Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salutare! O întrebare,  a venit un amic sa îi fac un test BS03 și BS11 în momentul când deschid am valori pentru 3-4 secunde și după ce o turez  la aproximativ 1400 rot/min valorile afișate intra în eroare . Menționez ca motorul este un ALH . Știți ce se întâmplă ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Proabil că depăşeşti prea mult 1400 rpm. Încearcă să o ţii puţin sub 1400 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/9/2019 at 2:41 PM, diniadi said:

Am reusit sa curat turbina,nu prea a fost imbacsita geometria,in schimb inelul agata din cauza ruginei,acum merge extrem de usor.Am inlocuit si actuatorul,era gaurita carcasa,dar culmea membrana intacta si culisa foarte usor.Montat la loc turbo,plin de sperante ies la o proba.Din pacate la fel de puturoasa ca inainte,Pun vag-ul,recirculare mare,presiunea in BS 011 cam mica intre on si off,sau asa mi se pare mie.Am schimbat si injectoarele,nici o diferenta fata de ale masinii la tras,corectii foarte bune pe ambele seturi.Ceva pareri?Multumesc.

LOG-01-003.nou.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.nou.CSV

LOG-01-003-010-011 nou.csv

Problema cu lipsa de putere s-a rezolvat prin inlocuirea injectoarelor cu unele de AHF second hand,luate la risc,prin curierat.Dupa inlocuire masina merge mai bine decat acum 12 ani de cand o am.Inainte de injectoarele de AHF am mai cumparat un set de ALH,deci exact ca cele originale ale masinii,care au functionat la fel de prost ca originalele,in sensul de puturoasa si consum mare.Pe Vcds ambele seturi aveau corectii super ok,gen 0,0-0,3 ,ceea ce m-a cam dus in eroare.Deci concluzia ar fi,daca scoateti din schema turbina,actuator,Maf,vacuum si masina tot nu trage,aruncati un ochi si la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din curiozitate pune nişte loguri cu situaţia de acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi un printscreen cu grupurile 001 şi 004 la ralanti cu motorul cald.

On 2/14/2019 at 5:49 PM, muti1 said:

Este vreo problema acest lucru?

Da este. Orice neetanşeitate între MAF şi intrarea în motor dă peste cap tot echilibrul (este normal din moment ce ECU ştie că intră în motor o cantitate de aer şi realitatea este alta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.02.2019 at 18:30, lupo_bv a scris:

Din curiozitate pune nişte loguri cu situaţia de acum.

Salut,am reusit sa curat galeria de admisie, era un pic murdara dar nu groaznic,oricum acum este ca noua.Am etansat si acea pierdere pe la capacul de culbutori cu silicon.Deci cele 2 probleme rezolvate.Am facut si cele doua loguri dar din pacate garnitura care am pus-o la egr sa strecurat o greseala si are gaura de 14 si nu de 10 mm.am sa fac alta.Maine curatam si geometria variabila .Atasez cele doua BS si in loc de prrint scren atasez un video ,pentru ca mi se pare ceva ciudat la casuta syncron angle,pentru ca ale fluctuati de la 0,0-11 si nu stiu daca este normal.Acum vreo 15000 a fost facuta si distributia.Iar de vreo 5k a fost rectificata chiulasa pentru ca am avut garnitura arsa.Atunci sa schimbat tacheti, culbutori si supapele.Se pare ca nu pot atasa video.

LOG-01-003-xxx-xxx 17-02.xls

LOG-01-011-xxx-xxx17-02.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.02.2019 at 7:21, lupo_bv a scris:

Şi un printscreen cu grupurile 001 şi 004 la ralanti cu motorul cald.

Trimit linkul cu filmuletul.Mersi

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 20 ore, PaulAlex a scris:

Salut, ma poate ajuta cineva cu o parere la log-ul meu. E prima data cand il fac pe masina si singur.

 Multumesc.

LOG-01-003-010-011.CSV

Salut, am refacut un log dupa ce am schimbat furtunele de vacum.

17,02,2019.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/15/2019 at 5:54 PM, diniadi said:

Problema cu lipsa de putere s-a rezolvat prin inlocuirea injectoarelor cu unele de AHF second hand,luate la risc,prin curierat.Dupa inlocuire masina merge mai bine decat acum 12 ani de cand o am.Inainte de injectoarele de AHF am mai cumparat un set de ALH,deci exact ca cele originale ale masinii,care au functionat la fel de prost ca originalele,in sensul de puturoasa si consum mare.Pe Vcds ambele seturi aveau corectii super ok,gen 0,0-0,3 ,ceea ce m-a cam dus in eroare.Deci concluzia ar fi,daca scoateti din schema turbina,actuator,Maf,vacuum si masina tot nu trage,aruncati un ochi si la injectoare.

