Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1554 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 40.0 km/h

Load: 0.0 %

Duty Cycle: 96.8 %

Bin. Bits: 11000011

Mass Air / Rev.: 240.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 360.0 mg/str

Asta este eroarea care imi tot apare. Sterg eroarea si dupa vreo 50-100 km parcursi, mi se aprinde CHECK ENGINE in bord si simt un mic limp. MAFul l-am schimbat anul trecut .. am avut niste probleme cu instalatia electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce "zice" log-ul MAF-ul e ok...cred ca a fost scoasa mufa la un moment dat si de asta s-a inregistrat eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @cuiuda! Problema persista! Cum am zis si intr-un post anterior, dupa ce parcurg o distanta de maxim 50-100 km eroare apare, se aprinde CHECK ENGINE ... cum s-a intamplat si azi. Am inceput sa ma obisnuiesc cu ea. Inca 700 ron sa dau pe un MAF, n-am s-o mai fac degraba :) !

Multumesc inca odata, SARBATORI FERICITE TUTUROR!!! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista si posibilitatea unui fir intrerupt de la mufa maf si ecu, ar fi bine de verificat si acest lucru. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. Stie cineva cat ar trebui sa fie valorile normale? Presiunea in intercooler (intake manifold pressure) ca varf, valoarea de 1866 mi se pare mica.

In mapa de turbo ai 1805,4 la WOT, deci 1866 e o valoare foarte buna. Presiunea turbo e buna de la 2200 rpm in sus, insa se vede lagul de care zici. Valorile MAF sunt cam mici in schimb pe tot logul... Si nici ciclul N75 nu arata prea grozav...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Cred ca am probleme cu turbina....uneori am unele ezitari ale motorului concomitent cu un zgomot de turbina care agata (asta este parerea mea de nespecialist). Masina nu a intrat niciodata in limp mode. de asemeni am si unele intreruperi foarte urate ale motorului...injectoarele sunt in parametri (intre -0,30 si +0,30). Ma puteti ajuta cu o interpretare a logurilor va rog? Eu banuiesc turbina. Debitmetrul este abia schimbat si egr-ul curatat.

Trebuie sa mentionez ca masina are cutie automata multitronic iar logurile le-am facut pe modul manual in vitezele 3,4 si 5

vit 3.csv.txt

vit 4.csv.txt

vit 5.csv.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Northman - ce turbina ai pe masina, GT20? Vad ca la 1678 rpm ai in mapa 2,33 bar. Mie mi se pare foarte mult si cred ca valoarea asta sare de linia de surge a turbinei. Nu iti facea turbina ca masina de cusut in turatii mici cand dadeai talpa, dupa remapare? Te intreb pt. ca eu m-am lovit de problema asta si inca si acum am ramas cu un pic de lag, desi dupa ce am schimbat N75 parca si-a mai revenit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa fie o turbina mica, identica cu cea pe original dar nu mai tin minte modelul. De la Cipos e luata. Intai am facut re-maparea, dar turbina originala avea joc in ax si inainte. Cea noua nu face nici un zgomot suspect.

Modificat de Northman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor,ma confrunt la un Turan 2,0tdi,cu un limp la 3000rpm si fault code 16618.Dupa parerea mea agata vanele,dar v-as ruga sa interpretati si voi log-ul,multumesc.

log in mers sv09dzo.xls

Modificat de Petrica_N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Northman - pt. o turbina mica mie mi se pare cam mult 2,5 bari (si 2,3 la 1678 rpm); in fine; referitor la lag, poti scurta tija actuatorului cu un sfert de tura pt. inceput si vezi cum se schimba logul; teoretic turbina ar trebui sa raspunda mai prompt cu o tija mai scurta; si daca turbina nu avea tija reglata din fabrica, poate e doar o eroare de reglaj; dar daca turbina a venit de noua cu actuatorul gata reglat si sigilat cu dara aia de vopsea, scurtand tija poate scapi de lag, dar asa nu o sa afli motivul real pt. care a aparut... <br>@Petrica_N - da, ai dreptate, cam asa arata si logul, agata geometria<br>@costelzb - turbina agata undeva in zona 2000 rpm (mai sus sau mai jos un pic functie de treapta de viteza)<br>

