Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salutare. O eroare aparuta la o scanare, la un prieten cu un Passat Variant, 2,5 tdi, 110kw, cutie automata. 00575 - Presiune galerie admisie 11/10 - Limita inferioara de reglaj depasit si intermitent. Ce poate fii? Astept parerile voastre. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

pun si eu un log facut astazi in speranta ca cineva se poate uita peste el si poate sa imi spuna si mie de ce masina nu mai trage ca inainte...

1.9 TDI PD 130 CP

Multumesc.

LOG-01-003-010-011.zip

Modificat de andrey_moa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica vacuumul la actuator si la furtune, cred ca ai scapari. Nici MAF-ul nu arata cat trebuie dar poate e din cauza turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica vacuumul la actuator si la furtune, cred ca ai scapari. Nici MAF-ul nu arata cat trebuie dar poate e din cauza turbinei.

Furtunele sunt ok, prima data asta am verificat...intercooleru e putin crapat, se poate sa fie din cauza aceasta?

Mai postez un log al unui prieten cu o bora 4motion 1.9 TDI 130CP la fel, daca se poate uita cineva peste el....stiu ca are probleme cu maf-ul din ce am putut eu sa imi dau seama...in rest nu prea inteleg ce este acolo:D

Multumesc

LOG-01-003-010-0112.zip

Modificat de andrey_moa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu sunt probleme la MAF, ramane la inceput in urma si presiunea din turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunele sunt ok, prima data asta am verificat...intercooleru e putin crapat, se poate sa fie din cauza aceasta?

Da, poate pierde presiune pe acolo. Are si urme de ulei pe la fisura? Lipeste intercoolerul si refa logul sa vedem cum s-a schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara baieti!

Am revenit cu o problema care a aparut imediat dupa cea cu turbina(rezolvata prin reglarea actuatorului)

Bus-ul trage f bine pana cand ajung pe la 120 km/h gol sau 105 km/h cu platforma. La un moment dat (in jurul acestor limite de viteze) se simte ca si cum ar decupla ceva si din acel moment nu mai trage la fel, merge parca NU ar avea turbo. Daca iau contactul repede, in mers, ii revine "nervul" si mai urca inca 10 km/h apoi decupleaza din nou. Repet schema cu contactul si mai urc inca 10 km. Si asa din 10 in 10 ajung la 130.

Miercuri am dus pe platforma un utilaj agricol ce cantarea 2 tone si nu am putut sa trec de 80 km/h in trepta 4. Daca schimbam in treapta 5 pica la 70km/h. In panta inainte de Orsova am fost nevoit sa-i dau a 2 a.

Ce sa fac? Mentionez ca am facut un test si nu sunt coduri de eroare. Nici nu stiu pe ce sa fac log.

Modificat de adriansnow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am facut si eu 2 loguri pt masina din semnatura, daca ma puteti ajuta cu o interpretare, vreau doar sa stiu daca totul e ok sau sunt ceva semne de probleme, nu de alta dar nu ma pricep cine stie ce si as vrea sa stiu din timp daca sunt ceva probleme. Multumesc

treapta a 3-a.zip

treapta a 4-a.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laly, in tr. 4 n-ai facut logul la WOT, nu ajuta cu nimic.

In tr. 3 e destul de bine, valorile MAF incep sa scada de la 3000 rpm in sus, nu stiu ce sa zic, poate i-ar prinde bine o curatare la egr si galeria de admisie daca nu ai facut asta niciodata.

adriansnow la TDI logul in mers se face pe 3, 10 si 11la WOT, tr 3. Fa unul sa vedem de ce intra in limp

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze! dar ce inseamna "WOT"? Multumesc

Am sa revin cu log-ul 3,10,11.

In caz ca nu rezolv si am drum prin Cluj te gasesc undeva, sa-i faci tu ce vrei numai sa merga? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wide Open Throttle. Adica senzorul pedalei G79 sa aiba valoarea 100 pe durata logului.

Ai aici un document care te invata cum sa faci logul corect. Dar vezi sa nu-l faci in limp mode ca si data trecuta. Iesi de pe carosabil, opreste motorul, apoi cand ai cale libera il faci.

