Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Ok. Nu am mai postat de ceva ani, o sa schimb MAF si o sa revin. De tras ok nu am avut ocazia sa-i dau ...se misca bine doar consum f mare

Modificat de dac_ian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 24.11.2020 at 16:57, dac_ian a scris:

Consum foarte mare la relanti 1.0l/h iar in mers destul de mare 7-8l combinat

Expand  

 

Daca esti la -2.5 si ai consum asa mare m-as gandi si la probleme cu distributia (apropo de G40), cred ca trebuie verificata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La primul test cu vag aveam torsion value -4.5 si dupa reglaj -2.5 valoare perfecta pt BXE. Dupa aceea am facut test la erori si mi-a iesit:

-g.70 mass air flow-signal to low intermitent ,

-g40 camshaft position senzor implausible signal intermitent

- DTC memory of instrument cluster P1654-000

 Ma gandesc ca la g40 cum am facut testul dupa reglaj torsion value trebuia sa sterg eroarea si dupa sa fac testul CORECT? La DTC memory am eroare in bord cu senzor temperatura ulei(pozitionat sub baie) si senzor temperatura apa care apare si dispare. Urmeaza sa probez azi un MAF sa vad daca functioneaza Pareri?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile, mergi un timp cu maşina şi scanează din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Loguri....Altfel oglinda fermecată:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Problema este următoarea, in treapta a 4,5,6 după 2800-3000 de rotații intra in limp mode pana la repornirea mașinii

Ce as putea face in privința asta? Este geometria turbinei sau egr ul infundat ?

 

 

16618 - Reglare presiune turbo 
            P0234 - 000 - limita superioară depăşită în sus
             împrejurări cod:
                    RPM: 3024 /min
                    cuplu: 262.0 Nm
                    viteză: 144.0 km/h
                    sarcină: 100.0 %
                    tensiune: 14.14 V
                    valori binare: 00001000
                    pres.absolută: 2029.8 mbar
                    pres.absolută: 2356.2 mbar

 

19559 - Servomotor clapeta canal admisie -V157- defect 
            P3103 - 000 - 
             împrejurări cod:
                    RPM: 2982 /min
                    cuplu: 12.0 Nm
                    viteză: 71.0 km/h
                    sarcină: 0.0 %
                    tensiune: 13.98 V
                    valori binare: 00001100
                    cuplu: 262.0 Nm
                    cuplu: 0.0 Nm

 

16485 - Debitmetru aer -G70- semnal neplauzibil 
            P0101 - 000 - 
             împrejurări cod:
                    RPM: 1890 /min
                    cuplu: 0.0 Nm
                    viteză: 74.0 km/h
                    sarcină: 0.0 %
                    raport: 96.8 %
                    valori binare: 00001011
                    masă aer/tur.: 225.0 mg/cursă
                    masă aer/tur.: 320.0 mg/cursă

 

Maine voi incerca sa fac un log in mers . 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nevoie de log....rezolva problema la turbina si clapeta admisie,stergi erorile si vezi ce apar.

Ai un overboost de toata frumusetea...plus clapeta admisie sau cablaj defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la turbina se poate rezolva numai in service?

Mi s a spus ca problema cu limp modul o pot rezolva si cu curatarea egr ului.. este adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod evident ai nevoie de service dotat cu sdv uri si un om capabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 01.12.2020 at 9:47, cristicfi a scris:

limp modul o pot rezolva si cu curatarea egr ului.. este adevarat?

Expand  

Nu prea. În cazul tău limp-ul este de la suprapresiune care de cele mai multe ori este cauzată de o geometrie ancrasată.

Acum în ecuaţia asta ar putea intra şi clapeta aia de pe admisie pe care ai eroare. Oricum trebuie verificat dacă rămâne deschisă după ce porneşti motorul.

Eroarea de pe debitmetru arată că intră mai mult aer decât s-ar aştepta ECU. De multe ori se întâmplă asta când membrana de la EGR este spartă şi nu mai ţine vacuum (scoţi furtunaşul de la EGR şi cu o bucată de furtun de combustibil nou, tăiat perfect la capete, tragi aer din capsulă şi vezi dacă rămâne limba lipită de furtunaş)

Cel mai bine ar fi ca înainte de toate să faci cele 3 loguri (vezi aici). Sunt mai interesante logurile pe loc decât cel în mers unde lucrurile sunt relativ clare, acolo mai trebuie văzut ce indică debitmetrul la turaţii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeți ca ar fi bun un spray pentru curățarea turbinei ? Am tot văzut reclame dar nu știu cât de bine ii face motorului acel spray, sau cât de bine își face treaba ..