 

LOG-01-xxx-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@PaulAlex

Nu prea sunt diferenţe între cele două loguri pentru că se pare că problema nu este din vacuum. După cum arată logurile pare a fi ceva pe la geometrie (faptul că al doilea log este puţin diferit este din cauză ce l-ai început mai de sus în turaţii)

2093660777_2-18-201910-09-52PM.jpg.f8cf0c8800f173d3d722165a85dad48e.jpg649663629_2-18-201910-10-27PM.jpg.a769f32be47b98233542717e700c76ed.jpg

@muti1

pe partea de EGR este altceva, este aproape bine

1336026204_2-18-201910-19-19PM.jpg.d43e1fc570dba3dbc90f0baf46100c4d.jpg

la BS011 nu se observă schimbări notabile, vedem după ce schimbi geometria.

Cu synchro angle nu ştiu ce să-ţi spun eventual postează problema pe ACEST topic. Din ce văd că scrie pe acolo ar fi normal

@diniadi

merci pentru feedback, se vede diferenţa de performanţă

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv la schimbare furtunelor la vacuum am scos mufa de la N75. Dupa ce am facut log-ul am dat un auto scan si mi-a gasit o eroare pe N75( cum ca ar fi in scurt circuit). Nu am mai repetat olg-ul.Cand scoteam furtunele de vacuum trosneau. E posibil sa nu fie prea mare diferenta intre ele din cauza erori. La sfarsit de saptamana am sa mai repet unu si am sa il postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suprapresiunea  poate  să apară şi dacă N75 livrează continuu vacuum. În scurt nu cred că este pentru că la un moment dat corectează presiunea, dar geometria nu prea răspunde. Şterge eroarea şi vezi dacă mai reapare (posteaz-o aici să vedem exact despre ce este vorba).

Până una alta nu te mai chinui cu loguri în mers, vino cu BS003 şi BS011 (citeşte mai în urmă pe topic sau citeşte AICI) pentru că dacă alea nu arată bine nici logul în mers nu are cum. În felul ăsta câştigi timp şi mergi mai direct către sursa problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18.02.2019 at 22:31, lupo_bv a scris:

 BS011 nu se observă schimbări notabile, vedem după ce schimbi geometria.

Salut, am reusit sa curat geometria,agata un picut dar nu era murdara.Pun un log, mersi

 

LOG-01-011-xxx-xxx1902.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Dupa ce am scapat de eroarea 1 Fault Found: ;004197 - Fuel Pressure Regulation: Regulation Discrepancy ; P1065 - 000 -  -  - Intermittent. Care trimitea cu gandu la senzoru de pe pompa de inalta presiune N290, cumparat dar nu era el am cumparat si senzoru de pe rampa injectoare N276. Eroarea a disparut dar masina tot cade in cap dupa ce trece de 2500 - uneori 3500, sau nu vrea mai mult de 3500(foarte rar se intampla asta). Isi revine dupa ce scade sub turatiile la care a picat. Nu am nicio eroare stocata acum.

Am facut un log in mers in viteza 4. Va rog sa ma ajutati ca nu stiu ce sa mai schimb pe la ea. Atasesz doua loguri .

Masina e Skoda 2.0 RS CEGA 2009

 

PS Pentru cei care nevoie de elsa am gasit ceva online. http://www.kolhosniki.ru/elsaonline - merge cu click dreapta si traducere din rusa.

 

LOG 03.10.11.csv

LOG PE ALTE GRUPURI.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

am inlocuit actuatorul turbinei, motor 74Kw, dar totusi nu trage cum trebuie

atasez un log poate ma poate ajuta careva cu ceva sfaturi

Multumesc!

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@muti1

Eu cred că la tine problema este la reglajul turbinei. 400 mbari între min/max este al naibii de mult.....mai mult decât dublu

2065918573_2-21-201911-47-49AM.jpg.452409b44355137b47f00b4980cb965f.jpg

@slyminaiter

Se vede şi în log plafonarea undeva peste 3000 rpm deşi pedala este apăsată 100%. Chestia este că nu este un limp mode din cauza turbinei, dar ECU detectează ceva în neregulă şi modifică duty cycle actuatorului turbinei (linia portocalie) astfel încât să scadă presiunea în turbină. Poate că ar putea fi şi invers: din cauza scăderii presiunii să apară plafonarea, dar nu cred.

