Jump to content

Accelerare Cu ...intreruperi!?


nutzucu
 Share

Postare recomandată

  • 3 weeks later...

La mine s-a rezolvat problema.Era prea mare debitul de benzina si prea mic avansul sau ceva in genul acesta mi`a spus mecanicul.Leam reglat si acum merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos si eu furtunul subtire carea pleaca de la filtru de aer spre injector, e ceva pe baza de vacuum care deplaseaza o clapeta in interiorul filtrului de aer. Stie cineva daca e bine sa merg cu el scos sau nu? precizez ca masina se accelera cu intreruperi pana sa-l scot, mai ales cand era motorul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut cam aceeasi problema am si eu,sa incep cu inceputul

la relanti sta bine nu par a fi fluctati de cat fff minore,in schimb intre 2300r/m si 2700r/m parca da in nas si dupa urca in turatie de te baga in scaun.masina este cea din semnatura.Este posibil sa fie avansul? :rolleyes:

Modificat de CHELLO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cat timp iti face problema asta? a umbat cineva la avans? daca nu,avansul nu are nimic. sa nu fie senzorul de la clapeta de acceleratie sau debitul de benzina sa fie prea mic,cauze fiind filtrul de benina sau pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a umblat nimeni deocamdata la avans sambata urmeaza sa ma duc la mecanic sa scimb amortizoarele pe spate si sa se uite si la treaba asta.am scimbat si distributia(inainte facea la fel dar nu asa sesizabil),si in momentul cand schimb viteza mai agreziv adica peste 5000r/m indiferent cum dau drumul la ambreiaj masina are un raspuns prea puternic adica nici nu stiu cum sa explic :ceuameni: ca si cum te-ar zdruncina puternic.si consumul la mine in oras care nu esteun oras f aglomerat este cam amricel adica undeva intre 10-11% in schimb normal de trebte adica fff rar peste 2500r/m care ar putea fi buba :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma scuzati ca imi bag si eu nasul si in loc sa dau un raspuns va supun atentiei si eu problema asemanatoare pe care o intimpin-relanti slab(400-500) ,lipsa soc automat,consum de 18 la suta(e verificat am bagat 20 litri si am facut 125 km in oras!!!)ce am obs. e ca daca scot si eu acel furtun de la filtru de aer masina mai castiga 150 de rotatii la relanti dar mie mi se pare ca imi lipseste o garnitura de la corburator(intre carburator si capacul carburatorului)-este asa ceva acolo?ca eu chiar nu mai pot!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. am si eu un polo din 97 1.6 100 cp injectie multipunct. am si eu aceleasi probleme despre care vb si voi. La relanti sta f bine da in mers ma scutura rau.Am patit din cind in cind ca mi se tura singura da revenea destul de repede. Am schimbat bujiile si fisele (se vedea ca scapa curent) dar aceasi problema. Sa incerc sa schimb filtru benzina ? Furtunu de vacuum am sa verific la dimineata sa vad daca nu-i fisurat. Ce sai mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred a filtrul de benzina a-r fi problema. Verifica furtunul!!

Modificat de Paul.Iasi
nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu ai injecor infundat,desi nu cred. mai degraba sa nu ai suficienta presiune in instalatie iar in sarcina nu ajunge cantitatea necesara de benzina in pistoane. pune si testerul si vezi ce eroare iti da-in caz ca exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Am si eu o problema asemanatoare cu acceleratul in trepte superioare: cand sunt in tr. 4 sau tr. 5 si am 2200-2500 de ture, incepe sa cada in ture, ca si cum ar da in nas, desi eu nu ridic piciorul de pe acceleratie. daca o calc in aceeasi treapta tremura, isi mentine turatia, dar nu urca in ture (ieri am vazut chiar si acul la turometru juca foarte-foarte repede intre 1900-2000). Daca ii dau o treapta inferioara sau calc ambreiajul si o calc iara in aceeasi treapta isi revine. Mentionez ca am fise noi, bujii noi, clapeta/clapetele de la admisie sunt curatzate in service si furtunele sunt verificate sa nu traga aer pe nicaieri. E posibil sa fie ceva de la injectoare sau pompa de benzina? :blink: P.S.: motorizarea este 1.6 74 kW motor AKS. Multumesc anticipat. :wacko:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Am si eu o problema asemanatoare cu acceleratul in trepte superioare: cand sunt in tr. 4 sau tr. 5 si am 2200-2500 de ture, incepe sa cada in ture, ca si cum ar da in nas, desi eu nu ridic piciorul de pe acceleratie. daca o calc in aceeasi treapta tremura, isi mentine turatia, dar nu urca in ture (ieri am vazut chiar si acul la turometru juca foarte-foarte repede intre 1900-2000). Daca ii dau o treapta inferioara sau calc ambreiajul si o calc iara in aceeasi treapta isi revine. Mentionez ca am fise noi, bujii noi, clapeta/clapetele de la admisie sunt curatzate in service si furtunele sunt verificate sa nu traga aer pe nicaieri. E posibil sa fie ceva de la injectoare sau pompa de benzina? :icon_cool: P.S.: motorizarea este 1.6 74 kW motor AKS. Multumesc anticipat. :)

am si eu o nelamurire si nus unde sa postez....cand merg imi clipaie martorul de la frana de mana...se aprinde mai tare,mai incet se mai opreste...aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Guest ghicicine

Apar si eu cu o problema...

