Jump to content

Servodirectie


golf3gti
 Share

Postare recomandată

Se aude si la mine un parait,carait pe sub masina,doar cand virez pe loc cu motorul pornit.Am schimbat bucse,pivoti capete bara,bielete antiruliu,unghiurile facute,servo merge bine si usor,ulei destul...ce sa fie?Nu aveti o poza cu pozitia suruburilor care tin cutia ,sa ma uit sa nu fie destranse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.CITESTE la pagina 8.Si eu aveam un fel de par

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna,am dat de o problema:sambata am fost pana la ai mei si pe unul dintre drumurile noastre de doi bani,am prins cu o conducta de la pompa servo(cred ca aia este)in vreo denivelare.Rezultatul e ca mi-a iesit din ansamblu,lichidul s-a scurs pe sosea,iar eu am trecut la "directia de Dacie".Am mers fara lichid aproximativ 3 km.Azi am fost am cumparat lichidul servo,am bagat conducta la loc(chestia ca o bagi si o scoti destul de usor,nu are nici un filet ,nici o siguranta!!!)am turnat lichidul in bidon,am pornit motorul,tras maxim stanga-dreapta de cateva ori,am completat la nivel,dupa care am parcurs vreo 10 km sa vad daca pierd lichid,si am constatat ca e ok.Totusi parca volanul merge putin mai greu ca inainte,si de cateva ori am simtit un bazait la mana.Va intreb :s-ar fi putut intampla ceva cu pompa servo?Cum sta conducta aia fara nici un suport,doar presata?Dati-va,va rog,cu parerea despre situatia data.Atasez poza cu conducta;mentionez ca a iesit furtunul impreuna cu cotul de metal de care este prins cu colier.

post-23709-1266252824_thumb.jpg

post-23709-1266252824_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul e de care trebuie,norma G002000,verde;eu nu inteleg cum sta cotul ala metalic acolo!nu am riscul sa iasa iarasi?

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gaseai la reprezentanta la un pret asemanator , lichid original vw norma g004000 care a inlocuit norma g002000 si este mai bun.

cotul acela inainte era bagat mai inauntru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ,mai mult nu are cum sa intre,are o buza care opreste;am cautat o poza la conducta aia,dar nu am gasit pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu urmatoarele. S-o stricat pompa servo pe masina, fostul proprietar o taiat cureaua de la pompa si o circulat asa cu masina.

Nou proprietar => schimbat pompa, cureaua si uleiul hidraulic, problema rezolvata partial :huh:

Merge totul bine, volanul are "taria" potrivita, nici prea usor nici prea greu(cel putin asa mi se pare mie, nu am mai condus alt golf 3).

Daca trag de volan maxim la dreapta nu suna nimic. In partea stanga in schimb, la pozitia maxim se aude un sunet ca si cum ar freca ceva. Parca ar avea o fulie descentrata si atinge intermitent in ceva, suna sacadat.

Stiu ca pompa trebuie sa se auda daca tragi de volan la maxim, ea saraca baga presiune si rotile nu mai au unde sa se intoarca fiind la maxim , si oricum cu putine exceptii prin parcare (am variant, mai lung si imi trebuie fiecare centimetru sa intru unde vreau) nu aduc volanu la maxim. Dar pe dreapta nu suna nimic si pe stanga, bate freaca alta poveste... ii total alt sunet. Daca ar fi numa pompa suprasolicitata ar trebui sa sune pe ambele parti.... ma gandesc eu.

Care ar putea fi cauza problemei? Masina mea e cea din semnatura: G3 1.9 GTD variant.

Din ce am citit pe threadu pana acuma o sa verific urmatoarele: nivel ulei, tip ulei (am puternica presimtire ca nu ii verde), stare curea si tip ca o fost luata sa corespunda la marime, nu special pt golf. Alte verificari imi depasesc capacitatile mele mecanice :blink:. O duc la "doctor" daca trebuie.

Ii posibil sa fie pompa cu lungimea axului gresita => cureaua sa stea oblic => atinge in fulie aiurea? Trebuie pompa cu ax scurt sau lung pt motor de 1.9 TD?

Mersi. :)

Modificat de AlexSava
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din experienta nu este de la ulei atata timp cat este hidraulic nu iti afecteaza pompa,am avut si eu probleme cu pompa ,mi sa blocat ,am dat curaeua jos si am venit cu ea din Germania fara ,cam ca la dacie tragi de volan,

pompa cand se defecteaza cel mai simplu este sa o schimbi de la second 100-200 ron cel mult

pentru danim ,conducta trebuie sa strangi colierul mai bine,in rest totul este ok,daca este sa se strice pompa o sa auzi imediat face un zgomot infernal,si arunca tot lichidul afara

Modificat de geanipetre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa mea inca tace si pompeaza. Nu scoate zgomote oribile.

