Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Eu cred că turbina ta are cam de toate :mellow:

Am explicat pe grafic de ce cred asta. În primul rând cred că nu este reglată corespunzător, dar mai aşteaptă păreri de la colegi cu experienţă în domeniu care-şi mai bagă şi unghiile pe la turbine. Ce ţi-am scris eu este teoretic :).

@daniel80

acel 10% reprezintă factorul de umplere (adică cât comandă ECU să fie N75 deschisă) . Uite aici explicat foarte bine care este treaba.

BS003.JPG

Graphic11.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minutes ago, ionut10a said:

adriannnn daca imi permiti ,pana iti raspunde lupo...ce istoric are turbina ta?vad turbo off 1050mbari mi se pare ca e cam mult...

ti am facut eu grafic la bs 011

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Salut. Din pacate nu stiu. Am masina de doar 3000 km si cam de 1000 km au inceput problemele (si nu, nu merg subturat). Din cum arata suruburile nu pare sa fi fost demontata de curand, sunt ruginite rau.

Marti sau miercuri se da turbina jos de pe masina, o sa revin cu diagnosticul.

 

Nu am verificat presiunea atmosferica, am uitat. Zilele trecute era f putin sub 1000, azi e mai inorat si s ar putea sa ploua. Poate a crescut. 

Turbina nu era f incinsa cand am facut log pe loc. Am mers 5-6 km prin oras cat sa ajunga temp. La 89 de grade dupa care am parcat si am facut log.

Multumesc amandurora pentru ajutor.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca presiunea atmosferica in momentul testarii era mai mare si ECU a corectat ?

Modificat de daniel80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiunea atmosferica este 999mbari in zona ta,ar fi trebuit sa ai un turbo off de 950-980mbari...tu ai 1050mbari..

cauzele pot fi

- s a scurtat tija si asta duce la limp mode,cand desfaci verifica pasta de blocaj pe surul de stop si pe tija la actuator

-sau geometria blocheaza pe capat de cursa,tija nu mai sta extinsa la maxim

in bs 003 recircularea un pic marita,egr on ai intre 185-210...ar trebui sa sai intre 230-250mg,..valorile astea pot si influentate si de reglajele la turbina,inclinatia vanelor

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi !  

Postez si eu niste loguri pentru interpretare. Masina nu ia limp mode, este ok, dar parca nu trage cum trebuie mai ales in turatii joase . Multumesc ! 

 

 

003, 010, 011.xlsx

BS011.xlsx

BS003.xlsx

003, 010, 011 csv.csv

BS003 csv.csv

BS011 csv.csv

Modificat de mokansky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

vezi ca ai suprapresiune - deci, fa o curatare a geometriei/turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca acum turbina face overboost, inseamna ca daca rezolv prolema performantele dinamice o sa scada ? :)

*shower thoughts*

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu, nu are legatura - la tine trage mai prost, deoarece ECU incearca sa compenseze/taie din aceasta suprapresiune, prin intermedul N75

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lăsat masina in service. O sa revin cu diagnosticul.

Ma intrebase cineva mai sus daca masina mea scoate fum. In oglinda n am vazut niciodata nimic dar azi spre service a mers cineva in spate si intr adevar la acceleratii puternice (kickdown) cam scoate fum. Desi mi se pare logic sa scoata fum o masina care primeste presiune mai mica, nu mai mare.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionvasile15

Va salut , postez si eu aici 2 loguri de la masina mea golf 4 1,9 tdi ajm an 2000 , precizez ca ieri cand am plecat la drum intra in limp mod , am mers vreo 200 km, nu mai mult de 120km/h ca nu mai mergea,  cu ea pana la destinatie , dupa care la intoarcerea spre casa am mers cu 140-180 km/h fara nici o problema , aveti idee ce ar putea fi ? am verificat furtunele si nu sunt sparte , insa cand am vazut ca intra in limp am verificat furtunul de la actuator . Furtunul este bun dar cand il bag in actuator nu mai tine vaccum . Am postat aceste loguri in treapta a 3-a. Astept un raspuns de la voi baieti,  Multumesc mult , Stima.

golf 4 1,9 tdi ajm.csv

golf 4 1,9 tdi ajm2.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin Raileanu

O problema similara cu a ta am avut si eu! In prima faza imi incarca turbina dupa 2000rpm, apoi avea momente cand mergea cand nu mergea! pana cand nu a mai mers deloc, iar cauza la mine a fost actuatorul! Tot cu ajutorul baietilor de pe forum am rezolvat-o si eu, verifica actuatorul sa vezi daca iti tine vacuum!

Modificat de catalin Raileanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionvasile15

 am verificat actuatorul nu tine vacuum cand am facut logul , acuma sa vad ce spun baietii 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionvasile15 fa loguri in bs 003 si 011,sa vedem daca ai vaccum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionvasile15

Am facut logurile sunt pe pagina 515

Modificat de lupo_bv
Quote mesaj anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: turbina se trimite azi la Bucuresti pentru diagnosticare.

Ramane de vazut ce gasesc cei de acolo la ea, dar probabil se va reconditiona complet..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Difera valorile turbob on-off(bs11) intre motoarele pd si non-pd?

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit si verdictul.

Intra-adevar, geometria era murdara etc dar fiindca am tot mers cu masina asa, axul a avut de suferit din cauza temperaturii inalte si a suprapresiunii (s-a "ars").

Aviz celor cu probleme similare, dupa cum spunea cineva pe alt topic, e mult mai ieftin sa o repari la inceput de probleme.

Se reconditioneaza integral in acest moment.

TURBO.jpg

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie inlocuita, este deteroirata fizic :(

IMG-20170505-WA0011.jpg

IMG-20170505-WA0007.jpg

IMG-20170505-WA0009.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am stat și m am uitat la poze , sa înțeleg ca uzura fizica de care spui tu este la vârful paletilor ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calamina e dusmanul geometriei,si facea suprapresiune chiar si cu palele ciupite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cel putin 2 pale sunt dezintegrate si nici restul nu arata bine. De asta trebuie inlocuita si nu curatata. Pe langa faptul ca era blocata si nu facea toata cursa... maine se monteaza turbina reconditionata complet pe masina, sper sa fie totul ok. Am inteles ca si axul si/sau palele erau deteriorate.

Trebuie facut vreun fel de rodaj ? Recomandari pentru o turbina "nouă" ?

Sa le zic sa imi curate si admisia daca tot e turbina demontata ?

Uleiul are 3000 km, il schimb iar ?

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Atasez si eu 2 loguri, va rog sa va dati si voi cu parerea daca e ceva neinregula cu masina. Este vorba de un audi A4 1.9 TDI cod motor AWX, mi se pare ca nu trage destul pentru 131 cai.

LOG-01-003-010-011.xlsx

LOG-01-010-003-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bobanu mie mi se pare ca merge destul de ok masina. Turbina face presiune, debitmetrul citeste ok chiar si dupa 4000rpm. Intradevar, geometria agata, dar nu mult, oricum nu e de speriat si nici de umblat. Te intreb acum, cat e avansul la tine (syncro angle)? Intri in measure block, 004-casuta 4. Ideal ar trebui sa fie 0. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
13 hours ago, Bobanu said:

Salutare. Atasez si eu 2 loguri, va rog sa va dati si voi cu parerea daca e ceva neinregula cu masina. Este vorba de un audi A4 1.9 TDI cod motor AWX, mi se pare ca nu trage destul pentru 131 cai.

LOG-01-003-010-011.xlsx

LOG-01-010-003-011.CSV

ceva suprapresiune - o sa necesite curatare geometrie variabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!