Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Este o uşoară îmbunătăţire, dar îţi sugerez să nu te mai chinui cu loguri în mers până nu le faci pe cele de pe loc, BS011 şi BS003 să arate cât de cât bine. Economiseşti timp şi combustibil:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat ar trebui sa fie diferenta intre  on si off bs 03 si bs11

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La BS003 vreo 200 iar la BS011 măcar 100-120

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

received_1980784148640828.thumb.jpeg.a758f5e71dec9734eb0c3d3a6dda8c8f.jpegBuna seara!! Am si eu o problema cu vw passat al meu de 1.9 101 cp dar am egr off si stage 1 (131 cp) masina nu mai trage de la 1800 rpm pana la 2400 dupa isi revine cat de cat. Injectoarele sunt bune sunt in parametri normali. Debimetrul l.am schimbat cu unul nou 

N75 degresat am pus curent si actioneaza  la n18 la fel. 

Acum 1 luna dupa o accelerare mai puternica in prima treapta s.a desprins(spart) furtunul de la intercooler. Nu a mai tras deloc masina dupa . Am mers 200 300 km asa pana acasa . Dupa inlocuirea lui masina nu a mai tras . Decat cum am precizat mai sus . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna din nou,intre timp am gasit problema cu datul "in nas" la turatie joasa,am gasit capsula vacumatica de la racitorul de gaze cu arcul rupt si membrana sparta,am schimbat capsula si comportamentul masinii sa schimbat mult in bine,nu am gasit un vcds sa pot face un log pe bs003 si bs011,o sa revin cu logurile dupa ce fac rost de diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Revin cu feedback! Am deblocat valva de la racitorul de gaze, doar din exterior cu spray pentru egr in zona axului valvei, (e chin mare de a da racitorul de gaze jos)!Problema rezolvata! diferenta de functionare a masinii aproape nula!

Am descoperit si problema zgomotului motorului, era uleilul 5w40(505) in loc de 5w30(507),(service-urile din Romania)(sa vad daca mai pot recupera ceva bani).

Sper dupa acest schimb de ulei sa-si revina si masina din punct de vedere al puterii, sper sa nu-mi fi afectat nimic acel ulei cu care am mers in jur de 3000-3500km!

Motorul e mult mai silentios, dar tot nu trage cum trebuie!

Cam ce cursa trebuie sa aiba actuatorul de turbo, din cat am vazut la mine are undeva la 1 cm?

Nust dupa ce sa ma mai uit, loguri facute, de verificat am verificat si galerie intercooler, vacuum, erori nu am..

Pfff..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul nu este bine făcut (nu este acceleraţia apăsată la podea între 1700-3500). Cum se manifestă maşina?

@Iannys

Valorile cam mari în BS 003 mă duce cu gândul că ai scăpări de presiune pe partea de admisie după debitmetru. Nu trebuie neapărat să facă pată de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , postez si eu 2 loguri primite de la un prieten , care are un golf 4 , 1.9 tdi Cod motor AJM , Va rog sa imi spuneti si mie ce probleme sunt in acele loguri , masina merge bine , a fost cu turbina la reconditionat si vreau sa vad cum arata logul dupa aceasta reconditionare, Multumesc Frumos .

 

Precizez , ca furtunul vacuum la egr este scos, si mufa a ramas doar corpul pentru opritorul motor, Nu este anulat din soft EGR . Va multumesc

golf4ajmTreapta4.csv

golf4ajmTreapta3.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin cu un alt log, de pe un Bora ajm 4 motion.

Eu cred ca geometria e prea inchisa, si agata un pic, dar nu imi dau seama de ce scade presiunea realizata sub cea ceruta dupa 2500 de turatii. Oare debitmetru nu e ok?

LOG-01-003-010-011adiii.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

va rog sa-mi interpretati si mie logul la masina din semnatura,

multumesc.

log turbina.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca iti face overboost , si trebuie curatata geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema cu al meu passat. Tot imi intra in limp mode. Am realizat un log in mers dar nu stiu sa il interpretez. Poate ma puteti ajuta voi. Turbina este reconditionata de curand. Nu sunt 100% sigur dar cred ca are si stage one 131cp. Consuma si foarte mult ulei ¬1litru/1000km*(Aral 5w40). 

treapta 3-04.07.2018.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@enecosmin57 daca revi cu un BS011 poate ne dam seama cum este reglata turbina, deoarece eu cred ca acolo e buba, la reglajul actuatorului de la turbo. Ma mir cum de nu trece de 2580.6mbar la WOT. Stiam ca MAP-ul la AVB citeste pana la 2601mbar. Oricum diferenta e irelevanta.
S-a umblat cumva la reglajul tijei actuatorului de la turbo cand s-a facut reconditionarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! O interpretare la aceste log-uri facute in a3a si a4a . Masina Skoda cu 2.0 TDI BKD an 2005.

