Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

La un o prima privire, se pare ca debitmetrul nu isi face treaba pana la capat. Acum poate incerca 2 lucruri - ori ciocanirea lui N75, ca parca nici ala nu da ce trebuie, si poate isi mai revine, ori cu un debitmetru de proba (de la un coleg), sa vedem daca se schimba valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat eronat povestea adineauri. Am facut schimb cu un debitmetru de 116cp si dadea valori de 1200-1300maf. Dar nu log, la citire.

Iar in legatura cu N75 dacami poti da mai multe detalii, ti-as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

N75 comanda actuatorul...turbinei.

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici la tine e o chestie mai de finete. Log-ul pare sa fie ok. E posibil ca debitmetru pe care il aveti sa fie schimbat, de multe ori se-tampla chiar cu unul nou sa apara probleme (daca nu este de calitate). Incercati cu si cu o motorina mai de calitate , eventual un aditiv de calitate pentru combustibil. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum am pus doar OMV sprint, penultima alimentare a fost cu niste motorina din sticle de 5 litri, dar si inainte de aceasta simptomele erau aceleasi. Momentan am revenit pe Pompa.

Am dat comanda de debitmetru BOSCH si sper sa nu mai fie probleme, tin sa mentionez ca acesta pe care l-am comandat e de 116, e vreo problema ?

In concluzie cu turbina nu sunt probleme nu ?

Modificat de yustygolf4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut

Am avut si eu probleme cu turbina , am curatat-o si totul a fost ok

Problema mea e ca cateodata am impresia ca nu raspunde cum trebuie la aceleratie si anume are un lag destul de marisor in compartie cu ce poate masina

Am facut 2 loguri unul dupa altul cu treapta a 3 si in al doilea se vede ca debitmetrul ramane putin in urma exact cand am intarzierea, dar pe langa parca si presiunea in turbina si dupa 2000 trage bine

Cineva a spus ca debitmetrul este cam incert nici rau dar nici bun

Cum se poate vedea dc nu e la capacitate sau poate nu imi dau eu seama

Am mai facut un log si pe grupul 000 poate cineva stie interpreta si de acolo

LOG-01-003-010-011w.csv.txt

loo3.csv.txt

LOG-01-000-xxx-xxx.csv.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ramane in urma la inceput de log (al doilea) e din cauza ca si presiunea e inca mica in turbina, daca te uiti cu atentie.

La turatii mari, intr-adevar, desi presiunea e buna in turbina, MAF-ul arata mai putin decat ar trebui. Cati km are masina? I-ai curatat vreodata galeria de admisie si egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yustygolf4 nu lua debitmetru pe bosch, ci pe original sau daca e prea scump ia pe Pierburg care le face si pe cele de original.

Vad ca esti di Iasi, lasa aici seria sasiu si cod motor sa-ti spun exact ce debitmetru iti trebuie si cat costa. Si eu sunt din Iasi......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci atunci sa fie din cauza turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut

atasez un log, cred ca facut cam scurt, rog pe cei priceputi sa imi dea o parere daca vad ceva in neregula

pedala 100% este in treapta 3 si 4

Modificat de Alexandru P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece nu am rezolvat problema consumului mare ,revin cu un log

Engine speed Injected quantity Spec. Inj. Duration ,Coolant temp, Synchro. angle,

903 9,1 7,5 81 -1,1

am urmat sfaturile si am verificat senzorul de temperatura care lucreaza,(in bord imi indica 90 iar pe vag 81 )

Din log cantitatea injectata depasete maximul recomandat, se poate modifica ?sau este cauza unei defectiuni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am achizitionat si eu un passat b5/5 cu motor AVB pompe duse si nu prea trage cum ar trebui. As dori sa ma ajutati si pe mine cu o parere la logurile efectuate si atasate mai jos daca turbina lucreaza cum trebuie si mai este atasat un log la grupa 13 . va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca valorile la injectorul de la cilindru 4 sunt peste limita , iar la injectorul 3 compenseaza , poti incepe prin schimbarea oringurilor si un reglaj , posibil sa rezolvi problema, ai si eruari pe vag ? Se pare ca si presiunea este cam mare la turbina, si debitmetru ar fi cu ceva probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am considerat ca daca scriu valorile este de ajuns

atasez si logul

Relantiul e ok, valoarea de-1 la syncro e cu problema, incearca sa o duci pe la +1,5 sau+2. Masina asa a avut consumul de cand ai luat-o? La mine, acelas motor, pe la -1, aveam consum de 0,9. Cu aerul pornit la cat urca consumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul arata mai putin decat trebuie , presiune in turbo e in parametri, iar la injectoare verifica injectotul 4 valoare de compensare este foarte mare, bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saluare

