Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

stiutul la pompa este dat cu bizon,nu se misca. n75 am cumparat Pierburg si la o luna a inceput sa bazaie.

n75 care il am acum pe masina cu mufa veche este pe original cumparat din afara dar este cu mufa patrata pe model vechi.o sa revin la n75 cu mufa semi rotunda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

lupo

am schimbat cu cu n75 Pierburg cel vechi.

este diferenta?

am facut mai multe bs 11 si am facut in treapta 3,4 iar log.in timp o sa mai verific si altele.

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

poti sa-mi spui care este diferenta intre n75 si cel care actioneaza egr

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva diferenţe se văd, logul în mers arată destul de bine chiar dacă persistă problemele din BS011

43646033_12-29-20181-00-29PM.jpg.7cdf24a8c8eeef89814e9076e74758d5.jpg1772582317_12-29-20181-01-40PM.jpg.03a062f9e8a5c07dbc1c588b289e39f4.jpg

Constructiv N75 şi N18 sunt aproape identice. Diferă diametrul unei tub metalic din interior, prin urmare debitul de vacuum este diferit la cele două (am scris  AICI despre asta).

Le poţi inversa pentru teste, dacă la asta te-ai gândit, ar fi interesant cum arată BS003 şi BS011 cu valvele inversate. Oricum dacă eşti mulţumit cum merge maşina o poţi lăsa aşa. Nu arată logul perfect, dar eu zic că este acceptabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt multumit cum trage,nu scoate fum cand fac log.doar ca nu imi place sa stiu ca am probleme cu vacumul.dar daca zici ca nu este grav o las asa ca sunt satul cat am tot incercat.

cand mai am timp mai verific cate ceva .astept un pistol de vacum de 40 de zile cumparat de pe ebay si inca nu mia ajuns.atunci o sa fac verificari cu el.

merci mult.

acum stau si ma gandesc ca eu am schimbat furtunele si poate nu au acelasi diametru cu cele originale.poate  asta sa fie cauza?

sarbatori fericite si la multi ani!

 

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Maine am sa fac testurile sper sa le fac corecte.Oricum intercoolerul am schimbat de acum in colo ori va fi problema de vacum ori turbina.Nu stiu cat afecteaza eroarea la debimertu.Azi am inlocuit debimetrul cu cea veche "originala" eroarea o pot sterge cu tester si nici nu reapare insa masina nu are nici macar atata forta ca si cu cealalta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziiua am reveniit cu inca un log facut in mers dupa schimbarea debimetrului,puterea motorului a crescut cum se vede si in log. insa pe la 3300 rot/min imi blocheaza acceleratia si pierde semnificativ puterea.

Dupa testul facut imi da p1550 charge pressure.LOG-01-011-xxx-xxx.

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Spoiler

 

 

Modificat de aspargilius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De data asta ai suprapresiune mare şi intră în limp mode. Te rog să refaci BS003 (când l-ai făcut prima dată era cu debitmetrul damblagit, deci neconcludent), BS011 (din cel prezentat în postarea precedentă părea că nu are vacuum, dar având în vedere suprapresiunea este posbil să fie blocată geometria) şi logul în mers pe toate cele trei canale 03-10-11.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Imi puteti da un sfat cu privire la codul de eroare gasit. Poate sa fie senzorul de citire al presiunii defect chiar daca nu da cod de eroare? Am atasat si log-ul in mers. Multumesc.

1 cod a gasit:
16618 - Reglare presiune turbo 
            P0234 - 006 - limita superioarã depãºitã în sus - intermitent - MIL aprins
             înprejurari cod:
                    Stare defect: 10100001
                    Priorit.defect: 5
                    Frecv. defect: 14
                    Resetare contor: 43
                    rulaj: 223444 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2018.12.03
                    timp: 20:21:31

             înprejurari cod:
                    RPM: 2720 /min
                    Text:    184    Nm            
                    viteza: 84.0 km/h
                    Text: 53.9    %               
                    tensiune: 14.13 V
                    Text:   1889    hPa           
                    Text:   2229    hPa   

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Soso7 said:

Poate sa fie senzorul de citire al presiunii defect chiar daca nu da cod de eroare?

ai curatat geometria variabila deja si suspectezi senzorul?daca nu,trebuie curatata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soso7 ai overboost....geometrie murdara n75 nu poate regla presiunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi zicea cineva ca poate senzorul citeste aiurea si de-aia imi intra in limp mode, nu-i vorba de a regla presiunea. Multumesc pt. raspunsuri, o sa curat geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut pun si eu un log si bs la un motor 1.9 BXE la care s-a reconditionat turbina.

