Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Beyond Invisible

Ce-i cu Lambda in grupul 3??

Din cate stiu factorul Lambda trebuie sa fie intre 1 si 2. Valorile din log sunt foarte ciudate.

Iar in mod normal Grup 003 coloana 4-a arata EGR Duty Cicle si nu poate avea valori negative.

Modificat de Beyond Invisible
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara am facut 2 log-uri in viteza 3 si 4 pentru ca atunci cand apas acceleratia parca se imbraca greu caii sa vina la treaba, masina este un passat cc 2.0 tdi motor cbab 140 cp, aprox 140.000 km. Rog respectuos colegii cu experienta in limita timpului si a posibilitatilor sa arunce o privire asupra lor!

viteza 3LOG-01-003-010-011.pdf

viteza 4.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

E ciudat EGR Duty Cicle, Grup 03 coloana 4. Care sta tot timpul la 100%.

Modificat de Beyond Invisible
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu asa ar trebuii sa stea? in conditiile in care acceleratia era 100%? nu am niciun log cand decelerez sa vad daca scade si el .. restul cum ti se pare? singurul lucru care ma deranjeaza este lag-ul cand dau full throtle pana cand vine puterea si turbina care a inceput sa se auda usor.. dar usor.. , am mers cu un golf 5 si am auzit ce fel se aude o turbina defecta.. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valoarea egr-ului la wot ar trebui sa fie de 4.8, adica inchis de tot. Ori e dus n18 ,ori membrana gaurita ori e murdar cu calamina si supapa din interiorul egr-ului nu se inchide complet. In orice caz , problema ta e egr-ul, asta e parerea mea.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am uitat pe log, dar la motoarele mai noi, nu e ca la B5 - e exact invers, la valoarea EGR-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In log se vede ca prsiunea in turbo creste greu, valva de comanda sta in primul rand la 100%, posteaza si cayeva randuri mai de sus din log, sa vedem cum reactioneaza. Posibil lipsa vacuum sau furtun de vacuum spart pe undeva sau N75 cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil.. am sa verific maine furtunasele acelea.. log-ul sa fie sub 1700 rpm si inainte sa apas acceleratia 100%. o sa refac log-urile saptamana aceasta spre sfarsit! va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua, la toti! sunt nou pe acest forum(la inregistrare ma refer) dar vechi in a "trage cu ochiul". Ca toata lumea am si eu o problema la cere sper sa gasesc o rezolvare ca nu imi da pace: Dupa ce am schimbat injectorele la masina din semnatura dau sa plec in afara orasului--dupa 10 km pac!! mi se aprinde pe bord spirala aia de la bujii +engine workshop si masina intra in limp mode...bun- o opresc si o pornesc dupa care merge bine pana inca vreo 30km cand iar limp mode=precizez ca asta mi se intampla numai cand eram pe acceleratie,in tentativa de depasiri cum ar venii..am facut un scan cu vag-ul si mi-au iesit ceva de genul: boost pressure exceed-short to plus...mai am si un log care nu stiu daca e facut bine. Poate sa imi zica cineva ce ar putea fii? sa fie de la turbina? de la n75..etc.Multumesc

LOG-01-003-010-0111.xls

Log-WVWZZZ3CZ6P019047-116570km-72433mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu ai probleme la senzorul map, presiunea in turbina este foarte mare si citeste 2601 mai mult nu poate, logul nu prea e bine facut, data viitoare il faci cu pedala la blana de la 1700 pe toata durata logului pana la 4000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa revin cu alt log...senzorul map=n75 cumva? ca nu prea ma pricep asa..ms de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu , senzorul de pe intercooler sau tubulatura de aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina cum ti se pare? posibil sa fie ceva cu ea? ca de vreo 6 luni observ ca are cam mult ulei pe tubulatura-intercooler-egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta, nu poti sa tragi o concluzie din log - trebuie verificat jocul axial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva ideea cat o costa o reconditionare turbina la masina din semnatura? ca sa stiu la ce sa ma astept in cazul in care se dovedeste a fii de la ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine acum trei ani ma costat 2000 ron, in ungaria a fost reconditionata, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Revin cu alt log in speranta ca reuseste cineva sa-mi lamureasca cateva aspecte.

Dupa cum am scris cu cateva pagini in urma, am un consum crescut si nu-i dau de capat. Recent a fost curatat DPF-ul si schimbata sonda Lambda, dar consumul n-a scazut cu mult.

Din cate imi dau eu seama in logul facut in treapta a 3-a, valorile sunt cat de cat OK cu exceptia variatiilor pe care le-am scris cu rosu si vad ca Turbina baga uneori cu ~ 200 mbar mai mult decat "specified"

post-91221-0-93462400-1330449521_thumb.j

Am facut si un log in mers normal prin oras si atasez mai jos o parte din el.

Ce am observat ciudat este ca la relanti variaza turatia 819-840-819, iar inainte nu era asa (statea fix la 819). La fel exista 2 variatii maricele la MAF si EGR. Iar turbina baga la un moment dat ~ 500 mbar mai mult decat "specified"

post-91221-0-55536300-1330449545_thumb.j

Ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atasez un log facut astazi la masina din semnatura.mentionez ca ocazional mai iau limp daca trag de masina.actuator nou(cipos),N75 nou

LOG-01-003-010-011.CSV.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce eroare ai cand iei limp, logul arata bine presiunea pe turbina ok la fel si debitmetrul, normal la logul asta nu ar fi normal sa iei limp si nici nu ai luat de aceasta data,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 038 906 012 FB

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 3350

Coding: 00002

Shop #: WSC 01266

VCID: 55AA9DD0857D

WVWZZZ1JZ4W118323 VWZ7Z0C8638549

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate era o eroare mai veche...Log-ul arata foarte bine.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca nu a aparut in timpul logului este o intamplare.inainte sa cumpar masina proprietarul a spus ca geometria a fost curatata si de aici ma gandesc ca nu a fost operatiunea facuta corect.sunt semne de schimbat geometria?am scos furtunul de la egr dar era doar o pelicula foarte subtire de funingine umeda

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am facut si eu un log in mers la passatul lui cumnata-meu,

ia limp in special cand e rece motorul, merge numai in oras si drumuri scurte

cand e la temp nu ia limp,

stiu ca am gresit la log si am omis grupul 10 am facut pe grupurile 3, 5, 11

acceleratia a fost 100%

multumesc frumos

4 LOG-01-003-005-011.xls

Modificat de valysor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca este ok.limp ar trebuie sa ia si cand e rece si cand e cald(asta daca geometria ar fi murdara).o scanare a masinii i-ai facut?

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!