Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salutare, 

Vin si eu cu o intrebare referitoare la injectoare.

In urma testelor am observat ca pe loc injectorul 2 are o valoare de ~ -0.4 .

In mers  injectorul 2 ajunge pana la ~ -0.7, -0.75  iar restul stau pe plus.

Credeti ca este o valoare de care ar trebui sa imi fac griji?

A doua intrebare este referitoare la presiunea in turbo, unde in sarcina ajunge pana la valoarea de 2.2 bar. Aici nu stiu care este plaja favorabila de functionare.

 

Multumesc,

20180717_225423.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ok. valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, Costy_george said:

Salut! Detin un Passat 2.0 bmp si uneori exact la 2000 rpm imi intrerupe de cateva ori , un fel de suturi , in plus  exact in momentul interuperii se aude si un zgomot de aer , un fel de fasait  . Ce parere aveti ?

fara loguri si fara sa vedem masina nu iti poate spune nimeni ce se aude si de unde

asa in mare trebuie sa controlezi admisia,racitorul de gaze...sau citesti topicul BMP ului si sigur iti vei face o parere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un Passat 2.0 TDI motor BMA 136cp, la care am schimbat turbina. Atasez rezultatul log-urilor in treptele 3 si 4 cu noua turbina. Ce parere aveti? Multumesc!

nou.jpg

Turbo nou III.csv

Turbo nou IV.csv

vechi.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Vw bora 1.9 131cp asz. Am atasat un log daca ma puteti ajuta, pe tester numi da nici o eroare, Masina nu mai trage cum trebuie si urca greu in turatie intre 1500 - 2500 , dupa care se duce rapid in 4000 4500. Nu accelereaza concomitent cu apasarea pedalei de acceleratie, parca nu am turbo pana in 2500 de ture.

log.03010011.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut domnilor știți cumva dacă la un passat 2009 2l tdi cr pentru a schimba actuatorul trebuie data turbina jos sau se schimbă pe loc? Mulțumesc anticipat. .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de mencanic, se poateinlocui si fara sa se dea turbina jos, dar trebuie reglat corect cu pompa vacumatica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu inca un log facut astazi, daca se poate cineva cu experienta sa-l analizeze putin va rog. Astazi am facut un drum pana la eforie nord si la intoarcere am constatat ca nu mai pot depasi 110km. Acum  am eroare si pe tester:

1 Fault Found:

17964 - Charge Pressure Control 
            P1556 - 35-00 - Negative Deviation

Va rog mult daca puteti sa-mi dati niste sfaturi.

log2.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai luat limp pe presiune negativa,in cazul asta geometria nu mai este ,,controlata,, decat de fluxul de gaze

controleaza actuatorul si daca ii ajunge vaccum,...sau fa un bs 011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un bs011 inainte sa plec la munca:

 

IMG_3119.jpg

IMG_3121.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De o săptămână și eu mă confrunt cu vestitul "limp mode ", am pus o pe tester dedicat vw și nu da nici o eroare,  turbina intră după 2500 de ture iar puterea o taie când sunt în treapta 6 după 2200 de ture..După 2000 de ture începe sa fluiere și toți mi au zis ca e turbina așa ca după un tutorial pe YouTube am făcut un test de vacum la actuator și surpriză, nu tine presiune. . Am cumpărat și merg azi sa l schimb.. Așa ca verificați "actuatorul " înainte..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform BS011 sa inteleg ca actuatorul functioneaza? In log am alte valori pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu ceva pareri la ce am scris mai sus. Sunt putin stresat pt ca mi se pare ca raspunde mai greu in turatii joase, dupa 2000 ture pare sa fie ok. Turbina are tija actuatorului reglata de Garrett. Am mai observat diferente intre cele doua turbine si anume ca cea veche avea diametrele gaurilor de la galerie mai mari.Multumesc!

 

Modificat de mgm2000ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut dragi colegi!

Am un prieten care detine un Passat B5 1.9 TDI din 2000 care nu-i mai trage, intra in limp mode si nu-și revine pana nu opreste, scoate cheia și apoi porneste din nou.

Dacă nu accelereaza brusc si merge mai batraneste cu ea, merge binisor. Are cutie automata.

Eroarea stocată pe motor este:

Chassis Type: 3B - VW Passat B5 (1997 > 2005)
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77
         
 
   Mileage: 236120km/146718miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AJM.lbl
   Part No: 038 906 019 CE
   Component: 1,9l R4 EDC G000AG  1041  
   Coding: 00001
   Shop #: WSC 05311  
   VCID: 5CB772F2CC8B8AFEA8B-4B36

1 Fault Found:
17964 - Charge Pressure Control 
            P1556 - 35-00 - Negative Deviation
Readiness: 0 0 X X X 

Masina are o lipsa de putere pana la turatiile de 3000, după nu mai urca, sau urcă foarte greu, fapt ce se poate observa si din loguri. La accelerarile pe loc scoate putin fun negru (motorină nearsa), in rest altceva nu am observat.