Masina nu merge deloc cum trebuie sunt evidente problemele de vacuum dar am testat cu pompa de vacuum si cu vacuumetru fiecare furtun in parte, toate membranele si sunt ok, de asemenea s-a masurat vacuumul la pompa tandem si este ok.

Masina a mers excelent dupa reconditionarea turbinei dar au fost niste probleme cu chiulasa si dupa reparatie nu s-au inversat niste furtune de vacuum si cred ca s-a intervenit si la reglaje, in fine povestea e mai lunga...

Cer ajutorul celor mai pregatiti decat mine. Multumesc anticipat,

 

LOG 003-010-011.xlsx

BS-003.xlsx

BS-011.xlsx

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ce treapta e logul,3 sau4 ?presiunea si maf sunt ok,recircularea e un pic cam marita,probabil din cauza reglajelor la turbina

nu trage mai bine cu furtunul de la egr scos?

cauta schema si verifica daca furtunele de vaccum sunt plasate cum trebuie

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul e făcut in treapta 3-a

nu am încercat cu furtunul scos de la egr

- Ar trebui sa încerc sa mai ajustez tija actuatorului?

Mie nu-mi place cum merge mașina 

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e lung tare logul se vede ca nu trage,oricum egr e inchis cu pedala la fund

cred ca iti ramane sa verifici reglajele turbinei,incearca sa vezi unde a fost umblat ,la tija sau la surubul de stop,tre sa fie urme de pasta blocatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vopseaua e lipsa la tija, as putea încerca sa mai scurtez tija?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@blue_slid3r

Situaţia s-a îmbunătăţit, logurile în mers încep să se apropie de ce ar trebui să fie, dar încă nu este perfect pentru  că chiar dacă nu ai luat limp, ai fost destul de aproape. Interesant este şi felul cum s-a modificat recircularea (dar despre asta vom discuta după ce termini reglajele pt că se va mai modifica). Pun nişte grafice comparative cu situaţia precedentă poate îşi mai dau cu părerea şi alţi colegi

Tr.3.jpg.5eccc5618cae1242184446bbdafaff4e.jpg

1334472992_tr4.jpg.ee536d75a4eb7459bec9d27ce4f0a49e.jpg

BS003.jpg.a403220c1b479663485c3ca1640dda4a.jpg

BS011.jpg.03cb6435d72b7b308a24028e3b6453e9.jpg

Acum ce mi se pare mie, este că pentru un ALH presunea maximă din BS011 este cam mare. Nu ştiu dacă s-a intervenit asupra şurubului limitator dar dacă îl vei înşuruba puţin (ţii minte cât ca să poţi reveni în caz că ai dat greş) va scădea (din ghidul de AICI rezultă că va scădea şi presiunea mică, dar aia se poate ajusta apoi din lungimea tijei, dacă va fi cazul). Dacă nu vrei să umbli la şurub poţi să mai lungeşti puţin tija, vii cu logurile şi vedem ce s-a întâmplat şi ce ar mai fi de făcut.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am fi zis si eu ca mai trebuie lungita putin. La limitator parca nu as vrea sa umblu. Mai fac maine niste loguri si revin.

Presiunea mai mare din BS011 are cumva legatura ca mașina este stage 1 , sau nu are treaba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred că are:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

32 minutes ago, deztgmures said:

Vopseaua e lipsa la tija, as putea încerca sa mai scurtez tija?

incearca,iti notezi modificarile facute ...egr on ar trebui sa creasca .200-250mg ar trebui sa ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam toate arată mai bine acum. La logurile în mers a scăzut Duty Cycle pe N75, deci te-ai îndepărtat de pericolul unui limp, iar curbele presiunii măsurate se apropie destul de mult de cele prescrise. Lipseşte spike-ul de la început cum ar fi la modul ideal, dar cred că este legată şi de faptul că Duty Cycle pe N75 nu are o scădere bruscă la început, dar să zicem că este o chestie de fineţuri, bine că ai ajuns în stadiul ăsta.

tr3.jpg.695b89ca2a482497c57b12dd3b23ad06.jpg

tr4.jpg.5156bdf6aa98986877ef791088516ec1.jpg

Recircularea văd că şi-a revenit

bs003.jpg.7915d9fb09bfaff37d31413d4eb9c6bc.jpg

Iar BS011 arată binişor, văd că a scăzut puţin şi presiunea maximă

bs011.jpg.9e1640d93432bc855efd9373c9fb1089.jpg

Mai departe, în funcţie şi de cum simţi maşina, te mai poţi juca puţin cu tija, ar fi interesant de văzut ce efect are dacă o mai lungeşti puţin sau o poţi lăsa aşa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!