Jump to content

Consum Passat B6


XREDX
 Share

Postare recomandată

MUltumesc frumos de raspuns colegu! Masina ta are soft TCM stage 1 la 175cp?sau ai soft de la alta firma?(daca da de la cine si ce valori de putere si de cuplu ai si cum este el distribuit). Un alt coleg care are BMP resoftat ma poate ajuta?

PS:Scuze daca sunt off topic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face resoftare și să rămână tot la 140 CP, doar pentru a scădea consumul și pentru a optimiza funcționarea motorului cu peste 200000 km rulați?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emilut

BMP-ul are suficiente probleme,cu o resoftare nu faci decat sa grabesti uzura motorului mai ales daca nu ai sub 100 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scăderea consumului nu se realizează prin recoltare resoftare, ci prin rularea cu viteza mai mică, renunțarea la depășiri, folosirea cu preponderență a frânei de motor, etc.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

intrebare. in afara cazului in care se face regenerarea DPF, vi se intampla ca la 16-20 grade afara, motor la 90, sa va ia 1l la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. In general sta intre 0.6 si 0.8 in functie de ce consumatori sunt porniti. Asta la motor 140cai CR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sta si la 1l/h cand isi face regenerare deci este normal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu isi facea regenerarea. turatia era sub 800.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum ai dedus tu ca daca turatia era de 800 rpm, filtrul nu avea cum sa se regenereze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deoarece nu erau semnele obisnuite prezente la regenerarea dpf-ului: turatia la 1000, consum de 1.1-1.2, zgomotul corespunzator si caldura degajata in exteriorul masinii. nu ar fi prima regenerare prin care trec

de asemenea s-a mai intamplat sa se situeze consumul in zona 0.8-0.9 dar temperatura exerioara se afla in jurul a 12-14grade si am presupus ca a ajustat arderea in functie de aceasta temperatura, desi nu tocmai mica.

cred ca un mod mai putin condescendent de a interactiona ar fi de preferat. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"semnele obisnuite" nu-i totuna cu "nu se poate face regenerarea". Verifica daca functioneaza ventilatoarele cand mai ai un astfel de consum si o sa te lamuresti daca este vreo regenerare in curs sau nu. 

 

In alta ordine de idei, sensul cuvantului "condescendent" iti este total necunoscut, asa ca nu-l mai folosi pana nu-l cunosti. Nu-i necesar sa-mi multumesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul pe CT-TM 6.8 % ,medie de 95km/h la dus . Mers destul de intepat,cu 150 pe pilot pe autostrazi iar mai departe cat permitea drumul (in general tot cam 130-140 ,mai mult in depasiri ) .

Am facut plinul iar la Orsova,si m-am dus la TM si mi-a ajuns si inapoi pana acasa,dar am venit mai batraneste cu 100-110.

CBBB - Passat b6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat variant BMR 2.0/170cp de la Berlin pana in Gorj 1650 km consum de 6.3 l/100 km, am facut plinul in Berlin si am mai pus 15 l in Deva,dupa am ajuns acasa lejer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din semnatura: 

-Cj - Vienna - 5.5l % aprox 720km- 2 persoane cu bagaje - drum liber, 65-80 Km/h in localitati, 110-120 km/h in afara in functie de drum si trafic . 130km/h pe autostrada - Vitezele sunt pe GPS reale.

- Vienna- CJ - 6l % aprox 720km - aceleasi viteze - aglomeratie intre Oradea si Cj . 

Ambele drumuri cu AC On permanent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Incerc si eu sa i fac consumul in oras de cateva luni, am tot mers si am comparat consumul din bord cu "cel real". Cineva de aici mi-a recomandat sa l fac pe cel real in urmatorul fel: cand se aprinde becul, resetez km si consumul, bag benzina, apoi cand se aprinde din nou..fac consumul. Facand asa imi iese un consum real mai mare cu 1L decat cel din bord. Problema insa e alta: am observat ca atunci cand indicatorul se apropie de zona rosie, daca opresc motorul si il pornesc mai tarziu, se intampla CATEODATA ca indicatorul sa urce inapoi la linia alba. Mai mult decat atat, astazi se aprinsese becul la benzina, si am scos borna de la baterie (pentru alta problema) si cand am pus o la loc am constatat ca becul se stinsese si indicatorul era considerabil mai sus.

Acum stau si ma gandesc cat de real e consumul pe care il calculez daca se intampla chestii de genu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul corect se face in felul urmator dupa parerea mea: faci plinul, resetezi contorul(sau notezi km la care ai facut plinul),mergi ce mergi pana la rosu eventual(eu niciodata nu o las sa apara refuel) si alimentezi cu "n" litri.

n litri este benzina/motorina ce ai consumat-o pe km parcusi de la ultima resetare( adica de la km notati sau cat iti apar la contor) 

si ca sa faci consumul imaprti "n" litri la km parcursi in acest interval ori 100 si ala este consumul real.

nu ai cum sa gresesti sau sa te pacalesti(numai sa nu mearga kilometrajul dar sincer nu cred ca se va intampla asta niciodata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am facut la inceput, si mai mult decat atat..am bagat plinul pana am vazut motorina sus, ca sa fiu sigur ca e ok, am mers ce am mers, apoi am facut plinul LA FEL pana am vazut motorina sus; ai zice ca mai sigur de atat nu se poate. Ce crezi? mi-a dat un consum extern de aproape 8%; cand de fapt consumul afara este de 4-5 (pe bord)

unde e eroarea?