Nu imi mergea rotund motorul la relanti dupa ce se incalzea si cateodata chiar murea cand lasam brusc acceleratia.

M-am apucat sa curat ISV-ul(Idle stabilizer Valve).Si ca orice roman care se baga peste tot, am constatat ca aceasta valva are si un mic surubel care regleaza pozitia in stare de repaus(atunci cand nu e sub tensiune) si am umblat la el pana am constatat ca inchide aproape perfect circuitul de aer in pozitia repaus, pentru ca initial valva nu inchidea etans.

M-am mai bagat sa desfac un fel de bulb care e montat langa injectoare si de la care pleaca un furtunas de vacuum ce merge la filtrul de aer, dar l-am pus la loc asa cum era.Am mai curatat conductele ce sunt pe motor de la circuitul de recuperare a vaporilor de ulei.

Facute astea, am pornit motorul si am constatat urmatoarele: relantiul e bine, motorul merge rotund(mai bine ca inainte, desi tot nu e foarte bine), dar au aparut alte probleme.

In treapta 1-a, doar in sarcina, cand accelerez brusc, motorul urca in turatie cu intreruperi, "in suturi".Asta se intampla doar in treapta 1 de viteza.In alte trepte nu face.

A doua problema e ca relantiul e marit un pic, undeva pe la 1100 rpm.Atunci cand las acceleratia, acul coboara pana pe la 1300 rpm si apoi incet, in timp de vreo 5 secunde coboara pe la 1100, ramane acolo vreo 10 secunde si apoi merge pe la 800.

Ce prostii am facut de se comporta asa?

Sa fie oare din cauza surubului la care am umblat din ISV?ISV-ul deschide/inchide pasajul de aer treptat, functionand " pas cu pas ", sau pur si simplu la maxim/minim atunci cand e comandat electric?

ISV-ul are legatura cu faptul ca in treapta 1 motorul accelereaza cu intreruperi?

Inca ceva.La un test cu vag-com-ul, la measuring block din engine, imi da ca "load" cu pedala de acceleratie libera e la 23%.Asta inseamna ca ECU vede ca pedala mea e calcata 23% din cursa?Ar trebui sa resetez clapeta de acceleratie?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Load" nu are treaba cu clapeta. Este puterea/sarcina motorului iar 23% este mult la relanti. La mine sta in 2-3% in relanti. Clapeta este la throttle position sensor (TPS) iar aia trebuie sa stea in 10-12 grade la relanti. Verifica acolo, eventual fa un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am o problema cu acceleratia(dezacceleratia)!Daca o acelerez si iau piciorul de pe acceleratie creste putin apoi coboara!Fenomenul asta se intampla in cateva secunde(in repauz).Am mai observat ca pe la vreo 3000 de turatii(treapta 4-a) cand iau piciorul de pe acceleratie nu scade in ture cum este normal, mai ramane un timp la aceeasi turatie si dupa cateva secunde coboara!Cablul de acceleratie este ok.V-ati confruntat cu" fenomenul" asta?!Masina trage de rupe!Mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iao si tu ca pe un lucru bun, ca nu pierzi din turatie cand schimbi vitezele mai sportiv ;) , poate totusi agata cablu de la accceleratie undeva pe camasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tu vrei frana de motor cu vit 4??

cred ca asa e normal sa nu scada imediat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

sorin 74: Mie imi facea la fel cand era dereglat avansul. Mergi la cineva cu lampa stroboscopica sa ti-l controleze.Eventual poti face asta si cu vag-com-ul.

Paul.Iasi: Despre cum functioneaza isv-ul nu stii sa imi spui nimic?Deschide sau inchide pur si simplu pasajul de aer pentru relantiu, sau o face in trepte?Are vreo legatura faptul ca motorul accelereaza cu intreruperi cu aceasta valva?

Modificat de ghicicine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

isv-ul baga aer dupa clapeta de acceleratie si este controlat de ecu ca sa tina masina la relanti. Nu cred ca blocheaza dupa ce apesi acceleratia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma folosesc de acest topic pentru nu a mi deschide altul am si eu o problema am un golf 3 1.4 an 93 marti trebuie sai fac r.a.r. si a aparut o problema am pornit azi masina si numai a fost pornita de ceva timp cred ca o sapt si motorul parca mergea in trei asa urat nu puteam accelera deloc dar dupa ce sa incalzit motorul un pic a inceput sa mearga perfect si mam uitat eu asa un pic la motor si am descoperit in capac la delcou ceva asa se tiopise cand ma uit la lulea sau cum ii spune carbunele ala dupa ea ea era topic nu carbunele depe capac si de pe lulea sa tocit carbunele ala si sa topit masina merge bine cand se incalzeste motorul dar cand e rece face un pic urat marti tre sa ma duc la rar oare de la aia sa fie o sa va anunt ceam facut .

Modificat de Paul.Iasi
La ce-ti trebuia sa scrii cu bold?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam la cat se schimba bujiile?

ca am probleme si eu, asa din senin si aleatoriu, de genu` care se descrie in topic.

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!