Jump to content

Consum Passat B6


XREDX
 Share

Postare recomandată

Daca te alina cu ceva, nici eu nu am 7 si 8 in oras, decat sambata, duminica sau seara dupa ora 8.  Dimineata si dupamasa nu scade sub 8 nici cu motorul oprit :).  Iar consum de 5, scoti probabil la drum lung liber, fara depasiri, cu viteze de maxim 100 la ora, cu masina goala si fara climatizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popadaniel92

Pe.mine nu ma interrseaza foarte mult consumul in conditiile in care fac 1000 km pe luna...doar ca ma gandesc(neavand cunoștințe in domeniul auto) sa nu aiba masina o problema avand consum mai mare cu 1 l fata de masini similare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are consumurile de la producator 7,9 urban si 4,9 extraurban si 5.9 combinat, in conditiile lor optime de test....iti dai seama cum ar trebui sa mergi cu masina  sa obtii consumuri si mai mici decat cele de la producator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popadaniel92

Ce i drept cand am cumparato am venit de la ploiesti pe dn1 f încet avand o teama sa o calc..viteza medie 90 doar cu a 4_a fiind si liber..ajuns la intrare in bucuresti cu 4.5(real 5 l dupa ultima descoperire :))) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce capacitate are rezervorul pe variant? masina din semnatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cavaleru - din ce stiu tot 70L

 

@popadaniel - Ca scoti cu 1L mai mult ca restul cu aceeasi motorizare nu e nimic de speriat. Tine si de stilul tau de mers, de greutatea piciorului..de cum accelerezi, etc. Daca era cu 2-3 L mai mare la mers normal-cuminte era o problema. Asa stai chill :)

 

@raresh - eu am reusit de multe ori sa scot la fel sau sub ce scrie-n carte, atat urban cat si extraurban (consum facut la pompa). Si nu am mers deloc subturat, sau babeste. In limitele legale, dar cu accelerari progresive,s chimbat la 3000rpm si niciodata mai sus de treapta 5.(chiar si cu masina plina)

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut

Poate sunt mai stangaci in explicati dar sper sa ma intelegeti ce vreu sa spun.Am si  eu un VW PASSAT 2.0 TDI AN 2010 cu filtru de particule toate bune si frumoase pana acum 2 saptamani cand am schimbat distributia la reprezentanta, ca de, am zis ca sunt mai specialisti,dar am ramas dejamagit.Pana sa schimb distributia motorul mergea foarte frumos nu era zgomotos consumuri bune ex.la un drum de BV.-GRECIA =6,4 L,- unde sa putut 180km.(  casa- serviciu distanta 3,5km =7-8l).Dupa schimbare motorul a devenit zgomotos si sa marit consumul.Ex. casa-servicu 3,5 km=11,5l asa ceva avem iarna cand nu avea timp sa se incalzeasca motorul.Am fost la ei pt.explicati si mi-au zis ca modelele noi de curele sunt date cu teflon (au teflon) si schimba mersul motorului (mai zgomotos) iar la consm zice ca nu s-a umblat -unde a pus testarul si a iesit totul OK,dar mie la bord imi spune alt ceva.Mentionez ca azi am facut testarul in alta parte si a iesit OK.si aici.Am recurs la aceasta treaba deoarece ieri umbland cu masina am simtit ca parca nu mai merge bine (nu se mai tureaza cum trbuie ),relantiul il aveam la 970 rot si un consum de 1,2l/h.la stationarea masini din mers .Daca opresc motorul si pornesc arata 870 rot. si un consum de 0,6l/h normal cum era inainte

Daca plec de pe loc si opresc masina pe loc (nu motorul) relantiul ajungea in jurul valori de 970 rot.si consum 1,2l..Mentionez ca motorul functiona de 30.min.si temperatura apei era de 90 grade.In mers -scos din viteza -urmarind computerul imi indica un consum de 2,4l-3,2l , mai jos nu se ducea..,deci motorul era la relani numai ca masina rula din inertie.Astazi am iesit putin in afara 50Km.si a inregistrat un consum de 9,2 l.Cei din al 2 service au zis ca poate sa fie un senzor care trasmite catre calculator altceva (alta temperatura)si de aceea se inregistreaza cele 2 valori de relanti.

Ramane sa vad ce se constata........

 

  •  
Modificat de alezy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alezy - Nu ti-au reglat avansul! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Andrei : E mai economic cu treapta a 5-a decat a 6-a ? 

Modificat de raresh20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de sarcina, de drum si de motor(configuratie - stock, soft, stage 2, etc). Eu am observat la mine, atat cat a fost stock, apoi cu soft cat si acum, cu stage 2 ca la 100km/h pe DN1 sa zicem, este mai economic sa merg in treapta a5-a. Turatia este mai ridicata, motorul dispune de putere si depunea efort mai mic in a mentine viteza masinii. Implicit, orice ajustare a vitezei din pedala se facea tot cu mai putin efort din partea motorului.

 

A 6-a merita in cazul meu doar dupa 120-130. 

 

Este un fapt general valabil. Vrei sa consumi putin, trebuie sa ai grija ca motorul sa ruleze eficient. Asta se traduce prin selectarea treptei(mentinerea unei turatii) corespunzatoare sarcinii la momentul respectiv.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat asa ca fapt general,ca am mai observat ca multi cu cutii cu 5 viteze isi doresc treapta a 6-a pentru un consum "mai bun" .Oricum la mine cu  DSG e mai greu sa mentii turatia si treapta pe care o doresti :D. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns .

Avansul sa fie pt turatie la oprire din mers si la pornirea de pe loc o alta turatie cu consumurile aferente.

Cei drept la iesirea din orasi care am facuto astazi deabea am atins 180km/h

Ce sa le zic la ora 16,30 cand merg la ei .