1772299407_2-21-201911-41-58AM.jpg.d6bb3f2d4df4e7cd62b394468ddc41ce.jpg

Pentru partea de turbină/EGR vino şi cu BS011 şi  BS003 poate se vede acolo ceva.

Celălalt log, probabil că l-ai făcut pe Advance measuring blocks pentru că sunt cam amestecate valorile şi nu-mi prea dau seama. Încearcă să faci nişte loguri pe grupuri din Measuring blocks în care să se vadă compensaţia pe injectoare, presiunea în rampă, duty cycle pentru regulatorul de presiune, încărcarea DPF, presiunea diferenţială, etc. În toate logurile să fie prezent grupul 010 pentru a vedea când este apăsată pedala 100%

@iulygolf

Probabil probleme de vacuum şi/sau geometrie

Vino cu BS011 şi BS003

551885113_2-21-201912-05-16PM.jpg.cdccb8eba1b786123401fa8575621f69.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi!

Dețin un Audi A3 2.0 TDI, motor BMM, 2007.
Am facut un log in mers, respectand procedura descrisa intr-un topic aici pe forum. Din pacate nu am reusit decat pe canalele 10 si 11, fiind limitat de functionalitatea OBD Eleven, care nu permite simultan decat 8 valori.
Lucreaza in parametrii turbosuflanta sau necesita vreo interventie? Daca este cazul, revin cu un log separat si pe canalul 3.
Observ si eu ca nu face presiunea ceruta decat de pe la 2200 turatii, dar nu stiu daca e neaparat o problema.
Va multumesc

rsz_img-20190221-wa0004.jpg

rsz_img-20190221-wa0006.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, lupo_bv a scris:

@muti1

Eu cred că la tine problema este la reglajul turbinei. 400 mbari între min/max este al naibii de mult.....mai mult decât dublu

si ar trebui sa incerc sa reglez turbina?pentru ca acolo nu am umblat niciodata, sau se putea deregla singura?Apropo la presiunea acesta ce s-ar putea intimpla?Pentru ca sincer asa de bine merge masina in acest moment de nerecunoscut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am facut si un log in mers pe care-l atasez.Din nou spun ca masina asa bine se comporta.Revin cu intrebarea,daca las valorile asa cum sunt,pentru ca ziceai ca sunt extrem de mari la BS-011, cu ce necazuri m-as putea intilni?Sau daca reusesc cumva sa reglez actuatorul de la surubul limitator pentru presiunea mare,va influenta si comportamentul masini, adica o va face mai puturoasa?Mersi.

LOG-01-003-010-011-2102.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea îmi explic, dar logul în mers arată ok, cel puţin nu ai suprapresiuni periculoase. Dacă îţi place o poţi lăsa aşa. O singură chestie ar mai fi de verificat: recircularea. Pune şi un BS003. Şi aşa de curiozitate un log în mers în treapta a 4-a şi a 5-a dacă ai loc unde să faci asta.

798651590_2-21-201910-18-39PM.jpg.2b750a1de38832eeeefc406466a83989.jpg

@dasefx

Pune te rog logurile în formatul de pe care ai făcut poza pentru că din poză nu pot face grafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca e ok, multumesc. Logul e facut in treapta a 3 a, nu am precizat anterior.

chart (1).csv

Modificat de dasefx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam aşa arată logul

809706546_2-21-201911-22-59PM.jpg.f3be83d05642e87781eb4158dd676ce4.jpg

Ca formă arată destul de bine cu menţiunea că face presiune cam târziu aşa cum ai observat şi tu. Dacă rubrica Time este în ms înseamnă că urcă în turaţii de la 1890 la 4158 în vreo 7.5 secunde. Cred că este bine mai puţin lag-ul de la început.

Fă şi un log pe grupurile 003 şi 010 să vedem şi MAF-ul

Cu OBD11 poţi face teste pe turbină şi EGR (echivalentul la Basic settings în grupurile 011 şi 003 cu vcds)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, lupo_bv a scris:

Nu prea îmi explic, dar logul în mers arată ok, cel puţin nu ai suprapresiuni periculoase. Dacă îţi place o poţi lăsa aşa. O singură chestie ar mai fi de verificat: recircularea. Pune şi un BS003. Şi aşa de curiozitate un log în mers în treapta a 4-a şi a 5-a dacă ai loc unde să faci asta.

Am sa fac zilele acesteea un bs-003 log in treapta 4 cred ca as putea face,

dar in 5 nu prea am pe unde.Ce as vrea sa aflu inca daca reglez actuatorul la surubul limitator mai mic va influenta si valorile din log in mers?Mie teama sa nu o fac lenesa.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!