Jump to content

Consum Passat B6


XREDX
 Share

Postare recomandată

Salutare! Eu nu am reusit sa scot mai putin fata de consumul indicat! :) 

Mers regulamentar, Bucuresti-Campina si retur.

In Bucuresti consumul variaza intre 8.9 si 13 in conditii de trafic intens. Am observat o crestere de consum cu motorina EfixS  55 (cu acest tip de motorina am avut consum de 13)

Cu bine!

IMG_0883.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna. Scuze daca nu e aici topicul bun. Am un VW Jetta 2.0 TDI 140 CP si am o intrebare. Am facut recent un drum cam de 170 km. M-am uitat pe calculatorul de bord vand am plecat si cand am sosit si mi-a luat motorina cam pentru 160 km. Mi se pare putin cam mult. Si tot pe calculator m-am uitat la consumul mediu la ultima 100 km si acolo ini arata 4.8 l/100 km .  Si asta la un mers constant cam cu 80-90 km/h . A fost si putin de urcat dar tot mi se pare mult.

Voi ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum ai vrea sa-ti ia ? Sa mergi 1.000 de km si sa-ti ia motorina pt 100. :))))) Calculatorul ala face calculele in functie de consumul mediu. In oras ai sa vezi ca daca creste consumul la 9l/100km o sa scada foarte multi km , iar daca iesi din oras afara si ai un consum de 5l/km ai sa vezi ca acei km pierduti se vor repune " la loc " . El da valori aproximativ reale in functie de consumul mediu.

Modificat de quixy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sa merg 1000 si sa ia pt 100 dar la un drum de 170 macar pt 120 sa ia... ca uneori am scos cam la fel si cu benzina. Si totusi e diesel si ar trebui sa ia mai putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intelege nimic din ce scrii. Adica scrie cat ti-a consumat exact. E inutil sa scrii ca am mers 170 de km si mi-a consumat cat pentru 160 de km. 4.8 e un consum normal in conditiile descrise, nu ia un motor pe benzina de 2 litri 4.8 la suta pe o masina de 1400kg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 minute în urmă, Dragoss10 a scris:

Nu sa merg 1000 si sa ia pt 100 dar la un drum de 170 macar pt 120 sa ia... ca uneori am scos cam la fel si cu benzina. Si totusi e diesel si ar trebui sa ia mai putin

Conteaza foarte mult de la ce consum mediu ai plecat...daca la plecare aveai un consum mediu in jur de 5.1 e normal sa ai diferenta mica.

Sa.ti dau un ex. am plecat din Bucuresti cu un consum mediu 13,8 mers bara la bara si aveam un range de 380km. Am ajuns la Valcea dupa ce am condus 200km cu un range de 520km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
flavyus1987

Constabta-Mangalia, mers cu viteza la limita legala.

DSC_0734.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

practic nu ai calcat deloc acceleratia,ce cantitate injectata ai la relanti ?fara consumatori?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flavyus1987

 

Recunosc, pe pilot ca e mai comod, traficul fiind foarte lejer la 7 dimineata.

0.4L/h cu luminile pe automat.Si rar 0.5L/h .Afisate in bord.

Pe tester 0.4 chiar daca pe bord este 0.5.

Cu prima ocazie o sa notez si valoarea ceruta de Ionut.

Modificat de flavyus1987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiu_1984c

Avand in vedere k si io am ceva timp de cand  am observat o mika crestere  de consum, vreau sa zic si io o parere. Am obiceiul cand fac plinul sa pun pe zero chilometrajul partial  (ala care se poate sterge) Imi aduc aminte k aprox Acu un an ajungeam la 1000- 1100 km cu un plin iar momentan de vreo 2 luni de cand i-am fost  pus niste  motorina  mai murdara.... si o data n-a mai vrut sa porneask pana n-am plimbat-o pe la doi meseriasi, cu greu ajung la 900  km cu plinul. In afara de Cate un aditiv sau Cate un plin cu motorina plus oare ce se poate  face? 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Scrie romaneste.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, ovidiu_1984c said:

Avand in vedere k si io am ceva timp de cand  am observat o mika crestere  de consum, vreau sa zic si io o parere. Am obiceiul cand fac plinul sa pun pe zero chilometrajul partial  (ala care se poate sterge) Imi aduc aminte k aprox Acu un an ajungeam la 1000- 1100 km cu un plin iar momentan de vreo 2 luni de cand i-am fost  pus niste  motorina  mai murdara.... si o data n-a mai vrut sa porneask pana n-am plimbat-o pe la doi meseriasi, cu greu ajung la 900  km cu plinul. In afara de Cate un aditiv sau Cate un plin cu motorina plus oare ce se poate  face? 

