Jump to content

Accelerare Cu ...intreruperi!?


nutzucu
 Share

Postare recomandată

Problema mea este mai veche...de fapt de cand am masina(aproape 2 ani) si se manifesta cam asa:

-sunt in viteza a 4-a ,decelerez(iau piciorul de pe acceleratie=frana de motor) turatia 2000;cand accelerez din nou nu mai vrea sa alerge,parca se ineaca si merge cu intreruperi 'in suturi" ;) ca sa ies din situatia asta tre` sa mangai acceleratia asa ..usoooor

-trebuie sa mai mentionez ca nici la relanti(pe loc) nu merge rotund ci cu usoare intreruperi iar la ITP totul a fost OK in afara de noxe ;)

a...era sa uit :cand am schimbat pompa de alimentare mi-au pus baietii masina la girafa aia cu computer si au zis ca e ok,dar eu am vazut afisat acolo"sonda lambda scurtcircuit" iar la intrebarea mea au raspuns ca e "doar o eroare"...

Va rog sa-mi dati un raspuns daca ati avut probleme de genul asta si ce ati facut?Sa fie sonda sau altceva?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am patit asa si era de fise/bujii , la mine una dintre fise era pusa prost si nu facea contact cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine s-a manifestat ,masina mergea in suturi,iar cand dadeam tare nu prea vroia numa in suturi sa accelereze sau cand voia ea mergea bine.Iam schimbat motorasu de relanti si flansa dintre injectie si motor si apoi au disparut.

-daca la relanti merge cu intreruperi verifica motorasul de relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flansa dintre injectie si motor e schimbata (cu una noua, nu second) ,mai ramane sa verific motorasul de relanti si fisele..tre`sa caut pe forum sa vad daca pot sa-l verific eu ...daca nu la service(alti bani alta distractie) :lol:

multumesc pentru sfaturi! :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema mea e asemanatoare.. daca ati mai citit pe alte topic-uri.. reglaj motor..

inca nu i-am dat de cap.

imi vine acum din ungaria senzorul de la clapeta de acc... si mi-am luat si delcou nou..800ron, ca senzorul mi-era lene sa-l caut dupa cod acolo.

parca vad.. ca dupa ce fac istoric de reparatie si vad ca am bagat 2000ron degeama ca defapt era o mufa... mi se strica altceva :huh:)

off off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea este mai veche...de fapt de cand am masina(aproape 2 ani) si se manifesta cam asa:

-sunt in viteza a 4-a ,decelerez(iau piciorul de pe acceleratie=frana de motor) turatia 2000;cand accelerez din nou nu mai vrea sa alerge,parca se ineaca si merge cu intreruperi 'in suturi" :P ca sa ies din situatia asta tre` sa mangai acceleratia asa ..usoooor

-trebuie sa mai mentionez ca nici la relanti(pe loc) nu merge rotund ci cu usoare intreruperi iar la ITP totul a fost OK in afara de noxe :lol:

a...era sa uit :cand am schimbat pompa de alimentare mi-au pus baietii masina la girafa aia cu computer si au zis ca e ok,dar eu am vazut afisat acolo"sonda lambda scurtcircuit" iar la intrebarea mea au raspuns ca e "doar o eroare"...

Va rog sa-mi dati un raspuns daca ati avut probleme de genul asta si ce ati facut?Sa fie sonda sau altceva?

Multumesc anticipat!

schimba bujiile! la fel am patit si eu dupa 3 ani dupa ce am luat masina si acum merge brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema mea e asemanatoare.. daca ati mai citit pe alte topic-uri.. reglaj motor..

inca nu i-am dat de cap.

imi vine acum din ungaria senzorul de la clapeta de acc... si mi-am luat si delcou nou..800ron, ca senzorul mi-era lene sa-l caut dupa cod acolo.

parca vad.. ca dupa ce fac istoric de reparatie si vad ca am bagat 2000ron degeama ca defapt era o mufa... mi se strica altceva :icon_thumright:)

off off

Eu am motor ca al tau cred, 2.0 injectie digifant. Em am curatat corpul clapetei de acceleratie, am identificat toate fisurile in furtune de unde se putea trage aer fals si am schimbat debtimetru. Si s-a rezolvat, adica singur mi-am reparat-o conform instructiunilor din diferite manuale de reparatie specifice injcetiei digifant. Pe langa asta am curatat ISV-ul adica stabilizatorul ala de relantiu care daca nu lucreaza cum trebuie nu sta bine masina la relantiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi cred ca in a 4a la 2000 de ture nu esti deloc in cuplu si ai delay, incearca sa o duci pana in 4000- 4500 ia piciorul de pe acceleratie si cand ajungi pe la 3000-3500 accelereaza brusc si se poate sa ai demarajul pe care ti-l doresti.

sau chiar in a 4a redu pana la 2000 dai a 2a si accelereaza brusc

Modificat de GBI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am facut un test cu vag-com si mi-a gasit ceva probleme la sonda de temperatura apa;

am schimbat sonda cu una noua FAE- 82 ron-dar din pacate nici o schimbare in bine..da`nici in rau... :P

mai are cineva vreo idee,in afara de schimbat bujii(asta am facut-o prima data )..

sau o recomandare pentru cineva din Iasi care se pricepe la mot.cu injectie monopunct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am fost deunazi la service-ul unde ma duc de obicei ( in iasi) si surpriza ...baietii sau dotat cu aparatura noua...zic ia sa mai fac o testare si ce credeti?