Masina intra in limp mode cand ajung la 4000 rpm si tremura toata masina inclusiv motorul si am luat eroarea asta:

16618 - Boost Pressure Regulation 
            P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
             Freeze Frame:
                    RPM: 4032 /min
                    Torque: 298.0 Nm
                    Speed: 101.0 km/h
                    Load: 100.0 %
                    Voltage: 14.06 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Absolute Pres.: 2040.0 mbar
                    Absolute Pres.: 2590.8 mbar

 

Va multumesc !

a3a.CSV

a4a.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut , poate cineva sa mă ajute și pe mine cu citirea acestui log ? In treapta 3 am luat limp mode , iar in treapta 4 nu am luat . 

Din ce am descifrat eu cat de cat , cred că turbina intra in overboost , poate fi de la n75 ? 

După ce iau limp mode , in vcds primesc următoarea eroare

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Furtunele de vaccum le-am verificat si sunt ok.

Mersi frumos.

3.CSV

4.CSV

Modificat de Anitei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai luat limp pentru overboost, de obicei geometria este de vină. Dacă citești câteva pagini în urma vei afla ce și cum trebuie verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

31 minute în urmă, lupo_bv a scris:

Ai luat limp pentru overboost, de obicei geometria este de vină. Dacă citești câteva pagini în urma vei afla ce și cum trebuie verificat.

Valorile din n75 sunt ok? mi se par un pic dubioase fata de alte log-uri de pe forum, la mine sta o perioada mai lunga in același procentaj ridicat , mă gândeam că poate fi de la el , și din cauza asta sa intre in overboost . M-am gândit și la geometrie , dar am zis că scap?.

Modificat de Anitei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile alea arată cât de mult acționează ECU asupra n75 pentru a corecta poziția geometriei. Valorile ridicate indică faptul că se străduiește dar din varii motive fără prea mult succes.

 

Ps. Nu mai da quote postarii anterioare pentru că nu este regulamentar și se sancționează.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi cer scuze pentru greșeală, și mulțumesc frumos pentru răspuns. Deci voi duce turbina la verificat . Mersi frumos , zi buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lala Sebastian

Salutare. Am o jetta 2006 1.9 tdi bxe dsg edc16+. Am pus pe ea injectoare AL si turbina hibrid 2.5 facuta de cipos. Soft facut de Ceky dimsport. Initial tragea bine, dar dupa putin timp mi-a aparut o ciudatenie care intervenea rar, cateodata daca o luam de jos nu facea presiune turbina si fum in spate si mai intra si in limp underboost daca insistam. Am trimis-o la cipos din nou, refacuta complet cu tot cu geometrie. De atunci nu trage deloc, apas blana- nu trage, las acceleratia, o apas rapid si trage facand 1.6 cat cere softul. Am refacut chiulasa complet complet, intercooler nou, la fel face. Am facut basic seting pe 11, off-980mbar si on-1040mbar. Am incercat sa reglez sa desfac surubul dar nu sare de nicio culoare de 1040mbar. Pe loguri ramane mult in urma aerul. Debitmetru si bloc de valve luate de pe alta masina-face la fel. Ma poate cineva ajuta cu interpretare la loguri ? Pe ce blocuri ar ajuta ? Sau un numar de telefon sa explic mai exact ? De 4 saptamani stau cu ea pe tusa si am epuizat cam toate indiciile. Voi ramane profund indatorat celui care ma indreapta spre orice..

Modificat de Lala Sebastian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Incearca sa pui o dioda de in4148 in mufa de debitmetru, atunci ECU va avea maximum aer pe toata plaja de turatie. Daca isi revine atunci ai gasit buba. La mine asta a fost , facea cam la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Detin un Passat 2.0 bmp si uneori exact la 2000 rpm imi intrerupe de cateva ori , un fel de suturi , in plus  exact in momentul interuperii se aude si un zgomot de aer , un fel de fasait  . Ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!