Eu zik k e klar nevoe sa o vada un meknic. E klar ănfundat ceva din kuză de kombustibil luat din rezervor de kmion. Nu mai face ekonomie k e skump mai tărziu. Kurăţă rezervorul, skinbă filtrul de kombustibil şi pune numai de la PEKO, măkr un plin de motorină premium.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flavyus1987

Info pentru Ionut. Asta ai cerut?

Cateodata are tresariri la 4.1mg/str

Screenshot_2017-05-20-15-56-00.png

Modificat de flavyus1987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,injectoare bune egal consum mic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flavyus1987

Toate bujiil moarte.Si sunt in pom ca nu stiu ce sa cumpar 5V sau 7V?Alea de 7V mi-au dat durere de cap din cauza pretului.Am observat din iarna ceva dubios si eroare pe toate 4, dar nu mereu.Stergeam si aparea dupa 3-400km.In bord nu da eroare deloc chiar daca scot rampa de pe ele si pornesc motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comanda pe autokarma de 5V, si completeaza toate campurile obligatorii, inclusiv seria de sasiu. Te vor suna, siu daca ai comandat gresit, iti recomanda ei. Eu asa am facut, si am aflat ca la 2.0 tdi era nevoie de cele pe 7V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flavyus1987

Inca unul.am mers putin cu a4a sa ii creez conditiile de regenerare.ca de 3 weekenduri a vazut numai oras.Folosesc masina numai in weekend.

27.05.2017 Constanta - Mangalia 

 

Screenshot_2017-05-27-08-26-03.png

Modificat de flavyus1987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta este consumul la mașinuța mea. Sunt foarte  multumit. Se vede detaliat nr de km de la plin , cat si cum a consumat . Poza este facuta in februarie deci iarna.

20170525_154354.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa postezi si media de viteza pe distanta respectiva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu dar am sters pozele fără să îmi dau seama. La primul drum mai lung am sa pun detalii mai multe. Cred ca ma duc afara mai fac niște poze pt ca de la plin am mers numsi în București și un singur drum pana la Mihailesti de GR (20km). Sa vad ce mai arata bordul, pt ca eu îl țin pe consumul instant, astfel urmaresc cand isi face regenerarea filtrul de particule,sa nu opresc motorul și sa întrerup ciclul de regenerare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam acesta este consumul la mers in București 90% . Va puteti da seama dupa viteza medie și orele de funcționare.

20170527_172735.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Marius_Suciu

Eu azi am comparat consumul de pe BC cu cel de la pompa plin la plin, si suna cam asa:

950km cu 61,04 litri motorina de la OMV:

     - pe BC imi arata 5,6/100km

     - la pompa imi iasa : 6.42/100km

Eroare cam 11.5% (Passat B7, CFGB 170CP/DSG)

 

Acelasi lucru l-am mai testat in trecut, 7.3 la pompa vs. 6.5 pe BC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!!!

De curand am cumparat un Passat B6 (140 CP) din 2006.

Din cate am citit inainte, consumul in oras ar trebui sa fie undeva sub 10l/100km (8-9 L), dar eu nu am reusit sa scad sub 11. Am incercat cativa km si pe autostrada dar consumul nu a scazut sub 7l/100km. Astazi am observat ca la un moment dat (stand pe loc) a aparut pe bord 4, 5, 8l/100km. In momentul cand accelerez consumul instant sare si la 54l/100 (poate este normal) si chiar am vazut o data 99.9l/100km.

Simi ca ceva nu este in regula pentru ca este si puturoasa, din cate am auzit turbina intra destul de tarziu iar in viteza 2, abea daca se misca. Daca nu o accelerez pana pe la 1700-2000rpm (la pornire) aproape ca da sa moara motorul.

Am fost si am facut o diagnoza. Nu are erori la motor (buji, EGR sau altele) in schimb am inteles ca turbina nu lucreaza in parametri normali. Imi zicea ceva de genu "cat cere motorul si cat primeste". Erau 2 parametru masurati iar diferenta dintre ei era destul de mare, la acceleratie in mers. Pe loc, masina su se tureaza mai mult de 4000rpm.

Va rog sa ma ajutati cu o parere si eventual cu un service unde sa ma duc sa imi rezolv problema fara sa ma stoarca de bani!

Modificat de oviabu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand posteaza valorile din grupurile 1,4, 13 si 15 sa vedem ce cantitate injectata ai la relanti

pt pierderile de putere fa un log in mers si il postezi in aria dedicata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina din semnatura:

0.4 ralanti

0.7 ralanti cu clima

4.5 afara maxim 120km/h

7.8 - 8.0 in bucuresti ora de varf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!