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea sa se execute o curatire

cel mai probabil trebuie curatata turbina (cu refacerea planeitatii vanelor)

Asta a fost, curatat impecabil fara sa planez nimic :)

misca cu mana geometria usor (prin levierul mic pe care sta agatata tija), pe toata cursa ei, inainte-inapoi. Asa o sa-ti dai seama daca vanele sau inelul ce le misca agata, trebuie sa se miste foarte usor...

am miscat dupa ce am avut turbina pe banc si agata din cind in cind; dupa ce am batut cu ciocanul in ea de jur imprejur mergea perfect :lol: (nici nu a fost murdara rau de tot, zic eu...)

Are rost sa mai pun un log acum? ca de mers merge ca racheta :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu o problema. anul trecut am schimbat turbina de la vnt15 la vnt17. totul a mers perfect pana acum vreo 2 saptamani. am observat ca masina esta cam "puturoasa", turbina intra greu...creste greu turatia pana pe la 2500rpm, dupa aceea se tureaza normal. problema nu se manifesta mereu, are momente. cateodata merge normal, dar daca o opresc iar merge greu. motorul suna normal, nu bate nimic.

am fost la service si mi-au gasit ulei prin spatele motorului, in zona turbinei. dupa mai multe investigatii au gasit egr-ul care pierdea ulei. l-am schimbat, am spalat motorul si nu mai scapa. problema e ca ocazional imi baga fum in masina. am mers iar la service si avea ulei pe un furtun gros de sub turbina (banuiesc ca e cel care pleaca spre intercooler). mecanici mi-au zis ca e turbina, scapa ulei.

ce ar putea sa aiba? e posibil sa fie furtunul respectiv fisurat si sa scape presiune?

am cum verifica daca este vreun furtun, sau chiar pica turbina. data trecuta cand am schimbat-o se blocase si imi scotea fum mult alb.

inca o chestie ciudata a fost ca dupa ce au schimbat egr-ul au scos masina in teste dar nu tragea deloc. adica in a-3a mergea cu maxim 60. am zis ca nu e adaptat egr-ul. am mers la masa si cand am revenit masina tragea normal.

multumesc.

Modificat de Johnny Ice
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DragosR - din ce spui se pare ca la tine calamina nu a fost intre vane si inel ci intre inel si carcasa turbinei; sper ca au curatat bine si zona aia

@Johnny Ice - ca sa vezi daca turbina e pe duca scoate furtunul care merge la rotorul compresor si misca cu mana axul atat in plan orizontal cat si in plan vertical; daca are joc mare sunt duse lagarele si scapa ulei pe acolo; pt. fisura in tubulatura poti face un test de compresie;verifica de asemenea si ce vacuum ai la actuator

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutati-ma va rog! iau limp si am consum mare!

Address 01: Engine (038 906 019 DS)

21:23:32 Group 015: Fuel Consumption

840 /min Engine speed rpm

10.4 mg/str Inj Qty (actual)

1.20 l/h Fuel Consumption

0.0 mg/str Inj Qty requested (accelerator)

Address 01: Engine (038 906 019 DS)

21:22:50 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)

840 /min Engine speed 2850-3150

1101.6 mbar Spec. intake press. 2200-2400

1006.2 Actual intake press. 2100-2600

19.9 % D.cycle MAP 35-80%

21:23:12 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control

-0.61 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H

-0.33 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H

0.21 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H

0.73 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H

Address 01: Engine (038 906 019 DS)

21:24:02 Group 020

840 /min RPM

66.0 Nm Torque

70.0 mg/str Inj. Quantity

0.0 mg/str Inj. Quantity

Address 01: Engine (038 906 019 DS)

21:20:15 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)

819 /min Engine speed 790-870

320.0 mg/str MAF (specified) 230-310

494.9 mg/str MAF (actual) 210-350

4.8 % EGR duty cycle 40-75%

Address 01: Engine (038 906 019 DS)