 

Atunci mi a zis cineva ca cel mai sigur este cu indicatorul de REfuel, pt ca ala are un senzor si se aprinde mereu cand trebuie. Si ca explicatie la ce mi s a intamplat mi s a spus asa:  Fa plinul pana sus, apoi mergi 2-3 km (cu stanga dreapta mai brusc, frane accelerari) si fa plinul la loc, ai sa fii surprins sa vezi ca iti mai intra cativa L buni. Asta ce ar insemna ca? ca imi consuma 20%? nu! Se pare ca atunci cand faci plinul e posibil sa ti ramana niste goluri de aer, asta ar fi explicatia.

 

Iar la ce zici tu cu plinul fara sa ajunga motorina sus..e si mai putin exact, pt ca pompa sare in functie de presiune, si asta difera de la pompa la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am zis sa faci plinul(nu am zis cum sa il faci, tu stiii mai bine ce reper iti iei la masina, poti sa faci pana da afara daca asta te asigura, important este ca a doua oara sa il umplii la fel.

eu doar am zis cum se face consumul(ma repet nu am zis sa nu faci plini fara sa ajunga motorina sus, important este sa ai acelasi semn si cand ii faci plinul prima oara si a doua oara, nu are nici o importanta cand faci al doilea plin poti sa il faci cand iti apare becul rosu sau poti sa il faci la jumatatea rezorvorului, important este sa il faci la fel ca prima oara)

 si cu diferenta de consum nu stiu de unde vine, eu de exemplu la a mea masina in afara nu pot sa o scad sub 5.6 in afara orasului( 2.0 motorina bkp 4motion si manuala), in mare consumul meu este de 6.1-6.3 afara( si vb pe distante de la 250, 300 km in sus)

Modificat de bibi1411
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai aici e problema..ca l am facut la fel si prima si a doua oara..si totusi ceva a fost gresti, de asta zic ca cel mai sigur e sa faci invers..cand se aprinde becul, nu sa bagi plinul de doua ori, tocmai pt ca e relativ plinul asta. O data iti intra mai mult, alta data mai putin.

 

La mine consumul pe bord este aprox 8 in oras, iar real e 9.  DSG 170CP

Afara nu l am facut, dar pe bord la 110-120 singur in masina nu sare de 4.5 niciodata, daca diferenta se pastreaza ..inseamna ca de fapt e un 5.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de ex daca ai o eroare pe bord si iti apare becul rosu in diferite stadii(iti apare odata cand mai ai 15 litri si a doua oara cand mai 5 litri ca idee zic sau cum zici tu ca ba se aprinde ba nu se aprinde)

consumul asa se face din plin in plin(asa fac si soferii de camion), este cel mai precis ca nu bagi inn plus la al doilea plin inca 20 litri in plus(mai bagi maxim 2-3 litri daca ii bagi )

si litrii care ii bagi la al doilea plin aia sunt si litrii consumati cu adevarat pe km parcursi in aceste doua plinuri

si consumul tau mi se pare ok prin oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic doar ce mi au spus si mie altii, si anume ca senzoarul ala e ff bine gandit, chiar daca masina e in panta, se aprinde DOAR atunci trebuie.

In fine..o sa incerc si asa..daca e la fel..e clar ca e corect consumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ti-am zis doar cum am mai facut eu consumul si cum cred ca este cel mai precis, sunt bine gandite intradevar dar eu niciodata nu las sa ajung pe rosu(sau o las numai cand nu am benzinarie pe langa mine, lucru foarte rar)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
madhorsefuzzy

Consumul pe CT-TM 6.8 % ,medie de 95km/h la dus . Mers destul de intepat,cu 150 pe pilot pe autostrazi iar mai departe cat permitea drumul (in general tot cam 130-140 ,mai mult in depasiri ) .

Am facut plinul iar la Orsova,si m-am dus la TM si mi-a ajuns si inapoi pana acasa,dar am venit mai batraneste cu 100-110.

CBBB - Passat b6

 

Cat arata instant-ul la 150 pe pilot?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Undeva la 6.7-7 % ,n-am fost atent .
Astazi pe A2 la 140 aveam 6.5% ,iar mixt pe 1300 km pana la Hateg si inapoi 7%. Mers cu 140-150 mai mereu pe unde se putea si depasiri la greu + ac non-stop .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thassos -- Bucurest, 3 adulti + 1 copil, masina absolut ticsita de bagaje (inclusiv la luneta si la picioare :) ) ==> 7,5%.

 

Clima pornita non-stop (logic), 45 min stationat cu motorul pornit in vama Makaza, in Grecia mers tare (160+ pe autostrada, in rest cat se putea), in Bg 70-80 localitati si 120-130 afara.

 

Jante de 16", cu cauciucuri stoc (215/55 r16). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!