Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Aş suspecta prima dată vacuum-ul la actuatorul turbinei

59f8c8d3d0b3b_10-31-20179-01-30PM.thumb.jpg.ec24e9685be97c935b208053fb4087cd.jpg

Partea urcătoare a graficului reprezintă zona în care vacuum-ul acţionează asupra actuatorului.

Cauze posibile:

  • furtunaş crăpat ( se verifică vizual, dar mai bine cu vacuum-metru)
  • N75 defect (se verifică  cu vacuum-metru)
  • membrană actuator crăpată (cu ajutorul unui furtunaş tragi aer cu gura şi vezi dacă ţine vacuum)

Cu ce spray ai dat pe tijă. Trebuie neapărat un spray care să conţină o vaselină rezistentă la temperaturi înalte (de ex. vaselină cu Cu). Unul obişnuit ori este frecţie ori faci mai rău pentru că din cauza temp. înalte se va întări şi va avea efecte negative.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era spray degripant cu mos2 parca. maine o sa incerc si membrana respectiva si daca e buna, o sa merg la servis ca nu am de unde procura vacuum metru. multam! la furtunasul care intra in actuator i am tinu mana in cap si se simte ca face vacuum... 

Modificat de popavlm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,verifica vizual cu motorul pornit daca tija geometriei ajunge pe surubul de stop...turbo on la tine este de 1030 mbari,...normal ar trebui sa fie un pic mai mare,probabil nici motorul nu a fost prea incins

EGR....EGR on e 400-420 normal ar trebui sa ai minim 450-470mg....deci posibilitatea ca EGR ul sa nu inchida cum trebuie....iar in motor intra mai putin are curat

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ar putea sa fie si EGR ul de vina? a fost desfacut impreuna cu tubulatura de admisie ca sa monteze o garnitura de reducere a gazelor din evacuare, dar pare mi se ca nu l au desfacut de pe tubulatura ci l au curatat montat acolo pe tubulatura unde e clapeta de shut off

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat...chiar daca e electric..functioneaza la fel ca cele pneumatice 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singurul furtun (care nu stiu ce rol are), gasit spart a fost asta din poza pe care l am inlocuit... maine am programare la servis... 

furtun vacuum.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am făcut și eu niste loguri, daca mă poate ajuta cineva.

Mașină trage prost până după 2000 rpm, și îmi iau destul de des limp pe overboost, sunt 2 loguri pe 3, 10 și 11 ambele cu limp, nu am putut trece de 4000 rpm, când o iau ușor cu pedala nu da limp doar când pedala e la fund...

Am mai făcut 2 loguri in BS pe 3 și 11

Mulțumesc :)

loguri.rar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de o curatare/schimbare a geometriei variabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt oke valorile la egr si injectoare? 

                Address 01: Engine  (8K1 907 401 D)

12:37:07
  IDE00351   Main injection: start of activation -5.01 °
  IDE00365   Injection amount deviation cylinder 1 0.03 mg/stroke
  IDE00366   Injection amount deviation cylinder 2 0.32 mg/stroke
  IDE00367   Injection amount deviation cylinder 3 0.07 mg/stroke
  IDE00368   Injection amount deviation cylinder 4 0.11 mg/stroke
  IDE00369   Injection amount deviation cylinder 5 -0.19 mg/stroke
  IDE00370   Injection amount deviation cylinder 6 -0.37 mg/stroke
  IDE00472   Mean injection quantity 6.75 mg/stroke

 

                Address 01: Engine  (8K1 907 401 D)

13:31:37
  IDE00581   EGR specified value 0.0 %
  IDE01259   EGR solenoid valve: actual value 100.00 %
  IDE01361   Exhaust gas recirculation (EGR) cooler pump: specified value 0.00 %
  ENG106063   EGR valve activation 100.00 %
  ENG106065   EGR valve feedback 0.00 %
  ENG106075   EGR valve offset open -8.19 %
  ENG106076   EGR valve output stage 15.31 %
 

Mai trebuie sa fac la turbina test! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Un pic de ajutor de la colegii priceputi in citirea logurilor...un B6 2010 , 2.0 ia limp dupa o perioada de mers la drum intins cand i se cere putere(la o depasire,in tr 5) aprinde martor si stocheaza eroarea de mai jos.Atasez log tr3,4,BS003,011.Rog o interpretare,sfat.Multumesc.

