Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Si mie dupa cip a inceput sa se auda un fasait care a avansat dupa vreo 7000km. masina intra in limp ... Problema a fost intercooler fisurat. s-a sudat si gata , e ok acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul l-ai verificat? search ai dat? ca mi se pare ca s-a mai discutat problema! citeste regulile si verifica debitmetrul :D si in legatura cu a 3-a la 90 la ora, cat vrei sa prinzi cu a 3-a ? 200 ? :))

La mine se duce in 110 la 4000rpm cu a-3-a,dar e si motorul mai puternic.La el oricum 90 trebuia sa prinda fara sa gafaie prea tare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte noutati. Un prieten a mers in spatele meu. Am dat o usoara talpa in a 2-a pana pe la 3500 rpm de la 2500 dupa ce am mers usurel cu ea vreo 5 km. Mi-a spus ca a iesit putin fum alb :vaidecapulmeu: asa ca un abur. Ma gandesc tot mai serios ca turbina e pe duca. E ciudat totusi ca cea mai mare galagie o face sub 2000 de ture. Cu riscul de a repeta intrebarea: la simptomele descrise de mine in post-urile anterioare si acesta, poate fi din alta parte in afara de turbina. Pe vag-com totul este in regula. Mi-e sa nu crape ceva pe-acolo si sa stric mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fi fost praf de pe sosea.

Modificat de Beşcu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul e cam parasit, dar m-am gandit ca poate il resuscitam.

Eu dupa mai multe limp-uri am curatat turbina.

Cred ca lucrurile sunt ok acum. Am observat insa un lag la turbina si mici scaderi de presiune in sarcina.

LOG_01_003_010_011.xls

In acest log EGR-ul e inchis din VAG COM

In al doilea log EGR-ul este default.

LOG_01_010_011_003.xls

Am facut aceste completari pt. ca se observa ca prin cele 2 setari ale EGR-ului MAF Spec. din grupul 3 difera in sensul ca valoarea 850 (cea normala adica) apare atunci cand EGR-ul este blocat.

Exista vreo explicatie pt. aceste valori? De ce oare cu EGR default MAF Spec nu trece de 800?

Si nu in ultimul rand m-ar interesa o explicatie posibila pentru scaderea de presiune in sarcina.

P.S. Poate ar fi interesant sa existe mai multe loguri pt. diverse tipuri de motoare ca sa le putem compara macar.

Eu as fi interesat de loguri pt. un motor ALH pe care sa le pot compara cu ale mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci egr merge bine...din ce vad eu

turbina nu ezita prea mult pana ajunge la presiunea de lucru

DA exista spre sfarsit tendinta sa scada presiunea

din asta rezulta 3 chestii...

turbina nu a fost rectificata bine la vane( sau actuator are tiza putin gripata) /// debitmetru arata prea mult/// pierzi aer din sistem( verifica conductele de pete de ulei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu un LOg poate sa ma ajute cineva ?

Daca are ceva probleme turbina sau altceva???

Multumesc si raman dator

LOG_01_003_010_011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prinele 2 loguri... debitmetru este muciiii rau si turbina oscileazaa.....

al 3-lea turbina nu mai merge deloc...posibil sa fie in un furtun de comanda spart

in primul rand schimba debitemtru.... dupa aia mai vedem

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci "Swat Cat" una din probleme am rezolvato

aveam furtunul spart de la vacum

acel care facea legatura dintre compartimentul motorului si servofrana

a curs lichid pe el de la baterie

nu stiu cum dar trebui sa schimb bateria si sa vat si care e treaba cu debimetru

Va mai tin la curent cu rezultatele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu un log, am incercat in alt topic sa primesc o parere insa fara rezultat. M-ar interesa daca arata in regula sau e ceva problema. Masina e Octavia 1,9tdi ALH cu chip tuning la 120cp. Are turbo schimbat, si inainte de schimbare parca tragea mai tare de la 3000rpm in sus insa se termina inainte de 4000. Acum trage pina in rosu insa parca nu la fel de tare. De jos de asemenea trage mai bine decit inainte. Nu mai ajunge asa usor la 200km/h pe autostrada si consumul instant pe computer a crescut la aceasta viteza cu 1,5-2l.

Ce parere aveti?