Ca de obicei nici o eroare,dar baietul de-acolo meserias zice dom`le e potentiometrul clapetei,ca mi-apare valoarea zero si tre` sa fie macar 4 la relanti adica unghiul

clapetei de acceleratie nu-i redat corect

Ce sfaturi imi dati se mai poate face ceva,gen grafitat(poate ma ajuta gribelu aici) sau e musai sa caut alltul

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit undeva injectia mono-motronic cu totul dar e pt.motor abs...o fi vreo diferenta fata de al meu(aam)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca merg fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum s-a rezolvat? Mai ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

din pacate reinviu acest topic.Am observat ca atunci cand urc in ture >3500 merge tare greu masina, urca greu in ture si prinde greu viteza, iar daca schimb in viteza superioara si acul ajunge ~2500 trage mai bine.Problema este de ce urca asa greu in ture si de ce merge mai bine daca are turatie mai mica?.Poate fi adapatarea ecu-ului la stilul de condus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred k nu e bine reglat avansul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. la relanti merge normal, doar in sarcina apare problema :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relanti nu iti dai seama. in sarcina pe la ture mai mari de 2500 iti da in nas , nu v@sy???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, in ture mai mari.Ma mira ca trage mai bine intre 2500-3500 decat peste 3500,unde parca da de greu si urca foarte incet in loc sa urce mai repede.Ma face sa cred ca am un diesel :D :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate nu ai destula benzina , nu ai presinea necesara , filtru de benzina infundat , sau injectorul partial infundat , sau avansul dereglat ( daca ai umblat la el inainte de a aparea problema )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
dimanceacosmin
schimba bujiile! la fel am patit si eu dupa 3 ani dupa ce am luat masina si acum merge brici.

Salut! Eu am un Vento 1,8 benzina din `95, motor ADZ si am avut si eu o problema asemanatoare, respectiv urca singura in turatii, can era cald motorul, ce e drept, rar in 3 ani de cand o am.

Mai recent am avut alte 2 probleme:

1) pe timp rece, imi scade turatia la relanti pana se oprea motorul. Nu am reusit sa descopar de la ce este problema. M-am chinuit rau asta-iarna;

2) recent a fost punctul culminant cand a inceput sa mi se opreasca masina in timp ce rula. Inainte de a se opri, dadea simptomele: varia in turatii foarte mult, de la relanti 900 la 2.000 si mai bine de ture, se ingatuia, ma lasa pe depasiri, nu baga gaz, era necontrolabila. Toate aceste belele le am de aprox. 2 luni, deci pe timp calduros. Am fost cu ea in service, am schimbat fisele, capacul de Delco, injectorul, bobina de inductie si degeaba. Porneste cand vrea ea, se opreste cand vrea ea.

Nu stiu ce sa-i mai fac, sunt cam diperat. Cei de la Porsche nu ma primesc in service, motivand ca masina e cam veche (stupid dupa mine), am mai ajuns cu ea la Nurvil, dealer VW din Rm. Valcea. Cei de acolo, anul trecut, nu stiu ce mi-au facut la masina si a mai mers fara probleme cam 6 luni, apoi aceleasi belele. La calculator nu-mi da nicio eroare. S-au verificat legaturile electrice si pare totul ok, insa cateodata nu ajunge curent la injector sa deschida clapeta. Au facut legatura directa de la baterie la injector, pentru +, insa nicio solutie.

Aveti idee despre ce ar fi vorba?? Eu ma declar depasit. In rest masina e super ok, trage, consuma ok, sunt foarte multumit, e trainica, ingrijire simpla.

Merci mult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sa scot si eu beleaua in evidenta tot aici...

De ieri masina mea da in nas la acceleratie...Nu mereu...uneori doar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea este mai veche...de fapt de cand am masina(aproape 2 ani) si se manifesta cam asa:

-sunt in viteza a 4-a ,decelerez(iau piciorul de pe acceleratie=frana de motor) turatia 2000;cand accelerez din nou nu mai vrea sa alerge,parca se ineaca si merge cu intreruperi 'in suturi" :P ca sa ies din situatia asta tre` sa mangai acceleratia asa ..usoooor

-trebuie sa mai mentionez ca nici la relanti(pe loc) nu merge rotund ci cu usoare intreruperi iar la ITP totul a fost OK in afara de noxe :P

a...era sa uit :cand am schimbat pompa de alimentare mi-au pus baietii masina la girafa aia cu computer si au zis ca e ok,dar eu am vazut afisat acolo"sonda lambda scurtcircuit" iar la intrebarea mea au raspuns ca e "doar o eroare"...

Va rog sa-mi dati un raspuns daca ati avut probleme de genul asta si ce ati facut?Sa fie sonda sau altceva?

Multumesc anticipat!

poate nu e din alimentare,sa nu cumva sa fie din place de presiune.ceva asemanator am patit io,daca bagam piciorul in ea brusc,dadea sa se infraneze. trebuia sa o las usor.am schimbat ambreiajul si placa de presiune. tu ai spus ca iti si intrerupe,verifica sa nu iti fure curent fata de masa.scoate mufa de la sonda lambda si vezi cum merge desi nu cred ca va influenta relantiul,schimba bujiile,fisele,capacul de la delcou(daca ai de unde sa imprumuti unele ca sa nu dai bani geaba). ar mai fii o chestie,in delcou se afla un senzor care trebuie sa il cureti.nu stiu sigur daca asta ar fi cauza dar nu iti ia mai mult de 10 minute sa il stergi. merita sa incerci. bafta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa scot si eu beleaua in evidenta tot aici...

De ieri masina mea da in nas la acceleratie...Nu mereu...uneori doar.

probabil lispa de presiune a benzinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunele, vacuum. Si verifica / sterge erorile de la clapeta. Eu asta am facut sapt trecuta si acum trage masina de rupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu o problema si nu stiu ce are...daca o accelerez usor nu are probleme dar daca apas acceleratia tare se ineaca chiar daca masina sta la relanti sau este in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!