inteleaga ca problemele nu prea au fost rezolvate! S-au ingramadit unul peste altul,sa postat problema peste problema si nu sa rezolvat nimic .Postarea se va putea sterge dupa remedierea problemei!

O zi buna!!!

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fiecare ar deschide cate un topic cu toate problemele pe care le are s-ar face forumul varza. De aceea trebuie postat in topicul dedicat chiar daca acolo ai gasit rezolvare sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si eu am probleme la motorul de 1.6 AFT. dupa ce pornesc si plec imediat (dupa vreo 30 sec.) nu pot sa turez peste 2000rpm nici in treapta 1 si nici in 2. am schimbat filtru de benzina....am curatat toti senzori de pe admisie, schimbat capac delcou, lulea, debitmetru, bobina de inductie......doar la rece se manifesta, in rest merge perfect....CE SA II MAI FAC?

Am auzit ca ar fi din cauza socului electric....care sesizeaza ca motorul ar fi rece si nu te lasa sa il fortezi....dupa aceea nu mai ai treaba....se poate fece ceva la socul electric?

Modificat de pacifistul86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am achizitionat un vento 2.0,116cp,motor 1E.am cateva probleme la el,poate ma ajuta cineva cu un sfat.

-pornirea la rece,dimineata:porneste la a treia cheie(scurte toate),incearca sa pornesca de fiecare data dar cam a treia oara o ia din loc

-dupa ce se incalzeste am fructuatii la ralanti intre 700-1000,de cele mai multe ori

-nu trage cum ar trebui,merge cam ca un motor de 1.6-1.8

sonda de temperatura a fost schimbata,pompa benzina schimbata acum vreo 2 ani,merge in patru deci nu cred ca bujiile sunt duse,a.....daca miscorez avansul fructuatiile aproape dispar dar se puturoseste,coduri de eroare nu are,am intrat cu un tester mai antic

Modificat de v@sy
Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic nou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si am revenit cu o noua problema :) . La acelerare brusca nu intampin nicio problema , in schimb la accelerare constanta aceasta fluctueaza cu 400 rpm - si revine la pozitia initiala. La ralanti motorul da sa moara, dar nu o face.Astept parerile voastre si daca s-a mai discutat despre asa ceva imi cer scuze , dar nu am timp sa caut. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am de aproximativ 2 ani un G3 Pink Floyd de 1.4 ABD.Am avut 2 probleme cu el:prima problema a fost legata de sonda lambda era "dusa " ( nu statea la relantii,mers neregulat si dadea in nas)

A doua problema o am acuma simptomele sant:

-sta la relantii foarte frumos cu usoare intreruperi foarte rare.

-la acceleratii bruste da in nas(si parca ar merge in 3 pistoane asa se aude)

-imi afuma toate 4 bujiile,

-am obs caci daca calc acceleratiia ff lin adica ca si cum mi as lua un demaraj lung parca ar merge si ar trage bine fara simptomele de mers in 3.

Ce am testat!!!

-am masurat pompa de benzina am 1.2 atm constant( si la relantii si turata)

-am masurat si schimbat senzorul de temperatura al aerului(dadea gresit la ohmetru si mi se oprea masina dupa 4 minute la rece si 2,5 min la cald !)

-am masurat senzorul de temperatura al apei( da bine!)

-am schimbat rotorul de la distribuitor ...

-am verificat toate vacumurile

-am dat cu sprei de contact pe minii de la mufa de la calculatorului

-am testat masina cu VAG-COM.(NIMIK)

Acum problema este ca ar fi foarte simplu sa cumpar bobina de inductie si sa o schimb ,sa iau fise si sa le schimb ...sa iau bujii si sa le schimb dar m ar costa o gramada de banii!

As dorii daca se poate sa ma ajutati cu ceva raspunsuri concrete ! Adica posibila problema si cum se verifica daca respectiva componenta este defecta sau nu ( sa nu o cumpar degeaba!)

De exemplu nu stiu cum se verifica fisele de la bujii! am inteles ca tot cu un ohmetru !stie careva care este valoarea ce ar trebuii sa o aibe o fisa buna?

Rog pe cei care cred ca nu am postat unde trebuie si ca erau posturi deschise pe acesta teme sa inteleaga ca problemele nu prea au fost rezolvate! S-au ingramadit unul peste altul,sa postat problema peste problema si nu sa rezolvat nimic .Postarea se va putea sterge dupa remedierea problemei!

O zi buna!!!

Ai verificat comprestia motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

16 pagini citite post cu post degeaba, fiecare cu problemele lui dar foarte putine raspunsuri. Am mai vazut probleme ca a mea dar nici un raspuns. Rog pe cai care au rezolvat problema sa posteze cauza. Acceerare cu intreruperi cand motorul este cald la orice turatie, relanti fix 800. Am schimbat fise, bujii, capac delcou, inlocuit pompa benzina , injectia, readaptata clapeta de accleratie, facut diagnoza fara nici o eroare. Nu pot sa ii dau de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda lambda a fost schimbata in iarna , masina consuma normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sarcina motorasul pas cu pas nu mai lucreaza.Ai verficat furtunasele de vacuum?Daca stai cu motorul la relanti si apesi frana de cateva ori consecutiv, masina trepideaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificat si furtunasele de vacuum, sunt ok. Ma gandesc ca bobina de inductie ar putea fi cauza, am verificat-o doar la rece. O sa caut un donator pt inlocuire. Tachetii se pot deregla neumbland la motor??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tachetii nu se pot regla.Ei sunt hidraulici.Cand se strica se schimba.De obicei cand bobina este pe duca, masina se opreste in mers sau cand este umiditate mare in aer nu porneste sau porneste greu masina.Dar incearca si o verificare a ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit si bobina , dar problema persista, e o mare bataie de cap nu stiu ce sa mai fac :( , nu mai am nicio idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de temperatura al lichidului de racire?verifica-l si pe asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!