Multumesc

Varianta_Zorilor_3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum turbina merge perfect.... dar....

acum indica prea mult la MAF.... ori e debitmetru....ori ai o gaura prin traseul de aer motor (ce mai probabil intercooler) verifica pe unde e murdar de ulei..asa iti dai seama...

ce debitmetru ai folosit... nou?? bosch / vechi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci am verificat acel furtun gros care trece din partea stanga spre dreapta si intra in intercoler (cred ca acela care e ca un radiator mai nic e intercilerul) e putin mai mult plin de ulei

ce trebui facut?

Sa schimb furtunl care face legatura intre acel tub si intercoler?

sau mai trebuie verificat?

??????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru e nou???? asculta cand dai blana daca fasaie in stanga afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e nou

o sa ascult maine sa vad daca se aude cava

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ucercat azi sa vad daca fasaie ceva dar nu imi dau seama

dar cand am pornit azi dimineata am observat ca nu mai am relantiul stabil si ca oscileaza, oare de la ce sa fie sa nu fie debimetrul bun ?

sau alta e cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nevoie de ajutor. Experimentez o problema cu puterea motorului de ceva vreme. Majoritatea timpului masina pare plafonata, trage liniar, nu are acele zvagniri la atingerea acceleratiei, asa cum se comporta imediat dupa cumparare/remapare (128 cai). Insa aleatoriu, masina isi revine pentru o zi, doua si trage super fain, ma baga in scaun. Asa a fost ieri, am simit-o super vioaie. Azi e iarasi puturosa. Nu ma intelegeti gresit, merge ok, dar accelereaza mai greu. Am scanat-o prin Aprilie, si totul a iesit ok. Dar problema de care va povestesc exista. Rugamintea mea ar fi indreptata spre vreun timisorean; as vrea sa fac o proba cu un debitmetru bun, sa-l pun pe masina mea sa vad daca de acolo pleaca problema. Eventual o rescanare ar fi de ajutor. Merci anticipat !

Modificat de Co5ma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

camd are probleme scoate furtunasul de la egr si bune in el un surub k sa nu fioe scapari vacum si vezi cum se comporta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar speram sa intervi Cipos. :icon_thumright: Merci de sfat ! Am sa fac cum spui si revin cu informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipos, am deschis capota si mi-am prins urechile. Nu stiu la ce furtun te referi. In schimb am scos mufa Maf sa vad cum trage fara ea si nu am simtit vreo diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai atunci fa un log cu ajutorul unui coleg dint timisoara si pune-l aici sa vedem ce si cum e pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Un ajutor vreau si eu

Am scimbat 3 debitmetre si cu nici unul nu merge calumea ce sa mai fac ca nu stiu ????

am schimbat si senzorul de temperature

atasez si un log cu ultimul debitmetru

ce sa mai schimb ca nu stiu am schimbat si toate furtunele de vacum

am observat ca acel furtun care intra in intercoler ae urme de ulei pe la imbinare trebui sa il schimb si pe ala????

help

ca cred ca inebunesc

LOG_01_003_010_011azi.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt logu de azi ....se poate zice limp dimp din cauza turbinei......nu`s cum faci...ba merge bine turbina ba se gripeaza si baga overboost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si atunci ce e de facut???

ca nici eu u mai stiu

cand pornesc dimineta sau cand e motorul rece am niste oscilatii la ralanti daca pornesc clima dac nu pornesc totul este ok.

dupa ce se incalzeste motorul nu mei e nici o problema

chiar nu stiu ce sa mai fac

poti sa imi spui ca sa fac ???

astept reaspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

camd are probleme scoate furtunasul de la egr si bune in el un surub k sa nu fioe scapari vacum si vezi cum se comporta

Am mai auzit treaba asta cu furtunasul de la EGR si am si testat-o... :) nu am vazut nimic deosebit cu sau fara furtunas,am pus la loc totul corect si am dat jos EGR-ul sa-l curat,am gasit in el (EGR)cam 5 mm de jeg,calamina ce draq este ala,am eliberat supapa aia din interior,ce mai l-am facut ca nou dar...tot nici un semn de mai bine,ce tre sa mai curat sa simt din nou masinuta ca atunci cand am luat-o eu prima data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!