Am si eu o problema care se manifesta destul de rar, pana acum doar de 3-4 ori in vreo 5.000 km. Ca scenariu, s-a manifestat doar cand urcam un deal mai sanatos si eram in tr. IV cu CC activat la o anumita viteza. M-am pricopsit cu un limp si martorul cu pricina. La repornirea motorului, totul a functionat normal

Eroarea este urmatoarea:

Address 01: Engine (CBA)   	Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Part No SW: 03L 906 022 QC HW: 03L 907 309
Component: R4 2,0L EDC G000SG 3732
Revision: 13H01--- Serial number: VWZCZ000000000
Coding: 0000072
Shop #: WSC 84224 043 591495

1 Fault Found:
000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 126910 km
Time Indication: 0
Date: 2022.14.26
Time: 12:58:36

Freeze Frame:
RPM: 2346 /min
Speed: 101.0 km/h
Load: 57.6 %
Absolute Pres.: 2193.0 mbar
Absolute Pres.: 1683.0 mbar
Lambda: 97.8 %
Lambda: 38.7 %

Readiness: 0 0 0 0 0

Atasez si logurile in mers, desi problema nu s-a manifestat in timpul inregistrarii lui.

Multumesc!

Tr 3 - LOG-01-003-010-011.CSV.txt

Tr 4 - OG-01-003-010-011.CSV.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus avansul pe + 1,6(din cind in cind arata 1,1)consumul pe loc s a dus la 1,1 dar cind cuplez clima nu se modifica consumul

Masina nu consuma atat cind am cumparat-o dar am facut cu ea 120 k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin - turbina are un lag imeeeeeeens, N75 se da de ceasul mortii sa scoata boost. Pentru inceput verifica actuatorul, sa tina vacuum -0,6 Bar (s-ar putea sa aiba membrana fisurata) si furtunele de vacuum (tot circuitul).

Nici MAF-ul nu arata bine, dar intai rezolva problema cu turbina si apoi refaci logul si vedem.

Masina are chiptuning (banuiala mea este ca da)?

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu are chip. Este motorul stock CBAB CR.

Mersi pentru ajutor. Eu sunt la primul diesel si incerc sa ma prind cum merg toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare cam mare valoarea de boost din mapa pt. 140 CP. Sau stock masina are mai mult de 140 CP? De asemenea, mi se pare suspect sa ai un log atat de prost, in conditiile in care masina nu are mai mult de 2 ani ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 140 CP

Am sa incerc sa refac logul astazi. De tras, trage bine, dar se manifesta oarecum ca un benzinar. Lipseste acel boost specific PD-urilor, dar daca urc in ture merge ok. Din pacate am luat-o de putin timp asa ca nu stiu cum ar trebui sa se manifeste corect.

Pentru loguri am folosit o petarda de interfata chinezeasca, dar ma indoiesc sa aiba ea vreo vina aici. Totusi am sa incerc cu alta mai de incredere.

Este vreo cale usoara sa aflu cu singuranta daca are sau nu chip?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai usor ar fi sa-l suni pe fostul proprietar si sa-l intrebi direct daca a cipuit-o. Bineinteles, vei afla adevarul in masura in care el e sincer si daca nu a mentionat nimic in sensul asta cand a vandut-o ....

O alta modalitate, sigura, dar nu stiu cat de usor o poti realiza, ar fi sa compari valorile specified din logul tau de la EGR si boost pressure (coloana trei din grupurile 003 si 011) cu logul de la un motor identic cu al tau si care sa fie stock (doar la WOT, altfel nu ai cum sa iti dai seama). Parerea mea e ca s-au marit ambele la WOT fata de stock.

Dar o masina din grupul VAG nu are cum sa aiba un log asa de prost dupa doar doi ani de exploatare, in conditiile in care nu s-a modificat nimic la ea. Nici actuatorul, nici N75, nici turbina si nici furtunele de vacuum nu cad dupa doi ani ... Iar turbina ta are un lag de speriat, cu siguranta masina nu are vlaga ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!