Jump to content

Accelerare Cu ...intreruperi!?


nutzucu
 Share

Postare recomandată

Injectia monopunct este in regula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pot fi mai multe: filtre(aer, benzina), pompa de benzina, buji, injectia...verifica pe rand si ai sa gasesti care e problema.ce fel de injectie ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este monopunct am schimbat bujiile ieri aceiasi problema... Banuiesc Sonda Lambda si acel senzor de relanti ceva de genul cred ca se numeste care se afla in partea dreapta a carburatorului privit din fata. Cred ca ati inteles la ce ma refer.

Modificat de andrey_vento
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala este senzorul HALL. Ia incearca sa o pornesti si scoate mufa de pe delcou sa vezi daca se opreste. Daca nu se opreste inseamna ca senzorul HALL trebuie schimbat. Mie imi dadea eroare si din cauza lulelei din delcou. Uite...

P.S - Unde se afla va rog filtrul de benzina la motorul 1.6 ABU ?

post-46029-0-31165500-1302164409_thumb.j

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectie monopunct... se afla in dreapta carburatorului :)) hotaraste-te ce ai pe masina?:-??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha:D o sa incerc sa vad

Corpul in care se afla injectorul nu se numeste carburator?:P la masina mea ma refer:)

Modificat de andrey_vento
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In niciun caz nu se numeste carburator,ci este corpul injectorului.Este injectie monopunct si difera mult de carburator.Documenteaza-te putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu peste tot pe site'uri am vazut carburator monopunct... Chiar mecanicul mi'a zis sa caut un carburator de monopunct pe care sa il schimb. In cazul asta spuneti'mi si mie cum se numeste corpul acela in care este situat injectorul si care seamana izbitor cu un carburator:) Eu termenul asta l'am auzit vorbit la foarte multi.... tot acolo se afla si regulatorul de relanti si clapeta de acceleratie...

Modificat de andrey_vento
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termenul l-ai auzit de la foarte multi pentru ca foarte multi nu cunosc.

Nu exista golf3/vento pe benzina pe carburator. toate sunt pe injectie monopunct sau multipunct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carburator de monopunct?nu stiam ca este asa ceva, dar de multipunct este? btw.Mai bine lasi mecanicii nostri simpatici, ca nu prea au ei treaba cu injectia monopunct/multipunct, carburator, etc, doarece pentru ei este tot una. Daca doresti poti sa te documentezi din manual sau citesti de pe forum posturile bune.

Acela este corpul injector/corpul de injectie si dupa cum bine ai spus, pe el sunt motorasul de relanti,clapeta de acceleratie,senzorul clapetei de acceleratie, injectorul,senzorul pentru temperatura aerului introdus prin admisie. Acel corp daca il iei de pe o masina la care nu s-a umblat, iar problemele nu au disparut mai bine cauti in alta parte problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... pai la asta ma gandeam sa iau cu totul corpul acela de injectie dar treaba e ca nici ala nu stiu pe ce masina a umblat daca are tot ce trebuie cum trebuie.... Cred ca va trebui sa risc... in carte mai scrie ca daca se umbla la senzorul de clapeta adica se desface si se modifica pozitia lui (ceea ce mi'a facut mie un mecanic simpatic de care aduci tu aminte) trebuie schimbat senzorul cu unul nou. Daca nu ma insel problema cu datul in nas cam de atunci mi'a aparut, eu mergand la el din cauza consumului mare.

Modificat de andrey_vento
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia-le pe rand si verifica.La acel senzorul NU se umbla, dar normal mecanicii nostri umbla si pe unde nu trebuie.

1.Opreste toti consumatorii

2.Desfa bornele de la baterie si lasa masina 5-10 minute fara curent.(ai grija la codul de la cass!!!)

3.Conecteaza bornele(consumatorii erau opriti de la pasu1)

4.Pune contactul(dar nu porni motorul) si lasa-l asa aprox 1min, fara sa atingi nicio pedala, nimic

5.Porneste motorul si lasa-l sa mearga ~3 minute dupa care il opresti

Acest procedeul este cel de resetare a clapetei(senzorului) de acceleratie.Sper ca l-am scris inteligibil.In caz contrat poti cauta aici pe aria noastra pentru ca este descris putin mai detaliat.

