Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Mersi de interpretare, dar dacă valva N239 este anulată este o problemă? Pe valva N239 este o eroare permanentă în ECU,iar actuatorul de la turbo cred ca nu este de golf ca este mai mica capsula.

Modificat de nicugroza77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dpdv al funcţionării motorului anularea n239 nu este o problemă (dacă te împaci cu oprirea motorului cu trepidaţii) doar dacă clapeta de shut off  este complet deschisă, altfel este perturbat tot fluxul de aer care intră în motor (vezi ce am scris mai sus  şi verifică). Poate deveni o  problemă dacă o ia motorul pe ulei pt. că nu-l mai poţi opri. Vezi care este treaba, dacă dă eroare cel mai probabil este întreruptă sau este un scurt. Cu un multimetru se poate verifica, dacă ai unul îţi explic cum.

Actuatorul de la turbină ar fi bine să fie cel care trebuie şi reglat cum trebuie, altfel faci loguri de te plictiseşti şi nu rezolvi problema. Acum stau şi mă gândesc dacă graficul nr. 2 nu arată aşa din cauza asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt patit cu actuatorul...cand l-am schimbat la Cipos mi-a pus de 2.7...nu stiu de ce dar probabil dasta avea prin garaj....

Cand am reconditionat turbina...cei de la AVD m-au pus sa cumpar actuatorul original...pe motiv ca nu pot regla turbina pe banc...deoarece nu este actuatorul ei... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! un log pentru interpretare (treapta 3). Va multumesc! Passat b6 1.9 bkc.

LOG.csv

Modificat de hacu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@hacu

Nu este bun logul

@georgemarcu53

Nu despre astfel de loguri discutăm pe acest topic ci despre loguri pentru diagnosticarea turbinei, egr, maf.

Valabil pentru amândoi: citiţi mai întâi acest topic

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/12/2005 at 10:41 PM, buyuc1 said:

alinica,vezi ca toate logurile sunt facute individual in mers si apoi individual la relanti,dar le-a cuplat asa,uita-te la rpm

Buna dimineata.

Am facut citeva log-uri pe loc.

Sper sa fi nimerit de data asta si unde sa postez dar si cum se face log-ul.

Interpretari?

Multumesc

 

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-013-004.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Log-1-WVWZZZ7MZ1V041138-1.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca nu ai nimerit

avansul axei cu came, trebuie sa fie pe 0.0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avansul 2.2,care pentru motorul nostru nu e deloc in parametri,trebuie sa avem 0(cu oscilatie pana in 0,6).In BS 011 geometria turbinei nu se misca deloc,probabil e facut dimineata cand motorul este rece sau ai alte motive de nu se misca(geometrie blocata,N75,etc).Sfatul meu este:

1.Reglezi avansul la 0;

2.Faci un log in mers ,dar respectand toti parametrii(grupul3.10.11,apa la 90,blana 100%),sunt undeva toti pasii care trebuie sa-i respecti pe la inceputul postarilor;

3.Imediat dupa ce ai facut log-ul,tragi pe dreapta si faci BS011.

Dupa, vii si le postezi aici si primesti raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Cum se mai incalzeste trec la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, andrusel said:

.....

2.Faci un log in mers ,dar respectand toti parametrii(grupul3.10.11,apa la 90,blana 100%),sunt undeva toti pasii care trebuie sa-i respecti pe la inceputul postarilor;

.....

Tocmai ce am scris pe pagina precedentă care este topicul cu pricina.

Logul pe canalele 004 şi 013 nu face obiectul acestui topic, dar ai primit indicaţii referitoare la avans, iar compensaţiile injectoarelor sunt ok.

BS003 şi BS011 le-ai nimerit, numai că le-ai lăsat cam puţin să înregistreze.

Din ce se vede acolo:

BS003: pare că ai ceva scăpări de vacuum (recircularea este cam mică, deci nu se deschide cum trebuie EGR atunci când primeşte vacuum)

BS011 arată ca şi cum ori este blocată geometria cum a spus colegul mai sus, ori este defect N75 şi primeşte prea mult vacuum.

Recomandări:

  • log în mers pe canalele 3,10,11
  • anulezi vacuum-ul către N75 (scoţi furtunaşul care livrează vacuum la N75 şi îl astupi bine cu un şurub care să intre forţat) după care faci BS003 să vedem dacă N75  pierde vacuum
  • verifici dacă capsulele vacuumatice ale N75 şi N18 ţin vacuum
  • verifici vizual furtunaşele să nu aibă crăpături

Vino cu rezultatele la verificările de mai sus şi mai vedem mai departe ce este de făcut (informaţii despre n75 şi N18 găseşti pe acest topic, aria TDI sau aria DIY din cadrul ariei TDI, pentru uşurare foloseşte căsuţa de Search din dreapta sus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Mă puteți ajuta cu interpretarea unui log. Cred ca sunt ceva probleme la turbo sau n75. Ms anticipat!

LOG-01-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O interpretare va rog si daca este problema cum poate fi rezolvata

Untitled.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am reusit si eu sa fac un BS3 si BS11 la Golf motor 1,9 BLS (turbina KKK)

de asemenea am gasit un injector cu valoarea de 1, sa-l iau in calcul de schimbat in viitorul apropiat?

simtomele masinii deranjante:

- trepidatii  motor la 1400rpm

 - lipsa de putere pana la 2000rpm dupa care un ''bum'' de putere

 

V-am atasat si documentele, as fi recunoscator daca ati putea sa ma ajutati cu interpretarea lor!

Drumuri bune tuturor

bs3.xls

bs11 10 03 2018 golf.xls

injectoare 11 03 2018 golf.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, B 195 EAT said:

lipsa de putere pana la 2000rpm dupa care un ''bum'' de putere

pt lipsa de putere trebuia sa faci un log in mers...in rest despre trepidatii si injectoare postezi in aria injectoare pd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minutes ago, ionut10a said:

pt lipsa de putere trebuia sa faci un log in mers...in rest despre trepidatii si injectoare postezi in aria injectoare pd

scuze pentru offtopic, am considerat ca au legarura.

 

despre BS11 ce parere ai, pare ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe bs 011 nici nu ma uitasem....din cate vad in partea de sus a graficului presiunea urca in trepte,posibil si de asta iti trage prost sub 2000 de ture

controleaza sa nu ai vreun furtun spart sau masoara vaccum ul la turbina...chiar si la iesire din tandemimage.png.600bea1ab17a42a0244b776c783b2087.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc frumos, voi reveni cu valoarea vacumului si logul in mers. o seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

VW BORA 1.9 AJM

O parere va rog?! Primul grup cu pedala 100%(la inceputul fisierului) e in a 3-a,ultimul grup cu pedala 100%(la sfarsitul fisierului) e intr-a 4-a...

Multumesc!

LOG-01-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zork Ne-ar fi ajutat si un BS003 si BS011, pentru a putea da un verdict mai precis. 
Parerea mea este ca debitmetrul tau (MAF-ul) este obosit. Turbina face presiune (cam sacadat putin, dar nu e de speriat), dar debitmetrul trb inlocuit. De proba, poti sa il schimbi cu al unui prieten care stii ca merge bine masina, trage si sa faci diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!