000665 - Boost Pressure Regulation
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 67719 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2012.03.29
                    Time: 15:04:42

             Freeze Frame:
                    RPM: 2231 /min
                    Speed: 115.0 km/h
                    Load: 49.0 %
                    Absolute Pres.: 2040.0 mbar
                    Absolute Pres.: 1621.8 mbar
                    Lambda: 100.2 %
                    Lambda: 42.6 %

 

LOG-BS 003 modificat.csv

LOG-BS 011modificat.csv

LOG-TR3 modificat.csv

LOG-TR4 modificat.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vacuum insuficient la actuator sau actuator cu mebrana fisurata/sparta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam Eexcalade

Nu tija blocata? Ca vad ca ajunge pina la urma sa faca presiune...dar f greu..spre sfarsit log..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O geometrie/tija blocata provoaca suprapresiune....

Conform bs 011 nu ai vaccum la actuator...turbo on e aproape cat turbo off si Tre sa fie o diferenta intre ele de min 180mbari

Spre sf de log face presiune pt ca in zona respectiva nu e nevoie de prea mult vaccum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.Multumesc mult.

Si ce m-am chinuit sa fac BS11..nu vroia de nicio culoare..abia am convins-o..

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu trebuie sa faci log - cand ai aceasta eroare - intai verifici actuatorul/membrana - in peste 90% din cazurile de la CR-ul, aceasta este de vina.

Daca membrana este ok, atunci verifici furtunasele de vacuum, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@S.Mihai

Nu mi se pare reglată chiar ok. Vino cu BS011 şi BS 003. Vezi aici

https://vwforum.ro/topic/125018-metode-de-diagnoza-pentru-turbina-egr-debitmetru/

Şi pune şi logurile iniţiale pt. că nu pot deschide arhiva pe care ai pus-o data trecută.

@dutu

Nu este bun logul, vezi link-ul de mai sus

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

va rog sa ma ajutati in a interpreta acest log facut la un golf v 1.9 tdi 90cp cod motor bru

as vrea sa stiu daca sunt ceva probleme, nu ma pricep si de aceea va cer ajutorul.

va multumesc si astept cu interes ajutorul vostru

 

LOG-01-003-010-011.csv

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegi spuneti-mi va rog si mie ce sa fac in urmatoarea problema,masina consuma mult ,am pus pe vcds si imi arata la egr cum ca nu ar baga aer cat trebuie si asta ar fi cauza ,masina nu socate fum si de tras trage destul de bine,nu am nici omeroare pe bord,mie mecanicul mi-a spys sa curatam admisia ,daca ar fi infundata nu ar maintrage nu? Sau ar scoate fum ,atasez o poza sa vedeti despre ce valori ma refer (poza informativa ) la

prima din stanga din cerc rosu apare pe la 200 si a 2 apare pe la 500 motiv ptr care mia spus baiatul cu diagnoza ca asta este cauza consumului marit ,de la ce ar putea fi?

382B0C51-DEA3-461E-A577-5BEDEAEF9F20.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întrebarea ta este offtopic aici (vezi că este topic separat pentru consum mare). Ca să devii ontopic citeşte link-ul postat de mine două posturi mai sus şi vino cu toate logurile specificate acolo (valabil şi pentru colegii care au postat mai sus doar logul în mers). Doar aşa se poate spune ceva despre EGR, MAF, turbină. La tine arată în câmpul 3 din grup 003 valoarea de 500 pentru că probabil în momentul măsurării EGR era închis deci nu ar fi o problemă (valoarea din câmpul 3 este strâns legată de cea din câmpul 4 care arată statusul EGR, când EGR este deschis acolo apar cam jumătate din val . care o arată cînd este închis deoarece pe lângă aerul măsurat de MAF în motor mai intră gaze recirculate necontorizate de către acesta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,am o nelamurire ,logurile BS se fac pe loc sau in mers ? Este necesar sa dau add to log ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegilor, am scris ACEST topic pentru a nu repeta aici pentru fiecare ce trebuie făcut, dar dacă nu citiţi şi urmaţi instrucţiunile de acolo să nu vă aşteptaţi să primiţi cine ştie ce răspunsuri aici.

După cum aţi observat sunt destui colegi pricepuţi care au cam renunţat să mai facă recomandări aici şi să răspundă mereu la aceleaşi întrebări pentru că nimeni nu citeşte  şi nu caută în conţinutul topicului (există funcţia Search, nu trebuie să citiţi sute de pagini).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!