21:20:56 Group 001: Injected quantity

840 /min Engine speed 790-870

10.2 mg/str Injected quantity 3.0-9.0

6.6

Modificat de kao29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Trebuie sa faci corect testul pe gr. 003, 010, 011 (vezi ca undeva se specifica procedura) si apoi posteaza aici fisierul obtinut (de preferat in .xls)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DragosR - din ce spui se pare ca la tine calamina nu a fost intre vane si inel ci intre inel si carcasa turbinei; sper ca au curatat bine si zona aia

cu click pe linkul din semnatura o sa vezi ce mizerie a fost acolo si da, am curatat foarte bine totul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu o problema. anul trecut am schimbat turbina de la vnt15 la vnt17. totul a mers perfect pana acum vreo 2 saptamani. am observat ca masina esta cam "puturoasa", turbina intra greu...creste greu turatia pana pe la 2500rpm, dupa aceea se tureaza normal. problema nu se manifesta mereu, are momente. cateodata merge normal, dar daca o opresc iar merge greu. motorul suna normal, nu bate nimic.

am fost la service si mi-au gasit ulei prin spatele motorului, in zona turbinei. dupa mai multe investigatii au gasit egr-ul care pierdea ulei. l-am schimbat, am spalat motorul si nu mai scapa. problema e ca ocazional imi baga fum in masina. am mers iar la service si avea ulei pe un furtun gros de sub turbina (banuiesc ca e cel care pleaca spre intercooler). mecanici mi-au zis ca e turbina, scapa ulei.

ce ar putea sa aiba? e posibil sa fie furtunul respectiv fisurat si sa scape presiune?

am cum verifica daca este vreun furtun, sau chiar pica turbina. data trecuta cand am schimbat-o se blocase si imi scotea fum mult alb.

inca o chestie ciudata a fost ca dupa ce au schimbat egr-ul au scos masina in teste dar nu tragea deloc. adica in a-3a mergea cu maxim 60. am zis ca nu e adaptat egr-ul. am mers la masa si cand am revenit masina tragea normal.

multumesc.

Atasez si log-urile facute. Am facut 3 incercari in cazul in care gresesc ceva.

multumesc

log-uri.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici-un log nu e facut corect,apasa pedala la fund si tine-o acolo pana termini logul de la 1800-3500rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. am o problemă la un golf IV 1.9 tdi ALH 90 cai. mașina nu trage, se turează greu

CST MODIFICAT.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca aceste log-uri sa fie bune.

multumesc

salut

am si eu o problema. anul trecut am schimbat turbina de la vnt15 la vnt17. totul a mers perfect pana acum vreo 2 saptamani. am observat ca masina esta cam "puturoasa", turbina intra greu...creste greu turatia pana pe la 2500rpm, dupa aceea se tureaza normal. problema nu se manifesta mereu, are momente. cateodata merge normal, dar daca o opresc iar merge greu. motorul suna normal, nu bate nimic.

am fost la service si mi-au gasit ulei prin spatele motorului, in zona turbinei. dupa mai multe investigatii au gasit egr-ul care pierdea ulei. l-am schimbat, am spalat motorul si nu mai scapa. problema e ca ocazional imi baga fum in masina. am mers iar la service si avea ulei pe un furtun gros de sub turbina (banuiesc ca e cel care pleaca spre intercooler). mecanici mi-au zis ca e turbina, scapa ulei.

ce ar putea sa aiba? e posibil sa fie furtunul respectiv fisurat si sa scape presiune?

am cum verifica daca este vreun furtun, sau chiar pica turbina. data trecuta cand am schimbat-o se blocase si imi scotea fum mult alb.

inca o chestie ciudata a fost ca dupa ce au schimbat egr-ul au scos masina in teste dar nu tragea deloc. adica in a-3a mergea cu maxim 60. am zis ca nu e adaptat egr-ul. am mers la masa si cand am revenit masina tragea normal.

multumesc.

log.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debimetrul arata mai putin decat trebuie...il suspectez pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debimetrul arata mai putin decat trebuie...il suspectez pe el.

la cine e debitmetru? la mine sau la vw11wst

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

Johnny Ice schimba debitmetrul si refa logul

vw11wst din ce am reusit sa inteleg la tine ori nu ai vacum ori geometria e blocata de tot , turbina nu face presiune deloc, verifica prima data actuatorul de la turbina sa nu cumva sa fie defect

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!