știți care ar fi costurile pentru curățarea turbinei + manopera intr un service ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spray e cam frectie la picior de lemn,iar preturile variaza de la zona la alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatarea geometriei cam 250-300 ron, manopera pentru demontare-montare diferara de la o masina la alta, la Passatul meu BKP mi-au cerut 400 lei, trebuie sa intrebi la u service, specific pentru masina ta.

 

Cat despre spray.. urmareste acest video si vezi cum arata depunerile si unde se formeaza, este fizic imposibil de curatat fara demontare.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.. Doresc sa stiu daca masina din semnatura are probleme. Accelerare pe loc scoate fum negru pe la 4000 ture. Iar in sarcina treapta 3, 4,5 scoate cam continu.. Nu intra in limp mode.  Are soft facut si duzele de la injectoare schimbate...cele stock erau 0.180 iar cele prezente 0.205..Atasez acest log. 

11803Fetching info...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata,

 

Am reusit sa schimb turbina cu una reconditionata.

Trage ceva mai bine acum dar, nu pot sa zic ca ma da pe spate.

 

Vorbim de un motor 1.9TDI / AFN

 

Atasez loguri facute pe grupurile 3 si 11 urmand sa fac cat de curand si logurile in mers.

Mentionez ca turatia nu sta constant la 1500 oricat as incerca eu treaba asta (trebuie tinuta din acceleratie, nu sta automat).

Daca se poate o parere.

Multumesc mult.

LOG-01-003-xxx-xxx.xlsFetching info... LOG-01-011-xxx-xxx.xlsFetching info...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că este din reglaj. Între ON/OFF ai numai 80 mbari

  On 03.12.2020 at 7:03, Totalsender a scris:

Mentionez ca turatia nu sta constant la 1500 oricat as incerca eu treaba asta (trebuie tinuta din acceleratie, nu sta automat).

Expand  

Aşa se întâmplă la unele modele. Dar au ieşit bine logurile. BS003 arată foarte ok.

 

@Al3xz1989

pune logul aşa cum îl salvează vcds fără să umbli la el pt. că nu îl pot aranja. Fă şi logurile în BS cum a făcut colegul mai sus. Vezi AICI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred că fumul este de la turbină. Ai ceva probleme în sensul că uneori face presiune cam târziu, dar după aia ai suprapresiune o perioadă destul de lungă. Deci aer ar fi suficient, mai ales la turaţii mari. Debitmetrul indică cam puţin în turaţii mari şi asta ar putea indica o problemă, adică indică el puţin sau EGR nu închide cum trebuie? Asta cu EGR ar putea fi o cauză pentru fum excesiv, dar ar trebui să simţi şi o limitare de putere. Cel mai bine fă BS003 şi BS011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este si o limitare de putere, nu limp mode. Cand este mai rece motorul se comporta mai binisor la putere pana se incalzeste. Voi face si bs 03 si 011{presupun ca trebuie sa tin turatia la 1400 cum ati discutat mai sus} . In legatura cu egr sa fac un set de log-uri cu furtunasul de vaccum obturat?  Ar iesi ceva la iveala in log? Egr-nu are depuneri si nu scuipa ulei pe la cele 2 orificii, membrana nu este sparta. Voi face toate log-urile necesare le voi posta. Oricum ma gandesc la schimbarea Maf-ului si celor 2 electrovalve.  Multumesc pt sfaturi. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 03.12.2020 at 10:34, Al3xz1989 a scris:

presupun ca trebuie sa tin turatia la 1400 cum ati discutat mai sus

Expand  

Doar dacă nu se turează singură, de obicei se turează.

  On 03.12.2020 at 10:34, Al3xz1989 a scris:

In legatura cu egr sa fac un set de log-uri cu furtunasul de vaccum obturat?

Expand  

Momentan fă logurile cu sistemul aşa cum este să vedem despre ce este vorba, după aia vedem.

  On 03.12.2020 at 10:34, Al3xz1989 a scris:

Egr-nu are depuneri si nu scuipa ulei pe la cele 2 orificii, membrana nu este sparta.

Expand  

Vedem ce spune logul. Logul pe EGR, BS003, este folosit şi pentru diagnosticul turbinei în mod indirect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 03.12.2020 at 7:56, lupo_bv a scris:

Cred că este din reglaj. Între ON/OFF ai numai 80 mbari

Aşa se întâmplă la unele modele. Dar au ieşit bine logurile. BS003 arată foarte ok.

 

Expand  

 

Vorbim de reglaj parghie?

 

O sa incerc sa fac si logurile in mers cat de repede.

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aş zice că mai curând reglajul şurubului limitator, dar posibil ca şi lungimea tijei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!