Jump to content

Servodirectie


golf3gti
 Share

Postare recomandată

Din ce deduc eu acela este burduful de la planetara. Dar poate vorbesti de bieleta de directie. De acolo ar putea veni lichidul servo.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma poate ajuta nimeni? macar la intrebarea "e normal ca in burduful asta sa fie lichid servo, sau doar s-a scurs cumva in el?" mersi.

Nu e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te uiti la nivel ,daca pierde e clar ca se scurge pe undeva .mai e o varianta sa te uiti dimineata sub ea,eu in ultimul timp gaseam o pata cam de 3 4 cm patrati (bineinteles ca pierdeam si ulei pe la bieletea din stanga) si am ajuns la concluzia ca tre schim bata caseta .am pierdut o zi sa o schimb ,foarte greu se schimba dar merita

Ps pt ulei puteti lua si febi o1616 care are un bidon verde si uleiul din interiar are o tenta de verzui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf-ul meu 1.6 am observat ca daca virez maxim se aude un scrasnit de la servo. Daca iau de volan inapoi un pic, scrasnitul dispare. Nivelul lichidului e corect, nu curge nimic din motor... sa fie pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf-ul meu 1.6 am observat ca daca virez maxim se aude un scrasnit de la servo. Daca iau de volan inapoi un pic, scrasnitul dispare. Nivelul lichidului e corect, nu curge nimic din motor... sa fie pompa?

Nu stiu cum e la golf3 dar,la masina din semnatura acelasi lucru a insemnat schimbarea fuliei de la alternator,la inceput si eu crezand ca e vorba de pompa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pt raspunsuri. o sa o duc la un mecanic. cred ca ai avut dreptate cu bieleta de directie. va zic dupa ce o repar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf-ul meu 1.6 am observat ca daca virez maxim se aude un scrasnit de la servo. Daca iau de volan inapoi un pic, scrasnitul dispare. Nivelul lichidului e corect, nu curge nimic din motor... sa fie pompa?

Schimba cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna tuturor. Ma supara un sunet la servo. Pe loc cu motorul pornit numai cand iau viraj stanga se aude un sunet ca de cauciuc pe toata cursa, afara din masina se aude ca un sunet metalic sasait, am pus mana pe capul de bara care in continuare vine bieleta pana in caseta de directie si se simte o usoara vibratie cand invart spre stanga. Cand iau dreapta merge perfect. Am intrebat un mecanic despre problema si mia sugerat sa iau o solutie de curatat servo. Am fost prin BV si am gasit intrun singur loc cu 100 ron pe comanda un bidon de 2 litri si cica inpune service deci inca 30 ron. Specific ca se aude pe partea copilotului. Am ridicato pe cric nu are joc roata nu bate in viraje la drum drept la fel nu bate, vizual nu se vede nimic burdufurile sunt intacte. Parca nu as da banii pe solutia aia daca nu face nimic. Voi ce spuneti? Ar fi problema asta ca am ulei deala rosu si nu am deala verde, desi ma indoiesc? Cand ploua se aude mai incet. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stii ca trebuie ulei verde nu stiu de ce te complici tinand in continuare ulei rosu.

In locul tau as inlocui mai intai uleiul as face o aerisire si dupa aia as mai vedea. Oricum daca s-a produs vreo uzura ceva din cauza uleiului nu o sa se repare prin schimbarea lui, dar macar previi alte defectari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cam citit tot topicul, cap coada...si am cam inteles ce e de facut pt problema mea, dar totusi insist sa povestesc...

Anul trecut,in toamna, incepuse sa scoata zgomote ciudate servodirectia in momentul miscarii stanga sau dreapta a volanului. Mentionez ca la o simpla miscare de 1-2 cm, scotea un sunet destul de enervant, atat in masina cat si in afara ei.

Am verificat lichidul si era sub nivel.

Am trecut pe la un magazin de piese auto destul de cunoscut, nu dau nume, si am mers cu talonul,am cerut lichid de servo, am completat, si a disparut complet zgomotul.

De ceva vreme a inceput sa scoata din nou acel zgomot. Nivelul este OK, cureaua este OK si calitativ si ca intindere.

