Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut , am si eu problema la o Bora 1,9 ALH intra in limp mode si nu stiu care este cauza , se poate o interpretare la log-ul atasat va rog mult.

Multumesc frumos

LOG-01-003-bpo10-011.CSV

inca unul mai aranjat

LOG-01-0ok03-010-011.csv

Modificat de rcazacu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rcazacu, pare problema la MAF, dar nu stiu daca asta e si cauza overboost-ului.

Daca poate cineva sa confirme, ar fi perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad_sunete multumesc de raspuns , alte pareri ar fi binevenite .

am uitat sa specific ca am eroarea 17965 - charge pressure control p1557 - 35-10 - positive deviation - intermittent

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, ALeman said:

Buna seara. merita sa curat acest EGR?

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

Bineînţeles. Logul arată că membrana nu este spartă. Cam asta ar fi singura defecţiune iremediabilă la EGR acţionate vacuumatic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am schimbat N75 azi si am curatat MAF si am facut inca un log in mers , nu a intrat in limp dar nu stiu sigur daca este rezolvata problema

atasat log....daca se poate interpreta va rog

multumesc

LOG-01-003-xxdupaxx.CSV

LOG-01-011-xxdupaxx.CSV

LOG-01-dupa sol3-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a îmbunătăţit puţin, dar nu este rezolvată. Tot face suprapresiune, dar acum nu mai durează aşa mult de asta nu a intrat în limp. Vezi graficele

inaninte.JPG.e5f642af996c4c53c55c89f98a2feba9.JPG

dupa.JPG.6da5b2c5546e068c8eebe51342f2373c.JPG

Cel mai probabil ai geometria ancrasată.

Refă BS003 şi  BS011, dar ţine tu maşina accelerată la 1400 rpm (unele nu se accelerează singure). vezi că dacă depăşeşti cu o anumită valoare 1400 rpm iese din BS şi trebuie să repeţi testul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

 

Am un vecin care si-a cumparat un Passat B6 2.0 CR 110cp iar azi a venit la mine sa ma roage sa ii fac un log in mers .I-am facut un log in mers si vrea sa va zic ca masina e foarte "puturoasa" .In treapta 4 se aprinde spirala de la bujii si apare eroarea P0087 - presiune mica .

Ce parere aveti ?

passat b6 amo.jpg

LOG-01-003-010-011.csv

Vit 4.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rcazacu

Ce am însemnat cu roşu indică probleme de vacuum, dar posibil şi geometrie sau actuator, iar ce este cu albastru probleme geometrie. Cam mică diferenţa între on/off. Şi recircularea este cam mare ceea ce duce tot către geometrie (ancrasată sau reglată necorespunzător). Având în vedere că problema principală este că face suprapresiune ar fi bine să verifici prima dată dacă geometria merge bine (separi tija geometriei de actuator şi vezi dacă are blocaje). Cu ele separate dai să facă BS011 şi vezi cum se mişcă tija actuatorului.

bs011.thumb.JPG.00ede1d862b4cbd5c0de2132fe235db1.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, atasez si eu 2 log-uri realizate in treapta III si IV. Masina este un Passat B6 2.0 TDI 136cp motor BMA manuala, 280k km.

Specific ca am un sunet de aspirator intre 1800-2800 rpm si ca parca agata in 2 puncte geometria.

Motorul este destul de zgomotos.

Logul pe BS003 la 1400rpm : EGR ON -> 322mg/str 16%  /    EGR OFF  -> 520 mg/str -2%

Logul pe BS011 la 1400rpm : ON: 1105mbar -95%     / OFF: 973mbar -5%

Ce parere aveti?

 

Log-III.xls

LOG-IV.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Din ce observ motorul are egr off si cred soft modificat.

Foarte aproape de limp,geometria se misca greu,N 75 reuseste sa regleze presiunea.

In tr 4 foarte multe valori maxime de 2601 adica maxim cat citeste MAP,ECU  cere 2336 si turbina livreaza mult 2601(posibil mai mult fiindca MAP atat citeste maxim) aproape de limp mode.

Posibil geometrie murdara si turbina obosita,suieratul poate proveni de la pale.

Recomand o verificare a turbinei,curatare si schimbare de geometrie ,si mare atentie la joc si pale.

 

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, DomaniG said:

 trage slabut masina,in tr3 la 2000 de ture face 1300mbari de presiune...ceea ce e foarte putin ar fi trebuit sa ai in jur de 2000mbari,probabil dupa ce remediezi eroarea masina o sa si revina

nu prea ma pricep la cr uri asa ca nu te pot sfatui ce sa remediezi

2 hours ago, mgm2000ro said:

Salutare, atasez si eu 2 log-uri realizate in treapta III si IV. Masina este un Passat B6 2.0 TDI 136cp motor BMA manuala, 280k km

in log ul in mers se vede un zig zag,poti posta un bs 011 sa vedem daca chiar agata geometria....in rest turbina face presiune de jos,de la turatii joase ceea ce e foarte bine

in bs 003 recircularea e cam mare...benefic pt admisie ,depunerile de calamina vor fi mai putine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu reusesc sa inregistrez log-ul pe BS011. Am reusit doar o filmare scurta de un ON/OFF dar nu stiu daca ajuta.

De agatat agata pt ca daca urc in turatii lent o simt pe la 2200rpm ca se limiteaza putin si dupa 2700rpm smuceste.

Cat de grav este per ansamblu?merita sa dau jos turbina sa vad ce e in ea...sau sa incerc o inspectie mai intai a tijei de la actuator sa vad ce se blocheaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merita sa dai jos turbina pt atat,dar din cand in cand o forja pana la 4000 de ture ii face bine,macar la 10-15 zile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos lupo_bv  am sa incerc saptamana asta sa duc turbina la reconditionat-curatat.

revin cu vesti dupa ce rezolv cu turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

Am o problema la masina din semnatura VW BORA 1.9 AJM Stage 1 + EGR OFF (soft si fizic ) , Nu mai trage ,urca foarte greu in ture ,am schimbat toate furtunele de vaccum (OEM) ,turbina e reconditionata de aproximativ 2 ani .Pe tester apare eroarea din poza atasata .Am reusit sa fac un log in mers treapta 3 si 4. Ce parere aveti de log ?

LOG3-01-003-010-011.csv

LOG4-01-003-010-011.csv

WhatsApp Image 2017-06-15 at 20.50.49.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina ia limp mode pe presiune negativa...controleaza daca ajunge vaccum la actuator si daca acesta nu are membrana sparta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, un furtun a fost spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o eroare aparuta in mers pe autostrada, treapta a VI in accelerare lina, la viteza de ~120km/h

Eroarea am sters-o imediat, apoi nu a mai aparut indiferent la ce turatie am mers.

Ce e de facut, testat?

Multumesc!

20170617_091804.jpg

Modificat de mgm2000ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica geometria variabila si actuatorul turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt bine făcute, trebuie cu pedala de accelerație apăsată la maximum între 1700-3500rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am facut.

In partea a doua, in viteza a 4 a, cand am ajuns la 3948 de turatii am redus putin din cauza traficului.

Logul l-am facut singur.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înseamnă că ai o problemă la senzorul de la pedală accelerației. În grupul 10, ultima coloană trebuie să arate 100 cât ai pedala apăsată la podea.

Ia vezi doar cu contractul pus, fără să pornești motorul, cât arată când apeși accelerația la podea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!