De ce nu te duci inapoi la Mircea de la Ford sa-i spui ca tot nu s-a rezolvat cu limpul? :) Ma gandesc ca inca ai garantie pe lucrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asap03 arunca o privire si la mine asa de curiozitate

am facut 2 loguri

cu debitmetrul vechi si cu unul nou, problema la mine e ca a inceput sa scoata fum negru de pe la 2000-4000 , cu debitmetrul cel nou multisor si constant , iar cu cel vechi mult mai putin ca si cu cel nou

chestia e ca nu imi pot da seama de ce fumega

o parere ceva ce as mai putea verifica?, egr-ul e curatat de 2 ori si admisia si ea, inlocuite si garniturile de la conducat de recirculare si admisie, dar????

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-003-010-011-debitmetru nou.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E interesant ce spui. Cu debitmetrul nou clar ai valori mai bune la MAF. ECU injecteaza mai multa motorina. Simti ca ai mai multa putere cu debitmetrul nou, chiar daca fumega, sau nu simti nici o diferenta?

Cum stai cu compensarile la injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compensarile la injectoare nu depasesc 40+/-

nu simt mai multa putere, in schimb am mai mult fum

cu debitmetrul vechi merge bine, am inceput sa simt cateodata ca si cum ar pierde ceva putere mai ales dupa 3000

luni o duc la vw sa ii verifice toate conductele s nu fie ceva fisurat si de acolo sa se traga fumul meu, au ceva aparat mai special prin care baga presiune pe instalatie

la turbina sunt ceva probleme ?, sa stiu dc o exclud din ecuatie sau nu

ce am inceput mai nou sa simt e ca a aparut un lag la pedala ce ma dispera

incepe sa se infiga de pe la 2000, pana acum sarea de bot de pe la 1600, acum pana la 2000 demareaza dar greut, fata de cum demara

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DIPopa - e bun logul, presiunea in turbina e buna

@pop cristian - logurile nu-s facute chiar in aceleasi conditii; la primul e facut de la 2000 rpm, la al doilea de la 1600 rpm si la asta se vede un pic de lag; altfel turbina pare ok

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am revenit cu logurile, sunt facute in treptele 3 si 4. in treapta 4 la 3000 ture "sughite" si nu mai trage.

in plus am si o eroare. 00575 Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference

Ieri am urcat panta de la Miercurea Sibiului cu 30km/h in tr 2 cu o masina de 1600 kg pe platforma.

Va rog sa ma sfatuiti ca sunt disperat! Unul zice debitmertu, altul electrovalva magnetica, altul tija de la turbo, altul senzorul de presiune de pe placa computerului. Capsula turbo lucreaza pe presiune nu pe vacum, iar turbo nu este cu geometrie variabila.

MULTUMESC.

treapta 4 fara platforma.xls

LOG-04-003-010-011.xls

LOG-03-003-010-011.xls

Modificat de adriansnow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa le luam pe rand.

Pt. eroarea 00575 wiki ross-tech zice:

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference

Possible Symptoms

  • Reduced Power
Possible Causes
  • Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
  • Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Possible Solutions

  • Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
  • Check Hoses

Debitmetrul se lasa la urma pt. ca e influentat de presiunea din turbina. Turbina da presiune mica, MAF-ul arata valori mici.

Senzorul de presiune de pe placa computerului: daca era defect aveai inca o eroare stocata. Dar il si poti verifica usor. Pe grupul 010, pui contactul fara sa pornesti motorul. Senzorul de presiune atmosferica si senzorul MAP trebuie sa indice aceeasi valoare, adica presiunea atmosferica (turbina nu s-a pornit inca ca sa modifice valoarea MAP).

Din log se vede ca turbo are lag destul de mare la inceput, apoi creste prea mult, dupa care scade prea mult si nu mai revine la valoarea ceruta. In plus, N75 nu lucreaza liniar cum ar trebui.

In concluzie: eu as verifica in primul rand furtunele. Sa fie corect legate la N75 (a mai fost cineva cu un log pe o turbina cu wastegate care nu facea presiune pt. ca avea furtunele inversate la N75) si daca sunt vechi uita-te sa nu fie roase/crapate si sa piarda presiune.