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Eu nu știu cât de bine procedez,dar oricand am ocazia sa merg cu peste 100 km/h, folosesc treapta 6. Consum de pana la 5% am pe treapta 5 intre 85-100km/h, apoi pe treapta 6 cu rpm undeva intre 1900-2200. Pe autostrăzi la mers cu 130km/h pe tempomat, consumul este sub 5% cu 4 persoane în mașină.

Mi se vor înfunda toate alea la stilul asta de mers? Adaug faptul ca la trepte inferioare o accelerez destul de puternic în traficul urban.

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns .

Avansul sa fie pt turatie la oprire din mers si la pornirea de pe loc o alta turatie cu consumurile aferente.

Cei drept la iesirea din orasi care am facuto astazi deabea am atins 180km/h

Ce sa le zic la ora 16,30 cand merg la ei .

Multumesc

 

Ce sa le zici.. le zici sa-ti regleze avansul! Sunt niste valori ideale pe langa care ar trebui sa te invarti. nu stiu sa ti le spun acum.. Cel mai bine vorbeste cu colegul F l o r i n.

Eu nu știu cât de bine procedez,dar oricand am ocazia sa merg cu peste 100 km/h, folosesc treapta 6. Consum de pana la 5% am pe treapta 5 intre 85-100km/h, apoi pe treapta 6 cu rpm undeva intre 1900-2200. Pe autostrăzi la mers cu 130km/h pe tempomat, consumul este sub 5% cu 4 persoane în mașină.

Mi se vor înfunda toate alea la stilul asta de mers? Adaug faptul ca la trepte inferioare o accelerez destul de puternic în traficul urban.

Nu ti se infunda nimic atata timp cat nu subturezi masina. Daca schimbi treptele pe la ~2500 rpm si cand ai ocazia o si calci, nu ai de ce sa-ti faci griji. Mare grija insa cu acceleratul sub 2000rpm, mai ales in sarcina. Nenorocesti turbina aia care si asa e cam nenorocita din fabrica.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alezy - si eu m-am lovit oarecum de problema ta. Eu am cumparat masina si aveam problema cu sunetul la relanti mai pronuntat dar si cu un consum putin mai mare decat cele de pe spritmonitor.de ( eu de acolo ma informez asupra consumurilor). Masina trecea destul de greu de 180 km\h si mi-am dat seama ca ceva nu ii ok. Dupa o perioada am schimbat distributia si totul si-a revenit la normal, masina a avut doar cureaua de distributie schimbata inainte de 180000 km de fostul proprietar dupa o rechemare in service.

Dupa schimbarea distributiei am constatat ca masina este putin mai sprintena si consumul a scazut cu 0.3-0.5 litri la suta de km. Acum am reusit sa trec de 200 km\h si este mai sprintena intre 160 si 180.

Deci eu zic sa verifici daca distributia a fost ok montata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti se infunda nimic atata timp cat nu subturezi masina. Daca schimbi treptele pe la ~2500 rpm si cand ai ocazia o si calci, nu ai de ce sa-ti faci griji. Mare grija insa cu acceleratul sub 2000rpm, mai ales in sarcina. Nenorocesti turbina aia care si asa e cam nenorocita din fabrica.

Asta este valabil si pentru benzinarele cu turbo? Ca eu schimb pe la 2000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pustea_daniel1987

Eu am consum 9.7 L in oras la o cutie automata si o viteza medie 20 30 km/h si in afara 7.6L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Multumesc, Andrei_tdi! Subturat merg doar pret de cateva secunde cand sunt fortat de imprejurari (se mai intampla), dar de calcat... o calc "bini di tat", dar nu in sarcina. Am mai auzit de mersul subturat VS turbina cu geometrie variabila, deci evit manevra. De consum sunt foarte multumit, avand in vedere ca fabricantul spune 4,9% extraurban...iar eu pot scoate 4.2% (sau aici intra in calcul variabila de 0,5% intre consum real si BC+).

La masina din semnatura, care e turatia optima de croaziera in treapta 5, respectiv 6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-e greu sa-ti spun la a ta fiind tractiune fata si a mea integrala. Se comporta diferit. A mea cat a fost stock, cel mai bine mergea la drum intins(autostrada, drumuri nationale si europene - fara serpentine si altele care sa implice sarcina) pe la 1800 rpm. Acolo consuma cel mai putin. Acum, de cand cu turbo-ul mai mare, turatia optima s-a mutat pe la 2200rpm. 

 

La 4motion a 6-a mi se pare ca nu e la fel de utila. La viteze de sub 120km/h o simt subturata, dupa 130 incolo deja viteza creste si oricum nu mai e tare economica. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popadaniel92

Sa provoc si putin amuzament:d ce inseamna sa nu tirez cand motorul e in sarcina..de fapt sarcina asta nu o inteleg...scuze:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

popadaniel, "sarcina" = rampa, incarcatura, chiar si un moment in care motorul nu are turatia necesara pentru o anumita manevra sau un anumit sector de drum intr-un anumit interval de timp.

Iti poti face o idee citind aici http://www.mec.tuiasi.ro/diverse/Indrumar%20Motoare.pdf

In alta ordine de idei, sarcina= greutate

Daca m-am exprimat gresit, rog sa fiu corectat.

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-ai luat vorbele din gura Gabriel.  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu alte cuvinte, motorul este în sarcină atunci când "trage din greu", inclusiv pe perioadele de accelerație.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica nu dai sa accelerezi masina mai ales daca-i incarcata in afara plajei de cuplu.. de fapt, n-ar trebui s-o faci niciodata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popadaniel92

Adica atunci cand am 1200 de ture de exemplu sa o turez f usor pana ajunge la 2000..si pe urma forja

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!