Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

:)) buna gluma

nu stii ca nemtii iti dau imprumut ceva doar dupa ce-l cumperi? :)

senzorul pe care l-au indicat mecanicii la eroarea asta e situat fix langa turbina doar ca de la magazinul de piese le-a zis ca nu gasesc asa ceva in program "keine Angaben"

asa ca a trebuit sa ma programez la reprezentanta dar mi-e sa nu ma puna sa schimb turbina degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e avansul meu. (logul este in posturile anterioare) distributia a fost schimbata acum 26 000 km. problema cu consumul o am de cca 1-2 luni. Iarna trecuta a pornit fara probleme la sfert la fel cum porneste si in prezent.

1.Este vreo problema cu avansul daca il las asa?

2. avansul se dereglreaza numai la schimbarea distributiei sau o poate lua razna si de capul lui?

Azi am suspus debitmetrul unei curatari cu spray de contacte. Ori crapa el ori eu de ciuda ca l-am stricat de tot. :) Am reusit sa scot sub 5 pe exterior. Maine aflu daca s-a remediat sau nu cu ocazia unui drum in oras. eventual am sa fac si un log mai nou. Totusi , daca problema cu consumul crescut persista ce as putea sa fac ?

unledxhx.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul e ceva mai mic decat ar fi ideal(pe linia albastra sau f aproape de ea)

Daca porneste si merge masina ok poti sa l lasi asa.

Consumul marit poate fi si din cauza la iq(injected quantity) acesta trebuie sa fie intre 3 si 5.Vezi cat e...daca e mai mic decat 3 s -ar putea sa fie de aici consumul marit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum zice si colegu ie mic avansu,ii mai poti da un pic mai mare,o sa traga mai bine da o sa fie un pic mai zgomotos.filtru aer l-ai schimbat?scoate fum negru la accelerari?dar ce inseamna consum mare?sare de 7 in oras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am observat ca nu mai trage asa bine masina si am facut inca 2 log uri.

Mie mi se pare ca e de la debitmetru..sau gresesc?

Un log e facut in a 3 a si celalalt in a 4 a

log2x.zip

Modificat de Akos09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu scoate pic de fum nici la accelerare in rampa de la 1800 ture. Sincer , avand in vederec a masina merge detul de ok nu m-as baga sa ma leg la cap cu o reglare a avansului care nu are 100% sanse de reusita. iq am vazut ca il am cu valori de 3,6 si 5 (am 2 screen shot-uri cu vcds-ul acum nu mai stiu daca e vb de motor rece si cald sau daca este cald da cu AC on/of). consum mare inseamna ca sia facut regula sa nu mai scada sub 7,7 ajunge si la 8,3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io zic sa ii mai dai un pic de avans.sa sara de dunga aia albastra spre verde.daca ai rabdare il poti regla la fix.daca la iq nu s-a umblat lasa-l asa.poti sa ii dai un reset all factory .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e resoftata. ajuta la ceva informatia asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu scoate pic de fum nici la accelerare in rampa de la 1800 ture. Sincer , avand in vederec a masina merge detul de ok nu m-as baga sa ma leg la cap cu o reglare a avansului care nu are 100% sanse de reusita. iq am vazut ca il am cu valori de 3,6 si 5 (am 2 screen shot-uri cu vcds-ul acum nu mai stiu daca e vb de motor rece si cald sau daca este cald da cu AC on/of). consum mare inseamna ca sia facut regula sa nu mai scada sub 7,7 ajunge si la 8,3

Iq trebuie sa fie intre 3-5(cu motorul cald)deci e ok ....

Modificat de Akos09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

resoftata pentru ca pornea greu la cald sau pentru citiva cai?si de la resoft ai pb sau de cind ai facut distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia are 20 000 km si a trecut prin iarna, softul are un an si a fost facut pt cai in plus, problema cu consumul o am in medie de 2 luni. Daca nu sunt alte idei o sa schimb debitmetrul si ma dau mare dupa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o presiune prea mare in turbosuflanta, daca turbo e cu geometria variabila agata geometria sau actuatorul bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iritaxidriver

Salut!