1.Consumul mare de care spui poate fi in primul rand din cauza sondei lambda.In spatele blocului motor este mufa.Deconecteaza mufa, iar apoi observa cum se comporta masina.In caz ca, consumul este tot acelasi ca si inaintea deconectatii sunt sanse mari ca sonda sa iti fie terminata iar motorul sa mearga la o valoare prestabilita(1) de avarie.Citeste tot aici pe forum despre cum se testeaza daca este functionala sau terminata.

2.Consumul mare poate veni si de la senzorul de temperatura a lichidului de racire care indica ECU-ului temperatura eronata a antigelului.Este topic in care este dezbatuta aceasta problema, doar seach for it.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mc mult de sfaturi maine o sa fac resetarea aia de senzor de la clapeta da doamne sa rezolv problema ca e destul de costisitor sa bag benzina de 1 mil si sa fac 150 de km cu ea:| si in scurt timp am in plan sa schimb si sonda lambda bujiile le'am schimbat erau negre ceea ce ma duce cu gandu la amestec foarte bogat....

Modificat de andrey_vento
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nou am schimbat bujiile si face din ce in ce mai urat... la relanti turatia nu mai sta intr'un punct oscileaza si motoru parca trage sa moara, se opreste in mers...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat ce am scris mai sus?Verifica garnitura de sub corpul injector s-ar putea sa fie rupta.Controleaza furtunele de vacuum de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura aia am schimbat'o acum 6 luni ceva de genul pentru ca era rupta.... am facut si resetarea de clapeta nimic...parca mai rau face... am inceput sa ma interesez de un corp de injectie de la dezmembrari poate gasesc unul bun...am primit niste raspunsuri intre 250 si 400 de lei

Modificat de andrey_vento
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor am o problema... Problema se manifesta cam asa... pornesc motoru si cand apas pe accelerattie mai intai scade turatia motorului, iar pe urma se acelereaza, dupa cate am observat asa face si-n mers la schimbarea treptelor... cam c ar trebui sa fac? la c ar trebui sa ma uit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Andrei.pausescu

Salut baieti,

Vin si eu cu urmatoarea problema. Weekendul trecut ma intorceam de la mare pe autostrada mers constant cu 130, 140 si ocazional la depasiri 160 - 170. La un moment dat simt ca incep sa incetinesc, dau sa apas pe acceleratie si nimic, apasam in gol, am scazut de la 140 la 100 dupa care si-a revenit, si mi-a mai facut asa de mai multe ori. Aveti idee de la ce poate fi ?

Daca s-a mai vorbit de problema asta imi pare rau pentru creerea unui nou topic dar nu am gasit nimic asemanator.

Multumesc anticipat

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza, poate gasesti ceva erori stocate. Sunt prea multe posibiltatile: pompa benzina/senzori/pedala acceleratie defecta etc. etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ceva e la masina preitenei, la drum lung, dupa o vreme incepe sa faca figuri, nu pot mentine viteza, daca accelerez, o ia la cea mai mica miscare a pedalei, iar daca o las, intra frana de motor, ca la decelerare, asta pana opresc masina, daca o repornesc, nu mai face. pe diagnoza nu arata nimica, unii spuneau ca ar fi filtrul de benzina de langa rezervor.... habar nam ce ar mai putea fii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei.pausescu

O sa incerc si cu diagnoza. Pe mine mai mult ma rodea ideea k nu circul f mult cu masina.

Multumesc pentru promptitudine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar doua cauze: 1. pompa de combustibil. 2. Potentiometrul clapetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De cam 2 zile imi accelereaza cu mici intreruperi iar la ralanti trepideaza nu foarte rau. Am observat ca se aude un tacanit undeva in zona corpului injectorului, care dispare la accelerare. o idee cam ce ar putea fi ? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cam nasoala sa zic asa...

La rece merge foarte rotund si frumos...dar cand se incalzeste motorul imi da suturi rau,la orice km/h.

1.8 90cp cod ABS.

Poate a avut cineva problema asta si a rezolvat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!