Atasat logurile BS003, BS011, 003, 010, 011 in viteza 3 si 4.

Inteleg că nu actioneaza corect geometria turbinei, dar nu stiu care este actuatorul care o actioneaza.

Voi ce parere aveti? Ce nu merge? Ce trebuie schimbat? Ce trebuie curatat?

PS: Am scos un furtun care era conectat la o piesa prin care trece lichid ce racire si am opturat acel furtun cu un dop. Masina tragea bine, dar scotea mult fum negru si din cand in cand in cluster apărea clipind becul de la ulei, fiind insotita de un semnal acustic lung.

Nu am mai separat datele logului in excel pentru a nu pierde unele dintre ele.

Mulțumesc anticipat, sper ca am fost destul de explicit in descriere!

log bs 003.csv

log bs 011.csv

log WVWZZZ3BZYE245266 tony v3 2.csv

log WVWZZZ3BZYE245266 tony v4 3.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, mortadelo said:

Conform BS011 sa inteleg ca actuatorul functioneaza? In log am alte valori pe acolo.

bs 011 l ai ratat,nu asa se face...oricum mergi la cineva care sa pricepe,ori ai actuatorul defect/spart ori furtune sparte/n75 defect si numai ajunge vaccum la turbina

cu motorul pornit scoate furtunasul din actuator si vezi daca ajunge vaccum,asa nu tre sa mai faci log in bs 011

4 hours ago, mgm2000ro said:

 Sunt putin stresat pt ca mi se pare ca raspunde mai greu in turatii joase, dupa 2000 ture pare sa fie ok. Turbina are tija actuatorului reglata de Garrett. Am mai observat diferente intre cele doua turbine si anume ca cea veche avea diametrele gaurilor de la galerie mai mari.Multumesc!

cea veche e originala garett,iar asta noue e reconditionata...asa in mare e bine oricum mare lucru nu poti sa i faci,turbina fiind deja reglata pe banc

un pic de lag la inceput de log ,poate ai plecat prea de jos cu pedala la fund,in rest e bine la 2000 de ture turbina iti face 2000mbari presiune,acceptabil

2 hours ago, ady.red said:

intra in limp mode si nu-și revine pana nu opreste, scoate cheia și apoi porneste din nou. 

atata timp cat masina a luat limp pe presiune negativa e lesinata si inainte si dupa ce repornesti

nu ajunge vaccum nici la turbo nici la egr... furtunele/membranele actuator/egr sunt sparte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

As dori sa ma ajutati va rog cu ceva pareri, din ce am vazut din log-urile mele (facute in treapta 3-a de la 1500 pana la 4500, pe 010, 011 si 003), se vede o suprapresiune undeva la 2100 ture. Masina este un A3 motor BKD 2.0TDI. am postat si log-urile de la BS011 si BS003.

Multumesc mult!

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-03F.CSV

LOG-01-011-10F2.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-11F.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din câte văd logul în mers este separat pe fiecare canal.

Ar trebui să fie toate într-un log ca să ne dăm seama.

Din BS011 reiese (vezi partea de sus a graficului)că ar fi ceva probleme de vacuum sau ancrasare geometrie

1355239641_7-21-201812-33-10PM.jpg.31f7decc0b3a351f91ecbe5f169d8765.jpg

S-a umblat la reglajele turbinei? Întreb pentru că văd că pe off este cam mică presiunea având în vedere că presiunea atmosferică era la tine cam 970, iar diferenţa între min/max este peste 200, cam mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Din cate stiu eu nu s-a umblat deloc la turbina (nici reglaje, nici curatare), am uitat probabil sa precizez ca masina are 290.000km, am facut separat log pe fiecare canal ca stiam ca asa se face...o sa le fac log pe toate deodata daca e mai ok asa. 

Si mie mi s-a parut ciudat ca presiunea e mai mica decat cea atmosferica si ca diferenta e peste 200 intre on si off.

Ce ar trebui sa mai verific? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rând geometria turbinei, citește în urma ca s-a mai scris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! atasez si eu un log in treapta a 3.a la un 1.9 BKC, nu are puterea care o avea :(  am gasit si 2 erori (001026 EGR System)- P0402- Excessive Flow  iar cealalta 000257-Mass Air Flow Sensor(G70)-P0101-semnal impulsiv...trebuie schimbat egr.ul si debitmetrul?

LOG-_aranjat01-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fă şi BS003 şi 011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Basic Settings pe grupul 003 si 011?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,basic setting pe egr si turbo

unde e facut softul la masina?pe gr 3 treaba nu e prea clara cu maf ul,poate fi interfata de vina sau posteaza logul exact cum il salveaza vcds ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!