Doar mica imperfectiune de a se plange la viraj maxim doar intr-o parte....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta si pe mine cineva cu problema?Cum sta conducta aia acolo?PaulRal-cel mai tare din parcare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar mica imperfectiune de a se plange la viraj maxim doar intr-o parte....

Asa facea si la mine. Am schimbat cureaua si s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DANIM Iti raspund cu intarziere fiindca nu am net in locul unde sunt in prezent si cu impresia ca nu sunt cel mai tare din parcare.

Acel stut nu necesita o modalitate de blocare deoarece acea parte a pompei nu este sub presiune. Partea aflata sub presiune este acea conducta metalica aflata deasupra partii incercuite de tine in imagine. Prin furtunul care ti s-a desprins se compenseaza nivelul lichidului in instalatia de servodirectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intrebare de bot....cum vad daca am servo?(daca am ii clar ca trebuie schimbat ceva)...puneti va rog o poza cu ce ar trebuii sa fie, ca sa ma uit si eu...multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In stanga bateriei cum te uiti la masina trebuie sa ai un rezervor de plastic de culoare neagra.

Daca ai atunci ai si servo. Prin busonul de sus al acelui rezervor se completeaza cu lichidul de servo.

Ai o poza sa te lamuresti desi motorul nu e ca al tau. La 1.4 ABD ai sa gasesti mai rar servo.

post-15350-1267526951_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult, nu cred ca este, dar am sa ma uit...mersi inca o data...daca nu este nu se poate monta?

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am servo pe 1.4 ABD , si daca zici ca nu e STOCK inseamna ca a fost pusa dupa , deci se poate pune ...parerea mea. Dar cred ca asa a fost din fabrica, trebuie sa verific codurile din portbagaj ca sa iti zic exact !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ...am si eu o prb ... cand plec de pe loc si virez volanul se simte k si cum ar scapa de undeva .... si bineinteles face si zgomot .. iar faza cu scapatu .. doar dimineatza la prima pornire ... ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adika .... dau sa virez stanga de ex ... si merge greu ff putin apoi dintr`o data merge usor ... cum sa iti explic eu ... k si cum ar tine in ceva apoi scapa de acel ceva si merge usor....

Modificat de HomeStek
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am servo pe 1.4 ABD , si daca zici ca nu e STOCK inseamna ca a fost pusa dupa , deci se poate pune ...parerea mea. Dar cred ca asa a fost din fabrica, trebuie sa verific codurile din portbagaj ca sa iti zic exact !

Ok ms...sincer nu ma deranjeaza dar de curiozitate personala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adika .... dau sa virez stanga de ex ... si merge greu ff putin apoi dintr`o data merge usor ... cum sa iti explic eu ... k si cum ar tine in ceva apoi scapa de acel ceva si merge usor....

uleiul servo este la nivel ? arata bine ? a fost schimbat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut forumisti, va doresc solvarea problemelor, ceea ce imi doresc si mie cu urmatoarea problema; fie ca virez stanga sau dreapta cand ajuge directia la capatul cursei motorul da sa se opreasca si..se opreste imediat daca nu il ajut din acceleratie. Ma intreb, sistemul asta hidraulic nu are o 'protectie' astfel incat odata ajuns la capatul cursei sa bage uleiul pe un bypass ca sa nu bage pompa aia pe blocare? Eu banuiesc ca motorul se opreste din cauza cuplului mare consumat de servopompa.

Am mai citit aici ca cica nu trebuie sa duci volanul la capatul cursei ca se strica sistemul. Asta mi se pare o aiureala, pai cum parchezi in locuri stramte mai ales cu aglomerarile astea urbane contemporane? Eu am un Polo din '97, credeti ca merge ulei norma G004000 sau e alta? Multumesc in avans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stealth: Ai voie sa duci volanul la capatul cursei (stanga sau dreapta) dar conditia e sa nu tii mult in pozitia aia !!!

Eu prefer sa fac parcarea din 2 mutari decat dintr-una si sa fiu nevoit sa virez maxim.

Daca tot sunt nevoit (cazuri exceptionale) nu tin mai mult de 5 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!