Am un golf 4 1.9 SDI (380 000 km fara turbo = fara probleme) dar acum am urm. 4 erori:

17969 - Quantity Adjuster (N146): Control Deviation

P1561 - 35-10 - - - Intermittent

17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached

P1562 - 35-10 - - - Intermittent

19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction

P3103 - 35-10 - - - Intermittent

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

La ultimul punct inteleg sa fie sonda de temperatura apa, corect? La celelalte ce sa fie?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Akos09 refa logul, cu pedala la blana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ceva timp am inceput sa primesc o gramada de limp-mode consecutive. intotdeauna se intampla cand NU este in sarcina, cand mergi linistit...egr curatat..

1 Fault Found:

16619 - Boost Pressure: Regulation Range not Reached

P0235 -- 000 -- - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 2457 /min

Torque: 216.0 Nm

Speed: 94.0 km/h

Load: 45.5 %

Voltage: 14.29 V

Bin. Bits: 00001000

Absolute Pres.: 1713.6 mbar

Absolute Pres.: 1224.0 mbar

LOG 15.06 18.58 h.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un golf 4 1.9 SDI (380 000 km fara turbo = fara probleme) dar acum am urm. 4 erori:

17969 - Quantity Adjuster (N146): Control Deviation

P1561 - 35-10 - - - Intermittent- nu stiu

17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached

P1562 - 35-10 - - - Intermittent- nu stiu

19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction

P3103 - 35-10 - - - Intermittent- clapeta de cut-off s-a stricat. fie s-au mincat dintii de pe rotitele care actioneaza clapete, fie s-a ars motorasul fie s-a blocat clapeta din cauza depunerilor

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent- senzorul G62 se pare ca face figuri, posibil sa se fi stricat de tot

La ultimul punct inteleg sa fie sonda de temperatura apa, corect? La celelalte ce sa fie?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Akos09 totul e bine acum , debitmetrul tine bine pana la 4k iar presiunea in turbina este ok

Ai un mic lag la turbo, nu? :Driver: , dar e ok, la fel e si la mine si la altele la care am urmarit acest lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns....Da asa este.... am lag,astazi am pus vacuum ul la actuatorul de la turbo pe direct(adica fara sa mai treaca prin electrovalva ce comanda turbina).Tragea masina fara lag dar l am pus inapoi pe normal ca sa nu pateasca ceva turbina.

Oare ar trebui curatata geometria?Sau e de vina electrovalva ce comanda turbo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ceva timp am inceput sa primesc o gramada de limp-mode consecutive. intotdeauna se intampla cand NU este in sarcina, cand mergi linistit...egr curatat..

Pt. un log in sarcina nu e bun (tu l-ai facut de la 3100 rpm la 4000 rpm), trebuie facut in tr. 3 cu pedala la podea de la 1900 rpm pana la 4000 rpm, sa se vada cum lucreaza N75. Dar daca zici ca limpul nu apare in sarcina nu stiu cat va fi de relevant, posteaza totusi, poate se vede ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Akos09 din moment ce presiunea in turbina este buna nu vad rostul de a curata turbina, ei dc ai pus pe direct si zici ca nu ai lag poti incerca sa schimbi electrovalva cu alta de pe alta masina si sa verifici, din cate stiu eu cand pui pe direct nu mai ai lag pentru ca geometria ramane inchisa , nu mai comanda nimic cursa actuatorului, dar se poate sa ajungi la turatie si sa iei limp mode

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pop cristian mersi inca odata pt. raspuns voi incerca sa vad de electrovalva.Dupa ce fac aceasta operatiune revin cu un post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ceva timp am inceput sa primesc o gramada de limp-mode consecutive. intotdeauna se intampla cand NU este in sarcina, cand mergi linistit...egr curatat..

Pt. un log in sarcina nu e bun (tu l-ai facut de la 3100 rpm la 4000 rpm), trebuie facut in tr. 3 cu pedala la podea de la 1900 rpm pana la 4000 rpm, sa se vada cum lucreaza N75. Dar daca zici ca limpul nu apare in sarcina nu stiu cat va fi de relevant, posteaza totusi, poate se vede ceva...

ok, multumesc, o sa incerc sa mai fac un log maine. am facut ieri un drum bucuresti-ct si am avut timp sa observ cum se manifesta problema. Intre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!