Dupa ce am citit pe forum ca trebuie sa fie verde lichidul, m-am bucurat, dar cand m-am uitat pe sticla si am vazut ca nu scrie G004000 sau ceva de genul, si scrie 9191 9990616, sau cam asa ceva, m-au apucat toate nebunelile. Si mai scrie si ca nu trebuie amestecat cu nu stiu ce tip de ulei.

Pe sticla scrie SWAG, si codul ala...a costat 35 ron.

Banuiesc ca imi recomandati schimbarea imediata,nu?

Daca da, spuneti va rog ce tip de ulei si de unde sa iau...duc lipsa mare de timp, si as vrea sa merg la sigur.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi o idee buna sa il schimbi . Gasesti la reprezentanta 1l ulei la pret asemanator cu alti inlocuitori de pe piata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

traiasca forumul...

uleiul este bun,curat...

pompa merge, se vede cu motorul pornit, in vas, cum recircula uleiul...este foarte vizibil.

cureaua,cum spuneam, buna.

Pana la urma, cu ajutorul vostru din ce am citit aici, am dat rotile jos si am "drogat" capetele de bara cu ulei, burduf...merge strunaaa...nici un zgomot,nici un scartait.

Inca odata multumesc VWFORUM.RO !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. trebuie sa schimb caseta de directie. am si cumparat-o second-hand. imi zice cineva cam cat m-ar costa manopera? cineva din cj imi poate recomanda un mecanic bun care sa lucreze mai ieftin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei la care scartaie urat la mk3 cand luati de volan maxim stanga sau dreapta..este cureaua de servodirectie de vina..trebuie schimbata si reglata sa nu mai faca urat..cel putin la mine asa a fost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei la care scartaie urat la mk3 cand luati de volan maxim stanga sau dreapta...NU mai luati maxim...sau macar incercati...forteaza cureaua si pompa. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am mai investigat problema mea cu scartaitul, o sa reiau problema. Cu motorul pornit invart de volan stanga si se aude in interior ca un scastait de cauciuc si se simte si

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ass1 ! eu te-as sfatui sa iei o seringa plina cu ulei si sa gresez capetele de bara ,chiar daca iti face numai pe stanga,cel putin la mine asa a fost si s-a rezolvat.BAFTA! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum maine vreau sa schimb ambele capete de bara ca nu prea imi plac cum arata, cauciucul e cam taiat desi nu are joc si o sa revin cu informatii. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de o problema asa a auzit cineva? volanul cand rotesc pentru a lua curba la stanga merge usor,cand rotesc pt a lua curba la dreapta merge mai greu,iar cand rotesc la dreapta maxim apare O SINGURA pocnitura la roata din fatza stanga si apoi merge bine ! dar se simte ca merge mai greu in curba la dreapta!! dc?? care ar putea fi cauza?

Modificat de Al3csutzul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al3csutzul, cate ture de volan ai cand rotesti stanga si cate ai cand rotesti dreapta? Sunt egale miscarile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volanul are acelasi numar de ture!

De ex daca daca virez pe loc dreapta maxim se invarte mai greu ca in partea stanga ,iar cand dau sa plec de pe loc dupa 1 rotire a rotii pocneste!apoi ma invart cu ea in cerc fara alte zgomote.

Daca indrept roata si iar o virez la dreapta si plec..iar pocneste!

pocnitura doar in partea stanga si si volanul se invarte mai greu cand virez inspre dreapta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat capete de bara cu bielete, flanse cu reulmetii lor, lichidul de servo sa fie la nivel si curat, pompa de servo. Iti trage cumva intr-o parte pe drum drept? Iti trage cumva dreapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu..nu trage in nici o parte merge perfect.Pocnitura vine de la ..capat de bara sau planetara cred dar invartirea greoaie a volanului spre dreapta din ce cauza ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca problema la tine este de la caseta ( o ai slabita) dar nu este exclus sa ai un rulment de viraj spart sau foarte uzat. pentru o constatare mai precisa urc-o pe elevator. BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna tuturor, ajutati-ma si pe mine

am un golf 3, 1.8 abs, si ca sa trec ITPul trebuie sa schimb o bielete de directie

problema e ca sunt doua modele: pentru servodirectie sistem ZF si pentru servodirectie sistem TRW

de unde naiba aflu eu ce fel de sistem de servodirectie am eu ca sa stiu ce piesa sa comand???

nu ma lasati ! ajutati-ma ! pls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!