Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

egr nou ori egr-ul defect.....in ambele cazuri,in wot,valorile citite de maf vor fi identice.nu stam sa intram in detalii cum ca pana la inchiderea egr(cand se da wot),trece un mic timp ....si etc....detalii neobservabile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok o sa verific si cantitatea injectata si revin maine cu edit 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba.ma.gandesc doar la.faptul ,cand reglez un avans si demontez tubularura sa faci loc sa desafaci capacul distributiei (aer 0 ce trece prin maf).....iar cant inj ramane la fel.am.experimentat si cu tubulatura scoasa si conectata.cant inj la rel e identica.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu valorile mari la debimetru cel nou de aer am rezolvat problema era de vina capsula la egr am schimbato si valorile la maf au revenit la normal !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, cosys112 said:

In legatura cu valorile mari la debimetru cel nou de aer am rezolvat problema era de vina capsula la egr am schimbato si valorile la maf au revenit la normal !

eu parca nu as crede...daca imi elimin fizic egr ul ,maf ul sa citeasca mai mult?

in trecut am facut loguri cu furtunul de la egr infundat si nu au crescut valorile pe maf

ar fi frumos sa mai faci un log in mers sa vedem si noi minunea

 

nu uita de bs 003

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logic ca nu cresc valorile.....ca doar in wot maf e inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha,si atunci cum au scazut cu un egr functional?

 in bs 003 cu un egr functional egr ul isi face ciclul on off....deci egr on are o valoare mai mica....si colegul nostru crede ca maf ul citeste mai putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit mai sus, cosys se plângea ca are valori mari ale maf ului la relanti, corect?Dacă este așa,este normal ca din cauza egr defect,adică rămas pe inchis,deci recirculare zero, sa aibă valorile maf ului așa mari.Dacă se discată de wot, atunci este alta treaba.Dar eu am înțeles de valori mari în relanti, a căror cauza ar fi membrana sparta la egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ne am inteles ca manda cu tanda....eu am crezut ca per total noul maf ii citeste prea mult si vrea sa ii scada valorile

oricum masina o sa consume la fel,daca chiar consuma cum zice el , indiferent daca egr ul este bun sau defect

 

 

 

in bs 003 egr on are valori  mai mici pt ca egr ul este deschis si intra o parte din gazele recirculate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am vazut ca mi-ati scris puneti testeru pe masina si scoateti furtunul de la capsula vacuum cu testeru pus si vedeti ca da diferentele duble la relanti la maf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e , pt ca se modifica recircularea,eu am asa la relanti..

260mg....50% egr deschis pe jumatate....am scos furtunul si am

380mg....15%

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi cum să ai 380 cu furtunasul scos? Trebuie să ai undeva spre 500. La tine ori nu închide bine EGR și deși nu are vacuum nu închide complet existând recirculare, ori prin debitmetru nu trece suficient aer, ori debitmetrul nu măsoară bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relantii am in jur de 380mg....in bs 003 la 1407 ture am in jur de 450-470mg....eu zic ca e bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, scuze eram cu gândul la BS 003.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/5/2017 at 10:48 PM, mariosareta said:

Buna ziua,

Am un Golf 4 din 2003, cu motor AXR PD, iar numai dupa parcurgerea a mai mult de 600km masina intra in "limp mode". Dupa repornirea motorului, functioneaza normal pana ating iar 2000rot/min, cand intra din nou in "limp mode". Problema este ca imi face aceasta figura numai in concedii, cand merg mai mult de 600km si mai mult pe autostrada. Eroarea citita este  "17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation". In timpul anului nu imi apare aceasta eroare, indiferent de regimul de conducere al masinii. Am facut trei log-uri succesive zilele trecute si as ruga un coleg cu mai multa experienta sa-mi dea un sfat dupa descifrarea lor.

Multumesc!

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-010-012.CSV

LOG-01-003-010-013.CSV

Buna ziua,

Am fost plecat si abia astazi am reusit sa completez scanarile cu log-urile BS003 si BS011 la sugestia moderatorului "lupo_bv". Am facut si log-uri in treapta a 4-a, cele 3 mai vechi fiind facute in treapta 3-a. Sper sa fie concludente. Multumesc pentru ajutor!

LOG-01-003.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-010-011treapta 4.CSV

LOG-01-003-010-011treapta4.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Până să ajungem al turbo, din BS003 reiese că EGR este mort, ca şi cum nu ar avea vacuum. Verifică dacă nu cumva membrana de la EGR este spartă (pune un furtunaş la ştuţul EGR şi trage aer cu gura să vezi dacă ţine vacuum-ul-trebuie să rămână limba lipită de furtunaş). Dacă este aşa înfundă furtunaşul care vine la EGR cu un şurub ca să nu mai piardă vacuum şi refă logurile. Dacă membran este ok verifică dacă furtunaşele sunt ok şi dacă nu cumva EGR este blocat  pe închis(dacă este funcţional cât de cât, atunci când tragi aer cu gura şi îl eliberezi trebuie să se audă un clamp).

Nefuncţionarea EGR nu dă limp mode, dar pierderile de vacuum influenţează funcţionarea electrovalvei n75.

Doar la BS011 m-am referit să-l faci cu motorul mai încins (o geometrie cu tendinţe de blocare se vede mai bine la temperaturi înalte când se mai dilată materialele) şi lasă-l să ruleze cam un minut .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti. Sunt posesorul unui B6 2.0 BMR și de curând am dus turbo la o curatare și verificare. După aceasta manevra mi se pare ca nu mai trage asa bine pana la 2000 rpm. Atașez log dacă cineva poate sa îmi spună unde sunt problemele. Va mulțumesc.

LOG-01-003-010-011.csv

LOG-01-xxx-010-0112.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crysty...turbina face presiune tarziu...verifica furtunele de vaccum sau revino cu bs 03 si 011 sa vedem daca ai vaccum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles...merci de info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Începe verificările cu capsulele vacuum atice

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

56 minutes ago, Crysty_blaga said:

Ionut atașat am pus logurile la bs 03 și 011

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

in bs 011 tija nici nu ajunge pe surubul de stop al turbinei...turbo off variaza.ai1100 ..1150 si trebuie sa ai sub 1000mbari.....deci ai vaccum putin

la egr la fel...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crysty, mie imi miroase a soft modificat si probleme la mufa MAP-ului respectiv MAF-ului. De ce spun asta, deoarece presiunea ceruta este constanta de 2500mbar, dar nu mereu, desi nu cred ca poate sa fie ATAT de constanta pe toata plaja de turatii la WOT...nu am un log de BMR sa fac o comparatie :(. Asta ma duce cu gandul la soft modificat.
Daca ne uitam la valorile MAF-ului, acestea fluctueaza neregulat. De ce? Poate ai probleme de la mufa sau fire intrerupte pe traseu.

Din BS011 se vede ca tija nu e reglata corespunzator. S-a umblat la ea cand ai facut curatirea, ai schimbat actuatorul?

Ce tester folosesti?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!