Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001

Recommended Posts

liviuplaton

Am schimbat turbo la o skoda octavia 1 din 2007 si are pierderi de putere din cand in cand , turbo este noua nouta eroarea fiind 17964 regulator de presiune de supraalimentare P 1556

LOG-01-003-010-011.CSV

Link to post
Share on other sites
  • Replies 15.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    1024

  • Rune

    691

  • mario20vest

    667

  • ionut10a

    458

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dupa ce mi-a curatat turbina, masina t ragea foarte tare de la 2800-3000rpm, insa era moarta inainte. Am curatat-o la colegul mario20vest in Ploiesti, facut log in mers, ne-am dat seama ca nu e reglat

daca vrei aprofundare,iti zic cum am invatat eu.prin ianuarie  2014 am luat la mana,de la infiintare tot topicul asta si descarcam absolut toate logurile ,le puneam in grafic,si incercam sa inteleg cu

@cr4ck3r Ai pus pierburg nou sau second-hand? La tine pare geometrie blocata la turbo, sau dereglata, umblat la surubul de stop sau la tija actuatorului. Eu am patit asta cand m-am "jucat" la un 2.0TD

Posted Images

On 4/11/2021 at 12:31 AM, DaLyR said:

Ideea este ca dupa aceea am schimbat si furtunul de vacuum ce duce catre actuator (partea de 3.5mm care intra in cel de 5 sau 6 cat este chiar la intrare in N75) cu furtun de vacuum silicon SAMCO (din cate stiu este ok firma) DAR de 3.0mm interior si 7.0 exterior, adica 4mm in pereti si 3 interior, iar cel ce aveam inainte daca nu ma insel, este de 3.5 sau chiar 4mm, nu stiu ca nu am masurat.

Eu cred că furtunaşele alea sunt calculate şi ar trebui să păstrezi dimensiunile (nu ştiu cât va influenţa rezultatul final, dar orice suspiciune trebuie înlăturată). Mai jos ai dimensiunile

AJM furtunase vacuum.pdf

On 4/11/2021 at 12:31 AM, DaLyR said:

Din pacate nu prea pot da parghia jos fara sa dau turbina jos, e foarte greu de ajuns la el, e prost pozitionat si nu stiu daca as reusi, dar in schimb am observat faptul ca parghia de la actuator are putin (mai mare) joc stanga/dreapta, nu stiu asta daca afecteaza dar tin sa mentionez si aspectu asta.

Asta nu cred că influenţează, important să nu aibă joc în lungul tijei actuatorului

 

Logurile

image.thumb.png.f8625e5a6d5b38302eb10295ef91a771.png

 

image.thumb.png.e3d6cb8c0644156d0a2545c672d56ae2.png

 

image.thumb.png.6328457d35cc57891a639e09dbfcb885.png

 

image.thumb.png.758ba8ea34cf84ed920037fa9ba20628.png

 

La logul în mers cam aceeaşi problemă: lag şi cădere de presiune după spike. După cum arată BS011 nu este de mirare.

Având în vedere că accesul este dificil îţi propun următorul test:

Etapa 1: scoate furtunaşul de vacuum din punctul 9  şi acolo conectezi un furtunaş destul de lung să ajungă la actuator (dacă nu ai acces acolo foloseşti o piesă de legătură şi înădeşti cu furtunaşul care vine de la actuator la N75). Apoi:

- pregăteşti un braţ cu o oglindă cu care să poţi vedea poziţia pârghiei geometriei

- dai să facă BS011 cu furtunaşele conecatate cum am scris mai sus.

- înregistrezi logul (o să ai în el o singură presiune indiferent de on sau off)

- dacă pe tot timpul testului pârghia stă lipită de şurubul de stop, atunci aia este presiunea de care este în stare turbina cu reglajele actuale şi o poţi folosi mai departe ca reper. Dacă pârghia nu stă lipită de şurubul de stop atunci este o problemă de actuator sau gripare geometrie.

Etapa 2: montezi la loc furtunaşul care vine de la actuator la N75, iar furtunaşul care vine din punctul 9 îl conectezi la N75 şi dai să facă BS011

Înainte de orice vreau să văd aceste două loguri cum arată

 

On 4/11/2021 at 7:48 PM, Alin30 said:

Dupa atâtea reglaje fără prea multe rezultate pozitive,ce credeți ca ar trebui sa înlocuiesc, este reglajul turbinei, turbina,altceva? ca eu nu mai știu ce sa ii fac,mulțumesc.