Daca astea sunt in regula, as merge pe electrovalva cum zic si cei de la ross-tech. Eventual daca ai posibilitatea sa imprumuti un N75 de pe un alt T4 si sa refaci logul sa vezi daca se schimba, sa nu-l cumperi degeaba. Iti atasez si un document care arata cum se poate verifica N75, luat din sectiunea Audi a forumului cred...

N75_Pierburg_valve_repair.pdf

LE: m-am uitat inca o data peste logul in tr. 4 si la 3101 rpm intra in limp cum ai spus, pt. ca nu se poate reduce presiunea; cred ca nu trebuie eliminat nici actuatorul din ecuatie...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns, foarte folositor.

furtunele sunt ok. n75 este putin diferit fata de cel din pdf (made in usa) si isi ia presiunea din turbo de la admisia primara (adica la intrarea in turbo, cu cat baga turbo mai tare cu atat creste si presiunea asupra valvei n75) iar cand primeste curent se deschide si presiunea trece mai departe iese prin alt furtun si intra in capsula unde banuiesc ca impinge tija in jos si se decupleaza turbina. Maine imi trimite un prieten ambele valve si N75 si cea de la EGR. pana atunci in cerc sa fac rost de o capsula actuator 100% functionala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am uitat ca N75 nu e cu vacuum, scuze. Eu zic sa le inlocuiesti pe rand. Prima data N75 (ca de asta zice si ross-tech), facut log, vezi daca se schimba in bine. Apoi actuatorul si iar log. Daca ti-a modificat cineva lungimea tijei la actuatorul original, s-ar putea sa fie nevoie de un reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut "asap03" sunt mai nou in forum poti sa ma ajuti si pe mine cu 2 log-uri unul pt. injectoare si EGR si altul pt turbina. in al 2 log am facut test in tr.3 prima data si tr.4 in continuare

Log-EGR si Injectoare.txt

Log-Turbina.txt

cred ca astea sunt ce trebuie

EGR si injectoare.txt

turbina.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am facut azi la 12.00 dupa ce am vazut primul tau post. Multumesc pt pdf-ul ala cu N75. Mi-a dat curaj si l-am desfacut pe al meu. Am gasit in el ulei combinat cu praf(asta pt ca fusesera puse invers furtunele cateva zile) l-am curatat f bine si l-am pus la loc (pacat ca nu am facut niste poze. am sters eroarea 00575 si nu a mai aparut, mai mult de atat masinuta nu mai "sughite" cum facea, INSA E TOTUSI F LENESA, am mers azi cu 150 km/h de proba. Maine seara mai fac un log in treapta 3 si 4 fara platforma, poate vezi ceva.

Am uitat ceva am incercat un reglaj la tija de la turbo, ca o dereglase unul dintre cei cinci muschetari la care am fost pana acum. am pus-o pe urma luciosasa lasata pe filet(pozotia initiala din Germania). Pt asta am dat cu 5 rotatii de filet mai sus.

influenteaza mult un astfel de reglaj? trebuie facut din aproape in aproape, filet cu filet?

Multumesc din nou pt ajutor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,atasez si eu un log cu mentiunea ca nu trage bine sub 2000rpm,cand pornesc AC sub 2000rpm parca am 50de cai (e si resoftata) si un consum destul de mare zic eu 11L in oras condus linistit.Multumesc pt.raspunsuri!

Log turbo.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ma poate ajuta cineva cu o parere asi fi recunoscator . am si eu o problema . daca o calc la maxim sustinut , face presiune prea mare iar in cele din urma intra in limpmode . precizez ca am ceas de boost . pe ceas imi arata uneori si 1,5bari . stiu ca intra in limp din cauza presiunei prea mari . atasez un log din treapta 3 pana in treapta 4 cand in cele din urma da limp mode .

am eroare stocata :

7958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-00 - -

trebuie sa opresc si sa repornesc motorul ca sa functioneze normal .

aici si logul . se vede foarte clar ca baga presiune prea mare iar cand trece de 1,5bari intra in limp . ceva pareri cu posibile cauze ? precizez ca am curatat turbina in urma cu aprox 9mii km si atunci dadea limpuri . a mers o periada fara probleme . multumesc anticipat

post-12723-0-55606900-1302251985_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!