Este greu de spus pentru că sunt cam multe necunoscute în ecuaţia asta. Şi cea mai importantă este dacă geometria este ok. Având în vedere că ai circulat un timp cu vacuum deficitar nu ar fi de mirare ca geometria să agaţe pe porţiunile unde nu a funcţionat. Dacă accesul la actuator nu este o problemă nu ar strica să îl dai jos şi să verifici la mână geometria dacă culisează uşor dintr-un capăt în altul. Apoi la problema cu vacuum-ul, dacă este suficient pentru a acţiona până la capăt actuatorul îţi propun testul pe care l-am recomandat mai sus colegului.

 

@mitumarian99

După cum ţi-a sugerat şi colegul fără loguri nu prea avem cum să ne dăm cu părerea, pot fi prea multe cauze. Că face overboost nu este o condiţie să şi tragă bine dacă îl face prea târziu. După descrierea ta problema poate fi la geometrie dar vezi şi cu şuieratul ăla de unde vine.

 

@liviuplaton

Dacă furtunaşele de vacuum sunt ok atunci problema poate fi la N75.

Ar trebui să măsori traseul de vacuum cu un manometru de vacuum.

 

Link to post
Share on other sites

Salutare , am si eu problema cu masina mea Touran 1.9 diesel nu trage deloc , nu imi dau seama ce se intampla am facut logurile necesare daca se poate sa ma indrumati ce sa fac . Multumesc anticipat !

Slide1.JPG

Slide2.JPG

Link to post
Share on other sites
On 14.04.2021 at 12:36, lupo_bv a scris:

Având în vedere că accesul este dificil îţi propun următorul test:

Am facut toate testele, am denumit fisierele in asa fel incat sa le recunosti, dar log-ul bs011 cu furtunul siliconic 3.0mm s-a intamplat ceva, nu inteleg de ce, e prea scurt si are doar un on/off.

Am facut inainte de toate un BS011 cu furtunul de silicon 3.0mm iar la final am facut cu unul de injectoare (din acela acoperit de material textil) de 3.2mm fiindca am cautat toata ziua si nu am gasit nimic de 3.5x2mm

Indiferent ca-i de 3.2mm sau 3.0mm BS011 a ajuns dezastru, m-am uitat cu oglinda si PAREA sa atinga, din pacate n-am avut ceva placuta de .1-3mm sau ceva de genul sa vad daca intra intre parghie si surub sa fiu sigur ca atinge, ca asa-mi dadeam seama 100% daca-i 100% atins surubul.
 

In loguri se vede clar cum de abia atinge 1071 dar in acelasi timp are si fluctuatii intre 1060 si 1070 cand este conectat direct.

Cand furtunul de la punctul 9 este conectat direct in N75 se vede ca, creste presiunea cu mai putine spikeuri si mai rapid foarte putin.

Cand furtunul este conectat din punctul 9 direct la actuator are foarte multe fluctuatii si totusi mi se pare mic 1071 cand timp eu cu pompa bag 1090/1101, sa nu faca vacuum cat trebuie pompa tandem?

Din logurile astea dezastruoase ce reiese?
Mie personal mi se pare ca ori nu face vacuum cat trebuie pompa tandem ori pierde in timp ce face (asta as putea testa cu pistolul de vacuum cu motorul pornit si BS011 pornit si sa verific vacuumul cat de stabil este, nu?).
Sau poate agata cumva actuatorul? Asta ca exclud cea mai mare problema care ar putea fi posibila, adica turbina in sine.

Culmea ca situatia s-a agravat doar dupa ce am luat N75 din dezmembrari si l-am pus inapoi pe al meu, dupa cateva ore dupa ce l-am pus inapoi N75-ul meu atunci a cedat N75 de s-a infundat si tot atunci a si scazut presiunea in BS011 si dereglat total...

Asa era inainte cu N75-ul meu cand inca era functional:
image.thumb.png.3620ddd272d55147fb09f1d977f439c2.png

Iar acum:

image.thumb.png.ba119f18500bc42307b4514a1c26b5f9.png

 

 

Edited by DaLyR
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept